For those who are tired of online and the classic war/soccer games and first-person of the new generation and are looking for a good single-player game, L.A Noire is just what you need. Incredible music, relatively slow gameplay due to its police theme, great depiction of the era (set in the 40s, shortly after the war) in terms of the city, clothing, cars, etc. A well-measured detective game, with investigations and clues that you have to search for as a detective. Requires good knowledge of English, cunning, and attention. It has shooting where needed, as well as manhunts. Several hours of gameplay that, due to its style, doesn't allow you to play for many hours in a day, maintaining its duration above (subjective opinion). Open World, of course, with the protagonist uncovering things from his past as the story unfolds. Another success by Rockstar for mystery lovers. Additionally, the graphics are satisfactory and there are even realistic expressions that few games possess.
P.S. All of the above are personal opinions.
Για οσους εχουν κουραστει απο το online και τα κλασσικα πολεμικα/ποδοσφαιρακι και 1st person της νεας γενιας και αναζητουν ενα καλο single player το L.A Noire ειναι οτι πρεπει. Απιστευτη μουσικη, αργο σχετικα game play λογω της αστυνομικης του θεματολογιας, ωραια αποτυπωση της εποχης (πραγματευεται στην δεκαετια του 40' λιγο μετα τον πολεμο) ως προς την πολη, τον ρουχισμο τα αμαξια κλπ. Αστυνομικο παιχνιδι μετρημενο, με υποθεσεις ανακρισεις και στοιχεια που πρεπει να αναζητησεις ως ντετεκτιβ. Απαιτει καλη γνωση Αγγλικων, πονηραδα και προσοχη. Εχει shooting εκει που το χρειαζεται καθως και ανθρωποκυνηγητο. Αρκετες ωρες παιχνιδιου που λογω του υφους του δεν σε αφηνει να παιξεις πολλες ωρες σε μια μερα, κρατωντας την διαρκεια του παραπανω (υπικειμενικη αποψη). Open World φυσικα, με τον πρωταγωνιστη οσο κυλαει το στορι να ανακαλυπτεις πραγματα απο το παρελθον του οσο ηταν στον πολεμο. Μια ακομα επιτυχια της Rockstar για τους λατρεις του μυστηριου. Επιπλεον τα γραφικα ειναι ικανοποιητικα και μαλιστα υπαρχουν ρεαλιστικες εκφρασεις που λιγα παιχνιδια κατεχουν.
Υ.Γ Ολα τα παραπανω αποτελουν προσωπικη αποψη.