After 2+ years of use, I also want to give my own review. I will start with my impression: the phone is the best I've ever had in my hands (and I've had several phones). Now I will analyze this impression. For me, the most important features of a phone are "Low SAR", "fast operating system" and "good camera". It excels in all three to a great extent. Additionally, its price is now very cheap. Before, I had the S7 edge (equally exceptional phone) but compared to the 2 XL, it falls behind. They also did a great job with the camera, and apart from the clarity it provides in morning shots, you will be amazed at the night shots. Now, other newer devices may have a similar function - maybe. However, we are talking about a 2017 model that now costs less than 180€. The so-called burn-in issue fortunately did not occur for me. The battery, which some say is unsatisfactory, depends on usage. I consider my usage to be normal (with my 3G, social media, occasional games, sometimes more calls, sometimes a lot more). I can easily get through the day, even on difficult days. Yes, there have been rare occasions when I had to recharge it. There were days when I made a call on Facebook for over an hour and it consumed the battery much faster, as with all phones. If the comparison is made with Xiaomi/Huawei phones that have 5000mAh, then nominally it loses. But practically, I'm not so sure. The issue with the battery is not just about nominal capacity, but also about overall management, duration, etc. I believe that the battery issue here is just fine. The operating system still works flawlessly today (knock on wood!). It's nothing like what used to happen in the past when applications would burden the phone and you would gradually see it slow down. At least with the 2 XL, this hasn't happened (yet). The speaker is very good. So, aesthetically and functionally, I am very satisfied. However, let me also mention its negatives:
1. I don't like that it doesn't have a 3.5mm headphone jack. I have to use an adapter in the charging port.
2. I don't accept the fact that non-Google accessories (e.g. hands-free adapter) are not recognized.
3. Having the option for dual SIM might have been a good addition. Personally, it doesn't bother me, but I think it is necessary for some people.
4. The screen doesn't perform well in direct sunlight. I always compare it to the S7 edge, which worked magically when you put it in the sun. Here, that doesn't happen, you can't see well.
For me, these are the only negatives of the device and I consider them relatively minor. Burn-in is a phenomenon in many devices. So, I would say it's a matter of luck and not a general finding in the device. I repeat, the battery is flawless. The reviewers who left complaints should also mention their usage. Obviously, if you push it to the limit, it will let you down. And there, I would really like them to tell me which phone doesn't have this issue (overall, not just the first 3 months)! The increase in temperature: I have noticed it when I charge the phone with a fast charger and it reaches maximum charging speed. So, I'm not sure why this finding is recorded.
In conclusion, you can also compare it to the next Pixel phones and the difference is not that big. Now, with the 6/6 Pro, I imagine there will be a significant difference (SHOULD be). But now we are talking about this specific phone (2 XL) at its current price (<200 euros). I don't want it to seem like an advertisement but I believe it is a sure choice.
Μετά από 2+ έτη χρήσης, θέλω να δώσω και εγώ τη δική μου κριτική. Θα δώσω αρχικά τη δική μου εντύπωση: το κινητό είναι το καλύτερο που είχα στα χέρια μου (και έχω αλλάξει αρκετά κινητά). Τώρα θα αναλύσω και την εντύπωση αυτή. Για εμένα τα βασικότερα χαρακτηριστικά ενός κινητού είναι "Χαμηλό SAR", "γρήγορο λειτουργικό σύστημα" και "καλή κάμερα". Τα πιάνει και τα 3 σε πολύ μεγάλο βαθμό. Επιπλέον η τιμή του τώρα είναι θα έλεγα τσάμπα. Πριν είχα το S7 edge (εξίσου εξαιρετικό κινητό) όμως συγκριτικά με το 2 xl πλέον κολλάει. Επίσης στην κάμερα έκαναν πολύ καλή δουλειά και εκτός της ευκρίνειας που δίνει σε πρωινές λήψεις, στις βραδινές θα μείνετε έκπληκτοι. Πλέον και άλλες πιο καινούργιες συσκευές θα έχουν - ίσως- αντίστοιχη λειτουργία. Όμως μιλάμε για μοντέλο του 2017 που σήμερα κοστίζει κάτω από 180€. Το burn in που λένε, εμένα ευτυχώς δεν μου προέκυψε. Η μπαταρία που διάβασα σε κάποιους πως δεν είναι ικανοποιητική: εξαρτάται τη χρήση. Εγώ θεωρώ έχω κανονική χρήση (με το 3g μου, τα social, καμιά φορά κανένα παιχνιδάκι, άλλες φορές περισσότερες κλήσεις, άλλες φορές πολύ περισσότερες). Την μια ημέρα τη βγάζω και στις δύσκολες μέρες, ΕΥΚΟΛΑ. Ναι μου έχει τύχει σπάνια να το ξαναφορτίσω. είναι μέρες που έκανα πχ κλήση στο facebook για πάνω από μια ώρα και μου κατανάλωσε - όπως σε όλα τα κινητά - τη μπαταρία πολύ γρηγορότερα. Αν η σύγκριση γίνει με Xiaomi/Huawei Που δίνουν 5000 mah τότε ονομαστικά χάνει. Πρακτικά όμως δεν είμαι τόσο σίγουρος. Το θέμα στην μπαταρία δεν είναι τόσο η ονομαστική χωρητικότητα αλλά και η συνολική διαχείριση της, διάρκεια, κτλ. Θεωρώ πως το θέμα μπαταρίας εδώ είναι μια χαρά. Το λειτουργικό ακόμα και σήμερα (φτου φτού!) πετάει. Καμία σχέση με ότι γινόταν παλαιότερα που οι εφαρμογές επιβαρύνονταν και σιγά σιγά έβλεπες το κινητό σου να σέρνεται. Στο 2 XL τουλάχιστον δεν έχει συμβεί το παραμικρό (ακόμα τουλ.). Ηχείο πολύ καλό. Οπότε εμφανισιακά και λειτουργικά είμαι υπερ ευχαριστημένος. Ας πώ όμως και τα αρνητικά του :
1. Δεν μου αρέσει που δεν έχει υποδοχή για hands free 3,5 mm. Αναγκάζομαι να κάνω χρήση αντάπτορα στην θύρα φόρτισης.
2. Δεν δέχομαι το γεγονός οτι άλλα αξεσουάρ όχι της Google (πχ αντάπτορας για hands free) δεν αναγνωρίζονται.
3. Το να είχε επιλογή για 2πλή sim ίσως ήταν καλή προσθήκη. Προσωπικά δεν με πειράζει αλλά θεωρώ πως είναι απαραίτητο για κάποιους.
4. Η οθόνη σε έκθεση στον ήλιο δεν κάνει καλή δουλειά. Συγκρίνω πάντα με το S7 edge που το έβαζες φάτσα στον ήλιο , έκανε κάτι μαγικά και έβλεπες. Εδώ δεν συμβαίνει αυτό, δε βλέπεις.
Για μένα αυτά είναι τα μοναδικά αρνητικά της συσκευής και θεωρώ είναι σχετικά μικρά. Το burn in είναι φαινόμενο σε πάρα πολλές συσκευές. Οπότε θα έλεγα είναι θέμα τύχης και όχι γενικευμένο εύρημα στη συσκευή. Ξαναλέω η μπαταρία είναι άψογη. Οι συν-κριτές που άφησαν αξιολόγηση με παράπονο, θα έπρεπε να πουν και τη χρήση που κάνουν. Προφανώς άμα το σκίσεις, θα σε αφήσει. Και εκεί θα ήθελα πραγματικά να μου πουν, για ποιό τηλέφωνο δεν ισχύει αυτό (συνολικά όχι το πρώτο 3μηνο όμως)! Η αύξηση θερμοκρασίας: την έχω παρατηρήσει όταν φορτίζω το κινητό με γρήγορο φορτιστή και πιάνει την μέγιστη ταχύτητα φόρτισης. Οπότε δεν είμαι σίγουρος γιατί καταγράφεται αυτό το εύρημα.
Τέλος και κλείνοντας μπορείτε να ελέγξετε και εσείς σε σύγκριση με επόμενα pixels η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη. τώρα με το 6/6pro φαντάζομαι πως θα (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ) υπάρχει σημαντική διαφορά. Αλλά τώρα μιλάμε για το συγκεκριμένο κινητό (2 XL) στη τρέχουσα τιμή του (<200 ευρώ). Δεν θέλω να φανεί διαφήμιση αλλά θεωρώ πως είναι μια σίγουρη επιλογή.