Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have been using it for at least ten years.
Neutral low-foaming shampoo.
Relatively small amount needed for one wash.
It is also suitable for motorcycles.
Cleans dirt very well and leaves a perfect shine.
Lasts for several days.
Το χρησιμοποιώ τουλάχιστον δέκα χρόνια.
Ουδέτερο σαμπουάν χαμηλού αφρισμού.
Σχετικά μικρή ποσότητα για ένα πλύσιμο.
Κάνει και για μοτοσυκλέτα.
Καθαρίζει πολύ καλά τους ρύπους και αφήνει μια τέλεια γυαλάδα.
Διαρκεί αρκετές ημέρες.
While I have bought many remarkable products from this company, such as the tire shine which is top-notch, this particular product is the worst I have ever purchased in this category. It hardly foams at all, no matter how much you use, it is truly not worth its money and I would never buy it again 100%, wasted money
Ενώ έχω πάρει πολλά αξιόλογα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας όπως για παράδειγμα το γυαλιστικο ελαστικών που είναι κορυφαίο το συγκεκριμένο προϊόν είναι ότι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ σε αυτή την κατηγορία. Δεν κάνει σχεδόν καθόλου αφρό όση ποσότητα και να ρίξεις πραγματικά δεν αξίζει με τίποτα τα χρήματα του και δεν θα το ξαναγόραζα 100% , πεταμένα χρήματα
It is a very good shampoo for washing the car without removing the wax.
It contains a small amount of wax and has a neutral pH. It has a nice smell and has low foam, basically it doesn't foam almost at all unless you pour half the bottle XD.
Its use is for intermediate washes without the car being too dirty, mud, dirt, oils. It doesn't mean it's only for dust, but if a long time has passed, many hands will be needed to clean it.
Apart from the wax, it also has other factors that create a protective film, so in the next wash, the car is cleaned much faster.
It also doesn't harm black plastics.
Είναι ένα πολύ καλό σαμπουάν για το πλύσιμο του αυτοκινήτου χωρίς να του αφαιρεί το κερί.
Περιέχει μια μικροποσότητα κερί και είναι ουδέτερου PH. Έχει μια ωραία μυρωδιά και είναι χαμηλού αφρού, βασικά δεν αφρίζει σχεδόν καθόλου μόνο αμα ρίξεις το μισό μπουκάλι ΧD.
Η χρήση του είναι για ενδιάμεσα πλυσίματα χωρίς το αμάξι να είναι πάρα πολύ λερωμένο, λάσπες, χώματα, λάδια. Δεν σημαίνει πως κάνει μόνο για σκόνη αλλά αν έχει περάσει πολύς καιρός θα χρειαστούν να περαστούν πολλά χέρια
Πέρα από το κερί έχει και κάτι ακόμα παράγοντες που δημιουργούν ένα προστατευτικό φιλμ, έτσι στο επόμενο πλύσιμο καθαρίζει πολύ πιο γρήγορα το αμάξι.
Car shampoo that achieves low foaming (because it contains resins), requires much more than 2 caps for 10 liters of water as stated on the packaging, no matter how much you put, it doesn't create much foam. Also, I wash the car twice and the stubborn stains remain, so after washing it, I have to use extra detailer to remove them. It doesn't do the job for shampoos, much cheaper products easily remove stubborn dirt.
Σαμπουάν αυτοκινήτου το οποίο επιτυγχάνει χαμηλό αφρισμό (επειδή εμπεριέχει ρητίνες), απαιτείται πολύ περισσότερο από 2 καπάκια για 10 λίτρα νερό όπως αναφέρει στη συσκευασία, όσο και να βάλετε όμως πολύ αφρό δεν κάνει, επίσης περνάω 2 χέρια το αυτοκίνητο και οι επίμονοι λεκέδες παραμένουν κανονικά, με αποτέλεσμα αφού το πλύνω να χρησιμοποιώ εξτρα detailer για να τους αφαιρέσω. Δεν κάνει δουλειά πάντως για σαμπουάν, πολύ φθηνότερα προϊόντα αφαιρούν τις επίμονες βρωμιές για πλάκα.
I had bought it as a package with Autoglym's SRP and EGP, unfortunately it didn't satisfy me, very little foam and low lubrication on the sponge. However, it has a pleasant scent.
Το είχα πάρει πακέτο με την SRP και το EGP της Autoglym, δυστυχώς δε με ικανοποίησε, πολύ λίγος αφρός και χαμηλή λίπανση στο σφουγγάρι. Πάντως έχει ευχάριστο άρωμα.
Excellent product, I have been using it for over 15 years on both cars and motorcycles.
It is low foaming, contains wax (nothing special) and does exactly what it promises.
Prefer the 1-liter packaging, it is cost-effective.
Εξαιρετικό προϊόν, το χρησιμοποιώ πάνω από 15 χρόνια σε αυτοκίνητο κ μοτοσυκλέτα.
Είναι χαμηλού αφρισμού, περιέχει κερί (όχι κάτι το ιδιαίτερο) κ κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται.
Προτιμήστε τη συσκευασία του 1 Lit , συμφέρει.
I have been using it for at least ten years.
Neutral low-foaming shampoo.
Relatively small amount needed for one wash.
It is also suitable for motorcycles.
Cleans dirt very well and leaves a perfect shine.
Lasts for several days.
Το χρησιμοποιώ τουλάχιστον δέκα χρόνια.
Ουδέτερο σαμπουάν χαμηλού αφρισμού.
Σχετικά μικρή ποσότητα για ένα πλύσιμο.
Κάνει και για μοτοσυκλέτα.
Καθαρίζει πολύ καλά τους ρύπους και αφήνει μια τέλεια γυαλάδα.
Διαρκεί αρκετές ημέρες.
While I have bought many remarkable products from this company, such as the tire shine which is top-notch, this particular product is the worst I have ever purchased in this category. It hardly foams at all, no matter how much you use, it is truly not worth its money and I would never buy it again 100%, wasted money
Ενώ έχω πάρει πολλά αξιόλογα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας όπως για παράδειγμα το γυαλιστικο ελαστικών που είναι κορυφαίο το συγκεκριμένο προϊόν είναι ότι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ σε αυτή την κατηγορία. Δεν κάνει σχεδόν καθόλου αφρό όση ποσότητα και να ρίξεις πραγματικά δεν αξίζει με τίποτα τα χρήματα του και δεν θα το ξαναγόραζα 100% , πεταμένα χρήματα
It is a very good shampoo for washing the car without removing the wax.
It contains a small amount of wax and has a neutral pH. It has a nice smell and has low foam, basically it doesn't foam almost at all unless you pour half the bottle XD.
Its use is for intermediate washes without the car being too dirty, mud, dirt, oils. It doesn't mean it's only for dust, but if a long time has passed, many hands will be needed to clean it.
Apart from the wax, it also has other factors that create a protective film, so in the next wash, the car is cleaned much faster.
It also doesn't harm black plastics.
Είναι ένα πολύ καλό σαμπουάν για το πλύσιμο του αυτοκινήτου χωρίς να του αφαιρεί το κερί.
Περιέχει μια μικροποσότητα κερί και είναι ουδέτερου PH. Έχει μια ωραία μυρωδιά και είναι χαμηλού αφρού, βασικά δεν αφρίζει σχεδόν καθόλου μόνο αμα ρίξεις το μισό μπουκάλι ΧD.
Η χρήση του είναι για ενδιάμεσα πλυσίματα χωρίς το αμάξι να είναι πάρα πολύ λερωμένο, λάσπες, χώματα, λάδια. Δεν σημαίνει πως κάνει μόνο για σκόνη αλλά αν έχει περάσει πολύς καιρός θα χρειαστούν να περαστούν πολλά χέρια
Πέρα από το κερί έχει και κάτι ακόμα παράγοντες που δημιουργούν ένα προστατευτικό φιλμ, έτσι στο επόμενο πλύσιμο καθαρίζει πολύ πιο γρήγορα το αμάξι.
Car shampoo that achieves low foaming (because it contains resins), requires much more than 2 caps for 10 liters of water as stated on the packaging, no matter how much you put, it doesn't create much foam. Also, I wash the car twice and the stubborn stains remain, so after washing it, I have to use extra detailer to remove them. It doesn't do the job for shampoos, much cheaper products easily remove stubborn dirt.
Σαμπουάν αυτοκινήτου το οποίο επιτυγχάνει χαμηλό αφρισμό (επειδή εμπεριέχει ρητίνες), απαιτείται πολύ περισσότερο από 2 καπάκια για 10 λίτρα νερό όπως αναφέρει στη συσκευασία, όσο και να βάλετε όμως πολύ αφρό δεν κάνει, επίσης περνάω 2 χέρια το αυτοκίνητο και οι επίμονοι λεκέδες παραμένουν κανονικά, με αποτέλεσμα αφού το πλύνω να χρησιμοποιώ εξτρα detailer για να τους αφαιρέσω. Δεν κάνει δουλειά πάντως για σαμπουάν, πολύ φθηνότερα προϊόντα αφαιρούν τις επίμονες βρωμιές για πλάκα.
I had bought it as a package with Autoglym's SRP and EGP, unfortunately it didn't satisfy me, very little foam and low lubrication on the sponge. However, it has a pleasant scent.
Το είχα πάρει πακέτο με την SRP και το EGP της Autoglym, δυστυχώς δε με ικανοποίησε, πολύ λίγος αφρός και χαμηλή λίπανση στο σφουγγάρι. Πάντως έχει ευχάριστο άρωμα.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have been using it for at least ten years.
Neutral low-foaming shampoo.
Relatively small amount needed for one wash.
It is also suitable for motorcycles.
Cleans dirt very well and leaves a perfect shine.
Lasts for several days.
Το χρησιμοποιώ τουλάχιστον δέκα χρόνια.
Ουδέτερο σαμπουάν χαμηλού αφρισμού.
Σχετικά μικρή ποσότητα για ένα πλύσιμο.
Κάνει και για μοτοσυκλέτα.
Καθαρίζει πολύ καλά τους ρύπους και αφήνει μια τέλεια γυαλάδα.
Διαρκεί αρκετές ημέρες.
While I have bought many remarkable products from this company, such as the tire shine which is top-notch, this particular product is the worst I have ever purchased in this category. It hardly foams at all, no matter how much you use, it is truly not worth its money and I would never buy it again 100%, wasted money
Ενώ έχω πάρει πολλά αξιόλογα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας όπως για παράδειγμα το γυαλιστικο ελαστικών που είναι κορυφαίο το συγκεκριμένο προϊόν είναι ότι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ σε αυτή την κατηγορία. Δεν κάνει σχεδόν καθόλου αφρό όση ποσότητα και να ρίξεις πραγματικά δεν αξίζει με τίποτα τα χρήματα του και δεν θα το ξαναγόραζα 100% , πεταμένα χρήματα
It is a very good shampoo for washing the car without removing the wax.
It contains a small amount of wax and has a neutral pH. It has a nice smell and has low foam, basically it doesn't foam almost at all unless you pour half the bottle XD.
Its use is for intermediate washes without the car being too dirty, mud, dirt, oils. It doesn't mean it's only for dust, but if a long time has passed, many hands will be needed to clean it.
Apart from the wax, it also has other factors that create a protective film, so in the next wash, the car is cleaned much faster.
It also doesn't harm black plastics.
Είναι ένα πολύ καλό σαμπουάν για το πλύσιμο του αυτοκινήτου χωρίς να του αφαιρεί το κερί.
Περιέχει μια μικροποσότητα κερί και είναι ουδέτερου PH. Έχει μια ωραία μυρωδιά και είναι χαμηλού αφρού, βασικά δεν αφρίζει σχεδόν καθόλου μόνο αμα ρίξεις το μισό μπουκάλι ΧD.
Η χρήση του είναι για ενδιάμεσα πλυσίματα χωρίς το αμάξι να είναι πάρα πολύ λερωμένο, λάσπες, χώματα, λάδια. Δεν σημαίνει πως κάνει μόνο για σκόνη αλλά αν έχει περάσει πολύς καιρός θα χρειαστούν να περαστούν πολλά χέρια
Πέρα από το κερί έχει και κάτι ακόμα παράγοντες που δημιουργούν ένα προστατευτικό φιλμ, έτσι στο επόμενο πλύσιμο καθαρίζει πολύ πιο γρήγορα το αμάξι.
Car shampoo that achieves low foaming (because it contains resins), requires much more than 2 caps for 10 liters of water as stated on the packaging, no matter how much you put, it doesn't create much foam. Also, I wash the car twice and the stubborn stains remain, so after washing it, I have to use extra detailer to remove them. It doesn't do the job for shampoos, much cheaper products easily remove stubborn dirt.
Σαμπουάν αυτοκινήτου το οποίο επιτυγχάνει χαμηλό αφρισμό (επειδή εμπεριέχει ρητίνες), απαιτείται πολύ περισσότερο από 2 καπάκια για 10 λίτρα νερό όπως αναφέρει στη συσκευασία, όσο και να βάλετε όμως πολύ αφρό δεν κάνει, επίσης περνάω 2 χέρια το αυτοκίνητο και οι επίμονοι λεκέδες παραμένουν κανονικά, με αποτέλεσμα αφού το πλύνω να χρησιμοποιώ εξτρα detailer για να τους αφαιρέσω. Δεν κάνει δουλειά πάντως για σαμπουάν, πολύ φθηνότερα προϊόντα αφαιρούν τις επίμονες βρωμιές για πλάκα.
I had bought it as a package with Autoglym's SRP and EGP, unfortunately it didn't satisfy me, very little foam and low lubrication on the sponge. However, it has a pleasant scent.
Το είχα πάρει πακέτο με την SRP και το EGP της Autoglym, δυστυχώς δε με ικανοποίησε, πολύ λίγος αφρός και χαμηλή λίπανση στο σφουγγάρι. Πάντως έχει ευχάριστο άρωμα.
Excellent product, I have been using it for over 15 years on both cars and motorcycles.
It is low foaming, contains wax (nothing special) and does exactly what it promises.
Prefer the 1-liter packaging, it is cost-effective.
Εξαιρετικό προϊόν, το χρησιμοποιώ πάνω από 15 χρόνια σε αυτοκίνητο κ μοτοσυκλέτα.
Είναι χαμηλού αφρισμού, περιέχει κερί (όχι κάτι το ιδιαίτερο) κ κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται.
Προτιμήστε τη συσκευασία του 1 Lit , συμφέρει.
I have been using it for at least ten years.
Neutral low-foaming shampoo.
Relatively small amount needed for one wash.
It is also suitable for motorcycles.
Cleans dirt very well and leaves a perfect shine.
Lasts for several days.
Το χρησιμοποιώ τουλάχιστον δέκα χρόνια.
Ουδέτερο σαμπουάν χαμηλού αφρισμού.
Σχετικά μικρή ποσότητα για ένα πλύσιμο.
Κάνει και για μοτοσυκλέτα.
Καθαρίζει πολύ καλά τους ρύπους και αφήνει μια τέλεια γυαλάδα.
Διαρκεί αρκετές ημέρες.
While I have bought many remarkable products from this company, such as the tire shine which is top-notch, this particular product is the worst I have ever purchased in this category. It hardly foams at all, no matter how much you use, it is truly not worth its money and I would never buy it again 100%, wasted money
Ενώ έχω πάρει πολλά αξιόλογα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας όπως για παράδειγμα το γυαλιστικο ελαστικών που είναι κορυφαίο το συγκεκριμένο προϊόν είναι ότι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ σε αυτή την κατηγορία. Δεν κάνει σχεδόν καθόλου αφρό όση ποσότητα και να ρίξεις πραγματικά δεν αξίζει με τίποτα τα χρήματα του και δεν θα το ξαναγόραζα 100% , πεταμένα χρήματα
It is a very good shampoo for washing the car without removing the wax.
It contains a small amount of wax and has a neutral pH. It has a nice smell and has low foam, basically it doesn't foam almost at all unless you pour half the bottle XD.
Its use is for intermediate washes without the car being too dirty, mud, dirt, oils. It doesn't mean it's only for dust, but if a long time has passed, many hands will be needed to clean it.
Apart from the wax, it also has other factors that create a protective film, so in the next wash, the car is cleaned much faster.
It also doesn't harm black plastics.
Είναι ένα πολύ καλό σαμπουάν για το πλύσιμο του αυτοκινήτου χωρίς να του αφαιρεί το κερί.
Περιέχει μια μικροποσότητα κερί και είναι ουδέτερου PH. Έχει μια ωραία μυρωδιά και είναι χαμηλού αφρού, βασικά δεν αφρίζει σχεδόν καθόλου μόνο αμα ρίξεις το μισό μπουκάλι ΧD.
Η χρήση του είναι για ενδιάμεσα πλυσίματα χωρίς το αμάξι να είναι πάρα πολύ λερωμένο, λάσπες, χώματα, λάδια. Δεν σημαίνει πως κάνει μόνο για σκόνη αλλά αν έχει περάσει πολύς καιρός θα χρειαστούν να περαστούν πολλά χέρια
Πέρα από το κερί έχει και κάτι ακόμα παράγοντες που δημιουργούν ένα προστατευτικό φιλμ, έτσι στο επόμενο πλύσιμο καθαρίζει πολύ πιο γρήγορα το αμάξι.
Car shampoo that achieves low foaming (because it contains resins), requires much more than 2 caps for 10 liters of water as stated on the packaging, no matter how much you put, it doesn't create much foam. Also, I wash the car twice and the stubborn stains remain, so after washing it, I have to use extra detailer to remove them. It doesn't do the job for shampoos, much cheaper products easily remove stubborn dirt.
Σαμπουάν αυτοκινήτου το οποίο επιτυγχάνει χαμηλό αφρισμό (επειδή εμπεριέχει ρητίνες), απαιτείται πολύ περισσότερο από 2 καπάκια για 10 λίτρα νερό όπως αναφέρει στη συσκευασία, όσο και να βάλετε όμως πολύ αφρό δεν κάνει, επίσης περνάω 2 χέρια το αυτοκίνητο και οι επίμονοι λεκέδες παραμένουν κανονικά, με αποτέλεσμα αφού το πλύνω να χρησιμοποιώ εξτρα detailer για να τους αφαιρέσω. Δεν κάνει δουλειά πάντως για σαμπουάν, πολύ φθηνότερα προϊόντα αφαιρούν τις επίμονες βρωμιές για πλάκα.
I had bought it as a package with Autoglym's SRP and EGP, unfortunately it didn't satisfy me, very little foam and low lubrication on the sponge. However, it has a pleasant scent.
Το είχα πάρει πακέτο με την SRP και το EGP της Autoglym, δυστυχώς δε με ικανοποίησε, πολύ λίγος αφρός και χαμηλή λίπανση στο σφουγγάρι. Πάντως έχει ευχάριστο άρωμα.