Two because it's just brown and doesn't fall off in little pieces (of course I don't know this because when I opened it from the packaging it was dry and the bristles were stuck together, I put eye drops on it) I took a picture for you to see my eye.
Overall, a simple mascara, the color is very natural for my taste, it enhances my green eyes and doesn't hide them because of its color. For example, black mascara makes my eyes look smaller, I am also fair-skinned. I have had it for 6 days, I will try others when it runs out, but I would buy this one again if I couldn't find anything else
δύο γιατί απλά είναι καφέ και δεν πέφτει κάτω κομματάκια( βέβαια αυτό δεν το ξέρω γιατί όταν την άνοιξα από την συσκευασία ήταν ξερι και τα τροχαλία κολλημένα μεταξύ τους έβαλα υγρό ματιών ) έβγαλα και φωτογραφία το μάτι μου να το δείτε
Γενικά ενα μασκαρα απλό το χρώμα είναι πολύ φυσικό στα δικά μου γούστα καλό λόγο ότι έχω πράσινα μάτια τα αναδεικνύει και δεν τα κρύβει λόγο του χρώματος του π.χ η μαύρη μάσκαρα μου κλείνει το βλέμμα είμαι κ άσπρη , την έχω 6 μέρες θα δοκιμάσω και άλλες όταν τελειώσει αλλά αυτήν θα την ξανά αγόραζα αν δεν έβρισκα κάτι άλλο