Wearing it for the first time feels very nice. However, it quickly stretches in the middle and needs to be washed to regain its shape. I wear size S and it becomes size L... I wash it at 40 degrees and it doesn't shrink. In this particular case, you get what you pay for.
Φορωντας τη για πρωτη φορα καθεται πολυ ωραια. Γρηγορα ομως ξεχειλωνει στη μεση και πρεπει να τη πλυνεις για να επανελθει. Φοραω S και γινεται L...Τη πλενω στους 40 και δεν "μπαινει". Οτι πληρωνεις παιρνεις στη συγκεκριμενη περιπτωση.
A few days ago, I bought this jumpsuit and from the first time I wore it, it ripped in the middle right away. It's a shame because the fabric is good quality, but it doesn't fit well around the waist
πριν μερικές μέρες πηρα αυτη τη φόρμα και απο την πρώτη φορά που τη φορεσα ξεχείλωσε στη μέση κατευθείαν. κρίμα γιατί σαν ύφασμα ειναι καλή ποιοτικως αλλά στη μέση δεν εφαρμοζει
The pants are very short. In the photo, they appear to be long bell-bottoms, but unfortunately they don't even reach the ankle, they are very short. Almost like capris.
Πάρα πολύ κοντά τα πατζακια. Στην φωτογραφία φαινεται μακριά καμπάνα αλλά δυστυχώς δεν φτάνει ούτε καν στον αστράγαλο, είναι πολύ κοντή. σχεδόν σαν κάπρι.
+ Cotton and soft, comfortable like pajamas. As for the design, the front photo that the scrubs have is more representative (not so much the sides where it looks like a bell, it's a tube).
- It is true that the waist overflows over time, it has a string to tighten, but it is also cotton.
On the other hand, we can't have it all: price at 9 euros, 100% cotton, quality with thick fabric AND elastic to bounce back...vfm if you don't want to spend on expensive brands.
+ Βαμβακερή και μαλακή, άνετη σαν πιτζάμα. Σαν σχέδιο, η μπροστινή φωτο που έχει το σκρουτζ είναι πιο αντιπροσωπευτική (όχι τόσο οι πλαϊνές όπου μοιάζει καμπάνα, σωλήνας είναι).
- Ισχύει οτι η μέση ξεχειλώνει με τον καιρό, έχει κορδονάκι να σφίξει, αλλά κι αυτο βαμβακερό είναι.
Απ'την αλλη δε γίνεται να τα έχουμε όλα: τιμή στα 9 ευρώ, βαμβακι 100%, ποιότητα με χοντρό ύφασμα ΚΑΙ λάστιχο να επανέρχεται...vfm αν δεν θέλετε να ξοδέψετε σε ακριβές μάρκες.
You should buy a size at least larger than what you usually wear. It has a tight fit! I bought the large size and it fit my daughter who wears small-medium.
Θα πρέπει να αγοράσετε ένα νούμερο τουλάχιστον μεγαλύτερο από αυτό που συνήθως φοράτε . Έχει στενή γραμμή ! Εγώ πήρα το λαρτζ και έκανε στην κόρη μου που φοράει small- medium .
Wearing it for the first time feels very nice. However, it quickly stretches in the middle and needs to be washed to regain its shape. I wear size S and it becomes size L... I wash it at 40 degrees and it doesn't shrink. In this particular case, you get what you pay for.
Φορωντας τη για πρωτη φορα καθεται πολυ ωραια. Γρηγορα ομως ξεχειλωνει στη μεση και πρεπει να τη πλυνεις για να επανελθει. Φοραω S και γινεται L...Τη πλενω στους 40 και δεν "μπαινει". Οτι πληρωνεις παιρνεις στη συγκεκριμενη περιπτωση.
A few days ago, I bought this jumpsuit and from the first time I wore it, it ripped in the middle right away. It's a shame because the fabric is good quality, but it doesn't fit well around the waist
πριν μερικές μέρες πηρα αυτη τη φόρμα και απο την πρώτη φορά που τη φορεσα ξεχείλωσε στη μέση κατευθείαν. κρίμα γιατί σαν ύφασμα ειναι καλή ποιοτικως αλλά στη μέση δεν εφαρμοζει
The pants are very short. In the photo, they appear to be long bell-bottoms, but unfortunately they don't even reach the ankle, they are very short. Almost like capris.
Πάρα πολύ κοντά τα πατζακια. Στην φωτογραφία φαινεται μακριά καμπάνα αλλά δυστυχώς δεν φτάνει ούτε καν στον αστράγαλο, είναι πολύ κοντή. σχεδόν σαν κάπρι.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Wearing it for the first time feels very nice. However, it quickly stretches in the middle and needs to be washed to regain its shape. I wear size S and it becomes size L... I wash it at 40 degrees and it doesn't shrink. In this particular case, you get what you pay for.
Φορωντας τη για πρωτη φορα καθεται πολυ ωραια. Γρηγορα ομως ξεχειλωνει στη μεση και πρεπει να τη πλυνεις για να επανελθει. Φοραω S και γινεται L...Τη πλενω στους 40 και δεν "μπαινει". Οτι πληρωνεις παιρνεις στη συγκεκριμενη περιπτωση.
A few days ago, I bought this jumpsuit and from the first time I wore it, it ripped in the middle right away. It's a shame because the fabric is good quality, but it doesn't fit well around the waist
πριν μερικές μέρες πηρα αυτη τη φόρμα και απο την πρώτη φορά που τη φορεσα ξεχείλωσε στη μέση κατευθείαν. κρίμα γιατί σαν ύφασμα ειναι καλή ποιοτικως αλλά στη μέση δεν εφαρμοζει
The pants are very short. In the photo, they appear to be long bell-bottoms, but unfortunately they don't even reach the ankle, they are very short. Almost like capris.
Πάρα πολύ κοντά τα πατζακια. Στην φωτογραφία φαινεται μακριά καμπάνα αλλά δυστυχώς δεν φτάνει ούτε καν στον αστράγαλο, είναι πολύ κοντή. σχεδόν σαν κάπρι.
+ Cotton and soft, comfortable like pajamas. As for the design, the front photo that the scrubs have is more representative (not so much the sides where it looks like a bell, it's a tube).
- It is true that the waist overflows over time, it has a string to tighten, but it is also cotton.
On the other hand, we can't have it all: price at 9 euros, 100% cotton, quality with thick fabric AND elastic to bounce back...vfm if you don't want to spend on expensive brands.
+ Βαμβακερή και μαλακή, άνετη σαν πιτζάμα. Σαν σχέδιο, η μπροστινή φωτο που έχει το σκρουτζ είναι πιο αντιπροσωπευτική (όχι τόσο οι πλαϊνές όπου μοιάζει καμπάνα, σωλήνας είναι).
- Ισχύει οτι η μέση ξεχειλώνει με τον καιρό, έχει κορδονάκι να σφίξει, αλλά κι αυτο βαμβακερό είναι.
Απ'την αλλη δε γίνεται να τα έχουμε όλα: τιμή στα 9 ευρώ, βαμβακι 100%, ποιότητα με χοντρό ύφασμα ΚΑΙ λάστιχο να επανέρχεται...vfm αν δεν θέλετε να ξοδέψετε σε ακριβές μάρκες.
You should buy a size at least larger than what you usually wear. It has a tight fit! I bought the large size and it fit my daughter who wears small-medium.
Θα πρέπει να αγοράσετε ένα νούμερο τουλάχιστον μεγαλύτερο από αυτό που συνήθως φοράτε . Έχει στενή γραμμή ! Εγώ πήρα το λαρτζ και έκανε στην κόρη μου που φοράει small- medium .
Wearing it for the first time feels very nice. However, it quickly stretches in the middle and needs to be washed to regain its shape. I wear size S and it becomes size L... I wash it at 40 degrees and it doesn't shrink. In this particular case, you get what you pay for.
Φορωντας τη για πρωτη φορα καθεται πολυ ωραια. Γρηγορα ομως ξεχειλωνει στη μεση και πρεπει να τη πλυνεις για να επανελθει. Φοραω S και γινεται L...Τη πλενω στους 40 και δεν "μπαινει". Οτι πληρωνεις παιρνεις στη συγκεκριμενη περιπτωση.
A few days ago, I bought this jumpsuit and from the first time I wore it, it ripped in the middle right away. It's a shame because the fabric is good quality, but it doesn't fit well around the waist
πριν μερικές μέρες πηρα αυτη τη φόρμα και απο την πρώτη φορά που τη φορεσα ξεχείλωσε στη μέση κατευθείαν. κρίμα γιατί σαν ύφασμα ειναι καλή ποιοτικως αλλά στη μέση δεν εφαρμοζει
The pants are very short. In the photo, they appear to be long bell-bottoms, but unfortunately they don't even reach the ankle, they are very short. Almost like capris.
Πάρα πολύ κοντά τα πατζακια. Στην φωτογραφία φαινεται μακριά καμπάνα αλλά δυστυχώς δεν φτάνει ούτε καν στον αστράγαλο, είναι πολύ κοντή. σχεδόν σαν κάπρι.