This phone has many positive elements: its phonebook accepts Greek characters, it has satisfactory sound power, satisfactory range (within the house and on the balcony, I haven't tested it further), all changes made to one handset are automatically applied to all (I had a dual GIGASET where each handset had separate memory: you had to change the time separately and add contacts separately to the phonebook of each handset!), it has satisfactory construction and convenient shape & weight. However, it also has several negatives: its menu is basic, without the ability to adjust brightness/contrast, limited call sound options, no ability to change or adjust keypad sounds, to enter Greek or English characters you have to change the input language (switching to Greek or English, simultaneously changing the menu language, and after entering the contact, switching it back to where you want it), it does not have backlit keys. Everything is tolerable except for one thing: its screen - blue background, indistinct characters created by straight lines and not pixels, with tragically low readability! If you don't bring the screen close to your face, it can't be read - if you have any (even minimal) vision problems, the situation becomes difficult. And for this reason alone, it is not recommended!
Το τηλέφωνο αυτό έχει πολλά θετικά στοιχεία: ο τηλ. κατάλογός του δέχεται Ελληνικούς χρακτήρες, έχει ικανοποιητική ισχύ ήχου, ικανοποιητική εμβέλεια (μέσα σε σπίτι και στη βεράντα, για παραπάνω δεν μου χρειάζεται και δεν το έχω ελέγξει), όλες οι μεταβολές που γίνονται σε ένα ακουστικό εφαρμόζονται αυτόματα σε όλα (είχα ένα 2πλό GIGASET που το κάθε ακουστικό είχε ξεχωριστή μνήμη: έπρεπε να αλλάξεις ξεχωριστά την ώρα και να προσθέσεις ξεχωριστά επαφές στον τηλ. κατάλογο κάθε ακουστικού!), έχει ικανοποιητική κατασκευή και βολικό σχήμα & βάρος. Εχει όμως και αρκετά αρνητικά: το μενού του έιναι στοιχειώδες, χωρίς δυνατότητες αυξομείωσης φωτισμού/αντίθεσης, μικρές δυνατότητες ήχου κλήσης, δεν έχει δυνατότητα αλλαγής ή αυξομείωσης των ήχων πλήκτρου, για να εισάγεις Ελληνικούς ή Αγγλικούς χαρακτήρες πρέπει να αλλάξεις γλώσσα εισαγωγής (γυρίζεις στα Ελληνικά ή Αγγλικά, αλλάζοντας παράλληλα και τη γλώσσα του μενού, και αφού κάνεις την εισαγωγή της επαφής το ξαναγυρίζεις εκεί που θέλεις), δεν έχει φωτιζόμενα πλήκτρα. Ολα όμως αντέχονται εκτός από ένα: την οθόνη του - μπλέ φόντο, δυσδιάκριτοι χαρακτήρες που δημιουργούνται από ευθείες γραμμές και όχι pixels, με αναγνωσιμότητα τραγική! Αν δεν το πλησιάσεις στο πρόσωπό σου η οθόνη δεν διαβάζεται - αν έχεις οποιοδήποτε (ακόμα και ελάχιστο) πρόβλημα όρασης η κατάσταση γίνεται δύσκολη. Και μόνο για τον τελευταίο λόγο δεν συνιστάται!