Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
After 8 years of use, I have to say that it is an extremely accurate air rifle with very good concentration. Light in weight, it hits anything from cigarette butts to whatever you can think of. Strong spring but a hard trigger (once you get used to the weapon, it doesn't bother you at all). High-quality synthetic parts and nice sights. Now, whether I would buy it again in our days with so many options, maybe (for its price, it is still one of the top choices and stands out for its accuracy and lack of issues). Personally, it surpasses Gamo in terms of performance-price ratio, only the new Gamo rifles have a better trigger (with a higher cost, of course).
Μετά από 8 χρονιά χρήσης εχω να πω ότι είναι ένα εξαιρετικά εύστοχο αεροβόλο με πολύ καλή συγκέντρωση. Ελαφρύ στο βαρος ,πετυχαίνει από γόπες τσιγάρων έως οτιδήποτε σκεφτητε. Δυνατό ελατήριο αλλά σκληρή σκανδάλη (με τον καιρό που μαθαίνεις το όπλο δεν σε ενοχλεί καθόλου). Εξαιρετικης ποιότητας συνθετικά μέρη και ωραία σκοπευτικα. Τώρα αν θα το ξαναπαιρνα στις μέρες μας με τοσες επιλογές ίσως ( για την τιμή του ακομα και σήμερα είναι απο τις 1ες επιλογες και ξεχωρίζει για την ευστοχία του και το ότι δεν βγάζει προβλήματα). Προσωπικά υπερτερεί τον gamo σε σε σχέση απόδοσης-τιμής,απλά τα καινουρια gamo φέρουν καλύτερη σκανδαλη( με μεγαλύτερο κοστος βέβαια).
I have had it for 17 years. It is very accurate and sturdy. It has been through a lot in my hands. I hit a target of 5 millimeters at 15 meters with one shot. I have hit gum and smaller objects than gum even at a distance of 30-40 meters. Very decent accuracy in shots. It still shoots like the first day. In the 17 years that I have had it, the only thing it needed was a piston cloth, costing 5.5 euros. I opened it to fix it, everything internally intact. The spring is like new. 17 years ago, it would have received 5 stars, but for 2022, not at all. Today, there are better options for the same price, and overall, I wouldn't buy this spring gun.
Το έχω 17 χρόνια. Είναι πολύ ευθύβολο και στιβαρό. Έχει περάσει πολλά στα χέρια μου. Έβαλα 5 χιλιοστά στόχο στα 15 μέτρα και τον πέτυχα με μία βολή. Έχω χτυπήσει τσίχλες και μικρότερα από τσίχλες σε απόσταση ακόμα και 30-40 μέτρων. Αξιοπρεπέστατη συγκέντρωση στις βολές. Ακόμα ρίχνει όπως την πρώτη μέρα. Στα 17 χρόνια που το έχω, το μόνο που χρειάστηκε είναι ένα πετσάκι πιστονιού, 5,5 ευρώ. Το άνοιξα για να το επιδιορθώσω, τα πάντα εσωτερικά άθικτα. Ελατήριο σαν καινούριο. Πριν 17 χρόνια θα έπαιρνε 5 αστέρια, αλλά για το 2022 ούτε κατα διάνοια. Σήμερα υπάρχουν καλύτερα σε αυτά τα χρήματα και γενικότερα σήμερα δεν θα έπαιρνα ελατηρίου.
I do not recommend it under any circumstances for shooting as it has a very hard trigger. Otherwise, it is lightweight, good quality construction, and reliable. I have had it for many years without any problems. Its power is satisfactory for its price. If I were to buy again, I would choose a different one
Δεν το προτείνω σε καμια περίπτωση για σκοποβολη εχει πολυ σκληρη σκανδαλη,κατα τα άλλα οκ ειναι ελαφρη καλη ποιοτητα κατασκευης κ ειναι αξιοπιστο το εχω πολλα χρονια χωρις κανενα προβλημα πουθενα, η δυναμη του ειναι ικανοποιητικη για τα χρηματα του. Εαν ξανα αγοραζα θα επερνα καποιο άλλο
After 8 years of use, I have to say that it is an extremely accurate air rifle with very good concentration. Light in weight, it hits anything from cigarette butts to whatever you can think of. Strong spring but a hard trigger (once you get used to the weapon, it doesn't bother you at all). High-quality synthetic parts and nice sights. Now, whether I would buy it again in our days with so many options, maybe (for its price, it is still one of the top choices and stands out for its accuracy and lack of issues). Personally, it surpasses Gamo in terms of performance-price ratio, only the new Gamo rifles have a better trigger (with a higher cost, of course).
Μετά από 8 χρονιά χρήσης εχω να πω ότι είναι ένα εξαιρετικά εύστοχο αεροβόλο με πολύ καλή συγκέντρωση. Ελαφρύ στο βαρος ,πετυχαίνει από γόπες τσιγάρων έως οτιδήποτε σκεφτητε. Δυνατό ελατήριο αλλά σκληρή σκανδάλη (με τον καιρό που μαθαίνεις το όπλο δεν σε ενοχλεί καθόλου). Εξαιρετικης ποιότητας συνθετικά μέρη και ωραία σκοπευτικα. Τώρα αν θα το ξαναπαιρνα στις μέρες μας με τοσες επιλογές ίσως ( για την τιμή του ακομα και σήμερα είναι απο τις 1ες επιλογες και ξεχωρίζει για την ευστοχία του και το ότι δεν βγάζει προβλήματα). Προσωπικά υπερτερεί τον gamo σε σε σχέση απόδοσης-τιμής,απλά τα καινουρια gamo φέρουν καλύτερη σκανδαλη( με μεγαλύτερο κοστος βέβαια).
I have had it for 17 years. It is very accurate and sturdy. It has been through a lot in my hands. I hit a target of 5 millimeters at 15 meters with one shot. I have hit gum and smaller objects than gum even at a distance of 30-40 meters. Very decent accuracy in shots. It still shoots like the first day. In the 17 years that I have had it, the only thing it needed was a piston cloth, costing 5.5 euros. I opened it to fix it, everything internally intact. The spring is like new. 17 years ago, it would have received 5 stars, but for 2022, not at all. Today, there are better options for the same price, and overall, I wouldn't buy this spring gun.
Το έχω 17 χρόνια. Είναι πολύ ευθύβολο και στιβαρό. Έχει περάσει πολλά στα χέρια μου. Έβαλα 5 χιλιοστά στόχο στα 15 μέτρα και τον πέτυχα με μία βολή. Έχω χτυπήσει τσίχλες και μικρότερα από τσίχλες σε απόσταση ακόμα και 30-40 μέτρων. Αξιοπρεπέστατη συγκέντρωση στις βολές. Ακόμα ρίχνει όπως την πρώτη μέρα. Στα 17 χρόνια που το έχω, το μόνο που χρειάστηκε είναι ένα πετσάκι πιστονιού, 5,5 ευρώ. Το άνοιξα για να το επιδιορθώσω, τα πάντα εσωτερικά άθικτα. Ελατήριο σαν καινούριο. Πριν 17 χρόνια θα έπαιρνε 5 αστέρια, αλλά για το 2022 ούτε κατα διάνοια. Σήμερα υπάρχουν καλύτερα σε αυτά τα χρήματα και γενικότερα σήμερα δεν θα έπαιρνα ελατηρίου.
I do not recommend it under any circumstances for shooting as it has a very hard trigger. Otherwise, it is lightweight, good quality construction, and reliable. I have had it for many years without any problems. Its power is satisfactory for its price. If I were to buy again, I would choose a different one
Δεν το προτείνω σε καμια περίπτωση για σκοποβολη εχει πολυ σκληρη σκανδαλη,κατα τα άλλα οκ ειναι ελαφρη καλη ποιοτητα κατασκευης κ ειναι αξιοπιστο το εχω πολλα χρονια χωρις κανενα προβλημα πουθενα, η δυναμη του ειναι ικανοποιητικη για τα χρηματα του. Εαν ξανα αγοραζα θα επερνα καποιο άλλο
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
After 8 years of use, I have to say that it is an extremely accurate air rifle with very good concentration. Light in weight, it hits anything from cigarette butts to whatever you can think of. Strong spring but a hard trigger (once you get used to the weapon, it doesn't bother you at all). High-quality synthetic parts and nice sights. Now, whether I would buy it again in our days with so many options, maybe (for its price, it is still one of the top choices and stands out for its accuracy and lack of issues). Personally, it surpasses Gamo in terms of performance-price ratio, only the new Gamo rifles have a better trigger (with a higher cost, of course).
Μετά από 8 χρονιά χρήσης εχω να πω ότι είναι ένα εξαιρετικά εύστοχο αεροβόλο με πολύ καλή συγκέντρωση. Ελαφρύ στο βαρος ,πετυχαίνει από γόπες τσιγάρων έως οτιδήποτε σκεφτητε. Δυνατό ελατήριο αλλά σκληρή σκανδάλη (με τον καιρό που μαθαίνεις το όπλο δεν σε ενοχλεί καθόλου). Εξαιρετικης ποιότητας συνθετικά μέρη και ωραία σκοπευτικα. Τώρα αν θα το ξαναπαιρνα στις μέρες μας με τοσες επιλογές ίσως ( για την τιμή του ακομα και σήμερα είναι απο τις 1ες επιλογες και ξεχωρίζει για την ευστοχία του και το ότι δεν βγάζει προβλήματα). Προσωπικά υπερτερεί τον gamo σε σε σχέση απόδοσης-τιμής,απλά τα καινουρια gamo φέρουν καλύτερη σκανδαλη( με μεγαλύτερο κοστος βέβαια).
I have had it for 17 years. It is very accurate and sturdy. It has been through a lot in my hands. I hit a target of 5 millimeters at 15 meters with one shot. I have hit gum and smaller objects than gum even at a distance of 30-40 meters. Very decent accuracy in shots. It still shoots like the first day. In the 17 years that I have had it, the only thing it needed was a piston cloth, costing 5.5 euros. I opened it to fix it, everything internally intact. The spring is like new. 17 years ago, it would have received 5 stars, but for 2022, not at all. Today, there are better options for the same price, and overall, I wouldn't buy this spring gun.
Το έχω 17 χρόνια. Είναι πολύ ευθύβολο και στιβαρό. Έχει περάσει πολλά στα χέρια μου. Έβαλα 5 χιλιοστά στόχο στα 15 μέτρα και τον πέτυχα με μία βολή. Έχω χτυπήσει τσίχλες και μικρότερα από τσίχλες σε απόσταση ακόμα και 30-40 μέτρων. Αξιοπρεπέστατη συγκέντρωση στις βολές. Ακόμα ρίχνει όπως την πρώτη μέρα. Στα 17 χρόνια που το έχω, το μόνο που χρειάστηκε είναι ένα πετσάκι πιστονιού, 5,5 ευρώ. Το άνοιξα για να το επιδιορθώσω, τα πάντα εσωτερικά άθικτα. Ελατήριο σαν καινούριο. Πριν 17 χρόνια θα έπαιρνε 5 αστέρια, αλλά για το 2022 ούτε κατα διάνοια. Σήμερα υπάρχουν καλύτερα σε αυτά τα χρήματα και γενικότερα σήμερα δεν θα έπαιρνα ελατηρίου.
I do not recommend it under any circumstances for shooting as it has a very hard trigger. Otherwise, it is lightweight, good quality construction, and reliable. I have had it for many years without any problems. Its power is satisfactory for its price. If I were to buy again, I would choose a different one
Δεν το προτείνω σε καμια περίπτωση για σκοποβολη εχει πολυ σκληρη σκανδαλη,κατα τα άλλα οκ ειναι ελαφρη καλη ποιοτητα κατασκευης κ ειναι αξιοπιστο το εχω πολλα χρονια χωρις κανενα προβλημα πουθενα, η δυναμη του ειναι ικανοποιητικη για τα χρηματα του. Εαν ξανα αγοραζα θα επερνα καποιο άλλο
After 8 years of use, I have to say that it is an extremely accurate air rifle with very good concentration. Light in weight, it hits anything from cigarette butts to whatever you can think of. Strong spring but a hard trigger (once you get used to the weapon, it doesn't bother you at all). High-quality synthetic parts and nice sights. Now, whether I would buy it again in our days with so many options, maybe (for its price, it is still one of the top choices and stands out for its accuracy and lack of issues). Personally, it surpasses Gamo in terms of performance-price ratio, only the new Gamo rifles have a better trigger (with a higher cost, of course).
Μετά από 8 χρονιά χρήσης εχω να πω ότι είναι ένα εξαιρετικά εύστοχο αεροβόλο με πολύ καλή συγκέντρωση. Ελαφρύ στο βαρος ,πετυχαίνει από γόπες τσιγάρων έως οτιδήποτε σκεφτητε. Δυνατό ελατήριο αλλά σκληρή σκανδάλη (με τον καιρό που μαθαίνεις το όπλο δεν σε ενοχλεί καθόλου). Εξαιρετικης ποιότητας συνθετικά μέρη και ωραία σκοπευτικα. Τώρα αν θα το ξαναπαιρνα στις μέρες μας με τοσες επιλογές ίσως ( για την τιμή του ακομα και σήμερα είναι απο τις 1ες επιλογες και ξεχωρίζει για την ευστοχία του και το ότι δεν βγάζει προβλήματα). Προσωπικά υπερτερεί τον gamo σε σε σχέση απόδοσης-τιμής,απλά τα καινουρια gamo φέρουν καλύτερη σκανδαλη( με μεγαλύτερο κοστος βέβαια).
I have had it for 17 years. It is very accurate and sturdy. It has been through a lot in my hands. I hit a target of 5 millimeters at 15 meters with one shot. I have hit gum and smaller objects than gum even at a distance of 30-40 meters. Very decent accuracy in shots. It still shoots like the first day. In the 17 years that I have had it, the only thing it needed was a piston cloth, costing 5.5 euros. I opened it to fix it, everything internally intact. The spring is like new. 17 years ago, it would have received 5 stars, but for 2022, not at all. Today, there are better options for the same price, and overall, I wouldn't buy this spring gun.
Το έχω 17 χρόνια. Είναι πολύ ευθύβολο και στιβαρό. Έχει περάσει πολλά στα χέρια μου. Έβαλα 5 χιλιοστά στόχο στα 15 μέτρα και τον πέτυχα με μία βολή. Έχω χτυπήσει τσίχλες και μικρότερα από τσίχλες σε απόσταση ακόμα και 30-40 μέτρων. Αξιοπρεπέστατη συγκέντρωση στις βολές. Ακόμα ρίχνει όπως την πρώτη μέρα. Στα 17 χρόνια που το έχω, το μόνο που χρειάστηκε είναι ένα πετσάκι πιστονιού, 5,5 ευρώ. Το άνοιξα για να το επιδιορθώσω, τα πάντα εσωτερικά άθικτα. Ελατήριο σαν καινούριο. Πριν 17 χρόνια θα έπαιρνε 5 αστέρια, αλλά για το 2022 ούτε κατα διάνοια. Σήμερα υπάρχουν καλύτερα σε αυτά τα χρήματα και γενικότερα σήμερα δεν θα έπαιρνα ελατηρίου.
I do not recommend it under any circumstances for shooting as it has a very hard trigger. Otherwise, it is lightweight, good quality construction, and reliable. I have had it for many years without any problems. Its power is satisfactory for its price. If I were to buy again, I would choose a different one
Δεν το προτείνω σε καμια περίπτωση για σκοποβολη εχει πολυ σκληρη σκανδαλη,κατα τα άλλα οκ ειναι ελαφρη καλη ποιοτητα κατασκευης κ ειναι αξιοπιστο το εχω πολλα χρονια χωρις κανενα προβλημα πουθενα, η δυναμη του ειναι ικανοποιητικη για τα χρηματα του. Εαν ξανα αγοραζα θα επερνα καποιο άλλο