The worst cut I have ever seen in a tank top, very wide neckline, resulting in the entire chest being exposed and a very tight cut under the arms, making it difficult for my arms to pass through without being particularly muscular, and after a while the seams in the armpit cut and bother. It is also quite wide, but this does not bother unless you want to wear it inside another garment. The quality of the fabric is relatively poor, but proportional to the price. I bought 4 pieces in different colors and they all have the same problematic cut, I bought them for my everyday running but I will have to make some alterations in order to be able to wear them
Το χειρότερο κόψιμο που έχω δει ποτέ σε αμάνικο, πολύ φαρδιά λαιμόκοψη, με αποτέλεσμα όλο το στέρνο να είναι γυμνό και πάρα πολύ στενό κόψιμο στις μασχάλες, με το ζόρι χωράνε τα χέρια μου να περάσουν χωρίς να είμαι ιδιαίτερα μυώδης και μετά από λίγο οι ραφές στη μασχάλη κόβουν και ενοχλούν. Επίσης είναι αρκετά φαρδύ, αλλά αυτό δεν ενοχλεί εκτός αν θέλεις να το φορέσεις εσωτερικά σε κάποιο άλλο ρούχο. Η ποιότητα του υφάσματος είναι σχετικά κακή, αλλά ανάλογη της τιμής. Πήρα 4 τεμάχια σε διαφορετικά χρώματα και όλα έχουν το ίδιο προβληματικό κόψιμο, τα αγόρασα για το καθημερινό μου τρέξιμο αλλά θα αναγκαστώ να κάνω κάποια μεταποίηση για να μπορέσω να τα φοράω
They are simply everyday undershirts to wear around the house and do chores. They have a relatively loose fit and are not flattering. However, they have a deep neckline which is convenient when you want to wear a light brown shirt or blouse and not have them show.
Είναι απλά καθημερινά φανελάκια για να κυκλοφορείς μες στο σπίτι και να κάνεις εργασίες. Έχουν σχετικά φαρδιά γραμμή και δεν κολακεύουν.
Έχουν όμως βαθιά λαιμόκοψη η οποία βολεύει όταν θες να φορέσεις καφέ ανοιχτό πουκάμισο η μπλουζάκι να μη φαίνονται.
The worst cut I have ever seen in a tank top, very wide neckline, resulting in the entire chest being exposed and a very tight cut under the arms, making it difficult for my arms to pass through without being particularly muscular, and after a while the seams in the armpit cut and bother. It is also quite wide, but this does not bother unless you want to wear it inside another garment. The quality of the fabric is relatively poor, but proportional to the price. I bought 4 pieces in different colors and they all have the same problematic cut, I bought them for my everyday running but I will have to make some alterations in order to be able to wear them
Το χειρότερο κόψιμο που έχω δει ποτέ σε αμάνικο, πολύ φαρδιά λαιμόκοψη, με αποτέλεσμα όλο το στέρνο να είναι γυμνό και πάρα πολύ στενό κόψιμο στις μασχάλες, με το ζόρι χωράνε τα χέρια μου να περάσουν χωρίς να είμαι ιδιαίτερα μυώδης και μετά από λίγο οι ραφές στη μασχάλη κόβουν και ενοχλούν. Επίσης είναι αρκετά φαρδύ, αλλά αυτό δεν ενοχλεί εκτός αν θέλεις να το φορέσεις εσωτερικά σε κάποιο άλλο ρούχο. Η ποιότητα του υφάσματος είναι σχετικά κακή, αλλά ανάλογη της τιμής. Πήρα 4 τεμάχια σε διαφορετικά χρώματα και όλα έχουν το ίδιο προβληματικό κόψιμο, τα αγόρασα για το καθημερινό μου τρέξιμο αλλά θα αναγκαστώ να κάνω κάποια μεταποίηση για να μπορέσω να τα φοράω
They are simply everyday undershirts to wear around the house and do chores. They have a relatively loose fit and are not flattering. However, they have a deep neckline which is convenient when you want to wear a light brown shirt or blouse and not have them show.
Είναι απλά καθημερινά φανελάκια για να κυκλοφορείς μες στο σπίτι και να κάνεις εργασίες. Έχουν σχετικά φαρδιά γραμμή και δεν κολακεύουν.
Έχουν όμως βαθιά λαιμόκοψη η οποία βολεύει όταν θες να φορέσεις καφέ ανοιχτό πουκάμισο η μπλουζάκι να μη φαίνονται.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The worst cut I have ever seen in a tank top, very wide neckline, resulting in the entire chest being exposed and a very tight cut under the arms, making it difficult for my arms to pass through without being particularly muscular, and after a while the seams in the armpit cut and bother. It is also quite wide, but this does not bother unless you want to wear it inside another garment. The quality of the fabric is relatively poor, but proportional to the price. I bought 4 pieces in different colors and they all have the same problematic cut, I bought them for my everyday running but I will have to make some alterations in order to be able to wear them
Το χειρότερο κόψιμο που έχω δει ποτέ σε αμάνικο, πολύ φαρδιά λαιμόκοψη, με αποτέλεσμα όλο το στέρνο να είναι γυμνό και πάρα πολύ στενό κόψιμο στις μασχάλες, με το ζόρι χωράνε τα χέρια μου να περάσουν χωρίς να είμαι ιδιαίτερα μυώδης και μετά από λίγο οι ραφές στη μασχάλη κόβουν και ενοχλούν. Επίσης είναι αρκετά φαρδύ, αλλά αυτό δεν ενοχλεί εκτός αν θέλεις να το φορέσεις εσωτερικά σε κάποιο άλλο ρούχο. Η ποιότητα του υφάσματος είναι σχετικά κακή, αλλά ανάλογη της τιμής. Πήρα 4 τεμάχια σε διαφορετικά χρώματα και όλα έχουν το ίδιο προβληματικό κόψιμο, τα αγόρασα για το καθημερινό μου τρέξιμο αλλά θα αναγκαστώ να κάνω κάποια μεταποίηση για να μπορέσω να τα φοράω
They are simply everyday undershirts to wear around the house and do chores. They have a relatively loose fit and are not flattering. However, they have a deep neckline which is convenient when you want to wear a light brown shirt or blouse and not have them show.
Είναι απλά καθημερινά φανελάκια για να κυκλοφορείς μες στο σπίτι και να κάνεις εργασίες. Έχουν σχετικά φαρδιά γραμμή και δεν κολακεύουν.
Έχουν όμως βαθιά λαιμόκοψη η οποία βολεύει όταν θες να φορέσεις καφέ ανοιχτό πουκάμισο η μπλουζάκι να μη φαίνονται.
The worst cut I have ever seen in a tank top, very wide neckline, resulting in the entire chest being exposed and a very tight cut under the arms, making it difficult for my arms to pass through without being particularly muscular, and after a while the seams in the armpit cut and bother. It is also quite wide, but this does not bother unless you want to wear it inside another garment. The quality of the fabric is relatively poor, but proportional to the price. I bought 4 pieces in different colors and they all have the same problematic cut, I bought them for my everyday running but I will have to make some alterations in order to be able to wear them
Το χειρότερο κόψιμο που έχω δει ποτέ σε αμάνικο, πολύ φαρδιά λαιμόκοψη, με αποτέλεσμα όλο το στέρνο να είναι γυμνό και πάρα πολύ στενό κόψιμο στις μασχάλες, με το ζόρι χωράνε τα χέρια μου να περάσουν χωρίς να είμαι ιδιαίτερα μυώδης και μετά από λίγο οι ραφές στη μασχάλη κόβουν και ενοχλούν. Επίσης είναι αρκετά φαρδύ, αλλά αυτό δεν ενοχλεί εκτός αν θέλεις να το φορέσεις εσωτερικά σε κάποιο άλλο ρούχο. Η ποιότητα του υφάσματος είναι σχετικά κακή, αλλά ανάλογη της τιμής. Πήρα 4 τεμάχια σε διαφορετικά χρώματα και όλα έχουν το ίδιο προβληματικό κόψιμο, τα αγόρασα για το καθημερινό μου τρέξιμο αλλά θα αναγκαστώ να κάνω κάποια μεταποίηση για να μπορέσω να τα φοράω
They are simply everyday undershirts to wear around the house and do chores. They have a relatively loose fit and are not flattering. However, they have a deep neckline which is convenient when you want to wear a light brown shirt or blouse and not have them show.
Είναι απλά καθημερινά φανελάκια για να κυκλοφορείς μες στο σπίτι και να κάνεις εργασίες. Έχουν σχετικά φαρδιά γραμμή και δεν κολακεύουν.
Έχουν όμως βαθιά λαιμόκοψη η οποία βολεύει όταν θες να φορέσεις καφέ ανοιχτό πουκάμισο η μπλουζάκι να μη φαίνονται.