The set, consisting of a wireless keyboard and mouse, can be quickly and easily connected via a wireless USB receiver to any computer and is ready for use with all common operating systems. The practical height adjustment allows you to have better typing comfort.
With over 10 million keystrokes and spill protection, our keyboards are perfectly protected from everyday wear and tear.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
At best, a mediocre purchase because I didn't go for a bigger purchase from a more well-known brand, wanting to give it a chance and because I liked the design.
I am about one to one and a half meters away from the screen and it often types double letters, e.g. "aa", "bb", etc.
But the biggest problem is, as I read in another review as well, the keyboard drains the batteries like crazy. I am forced to remove them every time, resulting in the battery cover starting to close more loosely from all the opening and closing.
Επιεικώς μέτρια αγορά διότι δεν έκανα μεγαλύτερη αγορά σε πιο επώνυμη μάρκα θέλοντας να δώσω μια ευκαιρία και επειδή μου άρεσε σαν design .
Είμαι στο ένα με ενάμιση μέτρο από την οθόνη και μου γράφει αρκετές φορές διπλό γράμμα πχ "αα", "ββ" κτλ
Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι, το διάβασα και σε άλλη κριτική, τρώει τις μπαταρίες το πληκτρολόγιο σαν τρελές. Αναγκαστικά τις αφαιρώ κάθε φορά με αποτέλεσμα να έχει αρχίσει να κλείνει πιο ελαφριά το πορτακι από το άνοιξε κλείσε.
Very beautiful and elegant keyboard with very good feel on the keys. Mouse with very nice feel of use. It is a bit bulky for a mouse but ok.
Παρά πολύ όμορφο και κομψό πληκτρολόγιο με ποκυ καλή αίσθηση στα πλήκτρα. Ποντίκι με πολύ ωραία αίσθηση χρήσης. Ειναι λιγο ογκώδες για ποντίκι αλλά οκ.
For its price, it is quite good. The construction could be a little better. The mouse is quite good and convenient. Overall, it is very good for its price.
Για τα χρήματα του είναι αρκετά καλό. Η κατασκευή θα μπορούσε λίγο καλύτερη. Το ποντίκι είναι αρκετά καλό και βολικό. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό για την τιμή του.
There is no reason to get this set when you can get a Logitech for 5 euros more.
No ergonomics in the keyboard and mouse, so after a few hours of use, the wrist hurts.
In 9 months, I tried to remove the USB stick and half of it stayed inside, and I have changed the batteries twice in the keyboard and twice in the mouse.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις αυτό το σετ, όταν με 5 ευρώ περισσότερα μπορείς να πάρεις ένα Logitech.
Καμία εργονομία στο πληκτρολόγιο και το ποντίκι, οπότε μετά από μερικές ώρες χρήσης πονάει ο καρπός.
Στους 9 μήνες, πήγα να βγάλω το usb stick και έμεινε το μισό μέσα, και έχω αλλάξει δύο φορές μπαταρίες στο πληκτρολόγιο και 2 στο ποντίκι.
After 4 months, the receiver stopped working, rendering everything useless. I am referring to 3 sets that were purchased for a company with minimal use. Simply unacceptable.
Μετά απο 4 μηνες σταματησε να λειτουργει ο δεκτης, με αποτελεσμα να ειναι αχρηστα ολα.
Αναφερομαι σε 3 σετ τα οποια αγοραστηκαν για εταιρια με ελαχιστη χρηση.
Απαραδεκτο απλα.
Very good, both the keyboard and the mouse! Beautiful design with soft and silent keys. The only manufacturing 'flaw' in my opinion - for those who don't look at the keys but touch type due to experience, is the placement of the ALT key one button further to the right than it should be (it's the 4th key from the left and before the Space, whereas on all keyboards it's the 3rd key), resulting in when you want to change language using Shift+Alt, you end up pressing Shift+Windows Key instead.
Update 19/10/2025 - After 3 years the keyboard works perfectly, it is still in excellent condition, the keys have not faded even though I often clean them with alcohol wipes and overall it has more than paid for itself!
Πολύ καλό τόσο το πληκτρολόγιο όσο και το ποντίκι! Όμορφος σχεδιασμός με μαλακά και αθόρυβα πλήκτρα. Το μόνο κατασκευαστικό "φάουλ" κατά την άποψη μου - για οσους δεν κοιτάζουν τα πλήκτρα αλλά γράφουν τυφλά λόγω εμπειρίας, είναι η τοποθέτηση του ALT ένα κουμπί πιο δεξιά αποτι έπρεπε (Είναι το 4ο πλήκτρο απο αριστερά και πριν το Space, ενώ σε όλα τα πληκτρολόγια είναι στο 3ο πλήκτρο), με αποτέλεσμα όταν θες να αλλάξεις γλώσσα χρησιμοποιόντας το Shift+Alt, να επιλέγεις Shift+Windows Key αντί αυτού.
Update 19/10/2025 - Μετά απο 3 χρόνια το πληκτρολόγιο λειτουργεί άψογα, είναι ακόμα σε άριστη κατάσταση, τα πλήκτρα δεν έχουν ξεθωριάσει παρότι συχνά τα καθαρίζω με μαντηλάκια με αλκοόλ και γενικά έχει βγάλει τα λεφτά του με το παραπάνω!
The only drawback is that when another USB is connected, the keyboard and/or mouse loses connection and often does not respond to commands. The solution in the case/tower was to plug in the other USBs from the back instead of the same one as the keyboard's USB. Now everything works perfectly.
A tip is to invest in 6 rechargeable AAA batteries and a charger (4 for use and 2 as backups).
Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι όταν συνδεθεί άλλο USB, τότε το πληκτρολόγιο ή/και το ποντίκι χάνει επαφή και δεν ανταποκρίνεται πολλές φορές στις εντολές. Η λύση στο κουτί/πυργο ήταν να βάζω τα άλλα USB από την πίσω πλευρά και όχι στην ίδια με το USB του πληκτρολογίου. Τώρα δουλεύουν όλα τέλεια.
Συμβουλή είναι επενδύστε σε 6 μπαταρίες AAA επαναφορτιζόμενες και φορτιστή (4 για χρήση και 2 εφεδρικές).
The keyboard is decent for the money. Its keys are low-profile and if you're used to higher ones, it will take some time to adjust, but I personally have no issues anymore.
It's almost silent, battery-efficient, and has a battery-saving function just like the mouse, if they remain idle for a few minutes.
It has a small flaw, the battery cover easily comes off, but it can be easily fixed with a piece of tape.
The mouse is tiring and slippery, at least in my hands.
It's a very decent set for the money.
Το πληκτολογιο ειναι μια χαρα για αυτα τα χρήματα. τα πλήκτρα του ειναι χαμιλου προφιλ και αν εχεις συνηθίσει σε ποιο ψηλα θα χρειαστεις λιγο χρονο, εγω πλεων δεν εχω κανενα θεμα.
Ειναι σχεδον αθορυβο, οικονομικο σε μπαταριες, εχει και λειτουργία εξοικονόμησης μπαταριας οπως και το ποντικι, αν μεινουν για καποια λεπτα αδρανη.
Εχει ενα μικρο ελάττωμα, το καπακι για τις μπαταριες ξεκουμπώνει ευκολα, μικρο το κακο φτιάχνει με ενα κομματάκι ταινια.
Το ποντικι είναι κουραστικό και γλιστράει, τουλαχιστον στα δικαμου χερια.
Ειναι τιμιότατο σετακι σε αυτα τα χρήματα.
Obviously, it does not have the best quality of materials and cannot be compared to mechanical keyboards, for example. But for its price, it is top-notch. Additionally, the mouse has DPI and finally, a cheap mouse with side buttons. Perfect response, 5 stars
Προφανώς δεν έχει την καλύτερη ποιότητα υλικών και δεν συγκρίνεται με μηχανικά πχ πληκτρολόγια αλλά για τα λεφτά του είναι τοπ. Επίσης έχει dpi το mouse και επιτέλους ένα φθηνό mouse με πλαινα κουμπιά. Τέλεια απόκριση , 5 αστερια
This particular money set is worth it and more. It has very good construction quality, and so far, after 1.5 months of daily use, the battery has not run out on either the keyboard or the mouse. The design of the keyboard is a bit uncomfortable for fast typing and strains the wrists a bit, while the mouse is relatively large for me personally. However, for the money, I believe there is nothing better to choose from. I have bought wireless keyboard and mouse sets from other companies for the same price, and unfortunately, they disappointed me in terms of plastic quality and mouse responsiveness.
Το συγκεκριμένο σετ για τα χρήματα του αξίζει και με το παραπάνω. Έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής ενώ μέχρι στιγμής μετά από 1,5 μήνα καθημερινής χρήσης δεν μου έχει τελειώσει η μπαταρία σε κανένα από τα δύο (πληκτρολόγιο και ποντίκι). Ο σχεδιασμός του πληκτρολογίου είναι λίγο "άβολος" στην γρήγορη πληκτρολόγηση και καταπονεί κάπως τους καρπούς ενώ το ποντίκι είναι σχετικά μεγάλο για εμένα προσωπικά. Ωστόσο στα χρήματα του πιστεύω δεν υπάρχει κάτι καλύτερο σε επιλογή. Έχω αγοράσει με τα ίδια χρήματα σετ ασύρματο πληκτρολόγιο και ποντίκι άλλων εταιριών και δυστυχώς με απογοήτευσαν και στην ποιότητα των πλαστικών αλλά και σε θέμα απόκρισης του ποντικιού.
Stay away from the brand! Everything I've bought is terrible. The set, apart from its looks, has nothing else to show. I've spent a fortune on batteries. It drains them instantly. In the end, I will have paid multiple times over in batteries...
Upd: In the end, the keyboard burned out and we were left with just the mouse.
Μακριά από τη μάρκα! Ό,τι έχω πάρει είναι κάκιστο. Το σετάκι, εκτός από ομορφιά, δεν έχει τίποτα άλλο να επιδείξει. Έχω ξεπουληθεί στις μπαταρίες. Τις τελειώνει στη στιγμή. Στο τέλος, θα το έχω πληρώσει πολλαπλά σε μπαταρίες...
Upd: Τελικά το πληκτρολόγιο κάηκε και μας έμεινε το ποντίκι.
Very good for its price... it makes a little noise... in a crowded and noisy office it doesn't bother though. Good range without interruptions... up to 3 meters and under the desk (with a 3cm thickness) it didn't have any issues. It's doing well with batteries so far... (1 month of normal use in an office without changing them).
Πολύ καλό για τα λεφτά του...κάνει λίγο θόρυβο... σε γραφείο με κόσμο και φασαρία δεν ενοχλεί όμως.Καλές αποστάσεις χωρίς διακοπές...στα 3 μέτρα και κάτω απο το γραφείο ( SATO με 3 εκ. πάχος ) στο πίσω μέρος του κουτιού δεν παρουσίασε πρόβλημα.Από μπαταρίες καλά τα πάει μέχρι τώρα...(1 μήνας normal χρήση σε γραφείο χωρίς αλλαγή).
After the pleasant surprise that this product offered me, I considered it useful to share my experience. I had decided to spend a considerable amount of money on a keyboard-mouse set, but due to compatibility doubts, I ended up choosing this one, so that in case of incompatibility, a large amount of money would not have been wasted. However, this particular one turned out to be very good (for its cost), much better than keyboards in the range of 40 euros that I have and drive me craaaaaaazy!
Μετά απο την ευχάριστη εκπληξη που μου πρόσφερε το συγκεκριμένο προιόν θεώρησα χρίσημο να μοιραστώ αυτή την εμπειρία μου. Ειχα αποφασίσει να διαθέσω αρκετά χρήματα για ενα σετ πληκτρολόγιο-ποντίκι, λόγω όμως αμφιβολίας συμβατότητας κατέληξα στο συγκεκριμένο, ώστε σε περίπτωση ασυμβατότητας να μην είχε δαπανηθεί ενα μεγάλο ποσό. Να όμως που το συγκεκριμένο προέκυψε πολύ καλό (για το κόστος του), πολύ καλύτερο απο πληκτρολόγια της τάξεως των 40 ευρώ που ε΄χω και μου σπάαααααααανε τα νεύρα!
Very good keyboard for its price at 18 euros that I bought. The only negative thing about it is that within a period of 2 months, I had to change several batteries both in the mouse and in the keyboard...
Πολύ καλό πληκτρολόγιο για τα λεφτά του στα 18 ευρώ που το πήρα το μόνο αρνητικό του είναι ότι σε διάστημα 2 μηνών έτυχε να αλλάξω αρκετές μπαταρίες τόσο στο ποντίκι όσο και στο πληκτρολόγιο...
I received it yesterday. Perfect! It's not completely plastic! Nice feel, typing speed, functionality! Everything is perfect! Even if it costed 25, it would be worth its money!
Παρελαβα χθες. Τέλειο! Δεν είαναι εντελώς πλαστικούρα! ωραία αίσθηση, ταχύτητα πληκτρολογησης, λειτουργικότητα! ¨Ολα τέλεια ! ακόμη και 25 να έκανε θα τα άξιζε τα λεφτά του!!
After almost 5 months of use, I can say that this is a durable and comfortable keyboard with good build quality for its cost and a good feel of the keys. It is suitable for fast typing, after of course a reasonable period of familiarization with it. I use it almost daily but not for many consecutive hours, so I cannot have an opinion on the strain on the wrists from its use. As far as I use it, however, I have not encountered any problems. The connection and communication of both the keyboard and the mouse with the computer are continuous and trouble-free, with immediate response. As for the mouse, it has a suitable design that makes it comfortable to use. Taking into account the cost, it is a reliable choice, from which I am completely satisfied.
The only negative thing I could note is the cover that exists on the back of the keyboard and serves as a cover for its batteries. After a few days of use, it started coming off easily and quite often during the day, resulting in the removal of the keyboard's batteries and automatically losing the connection with the computer (which is restored immediately by reinserting the batteries, within 2-3 seconds). I fixed it with a Scotch tape and since then there has been no problem.
Μετά από σχεδόν 5 μήνες χρήσης μπορώ να πω ότι πρόκειται για ένα ανθεκτικό και άνετο πληκτρολόγιο με καλή ποιότητα κατασκευής για το κόστος του και καλή αίσθηση των πλήκτρων. Είναι κατάλληλο για γρήγορο γράψιμο, αφού φυσικά περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα εξοικείωσης μαζί του. Το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά αλλά όχι για πολλές ώρες συνεχόμενα, οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη για την καταπόνηση των καρπών από τη χρήση του. Στο βαθμό που το χρησιμοποιώ πάντως, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Η σύνδεση και η επικοινωνία τόσο του πληκτρολογίου, όσο και του ποντικιού με τον υπολογιστή είναι συνεχής και απροβλημάτιστη, με άμεση απόκριση. Όσον αφορά το ποντίκι, έχει κατάλληλο σχεδιασμό που το κάνει άνετο στη χρήση. Συνυπολογίζοντας το κόστος, πρόκειται για μία αξιόπιστη επιλογή, από την οποία είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να σημειώσω είναι το καπάκι που υπάρχει στο πίσω μέρος του πληκτρολογίου και χρησιμεύει ως κάλυμμα των μπαταριών του. Μετά από κάποιες μέρες χρήσης, άρχισε να βγαίνει εύκολα και αρκετά συχνά μέσα στην ημέρα, με αποτέλεσμα να αφαιρούνται και οι μπαταρίες του πληκτρολογίου και αυτόματα να χάνεται και η σύνδεση με τον υπολογιστή (η οποία με την επανατοποθέτηση των μπαταριών επανέρχεται άμεσα,μέσα σε 2-3 δευτερόλεπτα). Το κόλλησα με μία ταινία σελοτέιπ και από τότε δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.
For its price, it is good. The USB works fine, as for the construction, it is plastic but it's okay. I don't have much to say about the mouse, it's quite average. The only thing that bothers me a little about the keyboard is that you have to press the key properly to ensure the command is executed, and sometimes it doesn't even register. Definitely, someone who types very fast will encounter some issues. Overall, it's just okay
Για τα χρηματα του ειναι καλο. Το usb πιανει μια χαρα , σαν κατασκευη ειναι πλαστικο αλλα ενταξει. Για το ποντικι δεν εχω να πω κατι αρκετα μετριο. Το μονο που με χαλαει λιγο στο πληκτρολογιο ειναι οτι πρεπει αν πατησεις καλα το πληκτρο για να δωσει σιγουρα την εντολη αν και καποιες φορες δεν την δινει καν. Σιγουρα οποιος πληκτρολογει πολυ γρηγορα θα αντιμετωπισε καποιο προβλημα . Γενικα ειναι απλα ενταξει
For its price, it is very honest. Time will tell for its durability....it takes a little getting used to, like everything of course...The mouse is typical and a bit light for my taste.
Good and honest set for its money.
Για την τιμή του είναι πάρα πολύ τίμιο. Ο χρόνος θα δείξει για την αντοχή του....θέλει λίγο να το συνηθίσεις όπως όλα βέβαια...Το ποντίκι είναι τυπικό και λίγο ελαφρύ για τα γούστα μου.
Καλό και τίμιο σετάκι για τα λεφτά του.
Apart from the keyboard, which is quite good for its price, the mouse is equally good but relatively uncomfortable for my taste. Overall, it is worth its money.
Πέρα από το πληκτρολόγιο που είναι αρκετά καλό για τα χρήματά του, το ποντίκι είναι εξίσου καλό αλλά σχετικά άβολο για τα γούστα μου. Γενικά αξίζει τα λεφτά του.
I thought it was a quality product, until I tried the Tracer Octavia II Nano. It requires 4 AAA batteries which are not included! At least this set is light years ahead of the INOVATOR
Νομιζα οτι ηταν ποιοτικο προιον, μεχρι που δοκιμασα το Tracer Octavia II Nano
Θέλει 4 ΑΑΑ μπαταρίες οι οποιες δεν περιελαμβανονται!
Τουλαχιστον το σετακι αυτο είναι πλανητες μπροστα απο τα INOVATOR
I haven't used it on a computer yet, but on a note 9 DEX Pad it is simply flawless! It seems sturdy with good build quality and combined with the 5-button mouse, it is simply the ultimate value for money
Δεν το έχω δουλέψει σε υπολογιστή ακόμα αλλά σε ενα note 9 DEX Pad που είναι απλώς άψογο! Φαίνεται στοιβαρό με καλή ποιότητα κατασκευής και σε συνδυασμό με το ποντίκι 5 πληκτρων σε αυτά τα λεφτά είναι απλά το απόλυτο VFM
At best, a mediocre purchase because I didn't go for a bigger purchase from a more well-known brand, wanting to give it a chance and because I liked the design.
I am about one to one and a half meters away from the screen and it often types double letters, e.g. "aa", "bb", etc.
But the biggest problem is, as I read in another review as well, the keyboard drains the batteries like crazy. I am forced to remove them every time, resulting in the battery cover starting to close more loosely from all the opening and closing.
Επιεικώς μέτρια αγορά διότι δεν έκανα μεγαλύτερη αγορά σε πιο επώνυμη μάρκα θέλοντας να δώσω μια ευκαιρία και επειδή μου άρεσε σαν design .
Είμαι στο ένα με ενάμιση μέτρο από την οθόνη και μου γράφει αρκετές φορές διπλό γράμμα πχ "αα", "ββ" κτλ
Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι, το διάβασα και σε άλλη κριτική, τρώει τις μπαταρίες το πληκτρολόγιο σαν τρελές. Αναγκαστικά τις αφαιρώ κάθε φορά με αποτέλεσμα να έχει αρχίσει να κλείνει πιο ελαφριά το πορτακι από το άνοιξε κλείσε.
Very beautiful and elegant keyboard with very good feel on the keys. Mouse with very nice feel of use. It is a bit bulky for a mouse but ok.
Παρά πολύ όμορφο και κομψό πληκτρολόγιο με ποκυ καλή αίσθηση στα πλήκτρα. Ποντίκι με πολύ ωραία αίσθηση χρήσης. Ειναι λιγο ογκώδες για ποντίκι αλλά οκ.
For its price, it is quite good. The construction could be a little better. The mouse is quite good and convenient. Overall, it is very good for its price.
Για τα χρήματα του είναι αρκετά καλό. Η κατασκευή θα μπορούσε λίγο καλύτερη. Το ποντίκι είναι αρκετά καλό και βολικό. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό για την τιμή του.
There is no reason to get this set when you can get a Logitech for 5 euros more.
No ergonomics in the keyboard and mouse, so after a few hours of use, the wrist hurts.
In 9 months, I tried to remove the USB stick and half of it stayed inside, and I have changed the batteries twice in the keyboard and twice in the mouse.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις αυτό το σετ, όταν με 5 ευρώ περισσότερα μπορείς να πάρεις ένα Logitech.
Καμία εργονομία στο πληκτρολόγιο και το ποντίκι, οπότε μετά από μερικές ώρες χρήσης πονάει ο καρπός.
Στους 9 μήνες, πήγα να βγάλω το usb stick και έμεινε το μισό μέσα, και έχω αλλάξει δύο φορές μπαταρίες στο πληκτρολόγιο και 2 στο ποντίκι.
The set, consisting of a wireless keyboard and mouse, can be quickly and easily connected via a wireless USB receiver to any computer and is ready for use with all common operating systems. The practical height adjustment allows you to have better typing comfort.
With over 10 million keystrokes and spill protection, our keyboards are perfectly protected from everyday wear and tear.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
At best, a mediocre purchase because I didn't go for a bigger purchase from a more well-known brand, wanting to give it a chance and because I liked the design.
I am about one to one and a half meters away from the screen and it often types double letters, e.g. "aa", "bb", etc.
But the biggest problem is, as I read in another review as well, the keyboard drains the batteries like crazy. I am forced to remove them every time, resulting in the battery cover starting to close more loosely from all the opening and closing.
Επιεικώς μέτρια αγορά διότι δεν έκανα μεγαλύτερη αγορά σε πιο επώνυμη μάρκα θέλοντας να δώσω μια ευκαιρία και επειδή μου άρεσε σαν design .
Είμαι στο ένα με ενάμιση μέτρο από την οθόνη και μου γράφει αρκετές φορές διπλό γράμμα πχ "αα", "ββ" κτλ
Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι, το διάβασα και σε άλλη κριτική, τρώει τις μπαταρίες το πληκτρολόγιο σαν τρελές. Αναγκαστικά τις αφαιρώ κάθε φορά με αποτέλεσμα να έχει αρχίσει να κλείνει πιο ελαφριά το πορτακι από το άνοιξε κλείσε.
Very beautiful and elegant keyboard with very good feel on the keys. Mouse with very nice feel of use. It is a bit bulky for a mouse but ok.
Παρά πολύ όμορφο και κομψό πληκτρολόγιο με ποκυ καλή αίσθηση στα πλήκτρα. Ποντίκι με πολύ ωραία αίσθηση χρήσης. Ειναι λιγο ογκώδες για ποντίκι αλλά οκ.
For its price, it is quite good. The construction could be a little better. The mouse is quite good and convenient. Overall, it is very good for its price.
Για τα χρήματα του είναι αρκετά καλό. Η κατασκευή θα μπορούσε λίγο καλύτερη. Το ποντίκι είναι αρκετά καλό και βολικό. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό για την τιμή του.
There is no reason to get this set when you can get a Logitech for 5 euros more.
No ergonomics in the keyboard and mouse, so after a few hours of use, the wrist hurts.
In 9 months, I tried to remove the USB stick and half of it stayed inside, and I have changed the batteries twice in the keyboard and twice in the mouse.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις αυτό το σετ, όταν με 5 ευρώ περισσότερα μπορείς να πάρεις ένα Logitech.
Καμία εργονομία στο πληκτρολόγιο και το ποντίκι, οπότε μετά από μερικές ώρες χρήσης πονάει ο καρπός.
Στους 9 μήνες, πήγα να βγάλω το usb stick και έμεινε το μισό μέσα, και έχω αλλάξει δύο φορές μπαταρίες στο πληκτρολόγιο και 2 στο ποντίκι.
After 4 months, the receiver stopped working, rendering everything useless. I am referring to 3 sets that were purchased for a company with minimal use. Simply unacceptable.
Μετά απο 4 μηνες σταματησε να λειτουργει ο δεκτης, με αποτελεσμα να ειναι αχρηστα ολα.
Αναφερομαι σε 3 σετ τα οποια αγοραστηκαν για εταιρια με ελαχιστη χρηση.
Απαραδεκτο απλα.
Very good, both the keyboard and the mouse! Beautiful design with soft and silent keys. The only manufacturing 'flaw' in my opinion - for those who don't look at the keys but touch type due to experience, is the placement of the ALT key one button further to the right than it should be (it's the 4th key from the left and before the Space, whereas on all keyboards it's the 3rd key), resulting in when you want to change language using Shift+Alt, you end up pressing Shift+Windows Key instead.
Update 19/10/2025 - After 3 years the keyboard works perfectly, it is still in excellent condition, the keys have not faded even though I often clean them with alcohol wipes and overall it has more than paid for itself!
Πολύ καλό τόσο το πληκτρολόγιο όσο και το ποντίκι! Όμορφος σχεδιασμός με μαλακά και αθόρυβα πλήκτρα. Το μόνο κατασκευαστικό "φάουλ" κατά την άποψη μου - για οσους δεν κοιτάζουν τα πλήκτρα αλλά γράφουν τυφλά λόγω εμπειρίας, είναι η τοποθέτηση του ALT ένα κουμπί πιο δεξιά αποτι έπρεπε (Είναι το 4ο πλήκτρο απο αριστερά και πριν το Space, ενώ σε όλα τα πληκτρολόγια είναι στο 3ο πλήκτρο), με αποτέλεσμα όταν θες να αλλάξεις γλώσσα χρησιμοποιόντας το Shift+Alt, να επιλέγεις Shift+Windows Key αντί αυτού.
Update 19/10/2025 - Μετά απο 3 χρόνια το πληκτρολόγιο λειτουργεί άψογα, είναι ακόμα σε άριστη κατάσταση, τα πλήκτρα δεν έχουν ξεθωριάσει παρότι συχνά τα καθαρίζω με μαντηλάκια με αλκοόλ και γενικά έχει βγάλει τα λεφτά του με το παραπάνω!
The only drawback is that when another USB is connected, the keyboard and/or mouse loses connection and often does not respond to commands. The solution in the case/tower was to plug in the other USBs from the back instead of the same one as the keyboard's USB. Now everything works perfectly.
A tip is to invest in 6 rechargeable AAA batteries and a charger (4 for use and 2 as backups).
Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι όταν συνδεθεί άλλο USB, τότε το πληκτρολόγιο ή/και το ποντίκι χάνει επαφή και δεν ανταποκρίνεται πολλές φορές στις εντολές. Η λύση στο κουτί/πυργο ήταν να βάζω τα άλλα USB από την πίσω πλευρά και όχι στην ίδια με το USB του πληκτρολογίου. Τώρα δουλεύουν όλα τέλεια.
Συμβουλή είναι επενδύστε σε 6 μπαταρίες AAA επαναφορτιζόμενες και φορτιστή (4 για χρήση και 2 εφεδρικές).
The keyboard is decent for the money. Its keys are low-profile and if you're used to higher ones, it will take some time to adjust, but I personally have no issues anymore.
It's almost silent, battery-efficient, and has a battery-saving function just like the mouse, if they remain idle for a few minutes.
It has a small flaw, the battery cover easily comes off, but it can be easily fixed with a piece of tape.
The mouse is tiring and slippery, at least in my hands.
It's a very decent set for the money.
Το πληκτολογιο ειναι μια χαρα για αυτα τα χρήματα. τα πλήκτρα του ειναι χαμιλου προφιλ και αν εχεις συνηθίσει σε ποιο ψηλα θα χρειαστεις λιγο χρονο, εγω πλεων δεν εχω κανενα θεμα.
Ειναι σχεδον αθορυβο, οικονομικο σε μπαταριες, εχει και λειτουργία εξοικονόμησης μπαταριας οπως και το ποντικι, αν μεινουν για καποια λεπτα αδρανη.
Εχει ενα μικρο ελάττωμα, το καπακι για τις μπαταριες ξεκουμπώνει ευκολα, μικρο το κακο φτιάχνει με ενα κομματάκι ταινια.
Το ποντικι είναι κουραστικό και γλιστράει, τουλαχιστον στα δικαμου χερια.
Ειναι τιμιότατο σετακι σε αυτα τα χρήματα.
Obviously, it does not have the best quality of materials and cannot be compared to mechanical keyboards, for example. But for its price, it is top-notch. Additionally, the mouse has DPI and finally, a cheap mouse with side buttons. Perfect response, 5 stars
Προφανώς δεν έχει την καλύτερη ποιότητα υλικών και δεν συγκρίνεται με μηχανικά πχ πληκτρολόγια αλλά για τα λεφτά του είναι τοπ. Επίσης έχει dpi το mouse και επιτέλους ένα φθηνό mouse με πλαινα κουμπιά. Τέλεια απόκριση , 5 αστερια
This particular money set is worth it and more. It has very good construction quality, and so far, after 1.5 months of daily use, the battery has not run out on either the keyboard or the mouse. The design of the keyboard is a bit uncomfortable for fast typing and strains the wrists a bit, while the mouse is relatively large for me personally. However, for the money, I believe there is nothing better to choose from. I have bought wireless keyboard and mouse sets from other companies for the same price, and unfortunately, they disappointed me in terms of plastic quality and mouse responsiveness.
Το συγκεκριμένο σετ για τα χρήματα του αξίζει και με το παραπάνω. Έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής ενώ μέχρι στιγμής μετά από 1,5 μήνα καθημερινής χρήσης δεν μου έχει τελειώσει η μπαταρία σε κανένα από τα δύο (πληκτρολόγιο και ποντίκι). Ο σχεδιασμός του πληκτρολογίου είναι λίγο "άβολος" στην γρήγορη πληκτρολόγηση και καταπονεί κάπως τους καρπούς ενώ το ποντίκι είναι σχετικά μεγάλο για εμένα προσωπικά. Ωστόσο στα χρήματα του πιστεύω δεν υπάρχει κάτι καλύτερο σε επιλογή. Έχω αγοράσει με τα ίδια χρήματα σετ ασύρματο πληκτρολόγιο και ποντίκι άλλων εταιριών και δυστυχώς με απογοήτευσαν και στην ποιότητα των πλαστικών αλλά και σε θέμα απόκρισης του ποντικιού.
Stay away from the brand! Everything I've bought is terrible. The set, apart from its looks, has nothing else to show. I've spent a fortune on batteries. It drains them instantly. In the end, I will have paid multiple times over in batteries...
Upd: In the end, the keyboard burned out and we were left with just the mouse.
Μακριά από τη μάρκα! Ό,τι έχω πάρει είναι κάκιστο. Το σετάκι, εκτός από ομορφιά, δεν έχει τίποτα άλλο να επιδείξει. Έχω ξεπουληθεί στις μπαταρίες. Τις τελειώνει στη στιγμή. Στο τέλος, θα το έχω πληρώσει πολλαπλά σε μπαταρίες...
Upd: Τελικά το πληκτρολόγιο κάηκε και μας έμεινε το ποντίκι.
Very good for its price... it makes a little noise... in a crowded and noisy office it doesn't bother though. Good range without interruptions... up to 3 meters and under the desk (with a 3cm thickness) it didn't have any issues. It's doing well with batteries so far... (1 month of normal use in an office without changing them).
Πολύ καλό για τα λεφτά του...κάνει λίγο θόρυβο... σε γραφείο με κόσμο και φασαρία δεν ενοχλεί όμως.Καλές αποστάσεις χωρίς διακοπές...στα 3 μέτρα και κάτω απο το γραφείο ( SATO με 3 εκ. πάχος ) στο πίσω μέρος του κουτιού δεν παρουσίασε πρόβλημα.Από μπαταρίες καλά τα πάει μέχρι τώρα...(1 μήνας normal χρήση σε γραφείο χωρίς αλλαγή).
After the pleasant surprise that this product offered me, I considered it useful to share my experience. I had decided to spend a considerable amount of money on a keyboard-mouse set, but due to compatibility doubts, I ended up choosing this one, so that in case of incompatibility, a large amount of money would not have been wasted. However, this particular one turned out to be very good (for its cost), much better than keyboards in the range of 40 euros that I have and drive me craaaaaaazy!
Μετά απο την ευχάριστη εκπληξη που μου πρόσφερε το συγκεκριμένο προιόν θεώρησα χρίσημο να μοιραστώ αυτή την εμπειρία μου. Ειχα αποφασίσει να διαθέσω αρκετά χρήματα για ενα σετ πληκτρολόγιο-ποντίκι, λόγω όμως αμφιβολίας συμβατότητας κατέληξα στο συγκεκριμένο, ώστε σε περίπτωση ασυμβατότητας να μην είχε δαπανηθεί ενα μεγάλο ποσό. Να όμως που το συγκεκριμένο προέκυψε πολύ καλό (για το κόστος του), πολύ καλύτερο απο πληκτρολόγια της τάξεως των 40 ευρώ που ε΄χω και μου σπάαααααααανε τα νεύρα!
Very good keyboard for its price at 18 euros that I bought. The only negative thing about it is that within a period of 2 months, I had to change several batteries both in the mouse and in the keyboard...
Πολύ καλό πληκτρολόγιο για τα λεφτά του στα 18 ευρώ που το πήρα το μόνο αρνητικό του είναι ότι σε διάστημα 2 μηνών έτυχε να αλλάξω αρκετές μπαταρίες τόσο στο ποντίκι όσο και στο πληκτρολόγιο...
I received it yesterday. Perfect! It's not completely plastic! Nice feel, typing speed, functionality! Everything is perfect! Even if it costed 25, it would be worth its money!
Παρελαβα χθες. Τέλειο! Δεν είαναι εντελώς πλαστικούρα! ωραία αίσθηση, ταχύτητα πληκτρολογησης, λειτουργικότητα! ¨Ολα τέλεια ! ακόμη και 25 να έκανε θα τα άξιζε τα λεφτά του!!
After almost 5 months of use, I can say that this is a durable and comfortable keyboard with good build quality for its cost and a good feel of the keys. It is suitable for fast typing, after of course a reasonable period of familiarization with it. I use it almost daily but not for many consecutive hours, so I cannot have an opinion on the strain on the wrists from its use. As far as I use it, however, I have not encountered any problems. The connection and communication of both the keyboard and the mouse with the computer are continuous and trouble-free, with immediate response. As for the mouse, it has a suitable design that makes it comfortable to use. Taking into account the cost, it is a reliable choice, from which I am completely satisfied.
The only negative thing I could note is the cover that exists on the back of the keyboard and serves as a cover for its batteries. After a few days of use, it started coming off easily and quite often during the day, resulting in the removal of the keyboard's batteries and automatically losing the connection with the computer (which is restored immediately by reinserting the batteries, within 2-3 seconds). I fixed it with a Scotch tape and since then there has been no problem.
Μετά από σχεδόν 5 μήνες χρήσης μπορώ να πω ότι πρόκειται για ένα ανθεκτικό και άνετο πληκτρολόγιο με καλή ποιότητα κατασκευής για το κόστος του και καλή αίσθηση των πλήκτρων. Είναι κατάλληλο για γρήγορο γράψιμο, αφού φυσικά περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα εξοικείωσης μαζί του. Το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά αλλά όχι για πολλές ώρες συνεχόμενα, οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη για την καταπόνηση των καρπών από τη χρήση του. Στο βαθμό που το χρησιμοποιώ πάντως, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Η σύνδεση και η επικοινωνία τόσο του πληκτρολογίου, όσο και του ποντικιού με τον υπολογιστή είναι συνεχής και απροβλημάτιστη, με άμεση απόκριση. Όσον αφορά το ποντίκι, έχει κατάλληλο σχεδιασμό που το κάνει άνετο στη χρήση. Συνυπολογίζοντας το κόστος, πρόκειται για μία αξιόπιστη επιλογή, από την οποία είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να σημειώσω είναι το καπάκι που υπάρχει στο πίσω μέρος του πληκτρολογίου και χρησιμεύει ως κάλυμμα των μπαταριών του. Μετά από κάποιες μέρες χρήσης, άρχισε να βγαίνει εύκολα και αρκετά συχνά μέσα στην ημέρα, με αποτέλεσμα να αφαιρούνται και οι μπαταρίες του πληκτρολογίου και αυτόματα να χάνεται και η σύνδεση με τον υπολογιστή (η οποία με την επανατοποθέτηση των μπαταριών επανέρχεται άμεσα,μέσα σε 2-3 δευτερόλεπτα). Το κόλλησα με μία ταινία σελοτέιπ και από τότε δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.
For its price, it is good. The USB works fine, as for the construction, it is plastic but it's okay. I don't have much to say about the mouse, it's quite average. The only thing that bothers me a little about the keyboard is that you have to press the key properly to ensure the command is executed, and sometimes it doesn't even register. Definitely, someone who types very fast will encounter some issues. Overall, it's just okay
Για τα χρηματα του ειναι καλο. Το usb πιανει μια χαρα , σαν κατασκευη ειναι πλαστικο αλλα ενταξει. Για το ποντικι δεν εχω να πω κατι αρκετα μετριο. Το μονο που με χαλαει λιγο στο πληκτρολογιο ειναι οτι πρεπει αν πατησεις καλα το πληκτρο για να δωσει σιγουρα την εντολη αν και καποιες φορες δεν την δινει καν. Σιγουρα οποιος πληκτρολογει πολυ γρηγορα θα αντιμετωπισε καποιο προβλημα . Γενικα ειναι απλα ενταξει
For its price, it is very honest. Time will tell for its durability....it takes a little getting used to, like everything of course...The mouse is typical and a bit light for my taste.
Good and honest set for its money.
Για την τιμή του είναι πάρα πολύ τίμιο. Ο χρόνος θα δείξει για την αντοχή του....θέλει λίγο να το συνηθίσεις όπως όλα βέβαια...Το ποντίκι είναι τυπικό και λίγο ελαφρύ για τα γούστα μου.
Καλό και τίμιο σετάκι για τα λεφτά του.
Apart from the keyboard, which is quite good for its price, the mouse is equally good but relatively uncomfortable for my taste. Overall, it is worth its money.
Πέρα από το πληκτρολόγιο που είναι αρκετά καλό για τα χρήματά του, το ποντίκι είναι εξίσου καλό αλλά σχετικά άβολο για τα γούστα μου. Γενικά αξίζει τα λεφτά του.
I thought it was a quality product, until I tried the Tracer Octavia II Nano. It requires 4 AAA batteries which are not included! At least this set is light years ahead of the INOVATOR
Νομιζα οτι ηταν ποιοτικο προιον, μεχρι που δοκιμασα το Tracer Octavia II Nano
Θέλει 4 ΑΑΑ μπαταρίες οι οποιες δεν περιελαμβανονται!
Τουλαχιστον το σετακι αυτο είναι πλανητες μπροστα απο τα INOVATOR
I haven't used it on a computer yet, but on a note 9 DEX Pad it is simply flawless! It seems sturdy with good build quality and combined with the 5-button mouse, it is simply the ultimate value for money
Δεν το έχω δουλέψει σε υπολογιστή ακόμα αλλά σε ενα note 9 DEX Pad που είναι απλώς άψογο! Φαίνεται στοιβαρό με καλή ποιότητα κατασκευής και σε συνδυασμό με το ποντίκι 5 πληκτρων σε αυτά τα λεφτά είναι απλά το απόλυτο VFM
At best, a mediocre purchase because I didn't go for a bigger purchase from a more well-known brand, wanting to give it a chance and because I liked the design.
I am about one to one and a half meters away from the screen and it often types double letters, e.g. "aa", "bb", etc.
But the biggest problem is, as I read in another review as well, the keyboard drains the batteries like crazy. I am forced to remove them every time, resulting in the battery cover starting to close more loosely from all the opening and closing.
Επιεικώς μέτρια αγορά διότι δεν έκανα μεγαλύτερη αγορά σε πιο επώνυμη μάρκα θέλοντας να δώσω μια ευκαιρία και επειδή μου άρεσε σαν design .
Είμαι στο ένα με ενάμιση μέτρο από την οθόνη και μου γράφει αρκετές φορές διπλό γράμμα πχ "αα", "ββ" κτλ
Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι, το διάβασα και σε άλλη κριτική, τρώει τις μπαταρίες το πληκτρολόγιο σαν τρελές. Αναγκαστικά τις αφαιρώ κάθε φορά με αποτέλεσμα να έχει αρχίσει να κλείνει πιο ελαφριά το πορτακι από το άνοιξε κλείσε.
Very beautiful and elegant keyboard with very good feel on the keys. Mouse with very nice feel of use. It is a bit bulky for a mouse but ok.
Παρά πολύ όμορφο και κομψό πληκτρολόγιο με ποκυ καλή αίσθηση στα πλήκτρα. Ποντίκι με πολύ ωραία αίσθηση χρήσης. Ειναι λιγο ογκώδες για ποντίκι αλλά οκ.
For its price, it is quite good. The construction could be a little better. The mouse is quite good and convenient. Overall, it is very good for its price.
Για τα χρήματα του είναι αρκετά καλό. Η κατασκευή θα μπορούσε λίγο καλύτερη. Το ποντίκι είναι αρκετά καλό και βολικό. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό για την τιμή του.
There is no reason to get this set when you can get a Logitech for 5 euros more.
No ergonomics in the keyboard and mouse, so after a few hours of use, the wrist hurts.
In 9 months, I tried to remove the USB stick and half of it stayed inside, and I have changed the batteries twice in the keyboard and twice in the mouse.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις αυτό το σετ, όταν με 5 ευρώ περισσότερα μπορείς να πάρεις ένα Logitech.
Καμία εργονομία στο πληκτρολόγιο και το ποντίκι, οπότε μετά από μερικές ώρες χρήσης πονάει ο καρπός.
Στους 9 μήνες, πήγα να βγάλω το usb stick και έμεινε το μισό μέσα, και έχω αλλάξει δύο φορές μπαταρίες στο πληκτρολόγιο και 2 στο ποντίκι.