Δεδομένου ότι γράφω την αξιολόγηση μου ύστερα από 1,5 χρόνο με 2 χρόνια κατοχής του συγκεκριμένου κινητού, ένα έχω να πω:ένα από τα πιο value for money κινητά στην αγορά σε σχέση ποιότητας & τιμής!
Άψογη ανάλυση οθόνης, καταπληκτικες φωτογραφίες σε χρωματα & ευκρίνεια-όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες τα χρώματα είναι φυσικά χωρίς καμία επεξεργασία ή edit, γρήγορο εν γένει functioning του κινητού σε όλες του τις λειτουργίες χωρίς lags & κολλήματα και φυσικά οι άπειρες ρυθμίσεις του, με τις οποίες μπορείς να ασχοληθείς παραμετροποιωντας.
Επίσης πολύ καλή μνήμη με δυνατότητα επέκτασης.
Και η αυτονομία της μπαταρίας είναι ικανοποιητική.
Το αναγνωριστικό δαχτυλικου αποτυπώματος δεν είναι από τα πιο γρήγορα ανταποκρίσιμα. Πρέπει να προσαρμόσεις σωστά τον δείκτη σου στο πίσω κούμπωμα του κινητού & ειδικά αν έχεις δάχτυλα νωπά ή με κρέμες εκεί δεν θα στο αναγνωρίσει, αλλά λογικό.
Σε γενικές γραμμές το finger print είναι αξιοπρεπές, αλλά μέχρι εκεί.
Και το άλλο χαρακτηριστικό με το οποίο δεν τρελάθηκα ήταν η ένταση των ηχείων του κινητού όταν βλέπεις βίντεο & ταινίες σε σχέση με το iphone, αλλά οκ. Μιλάμε και για άλλη κατηγορία τιμής.
Πραγματικά το συνιστώ και για μένα προσωπικά είναι ισάξιου επιπέδου κινητό, - μην πω και ανώτερο στα σημεία -, με τα αντίστοιχα Samsung της ίδιας κατηγορίας τιμής, τα όποια φυσικά είναι λίγο ακριβότερα.
* Ολα τα παραπάνω τα γράφω όταν η τιμή του κινητού ήταν στα 200€ το 2018.
Για 400€ Δεν αξίζει με τίποτα και δεν καταλαβαίνω γιατί αυξήθηκε κιόλας η τιμή αντί να πέφτει!
* Update 1: Eπειδή πολλοί γράφουν στα σχόλια ότι η αυτονομία της μπαταρίας δεν είναι καλή,ισχύει εφόσον είσαι συνέχεια μέσα στο κινητό για 3-4 ώρες σερί χρήσης. Εκεί ναι,θα δείς την μπαταρία από το 100% να σου πέφτει στο 35-40% χωρίς να το έχεις καταλάβει.
Οπότε ναι,αν θες σκληροπυρηνική αυτονομία μπαταρίας για ταινίες,βίντεο,gaming τότε όχι,δεν στο προτείνω.
Για μια νορμάλ χρήση μέσα στην ημέρα είναι μια χαρά.
*Update 2 (11/20): Επίσης να ξέρετε ότι το συγκεκριμένο κινητό - όπως και όλες οι συσκευές -, μετά από κάποιους μήνες χρήσης ζητάει αναβάθμιση-update λογισμικού, η οποία όμως απαιτεί υπερβολικά μεγάλο αποθηκευτικό χώρο.
Για μένα είναι αρνητικό ένα αρχείο να καταλαμβάνει τέτοιον όγκο σε MB!
Οπότε αν θέλετε να προβείτε σε αναβάθμιση, χρειάζεστε διαγραφή συστηματική πολλών αρχείων (φώτο, βίντεο, εφαρμογών) για να απελευθερωσετε χώρο στην μνήμη.
Ή κάρτα μνήμης εξωτερική έτσι ώστε να τα μεταφέρετε εκεί.
Για μένα που έχω πολλά αρχεία & εφαρμογές,αυτό είναι άκρως ενοχλητικό...