Honest airgun for its price, very good for entertainment. That's what it's intended for and that's exactly what it does. It's not for performance shooting, like any other at this price. Very good construction, ideal weight and balance, easy to load (the barrel breaks without effort) and very little to minimal recoil. The 5.5mm that I have makes noise but not more than other 5.5mm I have handled.
Accurate at medium distances, which I usually use it for, hitting targets at 50m without adjusting the scope at all. It also has a factory-installed GAMO 11mm rail for mounting a scope, which if you were to buy separately, it would cost at least 30 euros. The only small negative is the plastic trigger. It would be better if it had a metal trigger even if it was 10 euros more expensive.
I highly recommend it for anyone who wants to pursue their hobby without having excessive expectations from an airgun that costs 170 euros.
Τίμιο αεροβόλο για τα λεφτά του, πολύ καλό για διασκέδαση. Γι' αυτό προορίζεται και αυτό ακριβώς κάνει. Δεν είναι για σκοποβολή επιδόσεων, όπως και κανένα άλλο αυτής της τιμής. Πολύ καλή κατασκευή, ιδανικό βάρος και καλό ζύγισμα, εύκολο το γέμισμα (η κάνη σπάει χωρίς κόπο) και πολύ μικρή έως ελάχιστη ανάκρουση. Το 5,5mm που έχω εγώ κάνει θόρυβο αλλά όχι περισσότερο από άλλα πενταμισάρια που έχω χειριστεί.
Ευθύβολο σε μεσαίες αποστάσεις που το χρησιμοποιώ συνήθως, χτυπάω στόχους στα 50μ χωρίς να έχω πειράξει καθόλου το κλισιοσκόπιο. Έχει και εγκατεστημένη εργοστασιακή ράγα GAMO 11mm για τοποθέτηση διόπτρας, που αν πας να την αγοράσεις μόνη της έχει τουλάχιστον 30 ευρώ. Το μόνο μικρό αρνητικό η πλαστική σκανδάλη. Ας είχε μεταλλική σκανδάλη κι ας ήταν 10 ευρώ ακριβότερο.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για όποιον θέλει να κάνει το χόμπι του χωρίς να έχει υπερβολικές απαιτήσεις από ένα αεροβόλο των 170 ευρώ.