I have had the machine for about 1 year. I am very satisfied (I have the UT220E) with 2 loaded 27-inch Alienware monitors, my PC, and a power strip where I have a loaded 32-inch third monitor, an external hard drive, and speakers. The fan is not as loud as they say, you do hear a very faint sound, but you easily ignore it. Personally, I have it very close to me and it doesn't bother me at all, let's not be so sensitive. It has saved me from power outages 5-6 times and it really lasts as long as it claims! It has never let me down. Regarding power outages, it will make the so-called "beep" sound and thump like a heartbeat, meaning as the minutes pass, the sound starts thumping more frequently. It is quite sturdy and relatively warm since it works for 15 hours a day due to work. The only thing that bothers me is that it doesn't have a screen, but I knew that from the beginning, so I can't consider it a negative.
Το μηχάνημα το έχω περίπου 1 χρόνο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος (έχω το UT220E) με φορτωμένο πάνω 2 οθόνες 27άρες Alienware, το PC μου και ένα πολύμπριζο που εκεί έχω φορτωμένο 3η οθόνη 32αρα, εξωτ. δίσκο και ηχεία. Ο ανεμιστήρας δεν ακούγεται τόσο όσο λένε, όντως ακούς ένα πολύ λεπτό ήχο αλλά εύκολα δεν του δίνεις σημασία. Προσωπικά το έχω πολύ κοντά μου και δεν με ενοχλεί καθόλου, μην είμαστε και τόσο ευαίσθητοι. Με έχει σώσει 5-6 φορές από διακοπή ρεύματος και πραγματικά αντέχει όσο λέει! Ούτε μια φορά δεν με έχει προδώσει. Στο θέμα της διακοπής ρεύματος θα κάνει το λεγόμενο ήχο "μπιπ" και βαράει σαν χτύπος καρδιάς, δηλαδή όσο περνάνε τα λεπτά αρχίζει και βαράει ο ήχος όλο και πιο συχνά. Είναι αρκετά στιβαρό και είναι σχετικά ζεστό μιας και δουλεύει 15 ώρες την ημέρα λόγω εργασίας. Το μόνο που με χαλάει είναι που δεν έχει οθόνη αλλά αυτό το ήξερα εξαρχής δεν μπορώ να το βάλω σαν αρνητικό.