Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Purchase a week ago. Hasn't been tested much. First impressions:
+Its design is identical to the corresponding Weibo and previously the NOD.
+The cable is "braided".
+With a long press of the "DPI" it goes into "multimedia" mode, wheel for sound up/down, etc.
-It has less weight because it doesn't have the weight inside, which I took from an old NOD and put in. That's how identical they are. Initially, the weight feels "cheap" and the user will probably need to add something similar.
-The lighting cannot be turned off.
-On the buttons/back, it doesn't have that rubber-like material that the others have over the plastic, which might put off users who were used to it. It just has a "textured"-matte feel to the plastic itself, which is clearly not the same sensation.
The keys are initially somewhat noisier but probably because the switches are new.
Inside, the board is almost identical to the Weibo. It has four LEDs instead of the other's two, and its shell is exactly the same to the point that one can be replaced with the other. The Weibo has a clip that connects the cable to the board, while in this one the cables are soldered directly, so replacing with an old/new cable requires a soldering iron.
Yes, overall it gives the impression of being cheaper and at 3.60... it is.
I'm leaving it at 5 stars. It is what it is, for its price.
I'll try to come back after some use,
Αγορά πριν μια εβδομάδα. Δεν έχει δοκιμαστεί ιδιαίτερα. Πρώτες εντυπώσεις:
+Το σχέδιό του είναι πανομοιότυπο με το αντίστοιχο Weibo και πιο παλιά το NOD.
+Το καλώδιο είναι "πλεγμένο" (braided).
+Με παρατεταμένο πάτημα "DPI" πάει σε "multimedia" λειτουργία, ρόδα για ήχο πάνω/κάτω κλπ.
-Έχει μικρότερο βάρος γιατί δεν έχει μέσα το βαρίδιο το οποίο πήρα από ένα παλιό NOD και έβαλα. Τόσο ίδια είναι. Σαν βάρος αρχικά γίνεται αισθητό σαν "φτηνό" και μάλλον θα χρειαστεί να βάλει ο χρήστης κάτι αντίστοιχο.
-Ο φωτισμός δεν κλείνει.
-Στα κουμπιά/πλάτη δεν έχει αυτό το σαν-ελαστικό υλικό που έχουν τα άλλα επάνω από το πλαστικό και ίσως ξενίσει χρήστες που το είχαν συνηθίσει. Απλά έχει μια υφή "σαγρέ"-ματ το ίδιο το πλαστικό, που σαφώς δεν είναι το ίδιο σαν αίσθηση.
Τα πλήκτρα είναι αρχικά κάπως πιο θορυβώδη αλλά μάλλον επειδή είναι καινούργια τα διακοπτάκια.
Μέσα είναι σχεδόν ίδια η πλακέτα με το Weibo. Έχει τέσσερα LED αντί για δύο του άλλου και το κέλυφός του είναι ακριβώς ίδιο μέχρι σημείου που μπορεί να αντικατασταθεί το ένα με το άλλο. Το Weibo έχει κλιπάκι με το οποίο συνδέεται το καλώδιο στην πλακέτα ενώ σε αυτό είναι κολλημένα τα καλώδια κατευθείαν οπότε τυχόν αντικατάσταση με παλιό/νέο καλώδιο, θέλει κολλητήρι.
Ναι, δίνει συνολικά την αίσθηση του πιο φτηνού και στα 3.60.. είναι.
Το αφήνω στα 5 αστέρια. Είναι αυτό που είναι, στα λεφτά του.
Θα προσπαθήσω να επανέλθω μετά από χρήση,
And yet, the saying "you get what you pay for" doesn't apply to mice, especially after 2020! It's not like it used to be; now all brands seem to use planned obsolescence. In the past five years, I've bought very expensive mice, including many from Logitech and Razer, and on average, none lasted more than a year. Either the scroll wheel goes up and down erratically, or the single left click sometimes double-clicks and other times doesn't register unless you twist your finger, or the "drag and drop" function leaves files/folders wherever and whenever it wants (causing damage), or the middle click doesn't work (which is very important for me since I work in CAD and don't play games with the mouse), and so on. So, after some time, something always rendered them useless for professional or general use, no matter how much they cost!
That's why I'm telling you, first get an MX201, and if it fits your palm (it's a bit big) and if you like that it's very light, then buy another ten right away! With the money you'd spend buying ten, you'll get many more years of use than if you spent the same amount on just one supposedly high-quality mouse. However long it lasts, I only paid €3.5! Plus, I really like how it sits in my palm, the feel of the main buttons and its scroll wheel, its fabric-covered cable, its nice green colors, the dpi adjustment from the central button, its side buttons (which I programmed to the functions I want with one of the many free programs available, e.g. XMouse Button Control, Cherry Keys, etc.), the extra left button that double-clicks—what more could I ask for...
Κι όμως, δεν ισχύει το "ό,τι πληρώσεις στα ποντίκια", ειδικά μετά το 2020! Δεν είναι όπως παλιά, πλέον παίζει planned obsolescence από όλες τις μάρκες. Έχω πάρει σε 5 χρόνια πανάκριβα ποντίκια, εκ των οποίων και πολλά Logitech και Razer, μετά από 1 χρόνο κατά μέσο όρο κανένα δεν άντεξε. Ή η ροδέλα πηγαίνει πάνω-κάτω σαν ηλίθια, ή το μονό αριστερό κλικ άλλοτε διπλοκλικάρει κι άλλοτε δεν πατιέται αν δεν στραμπουλήξεις το δάχτυλο, ή το "σύρε κι άσε" αφήνει τα αρχεία/φακέλους που μεταφέρεις όπου και όποτε γουστάρει εκείνο (και γίνεται ζημιά), ή το μεσαίο κλικ δεν πατιέται (κάτι που για μένα που δουλεύω CAD και δεν παίζω παιχνίδια με το ποντίκι, έχει τεράστια σημασία) κ.ο.κ., πάντα λοιπόν μετά από κάποιο διάστημα κάτι το αχρήστευε για επαγγελματική ή γενική χρήση, όσα λεφτά κι αν έκανε!
Γι' αυτό σας λέω, πάρτε αρχικά ένα ΜΧ201, κι αν σας ταιριάξει στην παλάμη (είναι μεγαλούτσικο) και αν σας βολέψει που είναι πολύ ελαφρύ, πάρτε καπάκι καμιά 10ριά ακόμα! Με τα λεφτά που θα δώσετε αγοράζοντας 10, θα βγάλετε πολλά περισσότερα χρόνια από το να δίνατε τα ίδια λεφτά για ένα μόνο - υποτίθεται ποιοτικό - ποντίκι. Όσο κι αν αντέξει, 3,5€ έδωσα! Άσε που την καταβρήκα με το πως κάθεται στην παλάμη μου, με την αίσθηση στα βασικά κουμπιά και τη ροδέλα του, με το ντυμένο με ύφασμα καλώδιό του, με τα ωραία πράσινα χρώματά του, με τη ρύθμιση των dpi απ' το κεντρικό κουμπάκι, με τα πλαΐνά κουμπιά του (που τα προγραμμάτισα στις λειτουργίες που θέλω με ένα από τα πολλά δωρεάν προγράμματα που υπαρχουν, π.χ. XMouse Button Control, Cherry Keys κλπ.), απ' το extra αριστερό κουμπί που κάνει διπλό κλικ, τι άλλο να ζητήσω...
I received it today and paid around €4.5. It has a fabric cable, 3 buttons on the sides, and is lightweight (satisfactory weight for me). Its lighting is just fine and its response is immediate. It fits very well in the hand (I have a relatively large hand). It is the best you can get for this money. It doesn't look cheap at all. At first, I had doubts, but I was fully satisfied.
Το παρέλαβα σήμερα και πλήρωσα κάπου στα 4.5€. Έχει υφασμάτινο καλώδιο, 3 κουμπιά στα πλάγια και είναι ελαφρύ (ικανοποιητικό βάρος για μένα). Ο φωτισμός του είναι μια χαρά και η ανταπόκριση του άμεση. Εφαρμόζει πολύ καλά στο χέρι (έχω σχετικά μεγάλο χέρι).Ειναι ότι καλύτερο μπορείτε να πάρετε με αυτά τα χρήματα. δεν του φαίνεται με τπτ ότι είναι τόσο φθηνό. Στην αρχή είχα αμφιβολίες αλλά έμεινα φουλ ικανοποιημένος.
We could say that this mouse is the NAVARCHID of badget because it has lasted 2 years after mishandling and extensive use, and the buttons do not stick no matter how much dirt gets in. The lighting is the same as when I bought it! PERFECT. AMAZING. FANTASTIC. WONDERFUL!
Το ποντικι αυτο θα μπορουσαμε να το πουμε και ως Η ΝΑΒΑΡΧΙΔΑ των badget γιατι εχει κρατησει 2 χρονια μετα απο κακομεταχειριση και πολυωρη χρηση και τα κουμπια οση λιγδα και να μπει δε κολανε.
Ο φωτισμος του ειναι ολιδιος με οπος τοτε που το αγορασα!
ΤΕΛΕΙΟ. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. ΥΠΕΡΟΧΟ!
I bought it the same day I am writing this comment,
so I will give you the first impression.
It is quite lightweight.
Definitely NOT for people who get frustrated with their mouse,
It has a louder "click" than a regular mouse (if that makes sense..)
The price is VERY good for a mouse that has 3 side buttons instead of 2.
And the handling is what I personally have gotten used to, no problem!
31/1/2023 Just broke, as I said, it's not for those who get frustrated with the mouse, ciao
Το αγορασα την ιδια μέρα που γραφω αυτο το σχόλιο,
οπότε θα σας δωσω την πρωτη εντυπωση.
Ειναι αρκετα ελαφρυ(κούφιο)
Σιγουρα ΔΕΝ ειναι για ανθρωπους που βγαζουν τα νευρα τους πανω στο ποντικι,
Εχει πιο θυρυβωδες "click" απο ενα συνηθισμενο ποντίκι (εαν αυτο βγαζει νοημα..)
Τα λεφτά ειναι ΠΟΛΥ καλα, για ποντικι που εχει 3 πληκτρα στα πλάγια αντι για 2
Και ο χειρισμος ειναι αυτος που εχω προσωπικά συνηθίσει, δεν υπαρχει προβλημα!
31/1/2023 Μολις χαλασε, οπως ειπα δεν ειναι για αυτους που βγαζουν νευρα στο ποντικι, ciao
It is an optical mouse with 2400 Dpi, quite convenient for me as my brother is left-handed. The side buttons do not suit him. However, it is a very good mouse for the price and I generally started building a PC to play Free Fire, and I had very few funds left, so this is very good for its price. However, the downside is that it requires one click to enter an application or game, and I am used to two clicks
Ειναι οτκ εχει 2400 Dpi αρκετα βολικο για εμενα ωμος στον αδερφο μου που που ειναι αριστεροχειρας. Δεν τον βολευουν τα πλαϊνα κουμπια.Ωστοσω ειναι ενα πολυ καλο πονικι για την τιμη και εγω γενικα αρχισα να φτιαχνω ενα pc για να πεζω free fire και μου ειχαν μινει πολυ λιγα λευτα και αυτο ειναι πολυ καλο για τα λευτα του βεβεα θα προτιμουσα να ειχε 1200 dpi και να ηταν η μιση του τημη.Ωμως το κακο ειναι πως θελει 1 κλικ για να μπεις σε μια εφαρμογη ή παιχνιδι και εγω εχω σινεθισει τα δυο κλικς
I have not encountered any problem with it, everything goes smoothly. The only downside is that the RGB lights are not very bright and are usually covered by the fingers. And finally, a good feature is that the cable is made of fabric and not plastic like other mice that cost $50. I highly recommend it.
Σε εμένα δεν μου έχει εμφανίσει κάποιο πρόβλημα, όλα πάνε ρολόι. το μόνο κακό που εχει είναι ότι τα RGB δεν φέγγουν τόσο και συνηθώς καλυβονται από τα δάκτυλα. Και τέλος ένα καλο χαρακτηριστικό είναι ότι το καλώδιο είναι υφασμάτινο και όχι πλαστικο όπως αλλά ποντίκια των50$. το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
mouse of the plate. after 1 month, the scroll wheel does whatever it wants and the main left button sometimes obeys, sometimes not. Don't bother wasting your money. Microsoft and Logitech are the top companies. I have a Microsoft mouse for over 7 years with many falls and it still works perfectly
mouse της πλακας. μετα απο 1 μηνα η ροδελα κανει οτι να ναι και το κεντρικο αριστερο κουμπι ποτε υπακουει ποτε οχι. μην ασχολειστε πεταμενα λεφτα . microsoft kai logitech οι κορυφαιες εταιρειες εχω mouse microsoft πανω απο 7 χρονια με πολλα πεσιματα και ακομα δουλευει ρολοι
Comfortable to hold (+1), but the two main buttons are a bit noisy (-2), very lightweight construction (not of great plastic quality) (-2), the LED, although green in color (+1), turns red when shaken due to the laser affecting the lighting (+-), the DPI is quite efficient at maximum and comfortable at minimum (+1). Also, I am left-handed and it is not very difficult to adjust for everyday use.
2 years later and it still works without any problems (+2) (it has never fallen or been hit).
Άνετο στο κράτημα (+1), αλλά λίγο θορυβώδες τα δυο βασικά πλήκτρα (-2), πολύ ελαφριά κατασκευή (όχι και τόσο καλής ποιότητας πλαστικό) (-2) , το led αν και πράσινο χρώμα (+1), κοκκινίζει όταν το κουνάς εξαιτίας του laser που επηρεάζει το φωτισμό (+-), το DPI στο μέγιστο είναι αρκετά αποδοτικό και στο ελάχιστο είναι αρκετά άνετο (+1). Επίσης είμαι αριστερόχειρας και δεν είναι και πολύ δύσκολο στη προσαρμογή για καθημερινή χρήση.
2 χρόνια μετά και ακόμα δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα (+2) (δεν μου έχει πέσει πότε κάτω , ούτε το χτύπησα ποτέ).
Purchase a week ago. Hasn't been tested much. First impressions:
+Its design is identical to the corresponding Weibo and previously the NOD.
+The cable is "braided".
+With a long press of the "DPI" it goes into "multimedia" mode, wheel for sound up/down, etc.
-It has less weight because it doesn't have the weight inside, which I took from an old NOD and put in. That's how identical they are. Initially, the weight feels "cheap" and the user will probably need to add something similar.
-The lighting cannot be turned off.
-On the buttons/back, it doesn't have that rubber-like material that the others have over the plastic, which might put off users who were used to it. It just has a "textured"-matte feel to the plastic itself, which is clearly not the same sensation.
The keys are initially somewhat noisier but probably because the switches are new.
Inside, the board is almost identical to the Weibo. It has four LEDs instead of the other's two, and its shell is exactly the same to the point that one can be replaced with the other. The Weibo has a clip that connects the cable to the board, while in this one the cables are soldered directly, so replacing with an old/new cable requires a soldering iron.
Yes, overall it gives the impression of being cheaper and at 3.60... it is.
I'm leaving it at 5 stars. It is what it is, for its price.
I'll try to come back after some use,
Αγορά πριν μια εβδομάδα. Δεν έχει δοκιμαστεί ιδιαίτερα. Πρώτες εντυπώσεις:
+Το σχέδιό του είναι πανομοιότυπο με το αντίστοιχο Weibo και πιο παλιά το NOD.
+Το καλώδιο είναι "πλεγμένο" (braided).
+Με παρατεταμένο πάτημα "DPI" πάει σε "multimedia" λειτουργία, ρόδα για ήχο πάνω/κάτω κλπ.
-Έχει μικρότερο βάρος γιατί δεν έχει μέσα το βαρίδιο το οποίο πήρα από ένα παλιό NOD και έβαλα. Τόσο ίδια είναι. Σαν βάρος αρχικά γίνεται αισθητό σαν "φτηνό" και μάλλον θα χρειαστεί να βάλει ο χρήστης κάτι αντίστοιχο.
-Ο φωτισμός δεν κλείνει.
-Στα κουμπιά/πλάτη δεν έχει αυτό το σαν-ελαστικό υλικό που έχουν τα άλλα επάνω από το πλαστικό και ίσως ξενίσει χρήστες που το είχαν συνηθίσει. Απλά έχει μια υφή "σαγρέ"-ματ το ίδιο το πλαστικό, που σαφώς δεν είναι το ίδιο σαν αίσθηση.
Τα πλήκτρα είναι αρχικά κάπως πιο θορυβώδη αλλά μάλλον επειδή είναι καινούργια τα διακοπτάκια.
Μέσα είναι σχεδόν ίδια η πλακέτα με το Weibo. Έχει τέσσερα LED αντί για δύο του άλλου και το κέλυφός του είναι ακριβώς ίδιο μέχρι σημείου που μπορεί να αντικατασταθεί το ένα με το άλλο. Το Weibo έχει κλιπάκι με το οποίο συνδέεται το καλώδιο στην πλακέτα ενώ σε αυτό είναι κολλημένα τα καλώδια κατευθείαν οπότε τυχόν αντικατάσταση με παλιό/νέο καλώδιο, θέλει κολλητήρι.
Ναι, δίνει συνολικά την αίσθηση του πιο φτηνού και στα 3.60.. είναι.
Το αφήνω στα 5 αστέρια. Είναι αυτό που είναι, στα λεφτά του.
Θα προσπαθήσω να επανέλθω μετά από χρήση,
And yet, the saying "you get what you pay for" doesn't apply to mice, especially after 2020! It's not like it used to be; now all brands seem to use planned obsolescence. In the past five years, I've bought very expensive mice, including many from Logitech and Razer, and on average, none lasted more than a year. Either the scroll wheel goes up and down erratically, or the single left click sometimes double-clicks and other times doesn't register unless you twist your finger, or the "drag and drop" function leaves files/folders wherever and whenever it wants (causing damage), or the middle click doesn't work (which is very important for me since I work in CAD and don't play games with the mouse), and so on. So, after some time, something always rendered them useless for professional or general use, no matter how much they cost!
That's why I'm telling you, first get an MX201, and if it fits your palm (it's a bit big) and if you like that it's very light, then buy another ten right away! With the money you'd spend buying ten, you'll get many more years of use than if you spent the same amount on just one supposedly high-quality mouse. However long it lasts, I only paid €3.5! Plus, I really like how it sits in my palm, the feel of the main buttons and its scroll wheel, its fabric-covered cable, its nice green colors, the dpi adjustment from the central button, its side buttons (which I programmed to the functions I want with one of the many free programs available, e.g. XMouse Button Control, Cherry Keys, etc.), the extra left button that double-clicks—what more could I ask for...
Κι όμως, δεν ισχύει το "ό,τι πληρώσεις στα ποντίκια", ειδικά μετά το 2020! Δεν είναι όπως παλιά, πλέον παίζει planned obsolescence από όλες τις μάρκες. Έχω πάρει σε 5 χρόνια πανάκριβα ποντίκια, εκ των οποίων και πολλά Logitech και Razer, μετά από 1 χρόνο κατά μέσο όρο κανένα δεν άντεξε. Ή η ροδέλα πηγαίνει πάνω-κάτω σαν ηλίθια, ή το μονό αριστερό κλικ άλλοτε διπλοκλικάρει κι άλλοτε δεν πατιέται αν δεν στραμπουλήξεις το δάχτυλο, ή το "σύρε κι άσε" αφήνει τα αρχεία/φακέλους που μεταφέρεις όπου και όποτε γουστάρει εκείνο (και γίνεται ζημιά), ή το μεσαίο κλικ δεν πατιέται (κάτι που για μένα που δουλεύω CAD και δεν παίζω παιχνίδια με το ποντίκι, έχει τεράστια σημασία) κ.ο.κ., πάντα λοιπόν μετά από κάποιο διάστημα κάτι το αχρήστευε για επαγγελματική ή γενική χρήση, όσα λεφτά κι αν έκανε!
Γι' αυτό σας λέω, πάρτε αρχικά ένα ΜΧ201, κι αν σας ταιριάξει στην παλάμη (είναι μεγαλούτσικο) και αν σας βολέψει που είναι πολύ ελαφρύ, πάρτε καπάκι καμιά 10ριά ακόμα! Με τα λεφτά που θα δώσετε αγοράζοντας 10, θα βγάλετε πολλά περισσότερα χρόνια από το να δίνατε τα ίδια λεφτά για ένα μόνο - υποτίθεται ποιοτικό - ποντίκι. Όσο κι αν αντέξει, 3,5€ έδωσα! Άσε που την καταβρήκα με το πως κάθεται στην παλάμη μου, με την αίσθηση στα βασικά κουμπιά και τη ροδέλα του, με το ντυμένο με ύφασμα καλώδιό του, με τα ωραία πράσινα χρώματά του, με τη ρύθμιση των dpi απ' το κεντρικό κουμπάκι, με τα πλαΐνά κουμπιά του (που τα προγραμμάτισα στις λειτουργίες που θέλω με ένα από τα πολλά δωρεάν προγράμματα που υπαρχουν, π.χ. XMouse Button Control, Cherry Keys κλπ.), απ' το extra αριστερό κουμπί που κάνει διπλό κλικ, τι άλλο να ζητήσω...
I received it today and paid around €4.5. It has a fabric cable, 3 buttons on the sides, and is lightweight (satisfactory weight for me). Its lighting is just fine and its response is immediate. It fits very well in the hand (I have a relatively large hand). It is the best you can get for this money. It doesn't look cheap at all. At first, I had doubts, but I was fully satisfied.
Το παρέλαβα σήμερα και πλήρωσα κάπου στα 4.5€. Έχει υφασμάτινο καλώδιο, 3 κουμπιά στα πλάγια και είναι ελαφρύ (ικανοποιητικό βάρος για μένα). Ο φωτισμός του είναι μια χαρά και η ανταπόκριση του άμεση. Εφαρμόζει πολύ καλά στο χέρι (έχω σχετικά μεγάλο χέρι).Ειναι ότι καλύτερο μπορείτε να πάρετε με αυτά τα χρήματα. δεν του φαίνεται με τπτ ότι είναι τόσο φθηνό. Στην αρχή είχα αμφιβολίες αλλά έμεινα φουλ ικανοποιημένος.
We could say that this mouse is the NAVARCHID of badget because it has lasted 2 years after mishandling and extensive use, and the buttons do not stick no matter how much dirt gets in. The lighting is the same as when I bought it! PERFECT. AMAZING. FANTASTIC. WONDERFUL!
Το ποντικι αυτο θα μπορουσαμε να το πουμε και ως Η ΝΑΒΑΡΧΙΔΑ των badget γιατι εχει κρατησει 2 χρονια μετα απο κακομεταχειριση και πολυωρη χρηση και τα κουμπια οση λιγδα και να μπει δε κολανε.
Ο φωτισμος του ειναι ολιδιος με οπος τοτε που το αγορασα!
ΤΕΛΕΙΟ. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. ΥΠΕΡΟΧΟ!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Purchase a week ago. Hasn't been tested much. First impressions:
+Its design is identical to the corresponding Weibo and previously the NOD.
+The cable is "braided".
+With a long press of the "DPI" it goes into "multimedia" mode, wheel for sound up/down, etc.
-It has less weight because it doesn't have the weight inside, which I took from an old NOD and put in. That's how identical they are. Initially, the weight feels "cheap" and the user will probably need to add something similar.
-The lighting cannot be turned off.
-On the buttons/back, it doesn't have that rubber-like material that the others have over the plastic, which might put off users who were used to it. It just has a "textured"-matte feel to the plastic itself, which is clearly not the same sensation.
The keys are initially somewhat noisier but probably because the switches are new.
Inside, the board is almost identical to the Weibo. It has four LEDs instead of the other's two, and its shell is exactly the same to the point that one can be replaced with the other. The Weibo has a clip that connects the cable to the board, while in this one the cables are soldered directly, so replacing with an old/new cable requires a soldering iron.
Yes, overall it gives the impression of being cheaper and at 3.60... it is.
I'm leaving it at 5 stars. It is what it is, for its price.
I'll try to come back after some use,
Αγορά πριν μια εβδομάδα. Δεν έχει δοκιμαστεί ιδιαίτερα. Πρώτες εντυπώσεις:
+Το σχέδιό του είναι πανομοιότυπο με το αντίστοιχο Weibo και πιο παλιά το NOD.
+Το καλώδιο είναι "πλεγμένο" (braided).
+Με παρατεταμένο πάτημα "DPI" πάει σε "multimedia" λειτουργία, ρόδα για ήχο πάνω/κάτω κλπ.
-Έχει μικρότερο βάρος γιατί δεν έχει μέσα το βαρίδιο το οποίο πήρα από ένα παλιό NOD και έβαλα. Τόσο ίδια είναι. Σαν βάρος αρχικά γίνεται αισθητό σαν "φτηνό" και μάλλον θα χρειαστεί να βάλει ο χρήστης κάτι αντίστοιχο.
-Ο φωτισμός δεν κλείνει.
-Στα κουμπιά/πλάτη δεν έχει αυτό το σαν-ελαστικό υλικό που έχουν τα άλλα επάνω από το πλαστικό και ίσως ξενίσει χρήστες που το είχαν συνηθίσει. Απλά έχει μια υφή "σαγρέ"-ματ το ίδιο το πλαστικό, που σαφώς δεν είναι το ίδιο σαν αίσθηση.
Τα πλήκτρα είναι αρχικά κάπως πιο θορυβώδη αλλά μάλλον επειδή είναι καινούργια τα διακοπτάκια.
Μέσα είναι σχεδόν ίδια η πλακέτα με το Weibo. Έχει τέσσερα LED αντί για δύο του άλλου και το κέλυφός του είναι ακριβώς ίδιο μέχρι σημείου που μπορεί να αντικατασταθεί το ένα με το άλλο. Το Weibo έχει κλιπάκι με το οποίο συνδέεται το καλώδιο στην πλακέτα ενώ σε αυτό είναι κολλημένα τα καλώδια κατευθείαν οπότε τυχόν αντικατάσταση με παλιό/νέο καλώδιο, θέλει κολλητήρι.
Ναι, δίνει συνολικά την αίσθηση του πιο φτηνού και στα 3.60.. είναι.
Το αφήνω στα 5 αστέρια. Είναι αυτό που είναι, στα λεφτά του.
Θα προσπαθήσω να επανέλθω μετά από χρήση,
And yet, the saying "you get what you pay for" doesn't apply to mice, especially after 2020! It's not like it used to be; now all brands seem to use planned obsolescence. In the past five years, I've bought very expensive mice, including many from Logitech and Razer, and on average, none lasted more than a year. Either the scroll wheel goes up and down erratically, or the single left click sometimes double-clicks and other times doesn't register unless you twist your finger, or the "drag and drop" function leaves files/folders wherever and whenever it wants (causing damage), or the middle click doesn't work (which is very important for me since I work in CAD and don't play games with the mouse), and so on. So, after some time, something always rendered them useless for professional or general use, no matter how much they cost!
That's why I'm telling you, first get an MX201, and if it fits your palm (it's a bit big) and if you like that it's very light, then buy another ten right away! With the money you'd spend buying ten, you'll get many more years of use than if you spent the same amount on just one supposedly high-quality mouse. However long it lasts, I only paid €3.5! Plus, I really like how it sits in my palm, the feel of the main buttons and its scroll wheel, its fabric-covered cable, its nice green colors, the dpi adjustment from the central button, its side buttons (which I programmed to the functions I want with one of the many free programs available, e.g. XMouse Button Control, Cherry Keys, etc.), the extra left button that double-clicks—what more could I ask for...
Κι όμως, δεν ισχύει το "ό,τι πληρώσεις στα ποντίκια", ειδικά μετά το 2020! Δεν είναι όπως παλιά, πλέον παίζει planned obsolescence από όλες τις μάρκες. Έχω πάρει σε 5 χρόνια πανάκριβα ποντίκια, εκ των οποίων και πολλά Logitech και Razer, μετά από 1 χρόνο κατά μέσο όρο κανένα δεν άντεξε. Ή η ροδέλα πηγαίνει πάνω-κάτω σαν ηλίθια, ή το μονό αριστερό κλικ άλλοτε διπλοκλικάρει κι άλλοτε δεν πατιέται αν δεν στραμπουλήξεις το δάχτυλο, ή το "σύρε κι άσε" αφήνει τα αρχεία/φακέλους που μεταφέρεις όπου και όποτε γουστάρει εκείνο (και γίνεται ζημιά), ή το μεσαίο κλικ δεν πατιέται (κάτι που για μένα που δουλεύω CAD και δεν παίζω παιχνίδια με το ποντίκι, έχει τεράστια σημασία) κ.ο.κ., πάντα λοιπόν μετά από κάποιο διάστημα κάτι το αχρήστευε για επαγγελματική ή γενική χρήση, όσα λεφτά κι αν έκανε!
Γι' αυτό σας λέω, πάρτε αρχικά ένα ΜΧ201, κι αν σας ταιριάξει στην παλάμη (είναι μεγαλούτσικο) και αν σας βολέψει που είναι πολύ ελαφρύ, πάρτε καπάκι καμιά 10ριά ακόμα! Με τα λεφτά που θα δώσετε αγοράζοντας 10, θα βγάλετε πολλά περισσότερα χρόνια από το να δίνατε τα ίδια λεφτά για ένα μόνο - υποτίθεται ποιοτικό - ποντίκι. Όσο κι αν αντέξει, 3,5€ έδωσα! Άσε που την καταβρήκα με το πως κάθεται στην παλάμη μου, με την αίσθηση στα βασικά κουμπιά και τη ροδέλα του, με το ντυμένο με ύφασμα καλώδιό του, με τα ωραία πράσινα χρώματά του, με τη ρύθμιση των dpi απ' το κεντρικό κουμπάκι, με τα πλαΐνά κουμπιά του (που τα προγραμμάτισα στις λειτουργίες που θέλω με ένα από τα πολλά δωρεάν προγράμματα που υπαρχουν, π.χ. XMouse Button Control, Cherry Keys κλπ.), απ' το extra αριστερό κουμπί που κάνει διπλό κλικ, τι άλλο να ζητήσω...
I received it today and paid around €4.5. It has a fabric cable, 3 buttons on the sides, and is lightweight (satisfactory weight for me). Its lighting is just fine and its response is immediate. It fits very well in the hand (I have a relatively large hand). It is the best you can get for this money. It doesn't look cheap at all. At first, I had doubts, but I was fully satisfied.
Το παρέλαβα σήμερα και πλήρωσα κάπου στα 4.5€. Έχει υφασμάτινο καλώδιο, 3 κουμπιά στα πλάγια και είναι ελαφρύ (ικανοποιητικό βάρος για μένα). Ο φωτισμός του είναι μια χαρά και η ανταπόκριση του άμεση. Εφαρμόζει πολύ καλά στο χέρι (έχω σχετικά μεγάλο χέρι).Ειναι ότι καλύτερο μπορείτε να πάρετε με αυτά τα χρήματα. δεν του φαίνεται με τπτ ότι είναι τόσο φθηνό. Στην αρχή είχα αμφιβολίες αλλά έμεινα φουλ ικανοποιημένος.
We could say that this mouse is the NAVARCHID of badget because it has lasted 2 years after mishandling and extensive use, and the buttons do not stick no matter how much dirt gets in. The lighting is the same as when I bought it! PERFECT. AMAZING. FANTASTIC. WONDERFUL!
Το ποντικι αυτο θα μπορουσαμε να το πουμε και ως Η ΝΑΒΑΡΧΙΔΑ των badget γιατι εχει κρατησει 2 χρονια μετα απο κακομεταχειριση και πολυωρη χρηση και τα κουμπια οση λιγδα και να μπει δε κολανε.
Ο φωτισμος του ειναι ολιδιος με οπος τοτε που το αγορασα!
ΤΕΛΕΙΟ. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. ΥΠΕΡΟΧΟ!
I bought it the same day I am writing this comment,
so I will give you the first impression.
It is quite lightweight.
Definitely NOT for people who get frustrated with their mouse,
It has a louder "click" than a regular mouse (if that makes sense..)
The price is VERY good for a mouse that has 3 side buttons instead of 2.
And the handling is what I personally have gotten used to, no problem!
31/1/2023 Just broke, as I said, it's not for those who get frustrated with the mouse, ciao
Το αγορασα την ιδια μέρα που γραφω αυτο το σχόλιο,
οπότε θα σας δωσω την πρωτη εντυπωση.
Ειναι αρκετα ελαφρυ(κούφιο)
Σιγουρα ΔΕΝ ειναι για ανθρωπους που βγαζουν τα νευρα τους πανω στο ποντικι,
Εχει πιο θυρυβωδες "click" απο ενα συνηθισμενο ποντίκι (εαν αυτο βγαζει νοημα..)
Τα λεφτά ειναι ΠΟΛΥ καλα, για ποντικι που εχει 3 πληκτρα στα πλάγια αντι για 2
Και ο χειρισμος ειναι αυτος που εχω προσωπικά συνηθίσει, δεν υπαρχει προβλημα!
31/1/2023 Μολις χαλασε, οπως ειπα δεν ειναι για αυτους που βγαζουν νευρα στο ποντικι, ciao
It is an optical mouse with 2400 Dpi, quite convenient for me as my brother is left-handed. The side buttons do not suit him. However, it is a very good mouse for the price and I generally started building a PC to play Free Fire, and I had very few funds left, so this is very good for its price. However, the downside is that it requires one click to enter an application or game, and I am used to two clicks
Ειναι οτκ εχει 2400 Dpi αρκετα βολικο για εμενα ωμος στον αδερφο μου που που ειναι αριστεροχειρας. Δεν τον βολευουν τα πλαϊνα κουμπια.Ωστοσω ειναι ενα πολυ καλο πονικι για την τιμη και εγω γενικα αρχισα να φτιαχνω ενα pc για να πεζω free fire και μου ειχαν μινει πολυ λιγα λευτα και αυτο ειναι πολυ καλο για τα λευτα του βεβεα θα προτιμουσα να ειχε 1200 dpi και να ηταν η μιση του τημη.Ωμως το κακο ειναι πως θελει 1 κλικ για να μπεις σε μια εφαρμογη ή παιχνιδι και εγω εχω σινεθισει τα δυο κλικς
I have not encountered any problem with it, everything goes smoothly. The only downside is that the RGB lights are not very bright and are usually covered by the fingers. And finally, a good feature is that the cable is made of fabric and not plastic like other mice that cost $50. I highly recommend it.
Σε εμένα δεν μου έχει εμφανίσει κάποιο πρόβλημα, όλα πάνε ρολόι. το μόνο κακό που εχει είναι ότι τα RGB δεν φέγγουν τόσο και συνηθώς καλυβονται από τα δάκτυλα. Και τέλος ένα καλο χαρακτηριστικό είναι ότι το καλώδιο είναι υφασμάτινο και όχι πλαστικο όπως αλλά ποντίκια των50$. το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
mouse of the plate. after 1 month, the scroll wheel does whatever it wants and the main left button sometimes obeys, sometimes not. Don't bother wasting your money. Microsoft and Logitech are the top companies. I have a Microsoft mouse for over 7 years with many falls and it still works perfectly
mouse της πλακας. μετα απο 1 μηνα η ροδελα κανει οτι να ναι και το κεντρικο αριστερο κουμπι ποτε υπακουει ποτε οχι. μην ασχολειστε πεταμενα λεφτα . microsoft kai logitech οι κορυφαιες εταιρειες εχω mouse microsoft πανω απο 7 χρονια με πολλα πεσιματα και ακομα δουλευει ρολοι
Comfortable to hold (+1), but the two main buttons are a bit noisy (-2), very lightweight construction (not of great plastic quality) (-2), the LED, although green in color (+1), turns red when shaken due to the laser affecting the lighting (+-), the DPI is quite efficient at maximum and comfortable at minimum (+1). Also, I am left-handed and it is not very difficult to adjust for everyday use.
2 years later and it still works without any problems (+2) (it has never fallen or been hit).
Άνετο στο κράτημα (+1), αλλά λίγο θορυβώδες τα δυο βασικά πλήκτρα (-2), πολύ ελαφριά κατασκευή (όχι και τόσο καλής ποιότητας πλαστικό) (-2) , το led αν και πράσινο χρώμα (+1), κοκκινίζει όταν το κουνάς εξαιτίας του laser που επηρεάζει το φωτισμό (+-), το DPI στο μέγιστο είναι αρκετά αποδοτικό και στο ελάχιστο είναι αρκετά άνετο (+1). Επίσης είμαι αριστερόχειρας και δεν είναι και πολύ δύσκολο στη προσαρμογή για καθημερινή χρήση.
2 χρόνια μετά και ακόμα δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα (+2) (δεν μου έχει πέσει πότε κάτω , ούτε το χτύπησα ποτέ).
Purchase a week ago. Hasn't been tested much. First impressions:
+Its design is identical to the corresponding Weibo and previously the NOD.
+The cable is "braided".
+With a long press of the "DPI" it goes into "multimedia" mode, wheel for sound up/down, etc.
-It has less weight because it doesn't have the weight inside, which I took from an old NOD and put in. That's how identical they are. Initially, the weight feels "cheap" and the user will probably need to add something similar.
-The lighting cannot be turned off.
-On the buttons/back, it doesn't have that rubber-like material that the others have over the plastic, which might put off users who were used to it. It just has a "textured"-matte feel to the plastic itself, which is clearly not the same sensation.
The keys are initially somewhat noisier but probably because the switches are new.
Inside, the board is almost identical to the Weibo. It has four LEDs instead of the other's two, and its shell is exactly the same to the point that one can be replaced with the other. The Weibo has a clip that connects the cable to the board, while in this one the cables are soldered directly, so replacing with an old/new cable requires a soldering iron.
Yes, overall it gives the impression of being cheaper and at 3.60... it is.
I'm leaving it at 5 stars. It is what it is, for its price.
I'll try to come back after some use,
Αγορά πριν μια εβδομάδα. Δεν έχει δοκιμαστεί ιδιαίτερα. Πρώτες εντυπώσεις:
+Το σχέδιό του είναι πανομοιότυπο με το αντίστοιχο Weibo και πιο παλιά το NOD.
+Το καλώδιο είναι "πλεγμένο" (braided).
+Με παρατεταμένο πάτημα "DPI" πάει σε "multimedia" λειτουργία, ρόδα για ήχο πάνω/κάτω κλπ.
-Έχει μικρότερο βάρος γιατί δεν έχει μέσα το βαρίδιο το οποίο πήρα από ένα παλιό NOD και έβαλα. Τόσο ίδια είναι. Σαν βάρος αρχικά γίνεται αισθητό σαν "φτηνό" και μάλλον θα χρειαστεί να βάλει ο χρήστης κάτι αντίστοιχο.
-Ο φωτισμός δεν κλείνει.
-Στα κουμπιά/πλάτη δεν έχει αυτό το σαν-ελαστικό υλικό που έχουν τα άλλα επάνω από το πλαστικό και ίσως ξενίσει χρήστες που το είχαν συνηθίσει. Απλά έχει μια υφή "σαγρέ"-ματ το ίδιο το πλαστικό, που σαφώς δεν είναι το ίδιο σαν αίσθηση.
Τα πλήκτρα είναι αρχικά κάπως πιο θορυβώδη αλλά μάλλον επειδή είναι καινούργια τα διακοπτάκια.
Μέσα είναι σχεδόν ίδια η πλακέτα με το Weibo. Έχει τέσσερα LED αντί για δύο του άλλου και το κέλυφός του είναι ακριβώς ίδιο μέχρι σημείου που μπορεί να αντικατασταθεί το ένα με το άλλο. Το Weibo έχει κλιπάκι με το οποίο συνδέεται το καλώδιο στην πλακέτα ενώ σε αυτό είναι κολλημένα τα καλώδια κατευθείαν οπότε τυχόν αντικατάσταση με παλιό/νέο καλώδιο, θέλει κολλητήρι.
Ναι, δίνει συνολικά την αίσθηση του πιο φτηνού και στα 3.60.. είναι.
Το αφήνω στα 5 αστέρια. Είναι αυτό που είναι, στα λεφτά του.
Θα προσπαθήσω να επανέλθω μετά από χρήση,
And yet, the saying "you get what you pay for" doesn't apply to mice, especially after 2020! It's not like it used to be; now all brands seem to use planned obsolescence. In the past five years, I've bought very expensive mice, including many from Logitech and Razer, and on average, none lasted more than a year. Either the scroll wheel goes up and down erratically, or the single left click sometimes double-clicks and other times doesn't register unless you twist your finger, or the "drag and drop" function leaves files/folders wherever and whenever it wants (causing damage), or the middle click doesn't work (which is very important for me since I work in CAD and don't play games with the mouse), and so on. So, after some time, something always rendered them useless for professional or general use, no matter how much they cost!
That's why I'm telling you, first get an MX201, and if it fits your palm (it's a bit big) and if you like that it's very light, then buy another ten right away! With the money you'd spend buying ten, you'll get many more years of use than if you spent the same amount on just one supposedly high-quality mouse. However long it lasts, I only paid €3.5! Plus, I really like how it sits in my palm, the feel of the main buttons and its scroll wheel, its fabric-covered cable, its nice green colors, the dpi adjustment from the central button, its side buttons (which I programmed to the functions I want with one of the many free programs available, e.g. XMouse Button Control, Cherry Keys, etc.), the extra left button that double-clicks—what more could I ask for...
Κι όμως, δεν ισχύει το "ό,τι πληρώσεις στα ποντίκια", ειδικά μετά το 2020! Δεν είναι όπως παλιά, πλέον παίζει planned obsolescence από όλες τις μάρκες. Έχω πάρει σε 5 χρόνια πανάκριβα ποντίκια, εκ των οποίων και πολλά Logitech και Razer, μετά από 1 χρόνο κατά μέσο όρο κανένα δεν άντεξε. Ή η ροδέλα πηγαίνει πάνω-κάτω σαν ηλίθια, ή το μονό αριστερό κλικ άλλοτε διπλοκλικάρει κι άλλοτε δεν πατιέται αν δεν στραμπουλήξεις το δάχτυλο, ή το "σύρε κι άσε" αφήνει τα αρχεία/φακέλους που μεταφέρεις όπου και όποτε γουστάρει εκείνο (και γίνεται ζημιά), ή το μεσαίο κλικ δεν πατιέται (κάτι που για μένα που δουλεύω CAD και δεν παίζω παιχνίδια με το ποντίκι, έχει τεράστια σημασία) κ.ο.κ., πάντα λοιπόν μετά από κάποιο διάστημα κάτι το αχρήστευε για επαγγελματική ή γενική χρήση, όσα λεφτά κι αν έκανε!
Γι' αυτό σας λέω, πάρτε αρχικά ένα ΜΧ201, κι αν σας ταιριάξει στην παλάμη (είναι μεγαλούτσικο) και αν σας βολέψει που είναι πολύ ελαφρύ, πάρτε καπάκι καμιά 10ριά ακόμα! Με τα λεφτά που θα δώσετε αγοράζοντας 10, θα βγάλετε πολλά περισσότερα χρόνια από το να δίνατε τα ίδια λεφτά για ένα μόνο - υποτίθεται ποιοτικό - ποντίκι. Όσο κι αν αντέξει, 3,5€ έδωσα! Άσε που την καταβρήκα με το πως κάθεται στην παλάμη μου, με την αίσθηση στα βασικά κουμπιά και τη ροδέλα του, με το ντυμένο με ύφασμα καλώδιό του, με τα ωραία πράσινα χρώματά του, με τη ρύθμιση των dpi απ' το κεντρικό κουμπάκι, με τα πλαΐνά κουμπιά του (που τα προγραμμάτισα στις λειτουργίες που θέλω με ένα από τα πολλά δωρεάν προγράμματα που υπαρχουν, π.χ. XMouse Button Control, Cherry Keys κλπ.), απ' το extra αριστερό κουμπί που κάνει διπλό κλικ, τι άλλο να ζητήσω...
I received it today and paid around €4.5. It has a fabric cable, 3 buttons on the sides, and is lightweight (satisfactory weight for me). Its lighting is just fine and its response is immediate. It fits very well in the hand (I have a relatively large hand). It is the best you can get for this money. It doesn't look cheap at all. At first, I had doubts, but I was fully satisfied.
Το παρέλαβα σήμερα και πλήρωσα κάπου στα 4.5€. Έχει υφασμάτινο καλώδιο, 3 κουμπιά στα πλάγια και είναι ελαφρύ (ικανοποιητικό βάρος για μένα). Ο φωτισμός του είναι μια χαρά και η ανταπόκριση του άμεση. Εφαρμόζει πολύ καλά στο χέρι (έχω σχετικά μεγάλο χέρι).Ειναι ότι καλύτερο μπορείτε να πάρετε με αυτά τα χρήματα. δεν του φαίνεται με τπτ ότι είναι τόσο φθηνό. Στην αρχή είχα αμφιβολίες αλλά έμεινα φουλ ικανοποιημένος.
We could say that this mouse is the NAVARCHID of badget because it has lasted 2 years after mishandling and extensive use, and the buttons do not stick no matter how much dirt gets in. The lighting is the same as when I bought it! PERFECT. AMAZING. FANTASTIC. WONDERFUL!
Το ποντικι αυτο θα μπορουσαμε να το πουμε και ως Η ΝΑΒΑΡΧΙΔΑ των badget γιατι εχει κρατησει 2 χρονια μετα απο κακομεταχειριση και πολυωρη χρηση και τα κουμπια οση λιγδα και να μπει δε κολανε.
Ο φωτισμος του ειναι ολιδιος με οπος τοτε που το αγορασα!
ΤΕΛΕΙΟ. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. ΥΠΕΡΟΧΟ!