I have this particular set for about 6-7 years. I am completely satisfied. For normal cold weather like the climate in Greece, it is perfect. You wear a sweatshirt on top and you're okay. It works for temperatures below zero, but you need to wear at least two cotton fabrics on top and up to minus 5 at most. Then you move away from the thermals and go somewhere else.
In terms of sweat, etc., yes, you sweat but it breathes and you don't have a problem with hypothermia. However, the fabric, being synthetic, holds odors and even after two washes, it can still smell like sweat, and that's because you shouldn't wash it in high temperatures or use fabric softener or other laundry detergent because it will ruin it.
Anyway, if someone wants to buy it, they should do it without a second thought. It's worth the money and more.
Έχω το συγκεκριμένο σετ περίπου 6-7 χρόνια. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Για νορμάλ κρύο όπως το κλίμα της Ελλάδας είναι ό,τι πρέπει. Φοράς κι ένα φούτερ από πάνω και είσαι οκ. Για θερμοκρασίες υπό το μηδέν κάνει, αλλά πρέπει να φορέσεις τουλάχιστον δύο βαμβακερά υφάσματα από πάνω και μέχρι μείον 5 το πολύ. Μετά φεύγεις από ισοθερμικό και πας αλλού.
Από θέμα ιδρώτα κλπ, ναι ιδρώνεις αλλά αναπνέει και δεν έχεις θέμα να πάθεις υποθερμία. Το ύφασμα όμως όντας συνθετικό κρατάει μυρωδιές και ακόμα και μετά από δύο πλυσίματα μπορεί να μυρίζει ιδρωτίλα ακόμα κι αυτό γιατί δεν πρέπει να το πλύνεις ούτε σε μεγάλη θερμοκρασία, ούτε να χρησιμοποιηθεί μαλακτικό ή άλλο φάρμακο πλυντηρίου γιατί θα χαλάσει.
Πάντως αν κάποιος θελήσει να το πάρει, να το κάνει χωρίς δεύτερη σκέψη. Αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω.