It is an average lens in all aspects.
Its strong point is the stabilizer.
Its black colors are a bit dull in my opinion, but its sharpness is good and color reproduction is relatively good.
Canon is better in all aspects, but it is much more expensive and does not have a stabilizer, which is not helpful for video.
It is an overall lens that will greatly assist you in your work.
Now read a story that happened to me:
I bought the lens for 1400 euros as soon as it appeared in Greece.
The stabilizer, combined with a 24-70 lens, made me prefer it over the equivalent Canon lens.
However, before purchasing it, you should thoroughly research the topic on foreign forums.
After the warranty expired, the lens had an error and I took it for service.
They informed me that the lens had been damaged and had a problem.
I did not question it, as it is not unlikely for a professional working constantly to have it damaged either during transportation or during a photoshoot without realizing it.
The lens was sent from the dealership in Greece to Germany and then directly to Japan, as no one touches this particular lens except for the Japanese dealership (I learned).
As a result, I had to wait 16 weeks for it to be repaired.
After 12 weeks of making complaints to the official dealership, they gave me a replacement lens, saying they do not know when mine will be returned.
It is not worth going into more details about the incident.
In the end, I paid 600+VAT and received a brand new lens.
In other words, I paid for the lens twice.
My conclusions are:
When something new comes out, expect at least 6 months for the teething problems.
If this lens gives you trouble, you are out of luck unless it is a circuit that can be repaired in Greece.
And the final conclusion is that you can pay a lot for something that is not worth it, but if it is worth it, you will pay a high price.
Update 3.9.21
The lens has gone for service again because the stabilizer has presented a problem once more.
It was kept for 3 weeks, repaired, and then had the same issue from the beginning. As you can understand, Sigma and its stabilizers do not perform well at all. Best wishes to me!
Canon, once again Canon
Είναι ένας μέτριος φακός σε όλα του.
Το δυνατό του σημείο είναι το stabilizer.
Τα μαύρα του είναι λίγο μπουκωμένα κατά την άποψή μου και η οξύτητα του καλή και η απεικόνιση χρωμάτων σχετικά καλή.
Ο canon είναι καλύτερος
σε όλα αλλά είναι πολύ ακριβότερος αλλά δεν έχει stabilizer το οποίο αν κάνεις και video δεν σε βοηθάει.
Είναι ένας over all φακός που θα σε βοηθήσει πολύ στην δουλειά σου.
Τώρα Διαβάστε και μια ιστορία που μου έτυχε:
Αγόρασα τον φακό στα 1400 ευρώ με το που έκανε την εμφάνισή του στην Ελλάδα.
Το stabilizer σε συνδυασμό με έναν φακό 24-70 με έκανε να τον προτιμήσω σε σχέση με τον αντίστοιχο canon.
Ομως πριν τον αγοράσετε θα πρέπει να το ψάξετε καλά το θέμα και στα ξένα forum.
Ο φακός μετά την εγγύηση μου έβγαλε σφάλμα και τον πήγα για service.
Μου ανέφεραν ότι ο φακός έχει χτυπηθεί και έχει βγάλει πρόβλημα.
Δεν το αμφισβήτησα αφού αν δουλεύεις κάτι επαγγελματικά και συνεχώς δεν είναι απίθανο να έχει χτυπηθεί είτε στην μεταφορά είτε κατά την διάρκεια μιας φωτογράφισης και να μην το έχεις πάρει χαμπάρι.
Ο φακός έφυγε από την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, έφτασε στην Γερμανία και έφυγε κατευθείαν για Ιαπωνία αφού δεν τον ακουμπάει κανείς τον συγκεκριμένο φακό (εμαθα) εκτός από την αντιπροσωπεία της Ιαπωνίας.
Το αποτέλεσμά ήταν να περιμένω 16 εβδομάδες για να επισκευαστεί.
Στις 12 εβδομάδες μετά από τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας στην επίσημη αντιπροσωπεία μου έδωσαν φακό αντικατάστασης λέγοντας μου ότι δεν ξέρουν ποτέ θα γυρίσει ο δικός μου.
Δεν έχει νόημα να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το συμβάν.
Τελικά έδωσα 600+φπα και μου έδωσαν ένα νέο ολοκαίνουργιο φακό.
Δηλαδή πλήρωσα 2 φορές τον φακό κανονικότατα.
Τα συμπεράσματα μου είναι ότι:
Όταν βγαίνει κάτι νέο να περιμένετε τουλάχιστον 6 μήνες για τις παιδικές αρρώστιες.
Αν σας βγάλει θέμα ο συγκεκριμένος φακός την πατήσατε εκτός και αν είναι κύκλωμα που επισκευάζεται στην Ελλάδα.
Και τελευταίο συμπέρασμα είναι ότι μπορεί να πληρώσεις κάτι ακριβά και να μην αξίζει αλλά αν αξίζει κάτι θα το πληρώσεις ακριβά.
Update 3.9.21
Ο φακός έχει ξαναπάει service γιατί ξαναπαρουσίασε πρόβλημα το stabilizer.
Κρατήθηκε 3 εβδομάδες επισκευάστηκε και πάλι από την αρχή. Οπως θα καταλάβατε η sigma με τα stabilizer δεν τα πάει καθόλου καλά. Περαστικά μου!
Canon και πάλι canon