Good, but after many hours of hiking, my heels started to hurt. I got size 38.5 instead of 38 because it was narrow in the front, while I normally wear 37-37.5.
Καλό, αλλά μετά από πολύωρο περπάτημα πεζοπορίας άρχισαν να πονάνε οι φτέρνες μου. Πήρα 38.5 αντί για 38 γιατί ήταν στενό μπροστά, ενώ κανονικά φορά 37-37,5.
Without having used many different hiking shoes to compare, these specific ones have proven to be very convenient, with a stable grip and quite durable over time on rough terrain and in water.
Χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει πολλά διαφορετικά ορειβατικά για να συγκρίνω, τα συγκεκριμένα έχουν αποδειχτεί πολύ βολικά, με σταθερό πάτημα κι αρκετά ανθεκτικά στο χρόνο σε ανώμαλους δρόμους και νερό.
Although it is an old model, it is Waterproof and has only Omni-Grip & Omni Shield.
I have had it for 6 years and it is Made in Vietnam.
Even though it is only waterproof without Gore-Tex material, with proper maintenance, it has never let water in.
For proper maintenance, avoid any heat sources (fireplace, radiator, sun, stove).
Increased temperature may weaken the bond between parts of the shoe, such as sole detachment or damage to the waterproof membrane.
If water enters from the upper part of the shoe, let it dry in a dry and shady place naturally or use materials such as newspaper or paper placed inside to absorb moisture faster.
In my opinion, do not use any maintenance products, only use waterproof spray 1 to 2 times a year.
P.S: The brown one is the Men's, the gray one is the Women's.
Αν και είναι παλιό μοντέλο, είναι Waterproof και έχει μόνο Omni-Grip & Omni Shield.
Το έχω 6 χρόνια και είναι Made in Vietnam.
Παρόλο που είναι μόνο αδιάβροχο χωρίς Gore-Tex υλικό, κάνοντας σωστή συντήρηση δεν μου πέρασε ποτέ νερό.
Για σωστή συντήρηση, αποφύγετε οποιαδήποτε εστία θερμότητας (τζάκι, καλοριφέρ, ήλιος, σόμπα).
Η αυξημένη θερμοκρασία ενδέχεται να ασθενήσει τον δεσμό μεταξύ των μερών του υποδήματος πχ. αποκόλληση σόλας ή και την καταστροφή της αδιάβροχης μεμβράνης.
Αν σε περίπτωση εισέλθει νερό από το πάνω μέρος του υποδήματος, αφήστε το να στεγνώσει σε ξηρό και σκιερό μέρος με φυσικό τρόπο ή χρησιμοποιήστε υλικά όπως πχ. εφημερίδα ή χαρτί τοποθετώντας τα στο εσωτερικό του για να απορροφηθεί γρηγορότερα η υγρασία.
Γνώμη μου, μην χρησιμοποιείτε καθόλου προϊόντα συντήρησης, μόνο κάνα σπρέι αδιαβροχοποίησης, 1 με 2 φορές το χρόνο.
ΥΓ: Το καφέ είναι το Ανδρικό, Το Γκρι είναι το Γυναικείο.
Good, but after many hours of hiking, my heels started to hurt. I got size 38.5 instead of 38 because it was narrow in the front, while I normally wear 37-37.5.
Καλό, αλλά μετά από πολύωρο περπάτημα πεζοπορίας άρχισαν να πονάνε οι φτέρνες μου. Πήρα 38.5 αντί για 38 γιατί ήταν στενό μπροστά, ενώ κανονικά φορά 37-37,5.
Without having used many different hiking shoes to compare, these specific ones have proven to be very convenient, with a stable grip and quite durable over time on rough terrain and in water.
Χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει πολλά διαφορετικά ορειβατικά για να συγκρίνω, τα συγκεκριμένα έχουν αποδειχτεί πολύ βολικά, με σταθερό πάτημα κι αρκετά ανθεκτικά στο χρόνο σε ανώμαλους δρόμους και νερό.
Although it is an old model, it is Waterproof and has only Omni-Grip & Omni Shield.
I have had it for 6 years and it is Made in Vietnam.
Even though it is only waterproof without Gore-Tex material, with proper maintenance, it has never let water in.
For proper maintenance, avoid any heat sources (fireplace, radiator, sun, stove).
Increased temperature may weaken the bond between parts of the shoe, such as sole detachment or damage to the waterproof membrane.
If water enters from the upper part of the shoe, let it dry in a dry and shady place naturally or use materials such as newspaper or paper placed inside to absorb moisture faster.
In my opinion, do not use any maintenance products, only use waterproof spray 1 to 2 times a year.
P.S: The brown one is the Men's, the gray one is the Women's.
Αν και είναι παλιό μοντέλο, είναι Waterproof και έχει μόνο Omni-Grip & Omni Shield.
Το έχω 6 χρόνια και είναι Made in Vietnam.
Παρόλο που είναι μόνο αδιάβροχο χωρίς Gore-Tex υλικό, κάνοντας σωστή συντήρηση δεν μου πέρασε ποτέ νερό.
Για σωστή συντήρηση, αποφύγετε οποιαδήποτε εστία θερμότητας (τζάκι, καλοριφέρ, ήλιος, σόμπα).
Η αυξημένη θερμοκρασία ενδέχεται να ασθενήσει τον δεσμό μεταξύ των μερών του υποδήματος πχ. αποκόλληση σόλας ή και την καταστροφή της αδιάβροχης μεμβράνης.
Αν σε περίπτωση εισέλθει νερό από το πάνω μέρος του υποδήματος, αφήστε το να στεγνώσει σε ξηρό και σκιερό μέρος με φυσικό τρόπο ή χρησιμοποιήστε υλικά όπως πχ. εφημερίδα ή χαρτί τοποθετώντας τα στο εσωτερικό του για να απορροφηθεί γρηγορότερα η υγρασία.
Γνώμη μου, μην χρησιμοποιείτε καθόλου προϊόντα συντήρησης, μόνο κάνα σπρέι αδιαβροχοποίησης, 1 με 2 φορές το χρόνο.
ΥΓ: Το καφέ είναι το Ανδρικό, Το Γκρι είναι το Γυναικείο.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Good, but after many hours of hiking, my heels started to hurt. I got size 38.5 instead of 38 because it was narrow in the front, while I normally wear 37-37.5.
Καλό, αλλά μετά από πολύωρο περπάτημα πεζοπορίας άρχισαν να πονάνε οι φτέρνες μου. Πήρα 38.5 αντί για 38 γιατί ήταν στενό μπροστά, ενώ κανονικά φορά 37-37,5.
Without having used many different hiking shoes to compare, these specific ones have proven to be very convenient, with a stable grip and quite durable over time on rough terrain and in water.
Χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει πολλά διαφορετικά ορειβατικά για να συγκρίνω, τα συγκεκριμένα έχουν αποδειχτεί πολύ βολικά, με σταθερό πάτημα κι αρκετά ανθεκτικά στο χρόνο σε ανώμαλους δρόμους και νερό.
Although it is an old model, it is Waterproof and has only Omni-Grip & Omni Shield.
I have had it for 6 years and it is Made in Vietnam.
Even though it is only waterproof without Gore-Tex material, with proper maintenance, it has never let water in.
For proper maintenance, avoid any heat sources (fireplace, radiator, sun, stove).
Increased temperature may weaken the bond between parts of the shoe, such as sole detachment or damage to the waterproof membrane.
If water enters from the upper part of the shoe, let it dry in a dry and shady place naturally or use materials such as newspaper or paper placed inside to absorb moisture faster.
In my opinion, do not use any maintenance products, only use waterproof spray 1 to 2 times a year.
P.S: The brown one is the Men's, the gray one is the Women's.
Αν και είναι παλιό μοντέλο, είναι Waterproof και έχει μόνο Omni-Grip & Omni Shield.
Το έχω 6 χρόνια και είναι Made in Vietnam.
Παρόλο που είναι μόνο αδιάβροχο χωρίς Gore-Tex υλικό, κάνοντας σωστή συντήρηση δεν μου πέρασε ποτέ νερό.
Για σωστή συντήρηση, αποφύγετε οποιαδήποτε εστία θερμότητας (τζάκι, καλοριφέρ, ήλιος, σόμπα).
Η αυξημένη θερμοκρασία ενδέχεται να ασθενήσει τον δεσμό μεταξύ των μερών του υποδήματος πχ. αποκόλληση σόλας ή και την καταστροφή της αδιάβροχης μεμβράνης.
Αν σε περίπτωση εισέλθει νερό από το πάνω μέρος του υποδήματος, αφήστε το να στεγνώσει σε ξηρό και σκιερό μέρος με φυσικό τρόπο ή χρησιμοποιήστε υλικά όπως πχ. εφημερίδα ή χαρτί τοποθετώντας τα στο εσωτερικό του για να απορροφηθεί γρηγορότερα η υγρασία.
Γνώμη μου, μην χρησιμοποιείτε καθόλου προϊόντα συντήρησης, μόνο κάνα σπρέι αδιαβροχοποίησης, 1 με 2 φορές το χρόνο.
ΥΓ: Το καφέ είναι το Ανδρικό, Το Γκρι είναι το Γυναικείο.
Good, but after many hours of hiking, my heels started to hurt. I got size 38.5 instead of 38 because it was narrow in the front, while I normally wear 37-37.5.
Καλό, αλλά μετά από πολύωρο περπάτημα πεζοπορίας άρχισαν να πονάνε οι φτέρνες μου. Πήρα 38.5 αντί για 38 γιατί ήταν στενό μπροστά, ενώ κανονικά φορά 37-37,5.
Without having used many different hiking shoes to compare, these specific ones have proven to be very convenient, with a stable grip and quite durable over time on rough terrain and in water.
Χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει πολλά διαφορετικά ορειβατικά για να συγκρίνω, τα συγκεκριμένα έχουν αποδειχτεί πολύ βολικά, με σταθερό πάτημα κι αρκετά ανθεκτικά στο χρόνο σε ανώμαλους δρόμους και νερό.
Although it is an old model, it is Waterproof and has only Omni-Grip & Omni Shield.
I have had it for 6 years and it is Made in Vietnam.
Even though it is only waterproof without Gore-Tex material, with proper maintenance, it has never let water in.
For proper maintenance, avoid any heat sources (fireplace, radiator, sun, stove).
Increased temperature may weaken the bond between parts of the shoe, such as sole detachment or damage to the waterproof membrane.
If water enters from the upper part of the shoe, let it dry in a dry and shady place naturally or use materials such as newspaper or paper placed inside to absorb moisture faster.
In my opinion, do not use any maintenance products, only use waterproof spray 1 to 2 times a year.
P.S: The brown one is the Men's, the gray one is the Women's.
Αν και είναι παλιό μοντέλο, είναι Waterproof και έχει μόνο Omni-Grip & Omni Shield.
Το έχω 6 χρόνια και είναι Made in Vietnam.
Παρόλο που είναι μόνο αδιάβροχο χωρίς Gore-Tex υλικό, κάνοντας σωστή συντήρηση δεν μου πέρασε ποτέ νερό.
Για σωστή συντήρηση, αποφύγετε οποιαδήποτε εστία θερμότητας (τζάκι, καλοριφέρ, ήλιος, σόμπα).
Η αυξημένη θερμοκρασία ενδέχεται να ασθενήσει τον δεσμό μεταξύ των μερών του υποδήματος πχ. αποκόλληση σόλας ή και την καταστροφή της αδιάβροχης μεμβράνης.
Αν σε περίπτωση εισέλθει νερό από το πάνω μέρος του υποδήματος, αφήστε το να στεγνώσει σε ξηρό και σκιερό μέρος με φυσικό τρόπο ή χρησιμοποιήστε υλικά όπως πχ. εφημερίδα ή χαρτί τοποθετώντας τα στο εσωτερικό του για να απορροφηθεί γρηγορότερα η υγρασία.
Γνώμη μου, μην χρησιμοποιείτε καθόλου προϊόντα συντήρησης, μόνο κάνα σπρέι αδιαβροχοποίησης, 1 με 2 φορές το χρόνο.
ΥΓ: Το καφέ είναι το Ανδρικό, Το Γκρι είναι το Γυναικείο.