Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Terrible flash among the problems that I never had with the previous models sb-700 & sb-910!!! With almost zero use, circuit board damage costing €280! Of course, I threw it away and got a much superior flash, the Godox V100, for almost half the money and with no comparison in power / recycle time, etc. (Professional photographer)
Κάκιστο φλάς μέσα στα προβλήματα τα οποία πότε δεν είχα με τα προηγούμενα μοντέλα sb-700 & sb-910!!!Με σχεδόν μηδενική χρήση πλακέτα ζημιά 280€!Φυσικά το πέταξα και πήρα ένα πολύ ανώτερο φλάς godox v100 με σχεδόν τα μισά χρήματα και καμία σχέση σε ένταση / recycle time κτλπ. (Επαγγελματίας φωτογράφος)
It is a professional tool for demanding rhythms and conditions. Although the price is quite high, it is still aimed at professionals in the field who want perfection. It charges satisfactorily between flashes and also with settings and power display at any moment. I definitely have not regretted it, not even for a minute!
Είναι ένα επαγγελματικό εργαλείο για απαιτητικούς ρυθμούς και συνθήκες. Αν και η τιμή είναι αρκετά υψηλή, παρόλα αυτά απευθύνετε σε επαγγελματίες του χώρου που θέλουν το τέλειο. Φορτίζει ικανοποιητικά μεταξύ των χτυπημάτων του φλας και επίσης με ρυθμίσεις και επίδειξη δύναμης σε κάθε στιγμή. Το σίγουρο δεν το έχω μετανιώσει, ούτε λεπτό!
After 1 year of normal use, and unfortunately after the warranty expired, it stopped "giving flashes". At the service, they told me that it needs a motherboard replacement, which I paid for. In a year and a half, it goes again for a motherboard replacement! I use it as my main flash, while the backup sb910 still works perfectly and NEVER had a problem. Nikon is UNACCEPTABLE. A 640 euro flash, advertised for durability, reliability, etc., to break twice. I give it 2 stars out of mercy because it is very powerful, fast, and doesn't overheat (it has a special fan system inside). Hope I helped :)
Μετα απο 1 χρονο normal χρησης,και αφου δυστυχως η εγγυηση εληξε, σταματησε να "δινει φλασιες". Στο service μου ειπαν πως χρειαζεται αλλαγη πλακετας, την οποια και πληρωσα. Στον 1μιση χρονο, και παλι παει για αλλαγη πλακετας! Το χρησιμοποιω σαν βασικο, ενω το backup sb910 δουλευει ακομα αψογα και ΠΟΤΕ δεν εβγαλε προβλημα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η Nikon. 640 ευρω φλας, που διαφημιζεται για την αντοχη, αξιοποστια κτλπ να χαλαει 2 φορες. Βαζω 2 αστερια χαριστικα γιατι ειναι πολυ δυνατο, γρηγορο και δεν ζεσταινεται (εχει ειδικο συστημα με ανεμιστηρακι στο εσωτερικο). Hope i helped:)
I don't think there is a better flash, so far, than the SB 5000! It's a tireless flash and doesn't easily heat up. But even if it does heat up, it doesn't stop firing flashes.
6 months of use without any disappointment, but it is a bit expensive, unfortunately.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερο φλάς, μέχρι στιγμής, από το SB 5000! Ακούραστο φλάς και δεν ζεσταίνεται εύκολα. Αλλά και να ζεσταθεί δεν σταματάει να ρίχνει φλασιές.
6 μήνες χρήσης χωρίς καμιά απογοήτευση, αλλά κοστίζει λίγο ακριβά όμως, δυστυχώς.
Terrible flash among the problems that I never had with the previous models sb-700 & sb-910!!! With almost zero use, circuit board damage costing €280! Of course, I threw it away and got a much superior flash, the Godox V100, for almost half the money and with no comparison in power / recycle time, etc. (Professional photographer)
Κάκιστο φλάς μέσα στα προβλήματα τα οποία πότε δεν είχα με τα προηγούμενα μοντέλα sb-700 & sb-910!!!Με σχεδόν μηδενική χρήση πλακέτα ζημιά 280€!Φυσικά το πέταξα και πήρα ένα πολύ ανώτερο φλάς godox v100 με σχεδόν τα μισά χρήματα και καμία σχέση σε ένταση / recycle time κτλπ. (Επαγγελματίας φωτογράφος)
It is a professional tool for demanding rhythms and conditions. Although the price is quite high, it is still aimed at professionals in the field who want perfection. It charges satisfactorily between flashes and also with settings and power display at any moment. I definitely have not regretted it, not even for a minute!
Είναι ένα επαγγελματικό εργαλείο για απαιτητικούς ρυθμούς και συνθήκες. Αν και η τιμή είναι αρκετά υψηλή, παρόλα αυτά απευθύνετε σε επαγγελματίες του χώρου που θέλουν το τέλειο. Φορτίζει ικανοποιητικά μεταξύ των χτυπημάτων του φλας και επίσης με ρυθμίσεις και επίδειξη δύναμης σε κάθε στιγμή. Το σίγουρο δεν το έχω μετανιώσει, ούτε λεπτό!
After 1 year of normal use, and unfortunately after the warranty expired, it stopped "giving flashes". At the service, they told me that it needs a motherboard replacement, which I paid for. In a year and a half, it goes again for a motherboard replacement! I use it as my main flash, while the backup sb910 still works perfectly and NEVER had a problem. Nikon is UNACCEPTABLE. A 640 euro flash, advertised for durability, reliability, etc., to break twice. I give it 2 stars out of mercy because it is very powerful, fast, and doesn't overheat (it has a special fan system inside). Hope I helped :)
Μετα απο 1 χρονο normal χρησης,και αφου δυστυχως η εγγυηση εληξε, σταματησε να "δινει φλασιες". Στο service μου ειπαν πως χρειαζεται αλλαγη πλακετας, την οποια και πληρωσα. Στον 1μιση χρονο, και παλι παει για αλλαγη πλακετας! Το χρησιμοποιω σαν βασικο, ενω το backup sb910 δουλευει ακομα αψογα και ΠΟΤΕ δεν εβγαλε προβλημα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η Nikon. 640 ευρω φλας, που διαφημιζεται για την αντοχη, αξιοποστια κτλπ να χαλαει 2 φορες. Βαζω 2 αστερια χαριστικα γιατι ειναι πολυ δυνατο, γρηγορο και δεν ζεσταινεται (εχει ειδικο συστημα με ανεμιστηρακι στο εσωτερικο). Hope i helped:)
I don't think there is a better flash, so far, than the SB 5000! It's a tireless flash and doesn't easily heat up. But even if it does heat up, it doesn't stop firing flashes.
6 months of use without any disappointment, but it is a bit expensive, unfortunately.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερο φλάς, μέχρι στιγμής, από το SB 5000! Ακούραστο φλάς και δεν ζεσταίνεται εύκολα. Αλλά και να ζεσταθεί δεν σταματάει να ρίχνει φλασιές.
6 μήνες χρήσης χωρίς καμιά απογοήτευση, αλλά κοστίζει λίγο ακριβά όμως, δυστυχώς.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Terrible flash among the problems that I never had with the previous models sb-700 & sb-910!!! With almost zero use, circuit board damage costing €280! Of course, I threw it away and got a much superior flash, the Godox V100, for almost half the money and with no comparison in power / recycle time, etc. (Professional photographer)
Κάκιστο φλάς μέσα στα προβλήματα τα οποία πότε δεν είχα με τα προηγούμενα μοντέλα sb-700 & sb-910!!!Με σχεδόν μηδενική χρήση πλακέτα ζημιά 280€!Φυσικά το πέταξα και πήρα ένα πολύ ανώτερο φλάς godox v100 με σχεδόν τα μισά χρήματα και καμία σχέση σε ένταση / recycle time κτλπ. (Επαγγελματίας φωτογράφος)
It is a professional tool for demanding rhythms and conditions. Although the price is quite high, it is still aimed at professionals in the field who want perfection. It charges satisfactorily between flashes and also with settings and power display at any moment. I definitely have not regretted it, not even for a minute!
Είναι ένα επαγγελματικό εργαλείο για απαιτητικούς ρυθμούς και συνθήκες. Αν και η τιμή είναι αρκετά υψηλή, παρόλα αυτά απευθύνετε σε επαγγελματίες του χώρου που θέλουν το τέλειο. Φορτίζει ικανοποιητικά μεταξύ των χτυπημάτων του φλας και επίσης με ρυθμίσεις και επίδειξη δύναμης σε κάθε στιγμή. Το σίγουρο δεν το έχω μετανιώσει, ούτε λεπτό!
After 1 year of normal use, and unfortunately after the warranty expired, it stopped "giving flashes". At the service, they told me that it needs a motherboard replacement, which I paid for. In a year and a half, it goes again for a motherboard replacement! I use it as my main flash, while the backup sb910 still works perfectly and NEVER had a problem. Nikon is UNACCEPTABLE. A 640 euro flash, advertised for durability, reliability, etc., to break twice. I give it 2 stars out of mercy because it is very powerful, fast, and doesn't overheat (it has a special fan system inside). Hope I helped :)
Μετα απο 1 χρονο normal χρησης,και αφου δυστυχως η εγγυηση εληξε, σταματησε να "δινει φλασιες". Στο service μου ειπαν πως χρειαζεται αλλαγη πλακετας, την οποια και πληρωσα. Στον 1μιση χρονο, και παλι παει για αλλαγη πλακετας! Το χρησιμοποιω σαν βασικο, ενω το backup sb910 δουλευει ακομα αψογα και ΠΟΤΕ δεν εβγαλε προβλημα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η Nikon. 640 ευρω φλας, που διαφημιζεται για την αντοχη, αξιοποστια κτλπ να χαλαει 2 φορες. Βαζω 2 αστερια χαριστικα γιατι ειναι πολυ δυνατο, γρηγορο και δεν ζεσταινεται (εχει ειδικο συστημα με ανεμιστηρακι στο εσωτερικο). Hope i helped:)
I don't think there is a better flash, so far, than the SB 5000! It's a tireless flash and doesn't easily heat up. But even if it does heat up, it doesn't stop firing flashes.
6 months of use without any disappointment, but it is a bit expensive, unfortunately.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερο φλάς, μέχρι στιγμής, από το SB 5000! Ακούραστο φλάς και δεν ζεσταίνεται εύκολα. Αλλά και να ζεσταθεί δεν σταματάει να ρίχνει φλασιές.
6 μήνες χρήσης χωρίς καμιά απογοήτευση, αλλά κοστίζει λίγο ακριβά όμως, δυστυχώς.
Terrible flash among the problems that I never had with the previous models sb-700 & sb-910!!! With almost zero use, circuit board damage costing €280! Of course, I threw it away and got a much superior flash, the Godox V100, for almost half the money and with no comparison in power / recycle time, etc. (Professional photographer)
Κάκιστο φλάς μέσα στα προβλήματα τα οποία πότε δεν είχα με τα προηγούμενα μοντέλα sb-700 & sb-910!!!Με σχεδόν μηδενική χρήση πλακέτα ζημιά 280€!Φυσικά το πέταξα και πήρα ένα πολύ ανώτερο φλάς godox v100 με σχεδόν τα μισά χρήματα και καμία σχέση σε ένταση / recycle time κτλπ. (Επαγγελματίας φωτογράφος)
It is a professional tool for demanding rhythms and conditions. Although the price is quite high, it is still aimed at professionals in the field who want perfection. It charges satisfactorily between flashes and also with settings and power display at any moment. I definitely have not regretted it, not even for a minute!
Είναι ένα επαγγελματικό εργαλείο για απαιτητικούς ρυθμούς και συνθήκες. Αν και η τιμή είναι αρκετά υψηλή, παρόλα αυτά απευθύνετε σε επαγγελματίες του χώρου που θέλουν το τέλειο. Φορτίζει ικανοποιητικά μεταξύ των χτυπημάτων του φλας και επίσης με ρυθμίσεις και επίδειξη δύναμης σε κάθε στιγμή. Το σίγουρο δεν το έχω μετανιώσει, ούτε λεπτό!
After 1 year of normal use, and unfortunately after the warranty expired, it stopped "giving flashes". At the service, they told me that it needs a motherboard replacement, which I paid for. In a year and a half, it goes again for a motherboard replacement! I use it as my main flash, while the backup sb910 still works perfectly and NEVER had a problem. Nikon is UNACCEPTABLE. A 640 euro flash, advertised for durability, reliability, etc., to break twice. I give it 2 stars out of mercy because it is very powerful, fast, and doesn't overheat (it has a special fan system inside). Hope I helped :)
Μετα απο 1 χρονο normal χρησης,και αφου δυστυχως η εγγυηση εληξε, σταματησε να "δινει φλασιες". Στο service μου ειπαν πως χρειαζεται αλλαγη πλακετας, την οποια και πληρωσα. Στον 1μιση χρονο, και παλι παει για αλλαγη πλακετας! Το χρησιμοποιω σαν βασικο, ενω το backup sb910 δουλευει ακομα αψογα και ΠΟΤΕ δεν εβγαλε προβλημα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η Nikon. 640 ευρω φλας, που διαφημιζεται για την αντοχη, αξιοποστια κτλπ να χαλαει 2 φορες. Βαζω 2 αστερια χαριστικα γιατι ειναι πολυ δυνατο, γρηγορο και δεν ζεσταινεται (εχει ειδικο συστημα με ανεμιστηρακι στο εσωτερικο). Hope i helped:)
I don't think there is a better flash, so far, than the SB 5000! It's a tireless flash and doesn't easily heat up. But even if it does heat up, it doesn't stop firing flashes.
6 months of use without any disappointment, but it is a bit expensive, unfortunately.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερο φλάς, μέχρι στιγμής, από το SB 5000! Ακούραστο φλάς και δεν ζεσταίνεται εύκολα. Αλλά και να ζεσταθεί δεν σταματάει να ρίχνει φλασιές.
6 μήνες χρήσης χωρίς καμιά απογοήτευση, αλλά κοστίζει λίγο ακριβά όμως, δυστυχώς.