Φοβερή εικόνα και ήχος ... Τέλειο πάνελ εικόνας . Πλαστική εξωτερικά και η βάση ειναι κάτι σαν αλουμίνιο ... Δεν ειμαι σίγουρος όμως ... Εχει 3hdmi, οπτική ίνα και 2usb θηρες ... Όλα πλαγια πίσω δεξιά . Για καναλια κλπ εχει το κλασσικό joystick 5θεσεων στο πίσω δεξί μέρος. Δεν παίζει 3D κάτι που μ ειναι αδιάφορο... Δουλεύει τελεια με πληκτρολόγιο και ποντίκι ασυρματα (μέσω usb) .Εγω έχω ένα ζευγάρι Logitech ποντίκι πληκτρολόγιο .
Αργεί λιγο να ανοίξει όπως όλες οι smart TV ... Κανει 3-4 δευτερόλεπτα . Αλλα γενικά ειναι πολυ γρήγορη στο άνοιγμα εφαρμογών ... Με εφαρμογές συνδρομιτικες όπως Netflix Spotify filmbox novasports . Εχει εφαρμογή meteo για καιρο....youtube ... Και εχει ένα μινρι στορ με κάποιες άλλες αδιαφορες εφαρμογές . Ο build in browser ειναι πολυ καλος και σχετικά γρήγορος ... Εχει τετραπυρινο επεξεργαστη και δουλεύει πολυ καλα ! Επίσης εχει δυνατότητα picture in picture (μπορείς πχ να ειδαι YouTube η ίντερνετ και κάτω δεξιά να παίζει κανονικά τηλεόραση ). Σε σύνδεση εξωτερικού σκληρου δισκου κανει και εγγραφη προγραματων απο τηλεόραση ! Αγοράστηκε στα 600€+100€ασφάλιση Allianz για 5 χρονια . Με αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης η ακομα και επιστροφή χρημάτων σε κάποιες περιπτώσεις . Αξιζει στα λεφτά της πολυ ! . Το Hdr δεν το δοκίμασα ακομα ...
Update...Δοκίμασα το HDR σε παιχνίδι στο Xbox one s . Λοιπόν οι εντυπώσεις είναι θετικές ... Όντος είναι πιο δυναμικό και πιο μεγαλο το εύρος χρωμάτων ... Το xbox one s στο παιχνίδι π το δοκίμασα (Forza horizon 3) υποστηρίζει κανονικά HDR ...
•• (ΓΙΑ ΤΟΥΣ GAMERS )
Τώρα από θέμα input lag...
•Όταν η τηλεόραση είναι σε gaming mode έχει μηδενικό input lag βίντεο πολυ γρήγορες αποκρισεις στα πάντα ... Ακόμα και σε παιχνίδια fps 60 καρέ η απόκριση είναι αστραπιαία.
• Στην λειτουργία HDR (ξαναλέω αν υπάρχει υποστήριξη από κονσόλα και παιχνίδι... Δλδ αν αναπαράγεται HDR περιεχόμενο) τότε το input lag υπάρχει αλλά σε πάρα πολύ μικρό βαθμό... Στο Forza που είναι καθαρά racing game δεν γίνεται τόσο αντιληπτό από κάποιον μη έμπειρο χρήστη ... Σε fps games ίσως να είναι λίγο πιο εύκολο να το καταλάβει κανείς (το input lag σε HDR mode είναι πολύ μικρότερο από του killzone .. οποίος το έχει παίξει θα καταλάβει) ... Αλλά ξαναλέω παίζεις άνετα τα πάντα σε HDR.
Σε gaming mode τα σπάει .
Είμαι πολύ ευχαριστημένος για τα λεφτά που έδωσα .