For €9.50, its shampoo is fair. It does indeed have wax, and you can tell because it looks a bit thicker as a liquid. It has a very nice scent, and if you take care of the car, the wax can last 2 to 3 weeks. With good rainfall (but not lasting for hours), it showed its hydrophobic ability.
It enhances the color and gives a very nice shine. As for the foam that some people mention, it foams if you first add water, then the shampoo, and then a little water on top in the bucket.
Για 9,50€ είναι τίμιο το σαμπουάν του. Όντως έχει κερί και αυτο το καταλαβαίνεις γιατί σαν υγρό φαίνεται λίγο πιο παχύ. Έχει πολύ ωραίο άρωμα ενώ εαν προσέχεις το αυτοκίνητο το κερί μπορεί να "κάτσει" και 2 με 3 εβδομάδες. Με καλή βροχόπτωση πάντως (όχι όμως διαρκείας ωρών) έδειξε την υδροφοβική του ικανότητα.
Το χρώμα το τονίζει και αποκτά πολυ ωραία γυαλάδα. Όσο για τον αφρό που γράφουν μερικοί, κάνει αφου βάλετε πρώτα νερο, μετα το σαμπουάν και μετα απο πάνω λίγο νερό μέσα στον κούβα.