It is indeed thick and requires decisive and quick movements during application (if you have a special mask application brush, even better). You don't need to apply a thick layer everywhere, just a uniform application is enough. It had indeed dried in 20 minutes and is easily removed starting from the edges little by little (with one motion, I removed the entire mask without any damage). The quantity is sufficient for the entire face, personally I created a "mask portrait" without any gaps. To remove the entire product, start folding the sachet from the bottom upwards like a roll and press the product upwards.
After removing it, I was amazed: it has the exact same results as classic patches. I could clearly see the sebum protruding on the mask, my skin felt really soft and with a slight cooling sensation, and any residue that remained (1-2 small spots) easily came off with warm water. No redness, no burning.
It is not for frequent use because it is indeed effective, I would recommend using it 1-2 times a month depending on the oiliness. Also, proper hydration is necessary after using any peel-off mask.
I tried it in a sachet and now I plan to purchase the 75ml tube.
Είναι όντως παχύρευστη και θέλει αποφασιστικές και γρήγορες κινήσεις στην εφαρμογή (αν έχετε ειδικό πινέλο εφαρμογής μάσκας ακόμη καλύτερα). Δεν χρειάζεται να βάλετε παχύ στρώμα παντού,αρκεί να είναι ομοιόμορφη η εφαρμογή. Στο 20λεπτο είχε στεγνώσει όντως και αφαιρείται πολύ εύκολα ξεκινώντας από τις άκρες λίγο λίγο (με μία κίνηση έβγαλα όλη τη μάσκα χωρίς να χαλάσει). Η ποσότητα επαρκεί για όλο το πρόσωπο, προσωπικά δημιούργησα ένα ''προσωπείο'' μάσκας χωρίς κενά. Για να βγάλετε όλο το προιόν ξεκινήστε να διπλώνετε το φακελάκι από κάτω προς το πάνω σαν ρολό και πιέστε προς τα πάνω το προιόν.
Αφού την αφαίρεσα έμεινα έκπληκτη: έχει ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα με τα κλασικά patches. Έβλεπα το σμήγμα ξεκάθαρα πάνω στη μάσκα να προεξέχει, ένιωθα το δέρμα μου πραγματικά απαλό και με μια ελαφρά αίσθηση δροσιάς και ό,τι υπόλειμμα είχε μείνει (1-2 μικρές κηλίδες) έφυγε πανεύκολα με ζεστό νερό. Καμία κοκκινίλα, κανένα κάψιμο.
Δεν είναι για συχνή χρήση επειδή ακριβώς είναι δραστική, θα τη συνιστούσα για 1-2 φορές το μήνα ανάλογα τη λιπαρότητα. Επίσης μετά τη χρήση οποιασδήποτε peel off μάσκας, επίσης είναι απαραίτητη η σωστή ενυδάτωση.
Την δοκίμασα σε φακελάκι και σκοπεύω πλέον να αγοράσω το σωληνάριο των 75ml.