Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I got it to try it out as a replacement for the balaclava that ruins my hair.
You can't really call the elastic convenient in any position; above the nose it presses on the eyes, below the nose it presses on the neck pulling down the jaw, below the lips it presses on the jaw and consequently the teeth. On the neck, it squeezes so much that you can't wear it for more than 15 minutes.
Maybe I just don't know how to use it, but it didn't work for me.
It keeps you warm up to 10-15 degrees
Το πήρα να το δοκιμάσω για να αντικαταστήσω την μπαλακλάβα που μου χαλάει τα μαλλιά.
Βολικό το λάστιχο δεν το λες σε καμία θέση, πάνω από τη μύτη πιέζει τα μάτια, κάτω από τη μύτη πιέζει τον αυχένα κατεβάζοντας το σαγόνι,
κάτω από τα χείλια πιέζει το σαγόνι και κατ επέκταση τα δόντια. Στο λαιμό σφίγγει τόσο που δεν φοριέται για πάνω από 15 λεπτά.
Μπορεί και να μην ξέρω εγώ να το χρησιμοποιήσω αλλά δεν βόλεψε.
I used it while riding a motorcycle. It protects you adequately from the cold, but after 3 weeks of use, the rubber on the top side broke, and now it cannot be used.
Την χρησιμοποίησα όταν οδηγούσα μηχανάκι.
Σε προστατεύει επαρκώς από το κρύο αλλά μετά από 3 εβδομάδες χρήσης έσπασε το λάστιχο της πάνω μεριάς και πλέον δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Those who say that nothing gets through, I don't know what they are riding and where, but it's good that they write. Well, the collar is inadequate on its own at temperatures below 10 degrees Celsius and at speeds above 100. It works well in combination with a balaclava or with a classic elastic motorcycle collar. The build quality is good for the money. For city riding and speeds up to 60 - 70 km, it's good, but that's it. If you are traveling or riding outside the city and at higher speeds, look for something better.
Αυτοί που γράφουν ότι δεν περνάει τίποτα δεν ξέρω τι οδηγάνε και που, καλό είναι να γράφουνε όμως. Λοιπόν το περιλαίμιο είναι ανεπαρκές από μόνο του σε θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών κελσίου και με ταχύτητες άνω των 100. Λειτουργεί καλά σε συνδυασμό με μία μπαλακλάβα ή με ενα ελαστικό κλασσικό περιλαίμιο μοτοσυκλέτας. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή για τα λεφτά του. Για μέσα στην πόλη και με ταχύτητες έως 60 - 70 χλμ είναι καλό αλλά μέχρι εκεί. Αν ταξιδεύετε ή οδηγείτε εκτός πόλης και με μεγαλύτερες ταχύτητες κοιτάξτε για κάτι άλλο καλύτερα.
It is very warm, does not let air pass through, and is of very good quality. The only negative is that it somewhat suffocates you in the neck because it has an elastic at the bottom, but then you get used to it. It is definitely worth its money!
Είναι πολύ ζεστό, δεν περνάει αέρας και είναι πολύ καλής ποιότητας. Το μόνο αρνητικό είναι ότι σε πνίγει κάπως στον λαιμό επειδή έχει λάστιχο στο κάτω μέρος, αλλά στη συνέχεια το συνηθίζεις. Αξίζει στο έπακρο τα χρήματά του!
It is warm, it looks of good quality, time will tell... the rubber is a bit tight though and it becomes annoying... I hope it loosens up over time
ειναι ζεστο, φαινεται καλης ποιοτητας, ο χρονος θα δειξει ... το λαστιχο ειναι λιγο σφιχτο ομως και γινεται ενοχλητικο....ελπιζω να ανοιξει με τον χρονο
Whatever is needed for its price (5.5€) and very useful the rubber it has on the top part as you can put it over your ears and it won't come off when you put on the helmet, as usually happens with collars that don't have rubber.
Ό,τι πρέπει για τα χρήματα του (5,5€) και πολύ χρήσιμο το λάστιχο που έχει στο πάνω μέρος καθώς μπορείς να το βάλεις πάνω απ'τα αυτιά και να μην κατέβει όταν βάλεις το κράνος, όπως συμβαίνει συνήθως με τα περιλαίμια που δεν έχουν λάστιχο.
It is very good and suitable for extreme cold, but mine developed a hole after a relatively long period of time, of course, this was due to heavy and frequent use.
είναι πολύ καλό και για βαρύ κρυο αλλά το δικό μου έκανε μια τρύπα μετά από ένα σχετικά μεγάλο διάστημα βέβαια, αυτό όμως με βαριά και συχνή χρήση.
6/1/22 I have worn it three times in the snow, it is warm but tight around the neck and not very stretchy. Maybe it's because I put it in the washing machine at 30 degrees.
25/1/22 Update: I have worn it three times since I bought it in the snow, these days due to the cold I wear it daily. Today, the seams on one side ripped.
6/1/22 το έχω φορέσει τρείς φορές στο χιόνι, είναι ζεστό αλλά στενό στο περιλαίμιο του και όχι τόσο ελαστικό. Ίσως φταίει που το έβαλα πλυντήριο στους 30.
25/1/22 Update : Το έχω φορέσει τρείς φορές από όταν το αγόρασα σε χιόνι, αυτές τις ημέρες λόγω ψύχους το φοράω καθημερινά. Σήμερα σκίστηκαν οι ραφές στην μια μεριά.
For the very cold on the motorcycle, it is just what you need, it doesn't let anything through.. very thick and resistant to washing. I also bought it for the kids, they wear it very easily, it is very useful!
Για τα πολύ κρύα πάνω στο μηχανάκι είναι ότι πρέπει δεν περνάει τίποτα.. πολύ χοντρό και ανθεκτικό στο πλύσιμο. Πήρα και για τα παιδιά το φοράνε πανεύκολα είναι πολύ χρήσιμο!
It is a warm neck warmer that doesn't let the cold affect you. Its negative point is its elastic, which stops at a specific point, leaving a part of the neck uncovered.
Είναι ένα ζεστό περιλαίμιο, που δεν αφήνει το κρύο να σε επηρεάσει . Το αρνητικό του σημείο είναι το λάστιχό του, που σταματά σε συγκεκριμένο σημείο, αφήνοντας τμήμα του λαιμού ακάλυπτο.
Quite warm, just what you need to block the air on your neck, especially for the cold of winter. For summer, if you want something to cover your neck, prefer something lighter, as this one is a bit thick and warm.
Αρκετά ζεστό ότι πρέπει για να κόβει τον αέρα στον αυχένα και ειδικά για τα κρύα του χειμώνα. Για το καλοκαίρι αν θέλετε κάτι να καλύπτει τον αυχένα σας προτιμηστε κάτι ποιο ελαφρύ είναι λίγο χοντρό και ζεστό.
I got it to try it out as a replacement for the balaclava that ruins my hair.
You can't really call the elastic convenient in any position; above the nose it presses on the eyes, below the nose it presses on the neck pulling down the jaw, below the lips it presses on the jaw and consequently the teeth. On the neck, it squeezes so much that you can't wear it for more than 15 minutes.
Maybe I just don't know how to use it, but it didn't work for me.
It keeps you warm up to 10-15 degrees
Το πήρα να το δοκιμάσω για να αντικαταστήσω την μπαλακλάβα που μου χαλάει τα μαλλιά.
Βολικό το λάστιχο δεν το λες σε καμία θέση, πάνω από τη μύτη πιέζει τα μάτια, κάτω από τη μύτη πιέζει τον αυχένα κατεβάζοντας το σαγόνι,
κάτω από τα χείλια πιέζει το σαγόνι και κατ επέκταση τα δόντια. Στο λαιμό σφίγγει τόσο που δεν φοριέται για πάνω από 15 λεπτά.
Μπορεί και να μην ξέρω εγώ να το χρησιμοποιήσω αλλά δεν βόλεψε.
I used it while riding a motorcycle. It protects you adequately from the cold, but after 3 weeks of use, the rubber on the top side broke, and now it cannot be used.
Την χρησιμοποίησα όταν οδηγούσα μηχανάκι.
Σε προστατεύει επαρκώς από το κρύο αλλά μετά από 3 εβδομάδες χρήσης έσπασε το λάστιχο της πάνω μεριάς και πλέον δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Those who say that nothing gets through, I don't know what they are riding and where, but it's good that they write. Well, the collar is inadequate on its own at temperatures below 10 degrees Celsius and at speeds above 100. It works well in combination with a balaclava or with a classic elastic motorcycle collar. The build quality is good for the money. For city riding and speeds up to 60 - 70 km, it's good, but that's it. If you are traveling or riding outside the city and at higher speeds, look for something better.
Αυτοί που γράφουν ότι δεν περνάει τίποτα δεν ξέρω τι οδηγάνε και που, καλό είναι να γράφουνε όμως. Λοιπόν το περιλαίμιο είναι ανεπαρκές από μόνο του σε θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών κελσίου και με ταχύτητες άνω των 100. Λειτουργεί καλά σε συνδυασμό με μία μπαλακλάβα ή με ενα ελαστικό κλασσικό περιλαίμιο μοτοσυκλέτας. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή για τα λεφτά του. Για μέσα στην πόλη και με ταχύτητες έως 60 - 70 χλμ είναι καλό αλλά μέχρι εκεί. Αν ταξιδεύετε ή οδηγείτε εκτός πόλης και με μεγαλύτερες ταχύτητες κοιτάξτε για κάτι άλλο καλύτερα.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I got it to try it out as a replacement for the balaclava that ruins my hair.
You can't really call the elastic convenient in any position; above the nose it presses on the eyes, below the nose it presses on the neck pulling down the jaw, below the lips it presses on the jaw and consequently the teeth. On the neck, it squeezes so much that you can't wear it for more than 15 minutes.
Maybe I just don't know how to use it, but it didn't work for me.
It keeps you warm up to 10-15 degrees
Το πήρα να το δοκιμάσω για να αντικαταστήσω την μπαλακλάβα που μου χαλάει τα μαλλιά.
Βολικό το λάστιχο δεν το λες σε καμία θέση, πάνω από τη μύτη πιέζει τα μάτια, κάτω από τη μύτη πιέζει τον αυχένα κατεβάζοντας το σαγόνι,
κάτω από τα χείλια πιέζει το σαγόνι και κατ επέκταση τα δόντια. Στο λαιμό σφίγγει τόσο που δεν φοριέται για πάνω από 15 λεπτά.
Μπορεί και να μην ξέρω εγώ να το χρησιμοποιήσω αλλά δεν βόλεψε.
I used it while riding a motorcycle. It protects you adequately from the cold, but after 3 weeks of use, the rubber on the top side broke, and now it cannot be used.
Την χρησιμοποίησα όταν οδηγούσα μηχανάκι.
Σε προστατεύει επαρκώς από το κρύο αλλά μετά από 3 εβδομάδες χρήσης έσπασε το λάστιχο της πάνω μεριάς και πλέον δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Those who say that nothing gets through, I don't know what they are riding and where, but it's good that they write. Well, the collar is inadequate on its own at temperatures below 10 degrees Celsius and at speeds above 100. It works well in combination with a balaclava or with a classic elastic motorcycle collar. The build quality is good for the money. For city riding and speeds up to 60 - 70 km, it's good, but that's it. If you are traveling or riding outside the city and at higher speeds, look for something better.
Αυτοί που γράφουν ότι δεν περνάει τίποτα δεν ξέρω τι οδηγάνε και που, καλό είναι να γράφουνε όμως. Λοιπόν το περιλαίμιο είναι ανεπαρκές από μόνο του σε θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών κελσίου και με ταχύτητες άνω των 100. Λειτουργεί καλά σε συνδυασμό με μία μπαλακλάβα ή με ενα ελαστικό κλασσικό περιλαίμιο μοτοσυκλέτας. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή για τα λεφτά του. Για μέσα στην πόλη και με ταχύτητες έως 60 - 70 χλμ είναι καλό αλλά μέχρι εκεί. Αν ταξιδεύετε ή οδηγείτε εκτός πόλης και με μεγαλύτερες ταχύτητες κοιτάξτε για κάτι άλλο καλύτερα.
It is very warm, does not let air pass through, and is of very good quality. The only negative is that it somewhat suffocates you in the neck because it has an elastic at the bottom, but then you get used to it. It is definitely worth its money!
Είναι πολύ ζεστό, δεν περνάει αέρας και είναι πολύ καλής ποιότητας. Το μόνο αρνητικό είναι ότι σε πνίγει κάπως στον λαιμό επειδή έχει λάστιχο στο κάτω μέρος, αλλά στη συνέχεια το συνηθίζεις. Αξίζει στο έπακρο τα χρήματά του!
It is warm, it looks of good quality, time will tell... the rubber is a bit tight though and it becomes annoying... I hope it loosens up over time
ειναι ζεστο, φαινεται καλης ποιοτητας, ο χρονος θα δειξει ... το λαστιχο ειναι λιγο σφιχτο ομως και γινεται ενοχλητικο....ελπιζω να ανοιξει με τον χρονο
Whatever is needed for its price (5.5€) and very useful the rubber it has on the top part as you can put it over your ears and it won't come off when you put on the helmet, as usually happens with collars that don't have rubber.
Ό,τι πρέπει για τα χρήματα του (5,5€) και πολύ χρήσιμο το λάστιχο που έχει στο πάνω μέρος καθώς μπορείς να το βάλεις πάνω απ'τα αυτιά και να μην κατέβει όταν βάλεις το κράνος, όπως συμβαίνει συνήθως με τα περιλαίμια που δεν έχουν λάστιχο.
It is very good and suitable for extreme cold, but mine developed a hole after a relatively long period of time, of course, this was due to heavy and frequent use.
είναι πολύ καλό και για βαρύ κρυο αλλά το δικό μου έκανε μια τρύπα μετά από ένα σχετικά μεγάλο διάστημα βέβαια, αυτό όμως με βαριά και συχνή χρήση.
6/1/22 I have worn it three times in the snow, it is warm but tight around the neck and not very stretchy. Maybe it's because I put it in the washing machine at 30 degrees.
25/1/22 Update: I have worn it three times since I bought it in the snow, these days due to the cold I wear it daily. Today, the seams on one side ripped.
6/1/22 το έχω φορέσει τρείς φορές στο χιόνι, είναι ζεστό αλλά στενό στο περιλαίμιο του και όχι τόσο ελαστικό. Ίσως φταίει που το έβαλα πλυντήριο στους 30.
25/1/22 Update : Το έχω φορέσει τρείς φορές από όταν το αγόρασα σε χιόνι, αυτές τις ημέρες λόγω ψύχους το φοράω καθημερινά. Σήμερα σκίστηκαν οι ραφές στην μια μεριά.
For the very cold on the motorcycle, it is just what you need, it doesn't let anything through.. very thick and resistant to washing. I also bought it for the kids, they wear it very easily, it is very useful!
Για τα πολύ κρύα πάνω στο μηχανάκι είναι ότι πρέπει δεν περνάει τίποτα.. πολύ χοντρό και ανθεκτικό στο πλύσιμο. Πήρα και για τα παιδιά το φοράνε πανεύκολα είναι πολύ χρήσιμο!
It is a warm neck warmer that doesn't let the cold affect you. Its negative point is its elastic, which stops at a specific point, leaving a part of the neck uncovered.
Είναι ένα ζεστό περιλαίμιο, που δεν αφήνει το κρύο να σε επηρεάσει . Το αρνητικό του σημείο είναι το λάστιχό του, που σταματά σε συγκεκριμένο σημείο, αφήνοντας τμήμα του λαιμού ακάλυπτο.
Quite warm, just what you need to block the air on your neck, especially for the cold of winter. For summer, if you want something to cover your neck, prefer something lighter, as this one is a bit thick and warm.
Αρκετά ζεστό ότι πρέπει για να κόβει τον αέρα στον αυχένα και ειδικά για τα κρύα του χειμώνα. Για το καλοκαίρι αν θέλετε κάτι να καλύπτει τον αυχένα σας προτιμηστε κάτι ποιο ελαφρύ είναι λίγο χοντρό και ζεστό.
I got it to try it out as a replacement for the balaclava that ruins my hair.
You can't really call the elastic convenient in any position; above the nose it presses on the eyes, below the nose it presses on the neck pulling down the jaw, below the lips it presses on the jaw and consequently the teeth. On the neck, it squeezes so much that you can't wear it for more than 15 minutes.
Maybe I just don't know how to use it, but it didn't work for me.
It keeps you warm up to 10-15 degrees
Το πήρα να το δοκιμάσω για να αντικαταστήσω την μπαλακλάβα που μου χαλάει τα μαλλιά.
Βολικό το λάστιχο δεν το λες σε καμία θέση, πάνω από τη μύτη πιέζει τα μάτια, κάτω από τη μύτη πιέζει τον αυχένα κατεβάζοντας το σαγόνι,
κάτω από τα χείλια πιέζει το σαγόνι και κατ επέκταση τα δόντια. Στο λαιμό σφίγγει τόσο που δεν φοριέται για πάνω από 15 λεπτά.
Μπορεί και να μην ξέρω εγώ να το χρησιμοποιήσω αλλά δεν βόλεψε.
I used it while riding a motorcycle. It protects you adequately from the cold, but after 3 weeks of use, the rubber on the top side broke, and now it cannot be used.
Την χρησιμοποίησα όταν οδηγούσα μηχανάκι.
Σε προστατεύει επαρκώς από το κρύο αλλά μετά από 3 εβδομάδες χρήσης έσπασε το λάστιχο της πάνω μεριάς και πλέον δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Those who say that nothing gets through, I don't know what they are riding and where, but it's good that they write. Well, the collar is inadequate on its own at temperatures below 10 degrees Celsius and at speeds above 100. It works well in combination with a balaclava or with a classic elastic motorcycle collar. The build quality is good for the money. For city riding and speeds up to 60 - 70 km, it's good, but that's it. If you are traveling or riding outside the city and at higher speeds, look for something better.
Αυτοί που γράφουν ότι δεν περνάει τίποτα δεν ξέρω τι οδηγάνε και που, καλό είναι να γράφουνε όμως. Λοιπόν το περιλαίμιο είναι ανεπαρκές από μόνο του σε θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών κελσίου και με ταχύτητες άνω των 100. Λειτουργεί καλά σε συνδυασμό με μία μπαλακλάβα ή με ενα ελαστικό κλασσικό περιλαίμιο μοτοσυκλέτας. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή για τα λεφτά του. Για μέσα στην πόλη και με ταχύτητες έως 60 - 70 χλμ είναι καλό αλλά μέχρι εκεί. Αν ταξιδεύετε ή οδηγείτε εκτός πόλης και με μεγαλύτερες ταχύτητες κοιτάξτε για κάτι άλλο καλύτερα.