Generally, the gloves are very good and I am satisfied. However, within 12 days of purchasing them and with moderate use due to rain, the fabric at the fingertips of the gloves on the thumbs (without any apparent reason) has torn and ripped to the point where they are not even waterproof and the worst part is that air passes through, resulting in cold hands.
I sent a friendly message to Nordcap's page in case I simply happened to buy a faulty product (which, if true, I would probably buy again since I really like them aesthetically). Although they have seen the message, they decided not to respond to me, without even me asking for a replacement, etc.
The gloves are very nice and appear to be of good quality, especially for 18-20 euros, but it is not possible for me to buy new ones every 15 days.
Γενικα τα γάντια είναι πολύ καλά και είμαι ευχαριστημένος.
Ωστώσο μεσα σε 12 μέρες απο την αγορά τους και με μέτρια χρήση λόγω βροχών,το ύφασμα ατα ακροδάχτυλα των γαντιών στους αντίχειρες (χωρίς προφανή λόγο ) έχουν σκιστεί-τρυπήσει σε σημείο που ούτε αδιάβροχα είναι και το χειρότερο περνάει ο αέρας με αποτέλεσμα να κρυώνουν τα χέρια.
Εστειλα καλοπροαίρετο μύνημα στην σελίδα της Nordcap μήπως και απλά έτυχε και αγόρασα προβληματικό προιόν ( κάτι το οποίο αν ίσχυε πιθανότατα να τα ξανααγόρζα μιας και μου αρέσουν εμφανισιακά πολύ) .
Παρόλο που έχουν δει το μύνημα αποφάσισαν να μην μου απαντήσουν , χωρίς καν να έχω ζητήσει αντικατάσταση κτλ.
Τα γάντια είναι πολύ ωραία και φαίνονται ποιοτικά ειδικά στα 18-20 ευρώ, αλλά δεν γίνεται να αγοράζω ανα 15 μέρες καινούρια.