Το κινητό είναι τέλειο, το προηγούμενο μου κινητό ήταν το Honor 8 δεν έχουν τεράστιες διαφορές αλλά έχουν διαφορές, το έχω σε μαύρο χρώμα και το χρησιμοποιώ κυρίως για την κάμερα του, το μόνο που με χαλάει λίγο, είναι ότι το μικρόφωνο είναι στο πάνω μέρος διπλά από το ir blaster =} (Τηλεχειριστήριο). Θέμα για της κάμερες του κινητού μου άρεσε πάρα πολύ το κλείστρο που μπορώ να το κατεβάσω μέχρι το 0,95 και αυξάνεται μέχρι το 16 που δεν το είχε το Honor 8. Τώρα η εφαρμογές στην κάμερα είναι η εξής επαγγελματική φωτογραφία (αν ξέρεις, πραγματικά η φωτογραφίες είναι τέλειες), επαγγελματικό βίντεο, Πανόραμα 3D, Μονόχρωμο φακό για καλύτερες ασπρόμαυρες φωτογραφίες χωρίς να χρησιμοποιήσεις το φίλτρο γιατί με το φίλτρο χαλάει η ανάλυση, HDR (λίγο καλύτερο από το Honor 8), Πρόγραμμα δημιουργίας 3D, Νυχτερινή λήψη, Πανόραμα, Ζωγραφική με φως (για έμενα είναι λες και τραβάω με την φωτογραφική μηχανή μ, γτ την συγκρίνω με την κάμερα σε αυτήν την εφαρμογή και πραγματικά με βοηθάει πάρα πολύ σε μερικά πλάνα που βιάζομαι να τραβήξω, έχω μια Nikon D5300), Παρέλευση Χρόνου, Αργή κίνηση, Φίλτρα, Υδατογράφημα, Ηχητικό σημείωμα, Σάρωση εγγράφου, κάλο φαγητό και λειτουργία καλλιτέχνη... Επίσης με βοήθησε πολύ στην κάμερα το 2x για πολύ κοντινά θέματα, όπως έχουν το iphone 7 plus και το 8 plus για το Χ δεν ξέρω.. Τώρα γενικά στο κινητό, έχει πολύ καλή ανάλυση, ζωντανά χρώματα στην οθόνη, στον ήλιο η οθόνη ανταποκρίνεται πάρα πολύ καλά, στο πίσω μέρος το οποίο είναι γυαλί γλιστράει υπερβολικά πολύ (οπωσδήποτε μια θήκη, εγώ έχω αυτήν,
https://www.skroutz.gr/s/13309120/OEM-iPaky-Back-Cover-%CE%9C%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%BF-Honor-9.html αρκετά ποιοτική, και σταμάτησε πλέον να μου γλιστράει και το πίσω μέρος είναι πλαστικό) το Δαχτυλικό αποτύπωμα είναι πάρα πολύ γρήγορο το σύγκρινα με το iphone 7 ενός φίλου μου, το μόνο που θα ήθελα να είναι λίγο καλύτερο θα ήταν η μπαταρία, εχει γρήγορη φόρτιση 35 λεπτά στο 80% εγώ θα ήθελα 30 λεπτά στα 85 με 90% μόνο αυτό, άρα έχουμε λοιπόν και λέμε 2 led flash, leiser auto focus, 2 κάμερες, 1 έγχρωμος φακός 20ΜP (Ανάλυσή 5120 x 3840 σε κάδρο 4:3) και 1 μονόχρωμο φακό 12MP (Ανάλυση 3968 x 2976 σε κάδρο 4:3), στην μπροστινή κάμερα έχουμε 8mp με εφαρμογές, πανόραμα, πανόραμα 3D, υδατογράφημα, ηχητικό σημείωμα, λειτουργία καλλιτέχνη και φυσικά τα φίλτρα... Τώρα στο κινητό στο κάτω μέρος έχουμε θύρα ακουστικών 3,5mm (χιλιοστά), θύρα φόρτισης type c και μονοφωνικό ηχείο (πολύ καλή ποιότητά ήχου), στο πάνω μέρος έχουμε το μικρόφωνο και το ir blaster, στην δεξιά πλευρά του κινητού είναι το power button, power off και το power on, στην αριστερή πλευρά είναι η θύρα που βάζουμε το πινάκι για την sim και την micro sd (ο κατασκευαστής δηλώνει ότι μπορεί να χωρέσει μια κάρτα micro sd έως 256gb ωστόσο εγώ έβαλα μια 512gb και δουλεύει κανονικά, για έμενα αυτό μετράει πολύ), το κινητό έχει 4gb ram και 64gb rom, λοιπόν το έχω γεμάτο με εφαρμογές και συγκεκριμένα με 67 εφαρμογές, κοντά στις 400 φωτογραφίες, και 350 τραγούδια και το κινητό πάει σφαίρα, αυτά είχα να πω ελπίζω να σας βοήθησα....