Initially, I got this tracksuit in gray color, which was essentially charcoal, and it seemed quite dark for me. Besides that, it had some sewing imperfections (the collar was sewn crookedly, causing the fabric to "pull," and threads were sticking out here and there), so I replaced it with the same one, but in blue color, which is flawless: both the color is very nice and the stitching is much better than the previous one! Its size is perfect (I weigh 79 kg with a height of 173 cm and got an XL) and the pants are long, just right for me because due to my height, I always have trouble finding long pants. Also, it has a very pleasant feel when it touches the body and fits very nicely. It will show in use, of course, but for now, I am very satisfied. I am thinking of getting another one
Αρχικά πήρα αυτή την φόρμα σε γκρί χρώμα που ήταν στην ουσία ανθρακί και μου φάνηκε αρκετά σκούρη για μένα. Πέρα από αυτό είχε κάποιες ατέλειες στο ράψιμο (είχε πιαστεί στραβά ο γιακάς με αποτέλεσμα να "τραβάει" το ύφασμα, και πετάγονταν κλωστές από δω και από κει) οπότε την έκανα αντικατάσταση με την ίδια, αλλά σε μπλε χρώμα, η οποία είναι άψογη: και το χρώμα της είναι πολύ ωραίο και το ράψιμό της είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο! Το μέγεθός της είναι τέλειο (είμαι 79 κιλά με ύψος 173 και πήρα XL) και το παντελόνι της είναι μακρύ, ο'τι πρέπει για μένα γιατί λόγω του ύψους πάντα δυσκολεύομαι να βρω μακριά παντελόνια. Επίσης, έχει πολύ ευχάριστη αίσθηση όταν ακουμπάει το σώμα και πολύ ωραία εφαρμογή. Θα δείξει και στην χρήση βέβαια, αλλά προς το παρόν είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Σκέφτομαι να πάρω και άλλη μία