Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it for my almost 2-year-old daughter. The costume is of course synthetic like all, so we cannot talk about quality. The fit was very good - especially in the skirt part - (it was purchased based on height and not age label) and I am very satisfied with the final result. One small detail. The red bow shown in the photo accompanying the crown with the ears was not part of the costume. I would choose it again, as it was more aesthetically pleasing compared to similar Mini costumes for this age.
Την αγόρασα για τη σχεδόν 2 ετών κόρη μου. Η στολή είναι φυσικά συνθετική όπως ολες, οπότε δε μπορουμε να μιλήσουμε για ποιότητα. Η εφαρμογή ήταν πολύ καλή-ειδικα στο μέρος της φούστας- (αγοράστηκε με βάση το ύψος και όχι την ετικέτα της ηλικίας) και είμαι πολύ ικανοποιημένη από το τελικό αποτέλεσμα. Μια μικρή λεπτομέρεια. Ο κόκκινος φιόγκος που φαίνεται στη φωτογραφια που συνοδεύει τη στέκα με τα αυτάκια δεν ήταν μέρος της στολής. Θα το διάλεγα ξανά, καθώς ήταν καλύτερης αισθητικής σε σχέση με παρόμοιες στολές Μίνι για αυτή την ηλικία.
I bought it for my almost 2-year-old daughter. The costume is of course synthetic like all, so we cannot talk about quality. The fit was very good - especially in the skirt part - (it was purchased based on height and not age label) and I am very satisfied with the final result. One small detail. The red bow shown in the photo accompanying the crown with the ears was not part of the costume. I would choose it again, as it was more aesthetically pleasing compared to similar Mini costumes for this age.
Την αγόρασα για τη σχεδόν 2 ετών κόρη μου. Η στολή είναι φυσικά συνθετική όπως ολες, οπότε δε μπορουμε να μιλήσουμε για ποιότητα. Η εφαρμογή ήταν πολύ καλή-ειδικα στο μέρος της φούστας- (αγοράστηκε με βάση το ύψος και όχι την ετικέτα της ηλικίας) και είμαι πολύ ικανοποιημένη από το τελικό αποτέλεσμα. Μια μικρή λεπτομέρεια. Ο κόκκινος φιόγκος που φαίνεται στη φωτογραφια που συνοδεύει τη στέκα με τα αυτάκια δεν ήταν μέρος της στολής. Θα το διάλεγα ξανά, καθώς ήταν καλύτερης αισθητικής σε σχέση με παρόμοιες στολές Μίνι για αυτή την ηλικία.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it for my almost 2-year-old daughter. The costume is of course synthetic like all, so we cannot talk about quality. The fit was very good - especially in the skirt part - (it was purchased based on height and not age label) and I am very satisfied with the final result. One small detail. The red bow shown in the photo accompanying the crown with the ears was not part of the costume. I would choose it again, as it was more aesthetically pleasing compared to similar Mini costumes for this age.
Την αγόρασα για τη σχεδόν 2 ετών κόρη μου. Η στολή είναι φυσικά συνθετική όπως ολες, οπότε δε μπορουμε να μιλήσουμε για ποιότητα. Η εφαρμογή ήταν πολύ καλή-ειδικα στο μέρος της φούστας- (αγοράστηκε με βάση το ύψος και όχι την ετικέτα της ηλικίας) και είμαι πολύ ικανοποιημένη από το τελικό αποτέλεσμα. Μια μικρή λεπτομέρεια. Ο κόκκινος φιόγκος που φαίνεται στη φωτογραφια που συνοδεύει τη στέκα με τα αυτάκια δεν ήταν μέρος της στολής. Θα το διάλεγα ξανά, καθώς ήταν καλύτερης αισθητικής σε σχέση με παρόμοιες στολές Μίνι για αυτή την ηλικία.
I bought it for my almost 2-year-old daughter. The costume is of course synthetic like all, so we cannot talk about quality. The fit was very good - especially in the skirt part - (it was purchased based on height and not age label) and I am very satisfied with the final result. One small detail. The red bow shown in the photo accompanying the crown with the ears was not part of the costume. I would choose it again, as it was more aesthetically pleasing compared to similar Mini costumes for this age.
Την αγόρασα για τη σχεδόν 2 ετών κόρη μου. Η στολή είναι φυσικά συνθετική όπως ολες, οπότε δε μπορουμε να μιλήσουμε για ποιότητα. Η εφαρμογή ήταν πολύ καλή-ειδικα στο μέρος της φούστας- (αγοράστηκε με βάση το ύψος και όχι την ετικέτα της ηλικίας) και είμαι πολύ ικανοποιημένη από το τελικό αποτέλεσμα. Μια μικρή λεπτομέρεια. Ο κόκκινος φιόγκος που φαίνεται στη φωτογραφια που συνοδεύει τη στέκα με τα αυτάκια δεν ήταν μέρος της στολής. Θα το διάλεγα ξανά, καθώς ήταν καλύτερης αισθητικής σε σχέση με παρόμοιες στολές Μίνι για αυτή την ηλικία.