I have had it for 6-7 years and it is used daily and non-stop. The main issue it has presented is with the zippers, as they open if overloaded, and of course, if it is opened and closed 20 times a day, wear and tear is natural and expected. On the scooter, it is convenient because the bottom sits on the seat. The clip that attaches to the chest helps distribute the weight and prevents the lower back from being overstrained. The other strap that ties around the waist has hardly ever helped me, so I cut it off. Another modification I made was to have a triple stitch sewn at the top where the straps attach for greater durability (a professional secret from a specialized shop!). Also, the detachable red pouch has some flaws but holds quite a few items. Since I have many tools, I will necessarily take two bags. A smaller backpack with the essentials and another one that fits under the scooter seat with the 'emergency' items. I definitely don’t regret it as I had a crossbody bag that ruined my shoulder, and this one saved me.
Important: DO NOT carry the bag on one strap. First, you injure your body, and second, the bag wears out faster.
I was going for repairs, but it has already paid for itself and more. I might fix it and keep it at home for emergencies.
Update: it still continues to hold up as of 30/8/24
Την έχω 6-7 χρόνια και χρησιμοποιείται καθημερινά και ασταμάτητα. το βασικό θέμα που παρουσίασε είναι στα φερμουάρ, καθώς αν παραφορτωθεί, ανοίγουν και φυσικά αν κάθε μέρα ανοιγοκλείνει 20 φορές είναι φυσική και επόμενη η φθορά της. Στο μηχανάκι είναι βολική γιατί κάθεται ο πάτος στην σέλα. Το κλιπ που πιάνει στο στήθος βοηθάει να μοιραστεί το βάρος και να μην καταπονείται τόσο η μέση. Το άλλο που δένει στη μέση δεν με εξυπηρέτησε σχεδόν ποτέ και το έκοψα. Μια άλλη παρέμβαση που έκανα ήταν να μου ράψουν τριπλό γαζί στο πάνω μέρος που πιάνουν οι ιμάντες για μεγαλύτερη αντοχή(μυστικό επαγγέλματος από εξειδικευμένο μαγαζί!). Επίσης η αποσπώμενη κόκκινη θήκη έχει λαθάκια αλλά χωράει αρκετά πραγματάκια. Επειδή έχω πολλά εργαλεία, αναγκαστικά θα πάρω δύο τσάντες. Μία πλάτης πιο μικρή με τα βασικά και άλλη μία που να χωράει κάτω από τη σέλα του σκούτερ με τα ΄έκτακτης ανάγκης΄. Σίγουρα δεν μετανιώνω καθώς είχα μία χιαστί που μου διέλυσε τον ώμο και με αυτήν σώθηκα.
Σημαντικό: ΜΗΝ κουβαλάτε την τσάντα στον ένα ιμάντα. πρώτον τραυματίζετε το κορμί σας και δεύτερον φθείρεται πιο γρήγορα η τσάντα.
πήγαινα για επισκευή αλλά έβγαλε τα λεφτά της και με το παραπάνω. μπορεί να την φτιάξω και να την έχω σπίτι για ώρα ανάγκης
update: ακομα συνεχιζει να αντεχει 30/8/24