Steam Ironing Stations

Stiroplus SP-1011 Steam Ironing Station 5bar with 800ml Container SP1011 Code: SP1011

The ironing system of the company Stiroplus with continuous steam supply of 100 gr/min and the ability for additional steam boost by pressing a button, removes even the most stubborn creases from all fabrics.
By holding the iron vertically, you can easily iron curtains and clothes on hangers.
See full description

  • Power: 2000W
  • Water Tank Capacity: 800ml
  • Steam Pressure: 5bar
  • Steam Supply (Continuous): 100g/min
  • Boost: 100g/min
This product does not exist at Skroutz anymore

Description

Description

The ironing system of the company Stiroplus with continuous steam supply of 100 gr/min and the ability for additional steam boost by pressing a button, removes even the most stubborn creases from all fabrics.
By holding the iron vertically, you can easily iron curtains and clothes on hangers.

  • Power: 2000W
  • Water Tank Capacity: 800ml
  • Steam Pressure: 5bar
  • Steam Supply (Continuous): 100g/min
  • Boost: 100g/min

Manufacturer

See full description

Specifications

Specifications

Product Number
SP1011

Product Details

Power
2000 W
Popular Series
-
Water Tank Capacity
800 ml
Steam Supply (Continuous)
100 g/min
Boost
100 g/min
Steam Pressure
5 bar
System Weight
-
Iron Weight
-

Features & Functions

Ceramic Soleplate
No
Anti Drip
No
Transfer Lock
No
Auto Power Off
Yes
Automatic Temperature Adjustment
No
Vertical Steam
Yes
Removable Water Tank
No
Instant Refill
No
Cleaning Salts
Without
Quick Preheat
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (8)

Reviews

  1. 3
  2. 1
  3. 1
  4. 2 stars
    0
  5. 3
Review this product
  • Weight
  • Steam output
  • Speed
  • Cleaning
  • Value for money

Reviews photos

Reviews photos
Reviews photos
Reviews photos

Reviews by our members

  • Πολύ κακό προϊόν μην το αγοράσετε ουτε με 20€. Το δουλέψαμε πολύ λίγο και μετά το αφήσαμε στην άκρη γιατί δουλεύαμε πιο πολύ το απλό το σίδερο που είχαμε και τώρα αφου έληξε η εγγύηση είπαμε να το δουλέψουμε πάλι αλλα όπως είπε και κάποιος άλλος άρχισε να βγάζει νερά αντι για ατμο οπότε αποφάσισα να το ανοίξω να το ρίξω μια ματιά και βλέπετε τα αποτελέσματα και στις φωτογραφίες. το δουλεύαμε πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. πολύ ψεύτικο σαν κατασκευή και πολύ κακός σχεδιασμός του μποιλερ και της αντίστασης αλλα και τις φλάντζας που μπαίνει ανάμεσα.

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • christmet179
    4
    1 out of 2 members found this review helpful

    Το έχω ενάμισι χρόνο και είμαι πολύ ικανοποιημένη. Πριν ένα χρόνο περίπου σε διακοπή ρεύματος μου έκαψε το λαμπάκι του ατμού το οποίο και μου επισκεύασε κατευθείαν το εξουσιοδοτημένο service χωρίς κόστος. Σε αυτή την τιμή κεραμική πλάκα και τόσα bar ακόμα δεν έχω βρει. Επίσης αυτό που δεν αλλάζω με τίποτα είναι το πόσο ελαφρύ είναι και πλέον δεν πονάει το χέρι και ο καρπός όπως με τα περισσότερα ατμοσίδερα. Η αυτονομία του είναι σχεδόν μία ώρα κι εμένα μου αρκεί γιατί ανά ώρα κάνω ούτως ή άλλως μικρή παύση. Και κάτι τελευταίο, ποτέ δεν έχω βάλει νερό βρύσης παρά μόνο απιονισμένο παρά τις αντίθετες οδηγίες - προειδοποιήσεις των κατασκευαστών. Μία φορά την έπαθα πριν πολλά χρόνια στο πρώτο και τελευταίο ακριβό μοντέλο που αγόρασα που τόνιζε ότι αποτρέπει πλήρως το σχηματισμό αλάτων όπου έγινε νταμάρι μέσα σε 2 χρόνια κι έκτοτε έμαθα... Όπως μου είπε και ο τεχνικός "με τα άλατα δεν μπορεί να τα βάλει ούτε το καλύτερο σίδερο του κόσμου".

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • raniast49
    1
    1 out of 2 members found this review helpful

    . Πολυ ελαφρια κατασκευη, τοσο ωστε νομιζεις οτι ειναι ψευτικο. Εχει αρκετα καλη αποδοση στο σιδερωμα, μεχρι που 1,5 μηνα μετα την αγορα και με χρηση συφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη, αρχισε να βγαζει νερα και να μην ζεσταινει η πλακα. Οταν παγωσε σταματησε και να λειτουργει. Υπαρχει εγγυηση 2 ετη απο τον κατασκευαστη οπου ειτε στο επισκευαζουν ειτε στο αντικαθιστουν ειτε εαν το κρινουν εκεινοι σου επιστρεφονται τα χρηματα σου. Εγω θα απαιτησω το τελευταιο καθως δεν μπορω να ξαναεμπιστευτω το συγκεκριμενο προιον. Μην το επιλεξετε. Οικονομικο αλλα...

    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • ro501
    1
    1 out of 2 members found this review helpful

    Verified purchase

    Απαίσια αγορά χάλασε μέσα σε 6 μήνες . Εάν
    σκέφτεστε να τον αγοράσετε φροντίστε να έχετε ένα δεύτερο σήδερο εγώ πάντως δεν πρόκειται να το ξανά αγοράζω , τρεις εβδομάδες έχουν περάσει και ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση από το επίσημο service για το ανταλλακτικό που περιμένουν .

    • Amount of steam
    • Weight
    • Speed
    • Value for money
    • Cleaning
    Did you find this review helpful?
  • nikoskan77
    3
    3 out of 3 members found this review helpful

    Θα έβαζα 5 αστέρια αν είχε μεγαλύτερη αυτονομία. Είναι το μόνο αρνητικό. Κατά τα άλλα δεν βρίσκεις κεραμική επιφάνεια και τόσα bar σε αυτή την τιμή.
    Edit: Αφαιρώ ακόμα ένα αστέρι γιατί Μετά από ένα χρόνο και κάτι λειτουργίας άρχισαν οι διαρροές οι οποίες είναι μη επισκευάσιμες.

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Το συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
  • Πολύ κακό προϊόν μην το αγοράσετε ουτε με 20€. Το δουλέψαμε πολύ λίγο και μετά το αφήσαμε στην άκρη γιατί δουλεύαμε πιο πολύ το απλό το σίδερο που είχαμε και τώρα αφου έληξε η εγγύηση είπαμε να το δουλέψουμε πάλι αλλα όπως είπε και κάποιος άλλος άρχισε να βγάζει νερά αντι για ατμο οπότε αποφάσισα να το ανοίξω να το ρίξω μια ματιά και βλέπετε τα αποτελέσματα και στις φωτογραφίες. το δουλεύαμε πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. πολύ ψεύτικο σαν κατασκευή και πολύ κακός σχεδιασμός του μποιλερ και της αντίστασης αλλα και τις φλάντζας που μπαίνει ανάμεσα.

    0
  • Το έχω ενάμισι χρόνο και είμαι πολύ ικανοποιημένη. Πριν ένα χρόνο περίπου σε διακοπή ρεύματος μου έκαψε το λαμπάκι του ατμού το οποίο και μου επισκεύασε κατευθείαν το εξουσιοδοτημένο service χωρίς κόστος. Σε αυτή την τιμή κεραμική πλάκα και τόσα bar ακόμα δεν έχω βρει. Επίσης αυτό που δεν αλλάζω με τίποτα είναι το πόσο ελαφρύ είναι και πλέον δεν πονάει το χέρι και ο καρπός όπως με τα περισσότερα ατμοσίδερα. Η αυτονομία του είναι σχεδόν μία ώρα κι εμένα μου αρκεί γιατί ανά ώρα κάνω ούτως ή άλλως μικρή παύση. Και κάτι τελευταίο, ποτέ δεν έχω βάλει νερό βρύσης παρά μόνο απιονισμένο παρά τις αντίθετες οδηγίες - προειδοποιήσεις των κατασκευαστών. Μία φορά την έπαθα πριν πολλά χρόνια στο πρώτο και τελευταίο ακριβό μοντέλο που αγόρασα που τόνιζε ότι αποτρέπει πλήρως το σχηματισμό αλάτων όπου έγινε νταμάρι μέσα σε 2 χρόνια κι έκτοτε έμαθα... Όπως μου είπε και ο τεχνικός "με τα άλατα δεν μπορεί να τα βάλει ούτε το καλύτερο σίδερο του κόσμου".

    1
  • . Πολυ ελαφρια κατασκευη, τοσο ωστε νομιζεις οτι ειναι ψευτικο. Εχει αρκετα καλη αποδοση στο σιδερωμα, μεχρι που 1,5 μηνα μετα την αγορα και με χρηση συφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη, αρχισε να βγαζει νερα και να μην ζεσταινει η πλακα. Οταν παγωσε σταματησε και να λειτουργει. Υπαρχει εγγυηση 2 ετη απο τον κατασκευαστη οπου ειτε στο επισκευαζουν ειτε στο αντικαθιστουν ειτε εαν το κρινουν εκεινοι σου επιστρεφονται τα χρηματα σου. Εγω θα απαιτησω το τελευταιο καθως δεν μπορω να ξαναεμπιστευτω το συγκεκριμενο προιον. Μην το επιλεξετε. Οικονομικο αλλα...

    1
  • Απαίσια αγορά χάλασε μέσα σε 6 μήνες . Εάν
    σκέφτεστε να τον αγοράσετε φροντίστε να έχετε ένα δεύτερο σήδερο εγώ πάντως δεν πρόκειται να το ξανά αγοράζω , τρεις εβδομάδες έχουν περάσει και ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση από το επίσημο service για το ανταλλακτικό που περιμένουν .

    1
  • Θα έβαζα 5 αστέρια αν είχε μεγαλύτερη αυτονομία. Είναι το μόνο αρνητικό. Κατά τα άλλα δεν βρίσκεις κεραμική επιφάνεια και τόσα bar σε αυτή την τιμή.
    Edit: Αφαιρώ ακόμα ένα αστέρι γιατί Μετά από ένα χρόνο και κάτι λειτουργίας άρχισαν οι διαρροές οι οποίες είναι μη επισκευάσιμες.

    3
  • See all

Description & Specifications

Product Number
SP1011

Product Details

Power
2000 W
Popular Series
-
Water Tank Capacity
800 ml
Steam Supply (Continuous)
100 g/min
Boost
100 g/min
Steam Pressure
5 bar
System Weight
-
Iron Weight
-

Features & Functions

Ceramic Soleplate
No
Anti Drip
No
Transfer Lock
No
Auto Power Off
Yes
Automatic Temperature Adjustment
No
Vertical Steam
Yes
Removable Water Tank
No
Instant Refill
No
Cleaning Salts
Without
Quick Preheat
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Description

The ironing system of the company Stiroplus with continuous steam supply of 100 gr/min and the ability for additional steam boost by pressing a button, removes even the most stubborn creases from all fabrics.
By holding the iron vertically, you can easily iron curtains and clothes on hangers.

  • Power: 2000W
  • Water Tank Capacity: 800ml
  • Steam Pressure: 5bar
  • Steam Supply (Continuous): 100g/min
  • Boost: 100g/min

Manufacturer

Reviews (8)

  1. 3
  2. 1
  3. 1
  4. 2 stars
    0
  5. 3
Review this product
  • Weight
  • Steam output
  • Speed
  • Cleaning
  • Value for money

Reviews photos

Reviews photos
Reviews photos
Reviews photos

Reviews by our members

  • Πολύ κακό προϊόν μην το αγοράσετε ουτε με 20€. Το δουλέψαμε πολύ λίγο και μετά το αφήσαμε στην άκρη γιατί δουλεύαμε πιο πολύ το απλό το σίδερο που είχαμε και τώρα αφου έληξε η εγγύηση είπαμε να το δουλέψουμε πάλι αλλα όπως είπε και κάποιος άλλος άρχισε να βγάζει νερά αντι για ατμο οπότε αποφάσισα να το ανοίξω να το ρίξω μια ματιά και βλέπετε τα αποτελέσματα και στις φωτογραφίες. το δουλεύαμε πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. πολύ ψεύτικο σαν κατασκευή και πολύ κακός σχεδιασμός του μποιλερ και της αντίστασης αλλα και τις φλάντζας που μπαίνει ανάμεσα.

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • christmet179
    4
    1 out of 2 members found this review helpful

    Το έχω ενάμισι χρόνο και είμαι πολύ ικανοποιημένη. Πριν ένα χρόνο περίπου σε διακοπή ρεύματος μου έκαψε το λαμπάκι του ατμού το οποίο και μου επισκεύασε κατευθείαν το εξουσιοδοτημένο service χωρίς κόστος. Σε αυτή την τιμή κεραμική πλάκα και τόσα bar ακόμα δεν έχω βρει. Επίσης αυτό που δεν αλλάζω με τίποτα είναι το πόσο ελαφρύ είναι και πλέον δεν πονάει το χέρι και ο καρπός όπως με τα περισσότερα ατμοσίδερα. Η αυτονομία του είναι σχεδόν μία ώρα κι εμένα μου αρκεί γιατί ανά ώρα κάνω ούτως ή άλλως μικρή παύση. Και κάτι τελευταίο, ποτέ δεν έχω βάλει νερό βρύσης παρά μόνο απιονισμένο παρά τις αντίθετες οδηγίες - προειδοποιήσεις των κατασκευαστών. Μία φορά την έπαθα πριν πολλά χρόνια στο πρώτο και τελευταίο ακριβό μοντέλο που αγόρασα που τόνιζε ότι αποτρέπει πλήρως το σχηματισμό αλάτων όπου έγινε νταμάρι μέσα σε 2 χρόνια κι έκτοτε έμαθα... Όπως μου είπε και ο τεχνικός "με τα άλατα δεν μπορεί να τα βάλει ούτε το καλύτερο σίδερο του κόσμου".

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • raniast49
    1
    1 out of 2 members found this review helpful

    . Πολυ ελαφρια κατασκευη, τοσο ωστε νομιζεις οτι ειναι ψευτικο. Εχει αρκετα καλη αποδοση στο σιδερωμα, μεχρι που 1,5 μηνα μετα την αγορα και με χρηση συφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη, αρχισε να βγαζει νερα και να μην ζεσταινει η πλακα. Οταν παγωσε σταματησε και να λειτουργει. Υπαρχει εγγυηση 2 ετη απο τον κατασκευαστη οπου ειτε στο επισκευαζουν ειτε στο αντικαθιστουν ειτε εαν το κρινουν εκεινοι σου επιστρεφονται τα χρηματα σου. Εγω θα απαιτησω το τελευταιο καθως δεν μπορω να ξαναεμπιστευτω το συγκεκριμενο προιον. Μην το επιλεξετε. Οικονομικο αλλα...

    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • ro501
    1
    1 out of 2 members found this review helpful

    Verified purchase

    Απαίσια αγορά χάλασε μέσα σε 6 μήνες . Εάν
    σκέφτεστε να τον αγοράσετε φροντίστε να έχετε ένα δεύτερο σήδερο εγώ πάντως δεν πρόκειται να το ξανά αγοράζω , τρεις εβδομάδες έχουν περάσει και ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση από το επίσημο service για το ανταλλακτικό που περιμένουν .

    • Amount of steam
    • Weight
    • Speed
    • Value for money
    • Cleaning
    Did you find this review helpful?
  • nikoskan77
    3
    3 out of 3 members found this review helpful

    Θα έβαζα 5 αστέρια αν είχε μεγαλύτερη αυτονομία. Είναι το μόνο αρνητικό. Κατά τα άλλα δεν βρίσκεις κεραμική επιφάνεια και τόσα bar σε αυτή την τιμή.
    Edit: Αφαιρώ ακόμα ένα αστέρι γιατί Μετά από ένα χρόνο και κάτι λειτουργίας άρχισαν οι διαρροές οι οποίες είναι μη επισκευάσιμες.

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Το συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη

    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
    • Speed
    • Weight
    • Steam output
    • Cleaning
    • Value for money
  • Πολύ κακό προϊόν μην το αγοράσετε ουτε με 20€. Το δουλέψαμε πολύ λίγο και μετά το αφήσαμε στην άκρη γιατί δουλεύαμε πιο πολύ το απλό το σίδερο που είχαμε και τώρα αφου έληξε η εγγύηση είπαμε να το δουλέψουμε πάλι αλλα όπως είπε και κάποιος άλλος άρχισε να βγάζει νερά αντι για ατμο οπότε αποφάσισα να το ανοίξω να το ρίξω μια ματιά και βλέπετε τα αποτελέσματα και στις φωτογραφίες. το δουλεύαμε πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. πολύ ψεύτικο σαν κατασκευή και πολύ κακός σχεδιασμός του μποιλερ και της αντίστασης αλλα και τις φλάντζας που μπαίνει ανάμεσα.

    0
  • Το έχω ενάμισι χρόνο και είμαι πολύ ικανοποιημένη. Πριν ένα χρόνο περίπου σε διακοπή ρεύματος μου έκαψε το λαμπάκι του ατμού το οποίο και μου επισκεύασε κατευθείαν το εξουσιοδοτημένο service χωρίς κόστος. Σε αυτή την τιμή κεραμική πλάκα και τόσα bar ακόμα δεν έχω βρει. Επίσης αυτό που δεν αλλάζω με τίποτα είναι το πόσο ελαφρύ είναι και πλέον δεν πονάει το χέρι και ο καρπός όπως με τα περισσότερα ατμοσίδερα. Η αυτονομία του είναι σχεδόν μία ώρα κι εμένα μου αρκεί γιατί ανά ώρα κάνω ούτως ή άλλως μικρή παύση. Και κάτι τελευταίο, ποτέ δεν έχω βάλει νερό βρύσης παρά μόνο απιονισμένο παρά τις αντίθετες οδηγίες - προειδοποιήσεις των κατασκευαστών. Μία φορά την έπαθα πριν πολλά χρόνια στο πρώτο και τελευταίο ακριβό μοντέλο που αγόρασα που τόνιζε ότι αποτρέπει πλήρως το σχηματισμό αλάτων όπου έγινε νταμάρι μέσα σε 2 χρόνια κι έκτοτε έμαθα... Όπως μου είπε και ο τεχνικός "με τα άλατα δεν μπορεί να τα βάλει ούτε το καλύτερο σίδερο του κόσμου".

    1
  • . Πολυ ελαφρια κατασκευη, τοσο ωστε νομιζεις οτι ειναι ψευτικο. Εχει αρκετα καλη αποδοση στο σιδερωμα, μεχρι που 1,5 μηνα μετα την αγορα και με χρηση συφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη, αρχισε να βγαζει νερα και να μην ζεσταινει η πλακα. Οταν παγωσε σταματησε και να λειτουργει. Υπαρχει εγγυηση 2 ετη απο τον κατασκευαστη οπου ειτε στο επισκευαζουν ειτε στο αντικαθιστουν ειτε εαν το κρινουν εκεινοι σου επιστρεφονται τα χρηματα σου. Εγω θα απαιτησω το τελευταιο καθως δεν μπορω να ξαναεμπιστευτω το συγκεκριμενο προιον. Μην το επιλεξετε. Οικονομικο αλλα...

    1
  • Απαίσια αγορά χάλασε μέσα σε 6 μήνες . Εάν
    σκέφτεστε να τον αγοράσετε φροντίστε να έχετε ένα δεύτερο σήδερο εγώ πάντως δεν πρόκειται να το ξανά αγοράζω , τρεις εβδομάδες έχουν περάσει και ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση από το επίσημο service για το ανταλλακτικό που περιμένουν .

    1
  • Θα έβαζα 5 αστέρια αν είχε μεγαλύτερη αυτονομία. Είναι το μόνο αρνητικό. Κατά τα άλλα δεν βρίσκεις κεραμική επιφάνεια και τόσα bar σε αυτή την τιμή.
    Edit: Αφαιρώ ακόμα ένα αστέρι γιατί Μετά από ένα χρόνο και κάτι λειτουργίας άρχισαν οι διαρροές οι οποίες είναι μη επισκευάσιμες.

    3
  • See all