Το σετάκι αγοράστηκε τον Ιούνιο του 2017, έχω κλείσει λοιπόν 6 μήνες χρήσης.
Η χρήση που γίνεται είναι ως επί το πλείστον gaming και πιο συγκεκριμμένα FPS games.
Σχετικά με το πληκτρολόγιο, καλή ποιότητα κατασκευής, πολύ μα πολύ στιβαρό, ωραία αίσθηση στην πληκτρολόγηση, πραγματικά η αίσθηση είναι πολύ κοντινή σε μηχανικό πληκτρολόγιο. Τα πλήκτρα είναι θορυβώδη κατά την πληκτρολόγηση, όμως, αυτό είναι όλη η ουσία σε αυτά τα πληκτρολόγια!
Ένα κώλυμα είχε εμφανίσει μόνο, όταν το αγόρασα ήταν ενεργοποημένο το turbo mode και κάποια πλήκτρα δεν είχαν σωστή απόκριση κατά το πάτημα τους. Βρήκα τη λύση μετά από ψάξιμο στο internet και απ' ότι είδα το ανέφερε κι άλλο παιδί στην κριτική του. Μην τρομάξετε, δεν είναι χαλασμένο!
Το ποντίκι δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, έχει dpi ρυθμίσεις, όμως, η ποιότητα κατασκευής του και η γενικότερη αίσθηση του δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Πάντως, τη δουλειά του την κάνει και μάλιστα πολύ καλά.
Γενικά το προτείνω, είμαι πολύ ευχαριστημένος.