The mobile phone has several positives and some negatives.
Negatives:
- In terms of appearance, it is not one of the phones that will impress you. Personally, I don't like it, but for me, it is not a major selection criterion.
- It has large bezels and an outdated screen aspect ratio. Overall, it resembles a phone from a previous generation.
- Without delving deep into the camera issue, I think it is average to poor for a flagship. Compared to mid-range phones, it is better.
Positives:
- Wonderful screen. It is perhaps the best LCD I have seen. Apart from its high resolution, it is very bright, with beautiful colors, excellent viewing angles, and exceptional visibility under sunlight. Without a doubt, the screen is one of the best on the market.
- Clean Android, without useless applications. For users who want the streamlined response of stock Android, without any lag, it is ideal. Everything is simple, in the right place, without anything unnecessary. In my opinion, it is the best operating system.
- With Snapdragon 835 and stock Android, the phone is very fast in everything. The graphical interface moves smoothly and quickly, applications open quickly, and demanding games are played effortlessly. In terms of performance, the phone is at a very high level, and to match it, you would have to spend twice the amount.
- Good battery. It lasts me about 6 hours of screen on time in 1.5 days of usage. The charging is initially fast, but then the rate decreases compared to other devices with quick charge. In 30 minutes, it reaches 45%, in 1 hour, 75%, and 1 hour and 50 minutes for a full charge.
- Other positives. Powerful and high-quality speaker. Combined with the excellent screen, it becomes ideal for multimedia use. Fast and stable GPS. Good and sturdy build quality.
In conclusion, it is a fast phone with a flawless screen, modern and updated operating system. Not particularly beautiful and with an average camera.
It is definitely worth its price and if the user seeks performance and good functionality for the next 2-3 years, they should get it without hesitation.
Το κινητο εχει αρκετα θετικα και καποια αρνητικα.
Αρνητικα:
- Εμφανισιακα δεν ειναι απο τα κινητα που θα σε ενθουσιασουν. Προσωπικα δε μου αρεσει αλλα για μενα δεν ειναι στα βασικα κριτηρια επιλογης.
-Εχει μεγαλα bezels και παλαιου τυπου αναλογια οθονης. Συνολικα παραπεμπει σε περασμενης γενιας τηλεφωνο.
-Χωρις να κατεχω σε βαθος το θεμα καμερας, νομιζω οτι ειναι μετρια προς κακη για ναυαρχιδα. Σε σχεση με midranger ειναι καλυτερη.
Θετικα:
-Υπεροχη οθονη. Ειναι ισως η καλυτερη lcd που εχω δει. Εκτος της υψηλης αναλυσης, ειναι παρα παρα πολυ φωτεινη, με ομορφα χρωματα, αριστες γωνιες θεασης, εξαιρετικη κατω απο τον ηλιο. Η οθονη χωρις αμφιβολια ειναι στις καλυτερες που κυκλοφορουν.
- Πεντακαθαρο android , χωρις αχρηστες εφαρμογες. Για χρηστες που θελουν αυτη την ασταπιαια αποκριση του stock andoid, χωρις ιχνος σκαλωματος, ειναι ιδανικο. Ολα πολυ απλα, στη σωστη θεση, χωρις τιποτα περιττο. Στα ματια μου, το καλυτερο λειτουργικο.
-Με snapdragon 835 και stock android το κινητο ειναι πολυ γρηγορο στα παντα. Το γραφικο περιβαλλον κινειται ομαλα και γρηγορα, οι εφαρμογες ανοιγουν γρηγορα, τα απατητικα παιχνιδια παιζονται για πλακα. Σε επιδοσεις το κινητο ειναι σε πολυ υψηλο επιπεδο και για να το ματσαρεις πρεπει να ανεβεις στα διπλασια χρηματα.
-Καλη μπαταρια. Μου βγαζει περιπου 6 ωρες sot(screen on time) σε 1.5 μερα χρησης. Η φορτιση ειναι γρηγορη αρχικα αλλα στη συνεχεια κατεβαινει αρκετα ο ρυθμος σε σχεση με αλλες συσκευες με quick charge. Στα 30 λεπτα 45%, στη 1 ωρα 75%, 1 ωρα και 50 λεπτα για πληρη φορτιση.
-Λοιπα θετικα. Δυνατο και ποιοτικο ηχειο. Σε συνδυασμο με την αριστη οθονη, γινεται ιδανικο για Multimedia χρηση. Γρηγορο και σταθερο gps. Καλη και στιβαρη ποιοτητα κατασκευης.
Συμπερασματικα, ενα γρηγορο κινητο, με αψογη οθονη, μοντερνο και ενημερωμενο λειτουργικο. Οχι ιδιαιτερα ομορφο και με μια μετρια καμερα.
Τα λεφτα του τα αξιζει με το παραπανω και αν ο χρηστης ζηταει επιδοσεις και καλη λειτουργια για τα επομενα 2-3 χρονια, να το παρει με κλειστα ματια.