Excessive dose of shounen anime both in terms of graphics and cast, as well as in the story. A typical main character who is reckless and daring, emotionally detached from anyone he meets along his journey, and who always has a "hidden power" that awakens within him when things get tough, a villain who wants to destroy the world for no reason, and a wifu (of course) who screams and cries every time Rex (the main character) gets hurt. Personally, I'm tired of these scenarios, but if you still enjoy this type of shonen anime, then it's good for you.
The open world offered by the game is largely unnecessary, as the most important element of the game, the Blades, come through an RNG system, which is based on crystals that you easily obtain through the story and game progress. A frustrating and overall bad system for me, as it undermines the element of exploration, which is crucial for an open world game. I would prefer to have some achievement to obtain the Blades or at least the Rare Blades, which are the strongest, rather than crossing my fingers every time I open crystals and hoping not to get a duplicate. The ability to dress up your character is also missing from the game.
Let's move on to the only positive thing I found, and that is the battle system. A different and enjoyable but challenging system that rewards you if you learn it. You can reach halfway through the game and still have tutorials teaching you new things. I would recommend watching a video or review of the game to get an idea, as it's not a system that will appeal to everyone.
Overall, the game is mediocre. I'm a big fan of RPGs, and I believe that besides the battle system, the other two most important elements that a game in this category should have are missing from Xenoblade Chronicles 2. There is an excessive tendency towards childish anime in terms of the story and characters, and zero challenge for exploration or achievements.
Υπερβολικη δοση shounen anime τοσο στα γραφικα, οσο στο cast αλλα και στην ιστορια.. Ενας συνηθισμενος main χαρακτηρας απερισκεπτος και παρατολμος, που δενεται συναισθηματικα με οποιον συνανταει στον δρομο του και που παντα θα εχει μια "κρυφη δυναμη" που θα ξυπναει μεσα του οταν τα πραγματα θα ειναι στενα, ενας villain που θελει να καταστρεψει τον κοσμο χωρις λογο, και μια wifu (ενοειται) που θα φωναζει και θα κλαιει καθε φορα που χτυπαει ο Rex (κυριος χαρακτηρας). Προσωπικα εχω κουραστει με αυτα τα σκηνικα, αλλα αν γουσταρετε ακομα τετοιου ειδους shonen anime τοτε καλο για εσας.
Ο ανοιχτος κοσμος που προσφερει το παιχνιδι ειναι κατα ενα μεγαλο ποσοστο αχρειαστος, αφου το σημαντικοτερο αντικειμενο του παιχνιδιου που ειναι τα Blades, ερχονται μεσα απο ενα συστημα RNG η αλλιως τυχης, το οποιο ειναι βασισμενο σε κρυσταλλους που παιρνεις πολυ ευκολα μεσα απ την ιστορια και την προοδο του παιχνιδιου. Ενα συστημα εκνευριστικο και γενικα κακο για εμενα, καθως αχρηστευει το στοιχειο της εξερευνησης που ειναι πολυ σημαντικο για ενα open world παιχνιδι. Θα προτιμουσα να υπηρχε καποιο επιτευγμα για να παρω τα Blades η τουλαχιστον τα Rare Blades που ειναι τα πιο δυνατα, παρα να κανω τον σταυρο μου καθε φορα που ανοιγω κρυσταλλους και να παρακαλω να μην τυχω καποιο διπλο...
Η δυνατοτητα να ντυσεις τον χαρακτηρα σου επισης λειπει απ το παιχνιδι..
Παμε στο μοναδικο θετικο που βρηκα, και αυτο ειναι το συστημα μαχης.. Ενα συστημα διαφορετικο, ευχαριστο αλλα και δυσκολο, που ομως σε επιβραβευει αμα το μαθεις.. Μπορει να φτασεις στα μισα του παιχνιδιου και ακομα να υπαρχουν tutorials να σου μαθαινουν νεα πραγματα. Θα συνιστουσα να κοιταξετε καποιο βιντεο η review του παιχνιδιου να παρετε μια ιδεα, καθως δεν ειναι απο τα συστηματα που θα αρεσει σε ολον τον κοσμο.
Γενικα μετρια πραγματα το παιχνιδι.. Ειμαι μεγαλος φαν των RPG και θεωρω οτι περα απ το συστημα μαχης, τα αλλα 2 σημαντικοτερα στοιχεια που πρεπει να εχει ενα παιχνιδι αυτης της κατηγοριας, λειπουν απο το Xenoblade Chronicles 2. Υπερβολικη ταση προς τα παιδικα anime οσο αφορα την ιστορια και τους χαρακτηρες, και 0 προκληση για εξερευνηση η επιτευγματα.