Pyrex SB450 Luxx Kettle with 2200W power, for boiling water as well as making tea and herbs.
Removable stainless steel accessory for tea & herbs
Capacity 1.8Lt
High durability heat-resistant glass jug
Stainless steel covered heating element
Lid opening button
Removable filter that retains limescale
Water level indicators for accurate measurement
LED operation indicator
2200W
Stainless accessory for beverages
It features a special stainless steel accessory for beverages, allowing you to prepare your favorite infusion without needing a teapot and strainer!
Auto stop
The kettle's operation stops automatically once boiling is complete. This way, it does not waste energy in case you forget to turn it off!
LED indicator
It features a blue LED indicator, to inform you at a glance that you have activated it. Additionally, the subtle lighting created enhances the atmosphere of your kitchen!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Impressive due to its glass-transparent construction and the perimeter LED lights that turn on during boiling.
Slightly annoying the hot water that enters the handle when you turn the kettle almost completely upside down to empty the water (you instantly feel the high temperature in your hand).
The limescale, when it appears, looks face-to-face due to its transparency, but by putting half a cup of plain vinegar to stay inside the kettle for about half an hour and then rinsing it, it becomes a diamond again! (There is no need to boil the vinegar inside, just let it work its magic on its own)
Εντυπωσιακή λόγω γυαλινης-διαφανης κατασκευης και των περιμετρικων led που αναβουν κατα τη διαρκεια βρασμου.
Λίγο εκνευριστικό το καυτο νερό που εισερχεται στην λαβή της οταν αναποδογυριζεις σχεδον πληρως την κανατα για να αδειασεις το νερό (νιωθεις στιγμιαία την πολυ υψηλη θερμοκρασια στο χερι σου).
Τα αλατα οταν κανουν την εμφανιση τους φαινονται φατσα-φορα λογω διαφανειας αλλα βαζοντας μιση κουπα σκετο ξυδι να μεινει μεσα στην κανατα για κανενα μισαωρακι και μετα ξεπλενοντας ειναι και παλι διαμάντι! (δεν χρειαζεται να βρασει το ξυδι μεσα, απλα το αφηνεις να κανει μονο του το θαυμα του)
Purchased in 4/2018, replacing an -also glass- Izzy Lagoon 1761. It operated flawlessly until 10/2025, that is, for 7.5 years, always with filtered water from a Brita jug. Since then it started "acting up," meaning the base did not make satisfactory electrical contact with the jug. I polished the -slightly oxidized- electrical contacts of the base, but with only temporary success. Afterwards, we started placing the jug on its base at a different clock angle than usual, in order for it to work. Well, all these tricks helped for about six months, until it completely gave up the ghost..
I just ordered a glass Esperanza black EKK027.
Αγοράστηκε τον 4/2018, αντικαθιστώντας έναν -επίσης γυάλινο- Izzy Lagoon 1761. λειτούργησε απροβλημάτιστα μέχρι 10/2025, δηλαδή για 7,5 χρόνια, πάντα με φιλτραρισμένο νερό από κανάτα Brita. Έκτοτε άρχισε "τα κόλπα" δηλαδή να μην κάνει ικανοποιητική ηλεκτρική επαφή η βάση με την κανάτα. Γυάλισα τις -ελαφρά οξειδωμένες- ηλεκτρικές επαφές της βάσης, με παροδική όμως επιτυχία. Μετά, αρχίσαμε να τοποθετούμε την κανάτα στη βάση της σε άλλη ωρολογιακή γωνία τοποθέτησης, σε σχέση με την συνηθισμένη, για να λειτουργεί . Ε, όλα αυτά τα γιατροσόφια βοήθησαν για κανένα εξάμηνο, μέχρι που παρέδωσε εντελώς το πνεύμα του..
Μόλις παράγγειλα έναν γυάλινο Esperanza black EKK027.
Its glass has cracked on me in the past from something minor, without any strong impact... in terms of operation, no problems, fast, relatively quiet, and convenient removable strainer.
Μου χει ραγίσει το γυαλί της στο παρελθόν με κάτι μικρό, χωρίς κάποιο δυνατό χτύπημα...στην λειτουργία του χωρίς προβλήματα, γρήγορος, σχετικα αθόρυβο και βολικό αποσπώμενο σουρωτήρι.
I have had it for 5 years and I use it quite often to daily. It has not shown any problems. I clean it with water and vinegar often and I have not noticed any issues.
Το έχω 5 χρόνια και το χρησιμοποιώ αρκετά έως καθημερινά. Δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Το καθαρίζω με νερό και ξύδι συχνά και δεν έχω παρατηρήσει κάποιο θέμα.
Everything was fine until the on/off broke
7+ years
Cleaning with lemon (with the peel) and vinegar
Satisfied
I will buy it again, it works a lot in the winter with its tea
Never plastic bags!
Loose tea
It leaks when it overfills water in the base
Thank you
Όλα μια χαρά μέχρι που χάλασε ο on/ff
7+ χρόνια
Καθάρισμα με λεμόνι (με το φλουδι) και ξύδι
Ευχαριστημένος
Θα τον ξαναπάρω, δούλευει πολύ τον χειμώνα τσαι με την σιτα του
Ποτέ φακελάκια πλαστικό!
Χύμα τσαι
Βγάζει όταν παραγεμιζει νεράκι στην βαση
It is a beautiful device, quite high-quality, but the sieve it has is not convenient because it does not easily go in and out, the water does not flow smoothly, but the main issue is that it has a leakage problem towards the resistance it has in the base. Water passes through and the function is affected. It does not turn on until it dries. Of course, all this is not safe with electricity. Once this problem appears, it will quickly become useless. While I was very happy with the purchase at first, I ended up throwing it away very quickly.
Είναι όμορφη συσκευή, αρκετά ποιοτική όμως δεν βολεύει η σίτα που έχει γιατί δεν μπαινοβγαίνει εύκολα, δεν βγαίνει ομαλά το νερό, αλλά το κυριότερο είναι ότι έχει θέμα με διαρροή του νερού προς την αντίσταση που έχει στη βάση. Περνάει το νερό κ έχει θέμα η λειτουργία. Δεν ανάβει μέχρι να στεγνώσει. Δεν είναι και ασφαλές βέβαια όλο αυτό με το ρεύμα. Άπαξ και εμφανιστεί αυτό το πρόβλημα πολύ σύντομα θα αχρηστευθεί. Ενώ είχα χαρεί πολύ με την αγορά τον πρώτο καιρό, τελικά πολύ γρήγορα το πέταξα.
My mother had the same issue, and after 2-3 years, both of them had the same problem: the lid broke. While it still functions properly. However, the lid is disposable as it is impossible to fix (not even at the service!).
Το ίδιο είχε και η μητέρα μου, και μετά από 2-3 χρόνια και στα δύο εμφανίστηκε ίδιο πρόβλημα : χάλασε το καπάκι. Ενώ λειτουργεί κανονικά ακόμα. Το καπάκι όμως είναι για πέταμα αφού είναι αδύνατων να φτιαχτεί (ούτε στο σέρβις!).
It is beautiful! I wouldn't change it, I would buy the same one again. Only one major flaw. I have learned to clean the kettle with vinegar to remove the salts. I leave vinegar inside and after an hour there is nothing left. It's spotless. But whenever I put vinegar for some reason, it goes into the electrical system and the kettle doesn't work again until it dries. The first time I unscrewed it and dried it with a hairdryer, it worked immediately. The second time I did the same but it didn't work again. After 6 days, it suddenly started working. Maybe mine just happened to be a defective product. But I would definitely buy the same one again. It elevates the beauty of the kitchen. As for noise, all of them seem the same to me. I haven't come across a silent kettle anywhere... It's the classic one that they all have.
ειναι πανεμορφο! Δεν το αλλαζω θα επαιρνα ξανα το ιδιο. Ενα μεγαλο ελλατωμα μονο. εγω εχω μαθει να καθαριζω το βραστηρα με ξυδι για να φυγουν τα αλατα. αφηνω ξυδι μεσα και μετα απο μια ωρα δεν υπαρχει τιποτα. πεντακαθαρο. αλλά οποτε βαζω ξυδι για καποιο λογο περναει μεσα στο ηλεκτρικο συστημα το ξυδι και δεν λειτουργει ξανα ο βραστηρας μεχρι να στεγνωσει. Την πρωτη φορα το ξεβιδωσα και το στεγνωσα με το πιστολακι, δουλεψε αμεσως. την δευτερη φορα εκανα το ιδιο αλλα δεν ξανα δουλεψε. μετα απο 6 μερες ξαφνικα αρχησε να δουλευει. ισως το δικο μου απλα να ετυχε να ειναι ελλατωματικο το προιον. Σιγουρα ομως θα επαιρνα ξανα το ιδιο. Ανεβαζει επιπεδο την ομορφια της κουζινας. Απο θορυβο παιδια ολες ιδιες μου φαινονται. δεν εχω πετυχει πουθενα αθορυβο βραστηρα... Ο κλασικος που εχουν ολα.
It's not something amazing. It's a good choice. It boils water quite quickly and captures salts relatively slower compared to the one I had before, of similar quality and price. 4 stars because the front filter doesn't come out (at least I couldn't find a way to remove it without causing damage) and on top of that, where the lid closes, there is a lip that makes it difficult to empty quickly without the water passing through the filter. For example, to remove salts that are floating in the water. Otherwise, it has been trouble-free for the 6 months that I have been using it.
Δεν είναι κάτι το τρομερό. Είναι μια καλή επιλογή. Βράζει αρκετά γρήγορα το νερό , και πιάνει άλατα σχετικά πιο αργά σε σχέση με αυτή που είχα πριν , αντίστοιχης ποιότητας και τιμής. 4 αστέρια γιατί η σιτα που έχει μπροστά δεν βγαίνει ( τουλάχιστον δεν βρήκα τρόπο να την βγάλω εγώ χωρίς να κάνω ζημιά) και επάνω εκεί που κλείνει το καπάκι , έχει ένα γείσο που δυσκολεύει το να αδειάσεις γρήγορα χωρίς να περάσει το νερό από την σίτα. πχ για να βγάλεις άλατα που χορεύουν μέσα στο νερό. Κατά τα άλλα απροβληματιστη το 6μηνο που την δουλεύω.
One of the worst purchases I have made, it lasted less than a month and then the glass broke and the water leaked. Very poor quality, do not buy it, you will waste your money.
Από τις χειρότερες αγορές που έχω κάνει άντεξε λιγότερο από ένα μηνα και μετά έσπασε το γυαλί και έφυγαν τα νερά πολύ κακή ποιότητα μην το πάρετε θα πάνε τζάμπα τα λεφτά σας.
The worst kettle, from the second day it started to stop before boiling the water and without shutting off, it also made a lot of scale. We took it back for service, but they didn't fix it, so we bought the Bosch TWK7L464, which I consider to be the best kettle, quiet, doesn't make much scale, boils the water well, and has a beautiful design.
Ο χειρότερος βραστήρας, από δεύτερη μέρα ξεκίνησε να σταματάει πριν να βράσει το νερό και χωρίς να κλείσει,έκανε και πολλά άλατα.
Τόν πήγαμε πίσω για σέρβις, αλλά δεν μας το φτιάξανε για αυτό πήραμε Bosch TWK7L464, οποίος θεωρώ ότι είναι,ο καλύτερος βραστήρας, αθόρυβο , δεν κάνει πολλά άλατα, βράζει καλά το νερό και έχει όμορφο design .
It is the second time I buy it as the first one lasted many years and broke! Inconvenient but with repairs whenever I preferred the same one as I had no problem using it
Είναι η δεύτερη φορά το το αγοράζω καθώς η πρώτη κράτησε πολλά χρόνια και χάλασε! Ασύμφορο μα την επισκευάσεις όποτε προτίμησα την ίδια καθώς δεν είχα κάποιο πρόβλημα στη χρήση
After a few uses, it started to leak the relay! Cheap materials, narrow nozzle that makes cleaning difficult, impossible to completely empty the water from the inside, the filter is not metallic and does not fit well. Unbelievable how much Pyrex has declined.
Μετά από λίγες χρήσεις άρχισε να μου ρίχνει το ρελέ! Φτηνά υλικά, στενό στόμιο που κάνει δύσκολο το καθάρισμα, αδύνατον να αδειάσεις τελείως το νερό από μέσα, το φίλτρο δεν είναι μεταλλικό και δεν εφαρμόζει καλά. Απίστευτο το πόσο έχει ξεπέσει η Pyrex.
From an aesthetic point of view, it is amazing. From a functional point of view, there are problems. If you open it after boiling water, it splashes you with hot water. The filter broke after 6 months. The lid rusted within a year. Now I am looking for another one.
Από αισθητικής άποψης καταπληκτικό. Από λειτουργικής άποψης υπάρχουν προβλήματα. Αν τον ανοίξεις αφού βράσει το νερό, σε πιτσιλάει με καυτό νερό. Το φιλτράκι τρύπησε στους 6 μήνες. Το καπάκι έπιασε σκουριά στον έναν χρόνο. Τώρα ψάχνω για άλλον.
Reading other reviews here, referring to negative ones, I can't understand exactly what's going on. Instead of making assumptions, I'll share my own experiences with this product.
I bought this kettle, if I remember correctly, in 2016.
Things I have NOT noticed:
Rust.
Explosions.
Burnt rubber.
Problems with reboiling boiled water.
I clean it whenever it has limescale with water and white vinegar, boiling the mixture at full capacity and leaving it for a few hours. Repeat 1-2 times and that's it. During the months I use it daily, this happens whenever limescale accumulates. Which depends on the water in the area. In my previous residence, until 2019, it accumulated in 3 weeks. In the current one, within 10 days or less. Why the kettle is blamed for the water's limescale, only those who wrote it know.
On the outside, just a cloth with water, but not to bathe the kettle...
How often I use it. From late September to April, 2-10 times a day. The rest of the months from 0 to 1 time depending on preferences. There are times in the summer when I don't put water in for weeks.
I use it ONLY for boiling water, not to put tea leaves inside. I removed the little accessory from the first day.
Oh, about not letting you boil water immediately after it has just finished boiling. It applies if we're talking about 2 seconds later. But if you wait even 5 seconds, then yes, you can restart it for the 1 second it will take to reheat the boiled water. I've done it for reasons I don't remember.
Considering all this, the kettle works like new for about 6 years now. I hope I didn't jinx it.
I am completely satisfied with it and definitely recommend it. To the extent that if I get one as a gift or naturally for myself, I'll look to get the same model.
And yes, it looks great and I find the blue lighting in the water during operation beautiful.
EDIT: May 8, 2025. Just to mention that it still works without any issues. 9 years of operation. That's all.
Διαβάζοντας άλλες κριτικές εδώ, αναφέρομαι σε αρνητικές, δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται. Από το να αναφέρω υποθέσεις, θα περάσω στις καθαρά δικές μου εμπειρίες με το συγκεκριμένο προιόν.
Αγόρασα τον συγκεκριμένο βραστήρα αν θυμάμαι καλά το 2016.
Πράγματα που ΔΕΝ έχω παρατηρήσει.
Σκουριά.
Εκρήξεις.
Καμένα λάστιχα.
Πρόβλημα στο να ξαναβράσω βρασμένο νερό.
Τον καθαρίσω όποτε έχει άλατα με νερό και λευκό ξύδι, βράζοντας το μείγμα σε full capacity και αφήνοντάς το για μερικές ώρες. Επανάληψη 1-2 φορές και αυτό ήταν. Κατα τη διάρκεια των μηνών που το χρησιμοποιώ καθημερινά, αυτό γίνεται όποτε μαζεύει άλατα. Το οποίο εξαρτάται από το νερό της περιοχής. Στην προηγούμενη μου κατοικία, μέχρι το 2019, μάζευε σε 3 εβδομάδες. Στην παρούσα, μέσα σε 10 μέρες ή και λιγότερο. Το γιατί φταίει ο βραστήρας για τα άλατα του νερού, αυτά μόνο αυτοί που τα έγραψαν ξέρουν.
Από έξω κανένα πανί με νερό, αλλά όχι να τον κάνω μπάνιο τον βραστήρα...
Κάθε πότε τον χρησιμοποιώ. Από τέλη Σεπτέμβρη μέχρι Απρίλιο, 2-10 φορές την ημέρα. Τους υπόλοιπους μήνες από 0 μέχρι 1 φορά ανάλογα τα γούστα. Υπάρχουν φορές το καλοκαίρι που δεν βάζω νερό για εβδομάδες.
Τον χρησιμοποιώ ΜΟΝΟ για βράσιμο νερού, όχι για να βάλω μέσα του φύλα τσαγιού. Το εξαρτηματάκι το έβγαλα από την πρώτη μέρα.
Α, σχετικά με το να μην σ'αφήνει να βράζεις νερό αμέσως αφού έχει μόλις τελειώσει να βράζει. Ισχύει αν μιλάμε για 2 δευτερόλεπτα μετά. Αν όμως περιμένεις έστω και 5 δευτερόλεπτα, τότε ναι μπορείς να το ξαναθέσεις σε λειτουργία για το 1 δευτερόλεπτο που θα του πάρει να το ξαναζεστάνει το βρασμένο νερό. Το έχω κάνει για λόγους που δεν θυμάμαι.
Έχοντας όλα αυτά υπόψη, ο βραστήρας λειτουργεί σαν καινούργιος εδώ και 6 περίπου χρόνια. Ελπίζω να μη το γρουσούζεψα.
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος μαζί του και σίγουρα το συστήνω. Σε βαθμό που αν πάρω κανένα σαν δώρο ή φυσικά για μένα, θα κοιτάξω να πάρω το ίδιο μοντέλο.
Και ναι, από εμφάνιση σκίζει και το μπλέ φωτισμό στο νερό κατά τη διάρκεια λειτουργίας το βρίσκο όμορφο.
EDIT: 8 Μάη 2025. Απλά να αναφέρω ότι ακόμα λειτουργεί χωρίς να παρουσιάσει κάτι. 9 χρόνια λειτουργίας. Αυτά.
The lid rusted before even a year with us. It holds salt for fun, but I suppose others do too, we just don't see them. Never again. Disappointment.
Το καπάκι σκούριασε πριν καν κλείσει χρόνο μαζι μας. Άλατα πιάνει για πλάκα, αλλα υποθέτω ότι και οι άλλοι πιάνουν, απλά δεν τα βλέπουμε. Ποτέ ξανά. Απογοήτευση.
It does not allow you to reheat cold/fresh water if enough time has not passed since the previous boiling compared to other kettles that allow it! Obviously, some safety feature prevents the operation.
In 3 years, the heating element burned out and it went in the trash, and I chose another brand once and for all!
Δεν σου δίνει την δυνατότητα να ζεστάνεις εκ νέου κρύο / φρέσκο νερό εάν και εφόσον δεν έχει παρέλθει αρκετός χρόνος από τον προηγούμενο βρασμό σε σχέση με άλλους βραστήρες που το επιτρέπουν! Προφανώς κάποια ασφάλεια αποτρέπει την λειτουργία.
Στα 3 χρόνια κάηκε η αντίσταση και πήγε αυτός στα σκουπίδια και εγώ σε επιλογή άλλης Μάρκας μια και καλή!
Well, I have had the kettle for six years and it hasn't had any issues, it hasn't even rusted! It works perfectly with daily use. I use it many times throughout the day, either for coffee or drinks, or to boil water to add to food when cooking. It holds salt like all kettles within reasonable limits. It boils water quite quickly and if it ever breaks, I will definitely buy the same one again!!!!!!
Λοιπόν τον βραστηρα τον έχω έξι χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα,ούτε σκουριά έχει πιάσει! Λειτουργεί άψογα με καθημερινή χρήση.,τον χρησιμοποιώ πολλές φορές μέσα στη ημέρα είτε για καφέ η ροφήματα η για να βράσω νερό να προσθέσω στο φαγητό όταν μαγειρεύω, άλατα πιάνει όπως όλοι οι βραστηρες σε λογικά πλαίσια,το νερό το βράζει αρκετά γρήγορα και αν ποτέ χαλάσει σίγουρα θα ξαναπάρω τον ίδιο!!!!!!
It's okay... aesthetically very nice, boils water quickly, a bit heavy though and the handle is somewhat hot. What I would like is for the base to be heavier, because sometimes I accidentally move it while taking the kettle off.
Είναι οκ... αισθητικά πολύ ωραίος, βράζει το νερό γρήγορα, λίγο βαρύς όμως και το πόμολο κάπως καίει. Αυτό που θα ήθελα, είναι η βάση να είναι πιο βαριά, γιατί κάποιες φορές την παίρνω βόλτα ενώ βγάζω τον βραστηρα.
One of the best kettles I have purchased. No kettle lasts forever! And all kettles get limescale! Very good quality materials. I highly recommend it.
Από τους καλύτερους βραστήρες που έχω αγοράσει. Κανένας βραστήρες δεν κρατάει για πάντα! Και όλοι οι βραστήρες πιάνουν άλατα! Πολύ καλή ποιότητα υλικών. Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα.
3 years later, being careful to immediately turn off the switch as soon as the water boils so as not to damage it, cleaning it frequently from salts because it looks bad, and generally using it carefully, the kettle does not work. I do not recommend it and I would not buy it again. It had previously stopped working a few times, as if something was not making good contact somewhere, but this time I won't risk it since it also emitted some smoke.
3 Χρόνια μετά ,με προσοχή να κλείνω εγώ αμέσως τον διακόπτη με το που βράσει το νερό για να μην καταπονείται ,να τον καθαρίζω αρκετά συχνά από άλατα γιατί φαίνεται άσχημο και γενικά προσεκτική χρήση ,ο βραστήρας δεν λειτουργεί .Δεν τον προτείνω και δεν θα τον ξαναέπαιρνα .Είχε ξανακάνει κάποιες φορές πάλι σαν να μην λειτουργεί που λογικά κάτι δεν έκανε καλή επαφή κάπου αλλά αυτή τη φορά δεν το ξαναρισκάρω αφού έβγαλε και λίγο καπνό .
Over 3 years in my possession. The only issue that occurred 2-3 times during use by my wife was that it didn't make contact on the base. With a little twist to the left and right, it returned to normal.
Πανω από 3 χρόνια στη κατοχή μου. Το μόνο θεμα που και αυτο παρουσιαστηκε 2-3 φορές σε χρήση από τη σύζυγο ήταν ότι δεν έκανε επαφή στη βάση. Με λίγο γυρισμα αριστερα δεξιά επανήλθε.
Very good construction, I really like the lighting but that's a detail..
Heats up the water quickly...
As for the amount, it easily collects salts, we'll see because we've had it for almost a month.
Πολύ καλή κατασκευή,μου αρέσει πολύ ο φωτισμός αλλά αυτό είναι λεπτομέρια..
Ζεσταίνει γρήγορα το νερό...
Όσον αφορά το ποσό εύκολα πιάνει άλατα,θα δείξει, γιατί τον έχουμε σχεδόν έναν μήνα..
I consider it to be one of my best and quality purchases. I have had it for about 4 years and I am very satisfied. I use it several times throughout the day without any issues (at least until now). Yes, I agree with everyone else that it easily catches salt, but I believe that all kettles do anyway! It's just more noticeable due to its material (glass). It cleans very easily with water and vinegar. Personally, I will buy it again because I need a backup.
Θεωρώ ότι είναι μία από τις καλύτερες και ποιοτικές αγορές μου. Τον έχω κοντά 4 χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Τον χρησιμοποιώ αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας, χωρίς να μου βγάλει κάποιο πρόβλημα (τουλάχιστον μέχρι στιγμής). Ναι, θα συμφωνήσω με όλους τους υπόλοιπους ότι πιάνει άλατα πολύ εύκολα, αλλά θεωρώ ότι όλοι οι βραστηρες πιάνουν άλλωστε! Απλά είναι πιο ευδιάκριτα λόγω του υλικού του (γυαλί). Καθαρίζει πολύ εύκολα με νερό και ξύδι. Εγώ, προσωπικά, θα τον αγορασω ξανά γιατί χρειάζομαι κι έναν εφεδρικό.
Purchased in 4/2018, replacing an -also glass- Izzy Lagoon 1761. It operated flawlessly until 10/2025, that is, for 7.5 years, always with filtered water from a Brita jug. Since then it started "acting up," meaning the base did not make satisfactory electrical contact with the jug. I polished the -slightly oxidized- electrical contacts of the base, but with only temporary success. Afterwards, we started placing the jug on its base at a different clock angle than usual, in order for it to work. Well, all these tricks helped for about six months, until it completely gave up the ghost..
I just ordered a glass Esperanza black EKK027.
Αγοράστηκε τον 4/2018, αντικαθιστώντας έναν -επίσης γυάλινο- Izzy Lagoon 1761. λειτούργησε απροβλημάτιστα μέχρι 10/2025, δηλαδή για 7,5 χρόνια, πάντα με φιλτραρισμένο νερό από κανάτα Brita. Έκτοτε άρχισε "τα κόλπα" δηλαδή να μην κάνει ικανοποιητική ηλεκτρική επαφή η βάση με την κανάτα. Γυάλισα τις -ελαφρά οξειδωμένες- ηλεκτρικές επαφές της βάσης, με παροδική όμως επιτυχία. Μετά, αρχίσαμε να τοποθετούμε την κανάτα στη βάση της σε άλλη ωρολογιακή γωνία τοποθέτησης, σε σχέση με την συνηθισμένη, για να λειτουργεί . Ε, όλα αυτά τα γιατροσόφια βοήθησαν για κανένα εξάμηνο, μέχρι που παρέδωσε εντελώς το πνεύμα του..
Μόλις παράγγειλα έναν γυάλινο Esperanza black EKK027.
Its glass has cracked on me in the past from something minor, without any strong impact... in terms of operation, no problems, fast, relatively quiet, and convenient removable strainer.
Μου χει ραγίσει το γυαλί της στο παρελθόν με κάτι μικρό, χωρίς κάποιο δυνατό χτύπημα...στην λειτουργία του χωρίς προβλήματα, γρήγορος, σχετικα αθόρυβο και βολικό αποσπώμενο σουρωτήρι.
I have had it for 5 years and I use it quite often to daily. It has not shown any problems. I clean it with water and vinegar often and I have not noticed any issues.
Το έχω 5 χρόνια και το χρησιμοποιώ αρκετά έως καθημερινά. Δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Το καθαρίζω με νερό και ξύδι συχνά και δεν έχω παρατηρήσει κάποιο θέμα.
Everything was fine until the on/off broke
7+ years
Cleaning with lemon (with the peel) and vinegar
Satisfied
I will buy it again, it works a lot in the winter with its tea
Never plastic bags!
Loose tea
It leaks when it overfills water in the base
Thank you
Όλα μια χαρά μέχρι που χάλασε ο on/ff
7+ χρόνια
Καθάρισμα με λεμόνι (με το φλουδι) και ξύδι
Ευχαριστημένος
Θα τον ξαναπάρω, δούλευει πολύ τον χειμώνα τσαι με την σιτα του
Ποτέ φακελάκια πλαστικό!
Χύμα τσαι
Βγάζει όταν παραγεμιζει νεράκι στην βαση
Pyrex SB450 Luxx Kettle with 2200W power, for boiling water as well as making tea and herbs.
Removable stainless steel accessory for tea & herbs
Capacity 1.8Lt
High durability heat-resistant glass jug
Stainless steel covered heating element
Lid opening button
Removable filter that retains limescale
Water level indicators for accurate measurement
LED operation indicator
2200W
Stainless accessory for beverages
It features a special stainless steel accessory for beverages, allowing you to prepare your favorite infusion without needing a teapot and strainer!
Auto stop
The kettle's operation stops automatically once boiling is complete. This way, it does not waste energy in case you forget to turn it off!
LED indicator
It features a blue LED indicator, to inform you at a glance that you have activated it. Additionally, the subtle lighting created enhances the atmosphere of your kitchen!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Impressive due to its glass-transparent construction and the perimeter LED lights that turn on during boiling.
Slightly annoying the hot water that enters the handle when you turn the kettle almost completely upside down to empty the water (you instantly feel the high temperature in your hand).
The limescale, when it appears, looks face-to-face due to its transparency, but by putting half a cup of plain vinegar to stay inside the kettle for about half an hour and then rinsing it, it becomes a diamond again! (There is no need to boil the vinegar inside, just let it work its magic on its own)
Εντυπωσιακή λόγω γυαλινης-διαφανης κατασκευης και των περιμετρικων led που αναβουν κατα τη διαρκεια βρασμου.
Λίγο εκνευριστικό το καυτο νερό που εισερχεται στην λαβή της οταν αναποδογυριζεις σχεδον πληρως την κανατα για να αδειασεις το νερό (νιωθεις στιγμιαία την πολυ υψηλη θερμοκρασια στο χερι σου).
Τα αλατα οταν κανουν την εμφανιση τους φαινονται φατσα-φορα λογω διαφανειας αλλα βαζοντας μιση κουπα σκετο ξυδι να μεινει μεσα στην κανατα για κανενα μισαωρακι και μετα ξεπλενοντας ειναι και παλι διαμάντι! (δεν χρειαζεται να βρασει το ξυδι μεσα, απλα το αφηνεις να κανει μονο του το θαυμα του)
Purchased in 4/2018, replacing an -also glass- Izzy Lagoon 1761. It operated flawlessly until 10/2025, that is, for 7.5 years, always with filtered water from a Brita jug. Since then it started "acting up," meaning the base did not make satisfactory electrical contact with the jug. I polished the -slightly oxidized- electrical contacts of the base, but with only temporary success. Afterwards, we started placing the jug on its base at a different clock angle than usual, in order for it to work. Well, all these tricks helped for about six months, until it completely gave up the ghost..
I just ordered a glass Esperanza black EKK027.
Αγοράστηκε τον 4/2018, αντικαθιστώντας έναν -επίσης γυάλινο- Izzy Lagoon 1761. λειτούργησε απροβλημάτιστα μέχρι 10/2025, δηλαδή για 7,5 χρόνια, πάντα με φιλτραρισμένο νερό από κανάτα Brita. Έκτοτε άρχισε "τα κόλπα" δηλαδή να μην κάνει ικανοποιητική ηλεκτρική επαφή η βάση με την κανάτα. Γυάλισα τις -ελαφρά οξειδωμένες- ηλεκτρικές επαφές της βάσης, με παροδική όμως επιτυχία. Μετά, αρχίσαμε να τοποθετούμε την κανάτα στη βάση της σε άλλη ωρολογιακή γωνία τοποθέτησης, σε σχέση με την συνηθισμένη, για να λειτουργεί . Ε, όλα αυτά τα γιατροσόφια βοήθησαν για κανένα εξάμηνο, μέχρι που παρέδωσε εντελώς το πνεύμα του..
Μόλις παράγγειλα έναν γυάλινο Esperanza black EKK027.
Its glass has cracked on me in the past from something minor, without any strong impact... in terms of operation, no problems, fast, relatively quiet, and convenient removable strainer.
Μου χει ραγίσει το γυαλί της στο παρελθόν με κάτι μικρό, χωρίς κάποιο δυνατό χτύπημα...στην λειτουργία του χωρίς προβλήματα, γρήγορος, σχετικα αθόρυβο και βολικό αποσπώμενο σουρωτήρι.
I have had it for 5 years and I use it quite often to daily. It has not shown any problems. I clean it with water and vinegar often and I have not noticed any issues.
Το έχω 5 χρόνια και το χρησιμοποιώ αρκετά έως καθημερινά. Δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Το καθαρίζω με νερό και ξύδι συχνά και δεν έχω παρατηρήσει κάποιο θέμα.
Everything was fine until the on/off broke
7+ years
Cleaning with lemon (with the peel) and vinegar
Satisfied
I will buy it again, it works a lot in the winter with its tea
Never plastic bags!
Loose tea
It leaks when it overfills water in the base
Thank you
Όλα μια χαρά μέχρι που χάλασε ο on/ff
7+ χρόνια
Καθάρισμα με λεμόνι (με το φλουδι) και ξύδι
Ευχαριστημένος
Θα τον ξαναπάρω, δούλευει πολύ τον χειμώνα τσαι με την σιτα του
Ποτέ φακελάκια πλαστικό!
Χύμα τσαι
Βγάζει όταν παραγεμιζει νεράκι στην βαση
It is a beautiful device, quite high-quality, but the sieve it has is not convenient because it does not easily go in and out, the water does not flow smoothly, but the main issue is that it has a leakage problem towards the resistance it has in the base. Water passes through and the function is affected. It does not turn on until it dries. Of course, all this is not safe with electricity. Once this problem appears, it will quickly become useless. While I was very happy with the purchase at first, I ended up throwing it away very quickly.
Είναι όμορφη συσκευή, αρκετά ποιοτική όμως δεν βολεύει η σίτα που έχει γιατί δεν μπαινοβγαίνει εύκολα, δεν βγαίνει ομαλά το νερό, αλλά το κυριότερο είναι ότι έχει θέμα με διαρροή του νερού προς την αντίσταση που έχει στη βάση. Περνάει το νερό κ έχει θέμα η λειτουργία. Δεν ανάβει μέχρι να στεγνώσει. Δεν είναι και ασφαλές βέβαια όλο αυτό με το ρεύμα. Άπαξ και εμφανιστεί αυτό το πρόβλημα πολύ σύντομα θα αχρηστευθεί. Ενώ είχα χαρεί πολύ με την αγορά τον πρώτο καιρό, τελικά πολύ γρήγορα το πέταξα.
My mother had the same issue, and after 2-3 years, both of them had the same problem: the lid broke. While it still functions properly. However, the lid is disposable as it is impossible to fix (not even at the service!).
Το ίδιο είχε και η μητέρα μου, και μετά από 2-3 χρόνια και στα δύο εμφανίστηκε ίδιο πρόβλημα : χάλασε το καπάκι. Ενώ λειτουργεί κανονικά ακόμα. Το καπάκι όμως είναι για πέταμα αφού είναι αδύνατων να φτιαχτεί (ούτε στο σέρβις!).
It is beautiful! I wouldn't change it, I would buy the same one again. Only one major flaw. I have learned to clean the kettle with vinegar to remove the salts. I leave vinegar inside and after an hour there is nothing left. It's spotless. But whenever I put vinegar for some reason, it goes into the electrical system and the kettle doesn't work again until it dries. The first time I unscrewed it and dried it with a hairdryer, it worked immediately. The second time I did the same but it didn't work again. After 6 days, it suddenly started working. Maybe mine just happened to be a defective product. But I would definitely buy the same one again. It elevates the beauty of the kitchen. As for noise, all of them seem the same to me. I haven't come across a silent kettle anywhere... It's the classic one that they all have.
ειναι πανεμορφο! Δεν το αλλαζω θα επαιρνα ξανα το ιδιο. Ενα μεγαλο ελλατωμα μονο. εγω εχω μαθει να καθαριζω το βραστηρα με ξυδι για να φυγουν τα αλατα. αφηνω ξυδι μεσα και μετα απο μια ωρα δεν υπαρχει τιποτα. πεντακαθαρο. αλλά οποτε βαζω ξυδι για καποιο λογο περναει μεσα στο ηλεκτρικο συστημα το ξυδι και δεν λειτουργει ξανα ο βραστηρας μεχρι να στεγνωσει. Την πρωτη φορα το ξεβιδωσα και το στεγνωσα με το πιστολακι, δουλεψε αμεσως. την δευτερη φορα εκανα το ιδιο αλλα δεν ξανα δουλεψε. μετα απο 6 μερες ξαφνικα αρχησε να δουλευει. ισως το δικο μου απλα να ετυχε να ειναι ελλατωματικο το προιον. Σιγουρα ομως θα επαιρνα ξανα το ιδιο. Ανεβαζει επιπεδο την ομορφια της κουζινας. Απο θορυβο παιδια ολες ιδιες μου φαινονται. δεν εχω πετυχει πουθενα αθορυβο βραστηρα... Ο κλασικος που εχουν ολα.
It's not something amazing. It's a good choice. It boils water quite quickly and captures salts relatively slower compared to the one I had before, of similar quality and price. 4 stars because the front filter doesn't come out (at least I couldn't find a way to remove it without causing damage) and on top of that, where the lid closes, there is a lip that makes it difficult to empty quickly without the water passing through the filter. For example, to remove salts that are floating in the water. Otherwise, it has been trouble-free for the 6 months that I have been using it.
Δεν είναι κάτι το τρομερό. Είναι μια καλή επιλογή. Βράζει αρκετά γρήγορα το νερό , και πιάνει άλατα σχετικά πιο αργά σε σχέση με αυτή που είχα πριν , αντίστοιχης ποιότητας και τιμής. 4 αστέρια γιατί η σιτα που έχει μπροστά δεν βγαίνει ( τουλάχιστον δεν βρήκα τρόπο να την βγάλω εγώ χωρίς να κάνω ζημιά) και επάνω εκεί που κλείνει το καπάκι , έχει ένα γείσο που δυσκολεύει το να αδειάσεις γρήγορα χωρίς να περάσει το νερό από την σίτα. πχ για να βγάλεις άλατα που χορεύουν μέσα στο νερό. Κατά τα άλλα απροβληματιστη το 6μηνο που την δουλεύω.
One of the worst purchases I have made, it lasted less than a month and then the glass broke and the water leaked. Very poor quality, do not buy it, you will waste your money.
Από τις χειρότερες αγορές που έχω κάνει άντεξε λιγότερο από ένα μηνα και μετά έσπασε το γυαλί και έφυγαν τα νερά πολύ κακή ποιότητα μην το πάρετε θα πάνε τζάμπα τα λεφτά σας.
The worst kettle, from the second day it started to stop before boiling the water and without shutting off, it also made a lot of scale. We took it back for service, but they didn't fix it, so we bought the Bosch TWK7L464, which I consider to be the best kettle, quiet, doesn't make much scale, boils the water well, and has a beautiful design.
Ο χειρότερος βραστήρας, από δεύτερη μέρα ξεκίνησε να σταματάει πριν να βράσει το νερό και χωρίς να κλείσει,έκανε και πολλά άλατα.
Τόν πήγαμε πίσω για σέρβις, αλλά δεν μας το φτιάξανε για αυτό πήραμε Bosch TWK7L464, οποίος θεωρώ ότι είναι,ο καλύτερος βραστήρας, αθόρυβο , δεν κάνει πολλά άλατα, βράζει καλά το νερό και έχει όμορφο design .
It is the second time I buy it as the first one lasted many years and broke! Inconvenient but with repairs whenever I preferred the same one as I had no problem using it
Είναι η δεύτερη φορά το το αγοράζω καθώς η πρώτη κράτησε πολλά χρόνια και χάλασε! Ασύμφορο μα την επισκευάσεις όποτε προτίμησα την ίδια καθώς δεν είχα κάποιο πρόβλημα στη χρήση
After a few uses, it started to leak the relay! Cheap materials, narrow nozzle that makes cleaning difficult, impossible to completely empty the water from the inside, the filter is not metallic and does not fit well. Unbelievable how much Pyrex has declined.
Μετά από λίγες χρήσεις άρχισε να μου ρίχνει το ρελέ! Φτηνά υλικά, στενό στόμιο που κάνει δύσκολο το καθάρισμα, αδύνατον να αδειάσεις τελείως το νερό από μέσα, το φίλτρο δεν είναι μεταλλικό και δεν εφαρμόζει καλά. Απίστευτο το πόσο έχει ξεπέσει η Pyrex.
From an aesthetic point of view, it is amazing. From a functional point of view, there are problems. If you open it after boiling water, it splashes you with hot water. The filter broke after 6 months. The lid rusted within a year. Now I am looking for another one.
Από αισθητικής άποψης καταπληκτικό. Από λειτουργικής άποψης υπάρχουν προβλήματα. Αν τον ανοίξεις αφού βράσει το νερό, σε πιτσιλάει με καυτό νερό. Το φιλτράκι τρύπησε στους 6 μήνες. Το καπάκι έπιασε σκουριά στον έναν χρόνο. Τώρα ψάχνω για άλλον.
Reading other reviews here, referring to negative ones, I can't understand exactly what's going on. Instead of making assumptions, I'll share my own experiences with this product.
I bought this kettle, if I remember correctly, in 2016.
Things I have NOT noticed:
Rust.
Explosions.
Burnt rubber.
Problems with reboiling boiled water.
I clean it whenever it has limescale with water and white vinegar, boiling the mixture at full capacity and leaving it for a few hours. Repeat 1-2 times and that's it. During the months I use it daily, this happens whenever limescale accumulates. Which depends on the water in the area. In my previous residence, until 2019, it accumulated in 3 weeks. In the current one, within 10 days or less. Why the kettle is blamed for the water's limescale, only those who wrote it know.
On the outside, just a cloth with water, but not to bathe the kettle...
How often I use it. From late September to April, 2-10 times a day. The rest of the months from 0 to 1 time depending on preferences. There are times in the summer when I don't put water in for weeks.
I use it ONLY for boiling water, not to put tea leaves inside. I removed the little accessory from the first day.
Oh, about not letting you boil water immediately after it has just finished boiling. It applies if we're talking about 2 seconds later. But if you wait even 5 seconds, then yes, you can restart it for the 1 second it will take to reheat the boiled water. I've done it for reasons I don't remember.
Considering all this, the kettle works like new for about 6 years now. I hope I didn't jinx it.
I am completely satisfied with it and definitely recommend it. To the extent that if I get one as a gift or naturally for myself, I'll look to get the same model.
And yes, it looks great and I find the blue lighting in the water during operation beautiful.
EDIT: May 8, 2025. Just to mention that it still works without any issues. 9 years of operation. That's all.
Διαβάζοντας άλλες κριτικές εδώ, αναφέρομαι σε αρνητικές, δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται. Από το να αναφέρω υποθέσεις, θα περάσω στις καθαρά δικές μου εμπειρίες με το συγκεκριμένο προιόν.
Αγόρασα τον συγκεκριμένο βραστήρα αν θυμάμαι καλά το 2016.
Πράγματα που ΔΕΝ έχω παρατηρήσει.
Σκουριά.
Εκρήξεις.
Καμένα λάστιχα.
Πρόβλημα στο να ξαναβράσω βρασμένο νερό.
Τον καθαρίσω όποτε έχει άλατα με νερό και λευκό ξύδι, βράζοντας το μείγμα σε full capacity και αφήνοντάς το για μερικές ώρες. Επανάληψη 1-2 φορές και αυτό ήταν. Κατα τη διάρκεια των μηνών που το χρησιμοποιώ καθημερινά, αυτό γίνεται όποτε μαζεύει άλατα. Το οποίο εξαρτάται από το νερό της περιοχής. Στην προηγούμενη μου κατοικία, μέχρι το 2019, μάζευε σε 3 εβδομάδες. Στην παρούσα, μέσα σε 10 μέρες ή και λιγότερο. Το γιατί φταίει ο βραστήρας για τα άλατα του νερού, αυτά μόνο αυτοί που τα έγραψαν ξέρουν.
Από έξω κανένα πανί με νερό, αλλά όχι να τον κάνω μπάνιο τον βραστήρα...
Κάθε πότε τον χρησιμοποιώ. Από τέλη Σεπτέμβρη μέχρι Απρίλιο, 2-10 φορές την ημέρα. Τους υπόλοιπους μήνες από 0 μέχρι 1 φορά ανάλογα τα γούστα. Υπάρχουν φορές το καλοκαίρι που δεν βάζω νερό για εβδομάδες.
Τον χρησιμοποιώ ΜΟΝΟ για βράσιμο νερού, όχι για να βάλω μέσα του φύλα τσαγιού. Το εξαρτηματάκι το έβγαλα από την πρώτη μέρα.
Α, σχετικά με το να μην σ'αφήνει να βράζεις νερό αμέσως αφού έχει μόλις τελειώσει να βράζει. Ισχύει αν μιλάμε για 2 δευτερόλεπτα μετά. Αν όμως περιμένεις έστω και 5 δευτερόλεπτα, τότε ναι μπορείς να το ξαναθέσεις σε λειτουργία για το 1 δευτερόλεπτο που θα του πάρει να το ξαναζεστάνει το βρασμένο νερό. Το έχω κάνει για λόγους που δεν θυμάμαι.
Έχοντας όλα αυτά υπόψη, ο βραστήρας λειτουργεί σαν καινούργιος εδώ και 6 περίπου χρόνια. Ελπίζω να μη το γρουσούζεψα.
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος μαζί του και σίγουρα το συστήνω. Σε βαθμό που αν πάρω κανένα σαν δώρο ή φυσικά για μένα, θα κοιτάξω να πάρω το ίδιο μοντέλο.
Και ναι, από εμφάνιση σκίζει και το μπλέ φωτισμό στο νερό κατά τη διάρκεια λειτουργίας το βρίσκο όμορφο.
EDIT: 8 Μάη 2025. Απλά να αναφέρω ότι ακόμα λειτουργεί χωρίς να παρουσιάσει κάτι. 9 χρόνια λειτουργίας. Αυτά.
The lid rusted before even a year with us. It holds salt for fun, but I suppose others do too, we just don't see them. Never again. Disappointment.
Το καπάκι σκούριασε πριν καν κλείσει χρόνο μαζι μας. Άλατα πιάνει για πλάκα, αλλα υποθέτω ότι και οι άλλοι πιάνουν, απλά δεν τα βλέπουμε. Ποτέ ξανά. Απογοήτευση.
It does not allow you to reheat cold/fresh water if enough time has not passed since the previous boiling compared to other kettles that allow it! Obviously, some safety feature prevents the operation.
In 3 years, the heating element burned out and it went in the trash, and I chose another brand once and for all!
Δεν σου δίνει την δυνατότητα να ζεστάνεις εκ νέου κρύο / φρέσκο νερό εάν και εφόσον δεν έχει παρέλθει αρκετός χρόνος από τον προηγούμενο βρασμό σε σχέση με άλλους βραστήρες που το επιτρέπουν! Προφανώς κάποια ασφάλεια αποτρέπει την λειτουργία.
Στα 3 χρόνια κάηκε η αντίσταση και πήγε αυτός στα σκουπίδια και εγώ σε επιλογή άλλης Μάρκας μια και καλή!
Well, I have had the kettle for six years and it hasn't had any issues, it hasn't even rusted! It works perfectly with daily use. I use it many times throughout the day, either for coffee or drinks, or to boil water to add to food when cooking. It holds salt like all kettles within reasonable limits. It boils water quite quickly and if it ever breaks, I will definitely buy the same one again!!!!!!
Λοιπόν τον βραστηρα τον έχω έξι χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα,ούτε σκουριά έχει πιάσει! Λειτουργεί άψογα με καθημερινή χρήση.,τον χρησιμοποιώ πολλές φορές μέσα στη ημέρα είτε για καφέ η ροφήματα η για να βράσω νερό να προσθέσω στο φαγητό όταν μαγειρεύω, άλατα πιάνει όπως όλοι οι βραστηρες σε λογικά πλαίσια,το νερό το βράζει αρκετά γρήγορα και αν ποτέ χαλάσει σίγουρα θα ξαναπάρω τον ίδιο!!!!!!
It's okay... aesthetically very nice, boils water quickly, a bit heavy though and the handle is somewhat hot. What I would like is for the base to be heavier, because sometimes I accidentally move it while taking the kettle off.
Είναι οκ... αισθητικά πολύ ωραίος, βράζει το νερό γρήγορα, λίγο βαρύς όμως και το πόμολο κάπως καίει. Αυτό που θα ήθελα, είναι η βάση να είναι πιο βαριά, γιατί κάποιες φορές την παίρνω βόλτα ενώ βγάζω τον βραστηρα.
One of the best kettles I have purchased. No kettle lasts forever! And all kettles get limescale! Very good quality materials. I highly recommend it.
Από τους καλύτερους βραστήρες που έχω αγοράσει. Κανένας βραστήρες δεν κρατάει για πάντα! Και όλοι οι βραστήρες πιάνουν άλατα! Πολύ καλή ποιότητα υλικών. Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα.
3 years later, being careful to immediately turn off the switch as soon as the water boils so as not to damage it, cleaning it frequently from salts because it looks bad, and generally using it carefully, the kettle does not work. I do not recommend it and I would not buy it again. It had previously stopped working a few times, as if something was not making good contact somewhere, but this time I won't risk it since it also emitted some smoke.
3 Χρόνια μετά ,με προσοχή να κλείνω εγώ αμέσως τον διακόπτη με το που βράσει το νερό για να μην καταπονείται ,να τον καθαρίζω αρκετά συχνά από άλατα γιατί φαίνεται άσχημο και γενικά προσεκτική χρήση ,ο βραστήρας δεν λειτουργεί .Δεν τον προτείνω και δεν θα τον ξαναέπαιρνα .Είχε ξανακάνει κάποιες φορές πάλι σαν να μην λειτουργεί που λογικά κάτι δεν έκανε καλή επαφή κάπου αλλά αυτή τη φορά δεν το ξαναρισκάρω αφού έβγαλε και λίγο καπνό .
Over 3 years in my possession. The only issue that occurred 2-3 times during use by my wife was that it didn't make contact on the base. With a little twist to the left and right, it returned to normal.
Πανω από 3 χρόνια στη κατοχή μου. Το μόνο θεμα που και αυτο παρουσιαστηκε 2-3 φορές σε χρήση από τη σύζυγο ήταν ότι δεν έκανε επαφή στη βάση. Με λίγο γυρισμα αριστερα δεξιά επανήλθε.
Very good construction, I really like the lighting but that's a detail..
Heats up the water quickly...
As for the amount, it easily collects salts, we'll see because we've had it for almost a month.
Πολύ καλή κατασκευή,μου αρέσει πολύ ο φωτισμός αλλά αυτό είναι λεπτομέρια..
Ζεσταίνει γρήγορα το νερό...
Όσον αφορά το ποσό εύκολα πιάνει άλατα,θα δείξει, γιατί τον έχουμε σχεδόν έναν μήνα..
I consider it to be one of my best and quality purchases. I have had it for about 4 years and I am very satisfied. I use it several times throughout the day without any issues (at least until now). Yes, I agree with everyone else that it easily catches salt, but I believe that all kettles do anyway! It's just more noticeable due to its material (glass). It cleans very easily with water and vinegar. Personally, I will buy it again because I need a backup.
Θεωρώ ότι είναι μία από τις καλύτερες και ποιοτικές αγορές μου. Τον έχω κοντά 4 χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Τον χρησιμοποιώ αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας, χωρίς να μου βγάλει κάποιο πρόβλημα (τουλάχιστον μέχρι στιγμής). Ναι, θα συμφωνήσω με όλους τους υπόλοιπους ότι πιάνει άλατα πολύ εύκολα, αλλά θεωρώ ότι όλοι οι βραστηρες πιάνουν άλλωστε! Απλά είναι πιο ευδιάκριτα λόγω του υλικού του (γυαλί). Καθαρίζει πολύ εύκολα με νερό και ξύδι. Εγώ, προσωπικά, θα τον αγορασω ξανά γιατί χρειάζομαι κι έναν εφεδρικό.
Purchased in 4/2018, replacing an -also glass- Izzy Lagoon 1761. It operated flawlessly until 10/2025, that is, for 7.5 years, always with filtered water from a Brita jug. Since then it started "acting up," meaning the base did not make satisfactory electrical contact with the jug. I polished the -slightly oxidized- electrical contacts of the base, but with only temporary success. Afterwards, we started placing the jug on its base at a different clock angle than usual, in order for it to work. Well, all these tricks helped for about six months, until it completely gave up the ghost..
I just ordered a glass Esperanza black EKK027.
Αγοράστηκε τον 4/2018, αντικαθιστώντας έναν -επίσης γυάλινο- Izzy Lagoon 1761. λειτούργησε απροβλημάτιστα μέχρι 10/2025, δηλαδή για 7,5 χρόνια, πάντα με φιλτραρισμένο νερό από κανάτα Brita. Έκτοτε άρχισε "τα κόλπα" δηλαδή να μην κάνει ικανοποιητική ηλεκτρική επαφή η βάση με την κανάτα. Γυάλισα τις -ελαφρά οξειδωμένες- ηλεκτρικές επαφές της βάσης, με παροδική όμως επιτυχία. Μετά, αρχίσαμε να τοποθετούμε την κανάτα στη βάση της σε άλλη ωρολογιακή γωνία τοποθέτησης, σε σχέση με την συνηθισμένη, για να λειτουργεί . Ε, όλα αυτά τα γιατροσόφια βοήθησαν για κανένα εξάμηνο, μέχρι που παρέδωσε εντελώς το πνεύμα του..
Μόλις παράγγειλα έναν γυάλινο Esperanza black EKK027.
Its glass has cracked on me in the past from something minor, without any strong impact... in terms of operation, no problems, fast, relatively quiet, and convenient removable strainer.
Μου χει ραγίσει το γυαλί της στο παρελθόν με κάτι μικρό, χωρίς κάποιο δυνατό χτύπημα...στην λειτουργία του χωρίς προβλήματα, γρήγορος, σχετικα αθόρυβο και βολικό αποσπώμενο σουρωτήρι.
I have had it for 5 years and I use it quite often to daily. It has not shown any problems. I clean it with water and vinegar often and I have not noticed any issues.
Το έχω 5 χρόνια και το χρησιμοποιώ αρκετά έως καθημερινά. Δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Το καθαρίζω με νερό και ξύδι συχνά και δεν έχω παρατηρήσει κάποιο θέμα.
Everything was fine until the on/off broke
7+ years
Cleaning with lemon (with the peel) and vinegar
Satisfied
I will buy it again, it works a lot in the winter with its tea
Never plastic bags!
Loose tea
It leaks when it overfills water in the base
Thank you
Όλα μια χαρά μέχρι που χάλασε ο on/ff
7+ χρόνια
Καθάρισμα με λεμόνι (με το φλουδι) και ξύδι
Ευχαριστημένος
Θα τον ξαναπάρω, δούλευει πολύ τον χειμώνα τσαι με την σιτα του
Ποτέ φακελάκια πλαστικό!
Χύμα τσαι
Βγάζει όταν παραγεμιζει νεράκι στην βαση