Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Medium construction, it does and it doesn't, obviously it doesn't collect all the dust but it does the job. After a year, it started to struggle and I believe it's more of a construction issue, as when the lid is tightly screwed on, it's difficult to turn, while if you unscrew it slightly, it works normally, but then it doesn't collect the dust properly. It cost 4 euros, it's worth buying, but the company probably doesn't pay much attention to it. And maybe it's defective. I happened to buy another one, supposedly better and slightly more expensive, but I wasted money, it was never used once
Μετρια κατασκευη κανει και δε κανει, προφανως δε μαζευει ολα τα χνουδια αλλα κανει δουλεια. Μετα απο κανα χρονο , αρχισε να ζοριζεται και πιστευω οτι ειναι θεμα κατασκευης περισσοτερο, καθως οταν ειναι καλα βιδωμενο το καπακι απο τα κοφτακια δυσκολευεται να γυρισει, ενω αν το ξεβιδωσεις ελαχιστα δουλευει κανονικα, αλλα τοτε δε φτανει τα χνουδια να τα μαζεψει. 4 ευρω εκανε, συμφερει να το αγορασεις, απλα η εταιρεια λογικα δε τα προσεχει τοσο. Και ισως ειναι ελαττωματικο. Ετυχε να παρω ενα ακομα, υποτιθεται καλυτερο και λιγο ακριβοτερο , απλα πεταξα λεφτα , ουτε μια φορα δε χρησιμοποιηθηκε
Very good lint remover but it has a small head and it has an issue with large knots, but the job gets done with a little extra effort on the fabric.
Πολύ καλός αποχνουδωτής αλλά έχει μικρή κεφαλή και στους μεγάλους κόμπους έχει θέμα , αλλά η δουλειά γίνεται και έτσι με λίγη παραπάνω προσπάθεια στο ρούχο .
It's fine for its price! I've used it 3 times so far because I bought it as a trial for specific clothes I had. I don't know if it will break in the future from use, but okay, I won't cry over my money
Μια χαρά για τα χρήματα του ! Το χρησιμοποίησα 3 φορές μέχρι στιγμής γιατί το πήρα δοκιμαστικά για συγκεκριμένα ρούχα που είχα. Δεν ξέρω εάν στο μέλλον χαλάσει από την χρήση αλλά οκ δεν θα κλαίω τα χρήματα μου
Medium construction, it does and it doesn't, obviously it doesn't collect all the dust but it does the job. After a year, it started to struggle and I believe it's more of a construction issue, as when the lid is tightly screwed on, it's difficult to turn, while if you unscrew it slightly, it works normally, but then it doesn't collect the dust properly. It cost 4 euros, it's worth buying, but the company probably doesn't pay much attention to it. And maybe it's defective. I happened to buy another one, supposedly better and slightly more expensive, but I wasted money, it was never used once
Μετρια κατασκευη κανει και δε κανει, προφανως δε μαζευει ολα τα χνουδια αλλα κανει δουλεια. Μετα απο κανα χρονο , αρχισε να ζοριζεται και πιστευω οτι ειναι θεμα κατασκευης περισσοτερο, καθως οταν ειναι καλα βιδωμενο το καπακι απο τα κοφτακια δυσκολευεται να γυρισει, ενω αν το ξεβιδωσεις ελαχιστα δουλευει κανονικα, αλλα τοτε δε φτανει τα χνουδια να τα μαζεψει. 4 ευρω εκανε, συμφερει να το αγορασεις, απλα η εταιρεια λογικα δε τα προσεχει τοσο. Και ισως ειναι ελαττωματικο. Ετυχε να παρω ενα ακομα, υποτιθεται καλυτερο και λιγο ακριβοτερο , απλα πεταξα λεφτα , ουτε μια φορα δε χρησιμοποιηθηκε
Very good lint remover but it has a small head and it has an issue with large knots, but the job gets done with a little extra effort on the fabric.
Πολύ καλός αποχνουδωτής αλλά έχει μικρή κεφαλή και στους μεγάλους κόμπους έχει θέμα , αλλά η δουλειά γίνεται και έτσι με λίγη παραπάνω προσπάθεια στο ρούχο .
It's fine for its price! I've used it 3 times so far because I bought it as a trial for specific clothes I had. I don't know if it will break in the future from use, but okay, I won't cry over my money
Μια χαρά για τα χρήματα του ! Το χρησιμοποίησα 3 φορές μέχρι στιγμής γιατί το πήρα δοκιμαστικά για συγκεκριμένα ρούχα που είχα. Δεν ξέρω εάν στο μέλλον χαλάσει από την χρήση αλλά οκ δεν θα κλαίω τα χρήματα μου
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Medium construction, it does and it doesn't, obviously it doesn't collect all the dust but it does the job. After a year, it started to struggle and I believe it's more of a construction issue, as when the lid is tightly screwed on, it's difficult to turn, while if you unscrew it slightly, it works normally, but then it doesn't collect the dust properly. It cost 4 euros, it's worth buying, but the company probably doesn't pay much attention to it. And maybe it's defective. I happened to buy another one, supposedly better and slightly more expensive, but I wasted money, it was never used once
Μετρια κατασκευη κανει και δε κανει, προφανως δε μαζευει ολα τα χνουδια αλλα κανει δουλεια. Μετα απο κανα χρονο , αρχισε να ζοριζεται και πιστευω οτι ειναι θεμα κατασκευης περισσοτερο, καθως οταν ειναι καλα βιδωμενο το καπακι απο τα κοφτακια δυσκολευεται να γυρισει, ενω αν το ξεβιδωσεις ελαχιστα δουλευει κανονικα, αλλα τοτε δε φτανει τα χνουδια να τα μαζεψει. 4 ευρω εκανε, συμφερει να το αγορασεις, απλα η εταιρεια λογικα δε τα προσεχει τοσο. Και ισως ειναι ελαττωματικο. Ετυχε να παρω ενα ακομα, υποτιθεται καλυτερο και λιγο ακριβοτερο , απλα πεταξα λεφτα , ουτε μια φορα δε χρησιμοποιηθηκε
Very good lint remover but it has a small head and it has an issue with large knots, but the job gets done with a little extra effort on the fabric.
Πολύ καλός αποχνουδωτής αλλά έχει μικρή κεφαλή και στους μεγάλους κόμπους έχει θέμα , αλλά η δουλειά γίνεται και έτσι με λίγη παραπάνω προσπάθεια στο ρούχο .
It's fine for its price! I've used it 3 times so far because I bought it as a trial for specific clothes I had. I don't know if it will break in the future from use, but okay, I won't cry over my money
Μια χαρά για τα χρήματα του ! Το χρησιμοποίησα 3 φορές μέχρι στιγμής γιατί το πήρα δοκιμαστικά για συγκεκριμένα ρούχα που είχα. Δεν ξέρω εάν στο μέλλον χαλάσει από την χρήση αλλά οκ δεν θα κλαίω τα χρήματα μου
Medium construction, it does and it doesn't, obviously it doesn't collect all the dust but it does the job. After a year, it started to struggle and I believe it's more of a construction issue, as when the lid is tightly screwed on, it's difficult to turn, while if you unscrew it slightly, it works normally, but then it doesn't collect the dust properly. It cost 4 euros, it's worth buying, but the company probably doesn't pay much attention to it. And maybe it's defective. I happened to buy another one, supposedly better and slightly more expensive, but I wasted money, it was never used once
Μετρια κατασκευη κανει και δε κανει, προφανως δε μαζευει ολα τα χνουδια αλλα κανει δουλεια. Μετα απο κανα χρονο , αρχισε να ζοριζεται και πιστευω οτι ειναι θεμα κατασκευης περισσοτερο, καθως οταν ειναι καλα βιδωμενο το καπακι απο τα κοφτακια δυσκολευεται να γυρισει, ενω αν το ξεβιδωσεις ελαχιστα δουλευει κανονικα, αλλα τοτε δε φτανει τα χνουδια να τα μαζεψει. 4 ευρω εκανε, συμφερει να το αγορασεις, απλα η εταιρεια λογικα δε τα προσεχει τοσο. Και ισως ειναι ελαττωματικο. Ετυχε να παρω ενα ακομα, υποτιθεται καλυτερο και λιγο ακριβοτερο , απλα πεταξα λεφτα , ουτε μια φορα δε χρησιμοποιηθηκε
Very good lint remover but it has a small head and it has an issue with large knots, but the job gets done with a little extra effort on the fabric.
Πολύ καλός αποχνουδωτής αλλά έχει μικρή κεφαλή και στους μεγάλους κόμπους έχει θέμα , αλλά η δουλειά γίνεται και έτσι με λίγη παραπάνω προσπάθεια στο ρούχο .
It's fine for its price! I've used it 3 times so far because I bought it as a trial for specific clothes I had. I don't know if it will break in the future from use, but okay, I won't cry over my money
Μια χαρά για τα χρήματα του ! Το χρησιμοποίησα 3 φορές μέχρι στιγμής γιατί το πήρα δοκιμαστικά για συγκεκριμένα ρούχα που είχα. Δεν ξέρω εάν στο μέλλον χαλάσει από την χρήση αλλά οκ δεν θα κλαίω τα χρήματα μου