Positives.
It is very lightweight.
It dries hair faster than others.
It has screw-on nozzles.
Negatives.
It is not professional-grade.
I expected it to be more powerful for 2200 watts.
It is not suitable for straightening hair as it is weak.
The cord is very short.
In short, the only thing that saves it is that it is ionic, otherwise, if it wasn't of this technology, it would be useless. So it is a hair dryer and nothing more. Of course, the price is not meant for having high expectations.
Θετικά.
Είναι πολύ ελαφρύ.
Στεγνώνει πιο γρήγορα τα μαλλιά από τα υπόλοιπα.
Έχει βιδωτές φυσούνες.
Αρνητικά.
Επ ουδενί δεν το λες επαγγελματικό.
Για 2200 watt το περίμενα λίγο πιο δυνατό.
Δεν κάνει για ίσιωμα διότι είναι αδύναμο.
Πολύ κοντό καλώδιο.
Με λίγα λόγια το σώζει ότι είναι ionic αλλιώς αν δεν ήταν τέτοιας τεχνολογίας θα ήταν για τον κάδο. Άρα είναι ένα πιστολάκι για να Στεγνώνει Μαλλια και μόνο. Βέβαια αντίστοιχα και η τιμή του δεν είναι για να έχεις και μεγάλες προσδοκίες.