The internal cables of the 4 pairs in the Anga cable are very soft and not easily manageable, you will realize this as soon as you try to terminate it with an RJ45 connector. Additionally, the external white and unique cover of the cable (which is UTP, logical) is very delicate and of poor quality. I passed it through VIOKAR channels and it was not the best experience compared to other UTP Cat.5e cables that I have used. I will not buy it again personally, it is one of those cheap cables and I say this with experience in the field of Information Technology since 1993, it is not worth it and I regret it. If you attempt to strip it with a stripper, you have to be very careful because, as I mentioned before, its cover is so soft that even the internal pairs get damaged, even in the most delicate setting of the stripper. So, either use a small cutter or a small rotating manual stripper. Next time, I will go for a more quality brand and even if I have to pay double the price for 100 meters, I didn't need more meters and I went for this one without testing it again. Finally, I should mention that it has a bad "tendency" as a cable when unwound and passed through channels, it folds and breaks on its "body" with sudden pulling, creating inflexible twists and "knots". If you see the equivalent cable from Panduit in the same condition, it is not even comparable! Luckily, the Anga cable did not cost much and I don't regret it... I give it 1 star though because it still did the job. However, this cable was a nightmare for me... never again!
Τα εσωτερικά καλώδια των 4 ζευγαριών στο καλώδιο της Anga είναι πολύ μαλακά και όχι εύκολα διαχειρίσιμα, θα το καταλάβετε μόλις πάτε να κάνετε τον πρώτο τερματισμό σε βύσμα RJ45. Επίσης το εξωτερικό λευκό και μοναδικό κάλυμμα του καλωδίου (UTP είναι, λογικό) είναι πολύ ντελικάτο και κακής ποιότητας. Το πέρασα μέσα σε κανάλια VIOKAR και δεν ήταν και η καλύτερη εμπειρία σε σχέση με άλλα καλώδια UTP Cat.5e που έχω βάλει. Δεν θα το αγοράσω ξανά προσωπικά, είναι από τα φθηνιάρικα καλώδια και σας το λέω με εμπειρία από το 1993 στην Πληροφορική πως ΔΕΝ αξίζει και το μετάνιωσα. Αν αποπειραθείτε να το ξεγυμνώσετε με απογυμνωτή θα πρέπει να προσέξετε πάρα πολύ γιατί είναι όπως προ-είπα, τόσο μαλακό το κάλυμμά του που πληγώνονται και τα εσωτερικά ζεύγη, ακόμη και στην πιο ευαίσθητη ρύθμιση του απογυμνωτή. Οπότε είτε με κοφτάκι μικρό ή με μικρό απογυμνωτή περιστρεφόμενο χειροκίνητο. Την επόμενη φορά θα πάω σε πιο ποιοτική μάρκα και ας δώσω τα διπλά λεφτά για τα 100 μέτρα, δεν χρειαζόμουν περισσότερα μέτρα και πήγα σε αυτό μη έχοντάς το δοκιμάσει ξανά. Τέλος να αναφέρω πως έχει άσχημη "τάση" σαν καλώδιο όταν ξετυλίγεται και περνιέται σε κανάλια, σε απότομο τράβηγμα διπλώνει και τσακίζει πάνω στο "σώμα" του, δημιουργώντας άκαμπτες συστρέψεις και "κόμπους". Αν δείτε το αντίστοιχο π.χ. καλώδιο της Panduit στην ίδια κατάσταση δεν έχει καμία σχέση! Ευτυχώς που δεν είχε μεγάλο κόστος το Anga και δεν τα κλαίω...Βάζω 1 αστεράκι ωστόσο γιατί έκανα δουλειά πάραυτα. Μου βγήκε η Παναγία όμως με αυτό το καλώδιο...ποτέ ξανά!