Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The case is exactly what it promises. It's not hard, but it protects the console enough. It can hold up to 5 games, but nothing else. I've had it for over a year.
Η θήκη είναι ότι ακριβώς υπόσχεται. Δεν είναι σκληρή αλλά προστατεύει αρκετά την κονσόλα. Χωράει μέχρι και 5 παιχνίδια, αλλά τίποτα άλλο. Την έχω πάνω από ένα χρόνο.
Very good case for the Switch .... I agree with the other users' comments ... I have it from the beginning ...
What I have noticed is that it presses the joy-cons from the bottom side of the switch, causing them to loosen from the bottom and wobble more on the bottom part, especially lifting upwards
Πολύ καλά θήκη για χρηστή .... Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα σχολια χρηστών ... Την εχω από την αρχη ...
Αυτο που εχω παρατηρήσει νομιζω οτι πιεζει τα joycons απο την κατω πλευρα του switch που εχει ως αποτελεσμα να ξελασκάρουν απο κατω και να κανουν ποιο πολυ wombble στο κατω μερος ιδιαίτερα να σηκώνονται προς τα πάνω
I have it now for three months, no complaints. It does exactly what it says.
Initially, it can fit only the Switch, it has 5 slots for games (cartridges) and a small mesh that can fit, for example, a USB cable, 3-4 more games, or something similar (not bulky, though). Inside, it has a soft lining to protect the screen, and the part that has the slots for the games for the mesh can be lifted to support the console (since the kickstand that the Switch has is unacceptable).
If you want to carry a charger or extra Joy-Cons, or anything else, this case is not suitable for you. What it offers is simply the ability to put it in a bag without the console and games getting damaged.
Personally, it suits me because I simply put it in my bag and everything is fine.
The screen protector is not something impressive, just a simple protective membrane. So far, everything is good, no complaints.
Certainly, there are better and cheaper cases. But it remains a decent choice, although it could be a little cheaper.
Το έχω τώρα ένα τρίμηνο, κανενα παράπονο. Κάνει ακριβώς αυτο που λέει.
Αρχικα, δεν χωράει μέσα παρά μόνο το Switch, έχει 5 θέσεις για παιχνίδια (cartridges) και ενα μικρό διχτάκι που χωράει πχ ένα καλώδιο usb, 3-4 παιχνίδια ακόμα, η κάτι τέτοιο (όχι ογκώδες δηλαδή). Από μέσα έχει μαλακή επένδηση για να προστατεύει την οθόνη, και το κομμάτι που έχει πάνω τις θέσεις για τα παιχνίδια για το δυχτάκι σηκώνεται για να στηρίξεις την κονσόλα (μιας και το kickstand που έχει το Switch είναι απαράδεκτο).
Αν θέλετε να κουβαλήσετε μαζί φορτιστή η έξτρα Joy Cons, η οτιδήποτε άλλο, αυτή η θήκη δεν κάνει για εσάς. Αυτό που προσφέρει είναι απλά η δυνατότητα να το βάλεις σε κάποια τσάντα χωρίς να χτυπιέται η κονσόλα και τα παιχνίδια απο δω και από κει.
Προσωπικά με βολεύει, γιατί απλά το βάζω στην τσάντα μου και όλα καλά.
Το screen protector δεν είναι κάτι εντυπωσιακό, απλό προστατευτικό μεμβράνης. Μέχρι τώρα όλα καλά, κανένα παράπονο.
Σίγουρα υπάρχουν και καλύτερες, και φθηνότερες θήκες. Αλλά δεν παύει να είναι μία αξιόλογη επιλογή, αν και θ μπορούσε να είναι λίγο φθήνοτερη.
The case is exactly what it promises. It's not hard, but it protects the console enough. It can hold up to 5 games, but nothing else. I've had it for over a year.
Η θήκη είναι ότι ακριβώς υπόσχεται. Δεν είναι σκληρή αλλά προστατεύει αρκετά την κονσόλα. Χωράει μέχρι και 5 παιχνίδια, αλλά τίποτα άλλο. Την έχω πάνω από ένα χρόνο.
Very good case for the Switch .... I agree with the other users' comments ... I have it from the beginning ...
What I have noticed is that it presses the joy-cons from the bottom side of the switch, causing them to loosen from the bottom and wobble more on the bottom part, especially lifting upwards
Πολύ καλά θήκη για χρηστή .... Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα σχολια χρηστών ... Την εχω από την αρχη ...
Αυτο που εχω παρατηρήσει νομιζω οτι πιεζει τα joycons απο την κατω πλευρα του switch που εχει ως αποτελεσμα να ξελασκάρουν απο κατω και να κανουν ποιο πολυ wombble στο κατω μερος ιδιαίτερα να σηκώνονται προς τα πάνω
I have it now for three months, no complaints. It does exactly what it says.
Initially, it can fit only the Switch, it has 5 slots for games (cartridges) and a small mesh that can fit, for example, a USB cable, 3-4 more games, or something similar (not bulky, though). Inside, it has a soft lining to protect the screen, and the part that has the slots for the games for the mesh can be lifted to support the console (since the kickstand that the Switch has is unacceptable).
If you want to carry a charger or extra Joy-Cons, or anything else, this case is not suitable for you. What it offers is simply the ability to put it in a bag without the console and games getting damaged.
Personally, it suits me because I simply put it in my bag and everything is fine.
The screen protector is not something impressive, just a simple protective membrane. So far, everything is good, no complaints.
Certainly, there are better and cheaper cases. But it remains a decent choice, although it could be a little cheaper.
Το έχω τώρα ένα τρίμηνο, κανενα παράπονο. Κάνει ακριβώς αυτο που λέει.
Αρχικα, δεν χωράει μέσα παρά μόνο το Switch, έχει 5 θέσεις για παιχνίδια (cartridges) και ενα μικρό διχτάκι που χωράει πχ ένα καλώδιο usb, 3-4 παιχνίδια ακόμα, η κάτι τέτοιο (όχι ογκώδες δηλαδή). Από μέσα έχει μαλακή επένδηση για να προστατεύει την οθόνη, και το κομμάτι που έχει πάνω τις θέσεις για τα παιχνίδια για το δυχτάκι σηκώνεται για να στηρίξεις την κονσόλα (μιας και το kickstand που έχει το Switch είναι απαράδεκτο).
Αν θέλετε να κουβαλήσετε μαζί φορτιστή η έξτρα Joy Cons, η οτιδήποτε άλλο, αυτή η θήκη δεν κάνει για εσάς. Αυτό που προσφέρει είναι απλά η δυνατότητα να το βάλεις σε κάποια τσάντα χωρίς να χτυπιέται η κονσόλα και τα παιχνίδια απο δω και από κει.
Προσωπικά με βολεύει, γιατί απλά το βάζω στην τσάντα μου και όλα καλά.
Το screen protector δεν είναι κάτι εντυπωσιακό, απλό προστατευτικό μεμβράνης. Μέχρι τώρα όλα καλά, κανένα παράπονο.
Σίγουρα υπάρχουν και καλύτερες, και φθηνότερες θήκες. Αλλά δεν παύει να είναι μία αξιόλογη επιλογή, αν και θ μπορούσε να είναι λίγο φθήνοτερη.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The case is exactly what it promises. It's not hard, but it protects the console enough. It can hold up to 5 games, but nothing else. I've had it for over a year.
Η θήκη είναι ότι ακριβώς υπόσχεται. Δεν είναι σκληρή αλλά προστατεύει αρκετά την κονσόλα. Χωράει μέχρι και 5 παιχνίδια, αλλά τίποτα άλλο. Την έχω πάνω από ένα χρόνο.
Very good case for the Switch .... I agree with the other users' comments ... I have it from the beginning ...
What I have noticed is that it presses the joy-cons from the bottom side of the switch, causing them to loosen from the bottom and wobble more on the bottom part, especially lifting upwards
Πολύ καλά θήκη για χρηστή .... Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα σχολια χρηστών ... Την εχω από την αρχη ...
Αυτο που εχω παρατηρήσει νομιζω οτι πιεζει τα joycons απο την κατω πλευρα του switch που εχει ως αποτελεσμα να ξελασκάρουν απο κατω και να κανουν ποιο πολυ wombble στο κατω μερος ιδιαίτερα να σηκώνονται προς τα πάνω
I have it now for three months, no complaints. It does exactly what it says.
Initially, it can fit only the Switch, it has 5 slots for games (cartridges) and a small mesh that can fit, for example, a USB cable, 3-4 more games, or something similar (not bulky, though). Inside, it has a soft lining to protect the screen, and the part that has the slots for the games for the mesh can be lifted to support the console (since the kickstand that the Switch has is unacceptable).
If you want to carry a charger or extra Joy-Cons, or anything else, this case is not suitable for you. What it offers is simply the ability to put it in a bag without the console and games getting damaged.
Personally, it suits me because I simply put it in my bag and everything is fine.
The screen protector is not something impressive, just a simple protective membrane. So far, everything is good, no complaints.
Certainly, there are better and cheaper cases. But it remains a decent choice, although it could be a little cheaper.
Το έχω τώρα ένα τρίμηνο, κανενα παράπονο. Κάνει ακριβώς αυτο που λέει.
Αρχικα, δεν χωράει μέσα παρά μόνο το Switch, έχει 5 θέσεις για παιχνίδια (cartridges) και ενα μικρό διχτάκι που χωράει πχ ένα καλώδιο usb, 3-4 παιχνίδια ακόμα, η κάτι τέτοιο (όχι ογκώδες δηλαδή). Από μέσα έχει μαλακή επένδηση για να προστατεύει την οθόνη, και το κομμάτι που έχει πάνω τις θέσεις για τα παιχνίδια για το δυχτάκι σηκώνεται για να στηρίξεις την κονσόλα (μιας και το kickstand που έχει το Switch είναι απαράδεκτο).
Αν θέλετε να κουβαλήσετε μαζί φορτιστή η έξτρα Joy Cons, η οτιδήποτε άλλο, αυτή η θήκη δεν κάνει για εσάς. Αυτό που προσφέρει είναι απλά η δυνατότητα να το βάλεις σε κάποια τσάντα χωρίς να χτυπιέται η κονσόλα και τα παιχνίδια απο δω και από κει.
Προσωπικά με βολεύει, γιατί απλά το βάζω στην τσάντα μου και όλα καλά.
Το screen protector δεν είναι κάτι εντυπωσιακό, απλό προστατευτικό μεμβράνης. Μέχρι τώρα όλα καλά, κανένα παράπονο.
Σίγουρα υπάρχουν και καλύτερες, και φθηνότερες θήκες. Αλλά δεν παύει να είναι μία αξιόλογη επιλογή, αν και θ μπορούσε να είναι λίγο φθήνοτερη.
The case is exactly what it promises. It's not hard, but it protects the console enough. It can hold up to 5 games, but nothing else. I've had it for over a year.
Η θήκη είναι ότι ακριβώς υπόσχεται. Δεν είναι σκληρή αλλά προστατεύει αρκετά την κονσόλα. Χωράει μέχρι και 5 παιχνίδια, αλλά τίποτα άλλο. Την έχω πάνω από ένα χρόνο.
Very good case for the Switch .... I agree with the other users' comments ... I have it from the beginning ...
What I have noticed is that it presses the joy-cons from the bottom side of the switch, causing them to loosen from the bottom and wobble more on the bottom part, especially lifting upwards
Πολύ καλά θήκη για χρηστή .... Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα σχολια χρηστών ... Την εχω από την αρχη ...
Αυτο που εχω παρατηρήσει νομιζω οτι πιεζει τα joycons απο την κατω πλευρα του switch που εχει ως αποτελεσμα να ξελασκάρουν απο κατω και να κανουν ποιο πολυ wombble στο κατω μερος ιδιαίτερα να σηκώνονται προς τα πάνω
I have it now for three months, no complaints. It does exactly what it says.
Initially, it can fit only the Switch, it has 5 slots for games (cartridges) and a small mesh that can fit, for example, a USB cable, 3-4 more games, or something similar (not bulky, though). Inside, it has a soft lining to protect the screen, and the part that has the slots for the games for the mesh can be lifted to support the console (since the kickstand that the Switch has is unacceptable).
If you want to carry a charger or extra Joy-Cons, or anything else, this case is not suitable for you. What it offers is simply the ability to put it in a bag without the console and games getting damaged.
Personally, it suits me because I simply put it in my bag and everything is fine.
The screen protector is not something impressive, just a simple protective membrane. So far, everything is good, no complaints.
Certainly, there are better and cheaper cases. But it remains a decent choice, although it could be a little cheaper.
Το έχω τώρα ένα τρίμηνο, κανενα παράπονο. Κάνει ακριβώς αυτο που λέει.
Αρχικα, δεν χωράει μέσα παρά μόνο το Switch, έχει 5 θέσεις για παιχνίδια (cartridges) και ενα μικρό διχτάκι που χωράει πχ ένα καλώδιο usb, 3-4 παιχνίδια ακόμα, η κάτι τέτοιο (όχι ογκώδες δηλαδή). Από μέσα έχει μαλακή επένδηση για να προστατεύει την οθόνη, και το κομμάτι που έχει πάνω τις θέσεις για τα παιχνίδια για το δυχτάκι σηκώνεται για να στηρίξεις την κονσόλα (μιας και το kickstand που έχει το Switch είναι απαράδεκτο).
Αν θέλετε να κουβαλήσετε μαζί φορτιστή η έξτρα Joy Cons, η οτιδήποτε άλλο, αυτή η θήκη δεν κάνει για εσάς. Αυτό που προσφέρει είναι απλά η δυνατότητα να το βάλεις σε κάποια τσάντα χωρίς να χτυπιέται η κονσόλα και τα παιχνίδια απο δω και από κει.
Προσωπικά με βολεύει, γιατί απλά το βάζω στην τσάντα μου και όλα καλά.
Το screen protector δεν είναι κάτι εντυπωσιακό, απλό προστατευτικό μεμβράνης. Μέχρι τώρα όλα καλά, κανένα παράπονο.
Σίγουρα υπάρχουν και καλύτερες, και φθηνότερες θήκες. Αλλά δεν παύει να είναι μία αξιόλογη επιλογή, αν και θ μπορούσε να είναι λίγο φθήνοτερη.