I am still on the first pair (out of the 3). First impressions are just OK, I don't notice any significant difference from the soflens 59 that I have been using until now (and they cost three times as much). On the positive side, they are relatively comfortable, you don't really feel them even after many hours.
On the negative side, they are very (VERY) thin, they have no color at all (so it's difficult to see them in the eye and in the case sometimes), and I don't know if their thickness or something else plays a role, but sometimes they are extremely difficult to remove even after 7-8 hours of use without exaggeration, as if they "suction" too well to the eye.
Είμαι ακόμη στο πρώτο ζευγάρι (από τα 3). Πρώτες εντυπώσεις είναι απλά ΟΚ, δεν καταλαβαίνω κάποια ιδιαίτερη διαφορά από τους soflens 59 που χρησιμοποιούσα ως τώρα (και κοστίζουν και 3πλάσια). Στα θετικά ότι είναι σχετικά άνετοι, δεν τους πολυκαταλαβαίνεις ακόμη και μετά από πολλές ώρες.
Στα αρνητικά ότι είναι πολυ (ΠΟΛΥ) λεπτοί, δεν έχουν καθόλου χρώμα (οπότε είναι δύσκολο να τους δεις και στο μάτι και στη θήκη κάποιες φορές), και δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το πάχος τους ή κάτι άλλο, αλλά κάποιες φορές βγαίνουν εξαιρετικά δύσκολα ακόμη και μετά από 7-8 ώρες χρήσης χωρίς υπερβολή, σαν να "βεντουζάρουν" υπερβολικά καλά στο μάτι.