Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
So, the air rifle for the money it costs is a very, very good choice and one of the most powerful gas ram air rifles available in general. I have fired about 1000 shots without any problem. Without a scope, in my hands, I have accuracy up to about 30 meters, but now I have put a good scope on it (HAWKE 3-9x40 AIRMAX) and it really has very good results even at 70 meters. I would buy it again without a second thought because I believe the extra money for something else is not worth it. In my opinion, get the 5.5 that I have too
Λοιπόν το αεροβόλο για τα χρήματα που κοστίζει είναι πάρα πάρα πολύ καλή επιλογή και από τα πιο δυνατά αεροβόλα gas ram που υπάρχουν γενικά. Έχω ρίξει περίπου 1000 βολές χωρίς πρόβλημα. Χωρίς διόπτρα στα δικά μου χέρια έχω ευστοχία κοντά στα 30 μέτρα αλλά τώρα έχω βάλει πάνω μια καλή διόπτρα (HAWKE 3-9x40 AIRMAX) και πραγματικά έχει πάρα πολύ καλά αποτελέσματα ακόμη και στα 70 μέτρα. Θα το ξανά έπαιρνα χωρίς σκέψη διότι θεωρώ ότι δεν αξίζουν τα έξτρα χρήματα για κάτι άλλο. Κατά την γνώμη μου πάρτε το 5.5 που έχω και εγώ
I bought it about a month ago. I've fired 10 shots. Today I went to shoot one in the afternoon and it seemed to hold back... I pulled the trigger with the barrel open, it fired, ejected the bullet down, and since then it won't cock again! You fold the barrel, but the piston obviously doesn't stay inside. The barrel goes all the way back and returns. The tool doesn't lock inside... I'll probably throw it away, because besides paying for it mistakenly, I also paid 55 euros for courier shipping!! Terrible service and terrible tool, I think. I didn't get a chance to use it at all.
Το αγόρασα πριν κάνα μήνα. Έχω ρίξει 10 βολίδες. Σήμερα πήγα να ρίξω μία το απόγευμα και την κράτησε μάλλον πίσω... πάτησα τη σκανδάλη με ανοιχτή την κάνω, έριξε, πέταξε τη βολίδα κάτω και έκτοτε δεν οπλίζει ξανά! Διπλώνεις την κάνη, αλλά δεν στέκεται το έμβολο μέσα προφανώς. Πάει η κάνη τέρμα πίσω και γυρίζει. Δεν μαγκώνει μέσα το εργαλείο.... θα το πετάξω μάλλον, διότι πέραν του ότι το πλήρωσα από λάθος μου, χρυσό, επιβαρύνθηκα και μεταφορικά κούριερ 55 ευρώ!! Άθλια εξυπηρέτηση και άθλιο εργαλείο νομίζω. Δεν πρόλαβα να το δουλέψω καθόλου.
DO NOT get it in 4.5mm! From 5.5mm and above! It has incredible power, it's difficult to cock, relatively heavy and bulky, yet it shoots with great power and is quite accurate
ΜΗΝ το παρετε σε 4.5mm ! απο 5,5 mm και πανω! εχει φοβερη δυναμη, ειναι δυσκολο στο οπλισμα βαρυ σχετικα και ογκωδες, παρ ολα αυτα γαζωνει σε δυναμη και ειναι αρκετα ευστοχο
I have no experience with other airguns so I cannot make any comparison! With shots at 70-75 on an old car door, it penetrated the metal quite deeply, almost 3 millimeters, while easily breaking a beer bottle at the same distance! The shots were made without any adjustment as I received it! Definitely with a good scope, it is a very good weapon for hunting medium-sized game, but not at distances greater than 50 meters I would say! Does anyone know a good scope to recommend!? The evaluation is for the 5.5 caliber! Shots with copper-coated pellets
δεν εχω εμπειρια με αλλα αεροβολα οποτε δεν μπορω να κανω καποια συγκριση!με βολες στα 70-75 σε πορτα παλιου αμαξιου βουλιαζε τη λαμαρινα αρκετα σχεδον 3 χιλιοστα ενω εσπασε ανετα μπουκαλι της μπυρας στα ιδια μετρα!οι βολες εγιναν χωρις ρυθμιση ετσι οπως το παρελαβα!σιγουρα με μια καλη διοπτρα ειναι ενα πολυ καλο οπλο για κυνηγι μετριων θυραματων αλλα σε αποστασης οχι μεγαλυτερες απο 50 μετρα θα ελεγα!γνωριζει κανεις τη διοπτρα να βαλω!?η αξιολογηση ειναι για το 5,5!βολες με επιχαλκομενα
Guys, the problem with these guns is that in their attempt to create a supersonic weapon, they ended up making a potato. Because sound travels at 330m/s but it doesn't go from subsonic to supersonic immediately. There is an intermediate stage where the air affects the bullets and they move both subsonically and supersonically, changing their trajectory every time. The gun may be the most powerful and reliable on the market. The fact that it shoots bullets close to the sound barrier is what ruins the shots. If you notice, air rifles always have a velocity below 280m/s for this reason.
Παιδιά το λάθος με αυτά τα όπλα είναι ότι στν προσπάθειά τους να φτιάξουν ένα υπερηχητικό όπλο, φτιάξαν μία πατάτα. Γιατί ο ήχος ταξιδεύει με 330m/s αλλά δεν πάει από υποηχητικά, αμέσως σε υπερηχητικά. Υπάρχει ένα ενδιάμεσο στάδιο που ο αέρας επηρεάζει τις βολίδες και σαν να κινούνται υποηχητικά αλλά και σαν να κινούνται υπερηχητικά και τους αλλάζει κάθε φορά την πορεία. Το όπλο μπορεί να είναι το πιο δυνατό και το πιο αξιόπιστο στην αγορά. Το γεγονός ότι στέλνει βολίδες κοντά στο σπάσιμο του φράγματος του ήχου είναι που χαλάει τις βολές. Αν δείτε, τα σκοπευτικά αεροβόλα έχουν πάντα, κάτω από 280m/s για αυτόν τον λόγο.
Very powerful, penetrates up to 10 meters, reinforced with 20x40 steel. With copper-plated pellets of 5.5 millimeters. It is for men and not for women and children because they will never use it. It requires a lot of strength. ADDITIONALLY, IT HAS A FRAME OF 4 CENTIMETERS THICKNESS, FLEXIBLE, IT PIERCED THROUGH 10 METERS AND PENETRATED THE HYPERDESMO ROOFING THAT WAS BEHIND IT. I HAVE NEVER SEEN A STRONGER AIR RIFLE IN THE 45 YEARS THAT I HAVE BEEN USING THEM. MUCH STRONGER THAN DIANA 45, AND AT 1/3 OF THE PRICE. IT REQUIRES PATIENCE IN ADJUSTING THE SCOPE. MANY SHOTS. ONCE YOU FIND IT, YOU WILL NEVER LOOK BACK. I HAVE SHOT 1500 PELLETS OF 5.5 AND 200 COPPER-PLATED ONES FROM AUGUST UNTIL NOW. IT IS AN EXCELLENT WEAPON.
Πολυ δυνατο,τρυπαει στα 10 μετρα στρατζαριστο 20χ40. με επιχαλκομενα στα 5,5 χιλιοστα.ειναι για αντρες και οχι για γυναικες και παιδια γιατι δεν θα το οπλησουν ποτε. θελη αρκετη δυναμη.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΔΡοΝΙ 4 ΕΚαΤΟΣΤΑ ΠΑΧΟΣ,ΕΛΑτΟ,ΤΟ ΔΙΑΠΕΡαΣΕ ΣΤΑ 10 ΜΕτΡΑ ΚΑΙ ΤΡΥΠΙΣΕ ΝΤΕνεΚΕ HYPERDESMO ΠΟΥ ΗΤαΝ ΠΟΙΟ ΠΙΣΩ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΙΟ ΔΥνΑΤΟ ΑΕΡΟΒΟΛΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΟ.ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΔΥΝαΤΟ ΑΠΟ DIANA 45,ΚΑΙ ΣΤΟ 1\3 ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ.ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΙΟΣΚΟΠΙΟΥ.ΑΡΚΕΤΕΣ ΒΟΛΕΣ .ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΑΝασΧΟΛΕΙΣΑΙ.ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ 1500 ΒΟΛΙΔΕΣ 5,5 ΚΑΙ 200 ΕΠΙΧΑλκΟΜΕΝΑ απο τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΑΡα ΠΟΛΥ καλο ΟΠΛΟ.
Impressively powerful and impressively inaccurate. The 5.5 mm with JSB HEAVY pellets on a standard target (14 cm) at 50 m, with a calibrated scope, out of 20 shots, 8 hit the target with grouping all over the surface of the target, the other 12 are missing... I tried the same with the GAMO G Magnum and they all went in with a grouping of 1.7 cm. Conclusion: it's not suitable for shooting. What good is the power when it hits anywhere...
Εντυπωσιακά δυνατό κι εντυπωσιακά άστοχο. Το 5,5 χιλ. με βολίδες JSB HEAVY σε συνηθισμένο στόχο (14εκ.) στα 50μ,, με ρυθμισμένη διόπτρα, σε 20 βολές οι 8 βρήκαν στόχο με γκρουπάρισμα σε όλη την επιφάνεια του στόχου, οι άλλες 12 αγνοούνται... Δοκίμασα το ίδιο με το GAMO G Magnum και πήγαν όλες μέσα με γκρουπάρισμα 1,7 εκ. Συμπέρασμα δεν κάνει για σκοποβολή. Τί να την κάνεις τη δύναμη όταν βαράει όπου να ναι...
Very good air rifle, it just doesn't have good quality. There is nothing stronger than gas ram, PCP rifles are 1000 times better in everything and they are the most powerful and accurate air rifles in the world!
Πολύ καλό αεροβόλο απλά δεν έχει καλή ποιότητα
Δεν υπάρχει ποίο δυνατό από gas ram τα pcp είναι 1000 φορές καλύτερα σε όλα και είναι τα πιο δυνατά και εύστοχα αεροβόλα στο κόσμο!
Very good in terms of price.. very affordable!!!! Sturdy weapon and beautiful, I haven't dropped it yet but from the shooting I did, I wouldn't say it's very noisy. Also, it kicks well... the only thing that bothered me was some details on the metal parts of the rear sight. Being an ironworker, I understood that the metalwork and painting were not done correctly, but overall I was satisfied for its price
πολυ καλο ως προς την τημη του..πολυ προσητη!!!! στιβαρο οπλο και ομρφο δεν εχω ριξει ακομη βλιματακι αλλα απο ενα οπλισμα που του εκανα αδιο και εριξα δεν θα ελεγα οτι ειναι πολυ θοριβοδες επεισης οντος κλοτσαει...το μονο που με ενοχλησε ηταν καπιες λεπτομεριες στα μεταλικα κοματια του στοχαστρου πισω οντας σιδιρουργος καταλαβα οτι δεν εχει γινει σωστη δουλεια απο θεμα μεταλου αλλα και βαφης κατα τα αλλα εμεινα ευχαριστημενος για τα χρηματα του
Good construction for its price, it is difficult to load and makes a lot of noise, especially when shooting light bullets. It is not suitable for group shooting but it is perfect for plinking. It causes significant damage to objects. I got it in 5.5mm, don't even think about it in 4.5mm. If I had to choose again, I would get it in 6.35mm
Καλή κατασκευή για τα χρήματα του, οπλίζει πολύ δύσκολα κάνει πολύ θόρυβο ειδικά εάν ρίχνεις ελαφρά βλήματα δεν κάνει για γκρούπ αλλά για plinking ότι πρέπει, επιφέρει μεγάλη ζημιά στα αντικείμενα
Εγώ το πήρα σε 5.5mm για 4.5 μην το σκέφτεσαι καν εάν το ξαναδιαλεγα θα το επερνα σε 6.35
The gun is extremely powerful, I have it in 6.35.
Very sturdy and beautiful gun.
It is quite difficult to arm.
It "kicks" with every shot.
Very good, I would highly recommend it.
Powerful.
Accurate.
And low price!!
Το οπλο είναι υπερβολικά δυνατό το έχω σε 6.35
Πολύ στιβαρό οπλο και όμορφο
Είναι αρκετά δύσκολο το να οπλίζεις
Σε κάθε βολή «κλωτσάει»
Πολύ καλό θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα
Δύναμη
Εύστοχο
Και χαμηλή τιμή !!
First time buying an air rifle. A friend of mine recommended this air rifle. Tremendous weapon, incredibly powerful, destroys anything in front of it even from a distance of 50 meters. The only negative point, and the reason I gave it one star less, is that it is very difficult to aim. We're talking about the 6.35mm.
Πρώτη φορά που αγοράζω αεροβόλο. Ένας γνωστός μου πρότεινε αυτό το αεροβόλο. Τρομερό όπλο απίστευτα δυνατό καταστρέφει ότι βρει μπροστά του ακόμα και από απόσταση 50 μέτρων. Στα αρνητικά και ο μόνος λόγος που έβαλα 1 αστέρι λιγότερο είναι το γεγονός ότι είναι πολύ δύσκολο στη στόχευση. Μιλάμε για το 6.35mm.
Very good, powerful, sturdy and accurate!
As for the negatives, the noise, the suppressor which unfortunately does not come to Greece with Greek legislation... and the power needed to arm it. Also, I'm not crazy about the scope... plastic instead of metal and a bit loose in the rotor alignment.
Πολύ καλο, δυνατό, στιβαρό και ευθύβολο!
Στα αρνητικα του ο θόρυβος, ο σιγαστήρας που δυστυχώς δεν έρχεται στην Ελλάδα με την Ελληνική νομοθεσία... και η δύναμη που χρειάζεται για να το οπλίσεις. Επίσης δεν τρελαίνομαι για το κλεισιοσκόπιο.. πλατικό αντι για μεταλλικό και με λίγο χαλαρές βόλτες στους ρότορες αυθυγράμμισης.
The review is about the 6.35.
Powerful, one of the most powerful in its category.
Adding a silencer is necessary to reduce noise and operate the lever in the armament.
Almost zero recoil despite its power. I easily hit the target (matchbox at 30m).
Nice finish on the wooden stock, overall the construction gives the impression of a sturdy weapon.
At 40m it penetrates 1mm sheet metal.
Very good value for money, I would say, 180 with the silencer.
Η αξιολόγηση αφορά το 6.35.
Δυνατό, από τα πιο δυνατά στην κατηγορία του.
Απαραίτητη η προσθήκη σιγαστήρα για μείωση θορύβου και λειτουργία μοχλού στην όπλιση.
Σχεδόν μηδενική ανάκρουση παρ όλη την δύναμη του. Βρίσκω εύκολα στόχο ( σπιρτόκουτο στα 30μ.).
Ωραίο φινίρισμα στο ξύλινο κοντάκι, γενικά η κατασκευή δίνει την εντύπωση στιβαρού όπλου.
Στα 40μ. διαπερνά λαμαρίνα 1 μμ.
Πολύ καλό για τά λεφτά του θα έλεγα, 180 μαζί με τον σιγαστήρα.
Purchase in 6.35mm, the gun operates at speeds of approximately 700fps (210m/s).
Positives:
- Very good value for what it offers (VFM)
- Sturdy, reliable
- Very powerful for break barrel
Negatives:
- Makes A LOT of noise, if you want to play in your house/yard, just forget it. It definitely needs an "accessory" but I haven't tested how much noise it will reduce. Its piston (Gas Ram) is noisy.
- It is difficult to aim correctly given that it kicks like a mule. Generally, it doesn't group well but I haven't tested many pellets, but this gun is not intended for target shooting anyway.
- Very difficult to cock, if you don't have strength, don't even think about it.
Αγορα σε 6.35mm, το οπλο δουλευει σε ταχυτητες περιπου 700fps( 210m/s).
Θετικα:
- Πολυ καλη τιμη για αυτα που προσφερει (VFM)
- Στιβαρο, αξιοπιστο
- Πολυ δυνατο για break barrel
Αρνητικα:
- Κανει ΠΟΛΥ θορυβο, εαν θελετε να παιζετε στο σπιτι/αυλη σας απλα ξεχαστε το. Χρειαζεται οπωσδηποτε "εξαρτημα" αλλα και παλι δεν το εχω τεσταρει ποσο θορυβο θα κοψει. Το πιστονι του (Gas Ram) ειναι θορυβωδες.
- Ειναι δυσκολο να σημαδεψεις σωστα δεδομενο οτι κλωτσαει σαν μουλαρι. Γενικα δεν γκρουπαρει καλα αλλα δεν εχω τεσταρει και πολλα σφαιρακια, αλλα το οπλο αυτο δεν προοριζεται για σκοποβολη ετσι και αλλιως.
- Πολυ δυσκολο οπλισμα, εαν δεν εχεις δυναμη μην το σκεφτεις καν.
Very bad weapon.. I have it for just a month and it has a problem with the trigger, it fires on its own as soon as I cock it and close it, or as soon as I release the safety it fires on its own.. very frustrating in handling.. also, it kicks a lot, after 20 consecutive shots it starts to hurt my cheek.. another disadvantage is that after 25 meters it is not accurate at all, even with heavier pellets it misses the target to the right and left.. the only positive thing I would say about this airgun is its power.. now I have it and it just sits there, I can't do anything with it, I wouldn't recommend it based on all the above
Πολύ κακό όπλο..το έχω μόλις ένα μήνα και έβγαλε πρόβλημα στην σκανδάλη μόλις το οπλιζω και κλείνω πυροβολαει μόνο του ή μόλις βγάλω την ασφάλεια πυροβολαει μόνο του ..πολύ κουραστικό θα έλεγα στην οπλίση.. επίσης κλοτσαει πολύ μέτα από τις 20 βολές σερί αρχίζει να με πονάει το μάγουλο..ακόμα ένα μειονεκτήμα είναι ότι μέτα τα 25 μέτρα δεν είναι καθόλου ευθύβολο ακόμα και με πιο βαριές βολίδες χάνει στο στόχο δεξιά και αριστερά..το μόνο θετικό που θα έλεγα για το συγκεκριμένο αεροβόλο είναι η δύναμη..τώρα το έχω και απλά κάθεται δεν μπορώ να το κάνω τίποτα δεν θα το πρότεινα με βάση όλα τα παραπάνω
Question guys I have bought it is very powerful very good but I have some issue I can't adjust it correctly and secondly what pellets are suitable for S in the setting and at the same time for satisfactory penetration in game (pheasants) at 30-40 meters in 5.5mm
Ερώτηση παιδιά το έχω πάρει είναι πολύ δυνατό πολύ καλό αλλά έχω κάποιο θέματακι δεν μπορώ να το ρυθμίσω σωστά και δεύτερον τι βολίδες είναι για την Σ στην ρύθμιση και ταυτόχρονα για ικανοποιητική διάτρηση σε θήραμα (φασσες)στα 30-40 μέτρα σε 5.5mm
I bought it in 5.5, it has a lot of power, and for its price, it is a great value for money. In my opinion, it is worth it and more. Now, only time will tell its durability!
Το πήρα σε 5.5 έχει πολύ δύναμη το αεροβολο και για τα λεφτά του value for money για μένα από πρώτη άποψη αξίζει και με το παραπάνω τώρα θα δείξει ο χρόνος την αντοχή του!
I haven't had this specific air rifle for very long (just a week), but I am very satisfied because it is exactly what I was looking for, a large and heavy air rifle with a nice design. However, I haven't had time to test its power yet, but from what I have heard and seen, it is extremely powerful. However, it is very heavy and difficult to handle for beginners. I would recommend it to more experienced users.
Το συγκεκριμένο αεροβόλο δεν το έχω πολύ καιρό(μια μόλις εβδομάδα)ωστόσο είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατι είναι ότι έψαχνα,ένα μεγάλο και βαρύ αεροβόλο με ωραίο design,ωστόσο για την δύναμη δεν έχω βρει χρόνο να το δοκιμάσω αλλα από ότι έχω ακούσει και δει είναι πανισχυρο.Ωστοσο είναι πολύ βαρύ και δύσκολο στην οπλιση προς το νέο κοινό.θα το συνιστούσα στους πιο μεγαλους.
5 stars! Excellent and (very important) at an affordable price. The ideal "companion" for my BSA Scorpion that I have had for 37 years. However, the very large cocking angle (150 degrees) is a bit strange.
5 αστέρια! Άριστο και (πολύ βασικό) σε προσιτή τιμή. Η ιδανική "παρέα" για το BSA Scorpion που έχω εδώ και 37 χρόνια. Ωστόσο, ξενίζει η πολύ μεγάλη γωνία όπλισης (150 μοίρες...).
Very good for its price!!
I got the 5.5mm, it is big, heavy, and very difficult to cock, especially in the beginning, but also very powerful. The targets are satisfactory, fully adjustable, as well as the trigger, although it lacks a bit in feel and quality because it is plastic. Due to its power, it has a noticeable recoil and makes quite a noise for an air gun.
Nevertheless, I am very satisfied because it really destroys every target, at least at the 25m distance that I have tested it. I recommend it mainly to more experienced users and not to a younger audience because it can be dangerous.
I give it 4 stars because it is a bit tiring to handle due to its weight and the pressure of the piston.
Πολύ καλό για την τιμή του!!
Πήρα το 5,5mm είναι μεγάλο, βαρύ και πολύ δύσκολο να το οπλίσεις, ειδικά στην αρχή, αλλά και πολύ δυνατό. Τα στόχαστρα είναι ικανοποιητικά, πλήρως ρυθμιζόμενα όπως και η σκανδάλη αν και υστερεί λίγο σε αίσθηση και ποιότητα επειδή είναι πλαστική. Λόγω της δύναμης του, έχει μια αρκετά αισθητή ανάκρουση και κάνει αρκετό θόρυβο για αεροβόλο.
Παρόλα αυτά είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί πραγματικά διαλύει κάθε στόχο, στα 25m που το έχω δοκιμάσει τουλάχιστον. Το προτείνω κυρίως σε πιο έμπειρους χρήστες και όχι σε νεαρό κοινό γιατί μπορεί να γίνει επικίνδυνο.
Βάζω 4 αστέρια γιατί κουράζει λίγο στο χειρισμό λόγω του βάρους του και της πίεσης του πιστονιού.
Surely you have heard Chinese and got scared. Then I thought everything Chinese is almost everything in the market. In the end, I didn't want to spend a lot of money. So I decided to buy this specific air gun in 4.5mm. Quite powerful. It is one of the most powerful ones available at the moment with a nitrogen piston of 1600fps with PSA pellets, a beautiful weapon with nice wood carving. 400m/s in 4.5mm with normal lead. It kills with steel. Imagine at a distance of 40 to 50 meters, it almost penetrates 20mm thick wood. You understand that it easily kills. Basically, I wanted something economical and at the same time very powerful. Just for the hobby. Surely what you pay for, you get. I say this in terms of weight and quality of construction. I have fired several shots without any decrease in power. For now, it hasn't given me any problems. Of course, time will tell. I say this because some people told me to stay away from Chinese products. I disagree. I believe that this specific one is value for money. It depends on what each person is looking for. For this little hobby of mine, it covers me very well.
Σιγουρα ακουσατε κινεζικο και φοβηθηκατε.Μετα λεω ολα κιζεζικα ειναι σχεδον τα παντα στην αγορα.τελος παντον.δεν ηθελα να δωσω πολλα λεφτα.ετσι αποφασισα και πηρα το συγκεκριμενο αεροβολο σε 4,5μμ.αρκετα δυνατο.ειναι απο τα δυνατοτερα που υπαρχουν αυτη την στιγμη σε πιστονι αζωτου1600fps με psa pellets ομορφο οπλο ωραιο σκαλισμα στο ξυλο.400μ/σ σε 4,5μμ με νορμαλ μολιβια.με ατσαλινα σκοτωνει.φανταστητε σε μια αποσταση 40 με 50 μετρα σχεδον διαπερνα ξυλο παχους 20χιλιοστων.καταλαβαινετε οτι ανετα σκοτωνει.βασικα εγω ηθελα κατι οικονομικο και ταυτοχρονα πολυ δυνατο.ετσι για το χομπι.σιγουρα οτι πληρωνεις περνεις.το λεω απο θεμα βαρους και ποιοτητα κατασκευης.εχω ριξει αρκετες βολες χωρις καμια αποκληση στην δυναμη.προς το παρον δεν μου εχει βγαλει κατι.θα δειξει βεβαια.το λεω αυτο γιατι καποιοι μου ειπαν μακρια απο κινεζικο.διαφωνω.θεωρω οτι ειναι value for money το συγκεκριμενο.αναλογα και τη ψαχνει ο καθενας.εμενα για αυτο το λιγο που ασχολουμε με υπερ καλυπτει.
So, the air rifle for the money it costs is a very, very good choice and one of the most powerful gas ram air rifles available in general. I have fired about 1000 shots without any problem. Without a scope, in my hands, I have accuracy up to about 30 meters, but now I have put a good scope on it (HAWKE 3-9x40 AIRMAX) and it really has very good results even at 70 meters. I would buy it again without a second thought because I believe the extra money for something else is not worth it. In my opinion, get the 5.5 that I have too
Λοιπόν το αεροβόλο για τα χρήματα που κοστίζει είναι πάρα πάρα πολύ καλή επιλογή και από τα πιο δυνατά αεροβόλα gas ram που υπάρχουν γενικά. Έχω ρίξει περίπου 1000 βολές χωρίς πρόβλημα. Χωρίς διόπτρα στα δικά μου χέρια έχω ευστοχία κοντά στα 30 μέτρα αλλά τώρα έχω βάλει πάνω μια καλή διόπτρα (HAWKE 3-9x40 AIRMAX) και πραγματικά έχει πάρα πολύ καλά αποτελέσματα ακόμη και στα 70 μέτρα. Θα το ξανά έπαιρνα χωρίς σκέψη διότι θεωρώ ότι δεν αξίζουν τα έξτρα χρήματα για κάτι άλλο. Κατά την γνώμη μου πάρτε το 5.5 που έχω και εγώ
I bought it about a month ago. I've fired 10 shots. Today I went to shoot one in the afternoon and it seemed to hold back... I pulled the trigger with the barrel open, it fired, ejected the bullet down, and since then it won't cock again! You fold the barrel, but the piston obviously doesn't stay inside. The barrel goes all the way back and returns. The tool doesn't lock inside... I'll probably throw it away, because besides paying for it mistakenly, I also paid 55 euros for courier shipping!! Terrible service and terrible tool, I think. I didn't get a chance to use it at all.
Το αγόρασα πριν κάνα μήνα. Έχω ρίξει 10 βολίδες. Σήμερα πήγα να ρίξω μία το απόγευμα και την κράτησε μάλλον πίσω... πάτησα τη σκανδάλη με ανοιχτή την κάνω, έριξε, πέταξε τη βολίδα κάτω και έκτοτε δεν οπλίζει ξανά! Διπλώνεις την κάνη, αλλά δεν στέκεται το έμβολο μέσα προφανώς. Πάει η κάνη τέρμα πίσω και γυρίζει. Δεν μαγκώνει μέσα το εργαλείο.... θα το πετάξω μάλλον, διότι πέραν του ότι το πλήρωσα από λάθος μου, χρυσό, επιβαρύνθηκα και μεταφορικά κούριερ 55 ευρώ!! Άθλια εξυπηρέτηση και άθλιο εργαλείο νομίζω. Δεν πρόλαβα να το δουλέψω καθόλου.
DO NOT get it in 4.5mm! From 5.5mm and above! It has incredible power, it's difficult to cock, relatively heavy and bulky, yet it shoots with great power and is quite accurate
ΜΗΝ το παρετε σε 4.5mm ! απο 5,5 mm και πανω! εχει φοβερη δυναμη, ειναι δυσκολο στο οπλισμα βαρυ σχετικα και ογκωδες, παρ ολα αυτα γαζωνει σε δυναμη και ειναι αρκετα ευστοχο
I have no experience with other airguns so I cannot make any comparison! With shots at 70-75 on an old car door, it penetrated the metal quite deeply, almost 3 millimeters, while easily breaking a beer bottle at the same distance! The shots were made without any adjustment as I received it! Definitely with a good scope, it is a very good weapon for hunting medium-sized game, but not at distances greater than 50 meters I would say! Does anyone know a good scope to recommend!? The evaluation is for the 5.5 caliber! Shots with copper-coated pellets
δεν εχω εμπειρια με αλλα αεροβολα οποτε δεν μπορω να κανω καποια συγκριση!με βολες στα 70-75 σε πορτα παλιου αμαξιου βουλιαζε τη λαμαρινα αρκετα σχεδον 3 χιλιοστα ενω εσπασε ανετα μπουκαλι της μπυρας στα ιδια μετρα!οι βολες εγιναν χωρις ρυθμιση ετσι οπως το παρελαβα!σιγουρα με μια καλη διοπτρα ειναι ενα πολυ καλο οπλο για κυνηγι μετριων θυραματων αλλα σε αποστασης οχι μεγαλυτερες απο 50 μετρα θα ελεγα!γνωριζει κανεις τη διοπτρα να βαλω!?η αξιολογηση ειναι για το 5,5!βολες με επιχαλκομενα
Guys, the problem with these guns is that in their attempt to create a supersonic weapon, they ended up making a potato. Because sound travels at 330m/s but it doesn't go from subsonic to supersonic immediately. There is an intermediate stage where the air affects the bullets and they move both subsonically and supersonically, changing their trajectory every time. The gun may be the most powerful and reliable on the market. The fact that it shoots bullets close to the sound barrier is what ruins the shots. If you notice, air rifles always have a velocity below 280m/s for this reason.
Παιδιά το λάθος με αυτά τα όπλα είναι ότι στν προσπάθειά τους να φτιάξουν ένα υπερηχητικό όπλο, φτιάξαν μία πατάτα. Γιατί ο ήχος ταξιδεύει με 330m/s αλλά δεν πάει από υποηχητικά, αμέσως σε υπερηχητικά. Υπάρχει ένα ενδιάμεσο στάδιο που ο αέρας επηρεάζει τις βολίδες και σαν να κινούνται υποηχητικά αλλά και σαν να κινούνται υπερηχητικά και τους αλλάζει κάθε φορά την πορεία. Το όπλο μπορεί να είναι το πιο δυνατό και το πιο αξιόπιστο στην αγορά. Το γεγονός ότι στέλνει βολίδες κοντά στο σπάσιμο του φράγματος του ήχου είναι που χαλάει τις βολές. Αν δείτε, τα σκοπευτικά αεροβόλα έχουν πάντα, κάτω από 280m/s για αυτόν τον λόγο.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
So, the air rifle for the money it costs is a very, very good choice and one of the most powerful gas ram air rifles available in general. I have fired about 1000 shots without any problem. Without a scope, in my hands, I have accuracy up to about 30 meters, but now I have put a good scope on it (HAWKE 3-9x40 AIRMAX) and it really has very good results even at 70 meters. I would buy it again without a second thought because I believe the extra money for something else is not worth it. In my opinion, get the 5.5 that I have too
Λοιπόν το αεροβόλο για τα χρήματα που κοστίζει είναι πάρα πάρα πολύ καλή επιλογή και από τα πιο δυνατά αεροβόλα gas ram που υπάρχουν γενικά. Έχω ρίξει περίπου 1000 βολές χωρίς πρόβλημα. Χωρίς διόπτρα στα δικά μου χέρια έχω ευστοχία κοντά στα 30 μέτρα αλλά τώρα έχω βάλει πάνω μια καλή διόπτρα (HAWKE 3-9x40 AIRMAX) και πραγματικά έχει πάρα πολύ καλά αποτελέσματα ακόμη και στα 70 μέτρα. Θα το ξανά έπαιρνα χωρίς σκέψη διότι θεωρώ ότι δεν αξίζουν τα έξτρα χρήματα για κάτι άλλο. Κατά την γνώμη μου πάρτε το 5.5 που έχω και εγώ
I bought it about a month ago. I've fired 10 shots. Today I went to shoot one in the afternoon and it seemed to hold back... I pulled the trigger with the barrel open, it fired, ejected the bullet down, and since then it won't cock again! You fold the barrel, but the piston obviously doesn't stay inside. The barrel goes all the way back and returns. The tool doesn't lock inside... I'll probably throw it away, because besides paying for it mistakenly, I also paid 55 euros for courier shipping!! Terrible service and terrible tool, I think. I didn't get a chance to use it at all.
Το αγόρασα πριν κάνα μήνα. Έχω ρίξει 10 βολίδες. Σήμερα πήγα να ρίξω μία το απόγευμα και την κράτησε μάλλον πίσω... πάτησα τη σκανδάλη με ανοιχτή την κάνω, έριξε, πέταξε τη βολίδα κάτω και έκτοτε δεν οπλίζει ξανά! Διπλώνεις την κάνη, αλλά δεν στέκεται το έμβολο μέσα προφανώς. Πάει η κάνη τέρμα πίσω και γυρίζει. Δεν μαγκώνει μέσα το εργαλείο.... θα το πετάξω μάλλον, διότι πέραν του ότι το πλήρωσα από λάθος μου, χρυσό, επιβαρύνθηκα και μεταφορικά κούριερ 55 ευρώ!! Άθλια εξυπηρέτηση και άθλιο εργαλείο νομίζω. Δεν πρόλαβα να το δουλέψω καθόλου.
DO NOT get it in 4.5mm! From 5.5mm and above! It has incredible power, it's difficult to cock, relatively heavy and bulky, yet it shoots with great power and is quite accurate
ΜΗΝ το παρετε σε 4.5mm ! απο 5,5 mm και πανω! εχει φοβερη δυναμη, ειναι δυσκολο στο οπλισμα βαρυ σχετικα και ογκωδες, παρ ολα αυτα γαζωνει σε δυναμη και ειναι αρκετα ευστοχο
I have no experience with other airguns so I cannot make any comparison! With shots at 70-75 on an old car door, it penetrated the metal quite deeply, almost 3 millimeters, while easily breaking a beer bottle at the same distance! The shots were made without any adjustment as I received it! Definitely with a good scope, it is a very good weapon for hunting medium-sized game, but not at distances greater than 50 meters I would say! Does anyone know a good scope to recommend!? The evaluation is for the 5.5 caliber! Shots with copper-coated pellets
δεν εχω εμπειρια με αλλα αεροβολα οποτε δεν μπορω να κανω καποια συγκριση!με βολες στα 70-75 σε πορτα παλιου αμαξιου βουλιαζε τη λαμαρινα αρκετα σχεδον 3 χιλιοστα ενω εσπασε ανετα μπουκαλι της μπυρας στα ιδια μετρα!οι βολες εγιναν χωρις ρυθμιση ετσι οπως το παρελαβα!σιγουρα με μια καλη διοπτρα ειναι ενα πολυ καλο οπλο για κυνηγι μετριων θυραματων αλλα σε αποστασης οχι μεγαλυτερες απο 50 μετρα θα ελεγα!γνωριζει κανεις τη διοπτρα να βαλω!?η αξιολογηση ειναι για το 5,5!βολες με επιχαλκομενα
Guys, the problem with these guns is that in their attempt to create a supersonic weapon, they ended up making a potato. Because sound travels at 330m/s but it doesn't go from subsonic to supersonic immediately. There is an intermediate stage where the air affects the bullets and they move both subsonically and supersonically, changing their trajectory every time. The gun may be the most powerful and reliable on the market. The fact that it shoots bullets close to the sound barrier is what ruins the shots. If you notice, air rifles always have a velocity below 280m/s for this reason.
Παιδιά το λάθος με αυτά τα όπλα είναι ότι στν προσπάθειά τους να φτιάξουν ένα υπερηχητικό όπλο, φτιάξαν μία πατάτα. Γιατί ο ήχος ταξιδεύει με 330m/s αλλά δεν πάει από υποηχητικά, αμέσως σε υπερηχητικά. Υπάρχει ένα ενδιάμεσο στάδιο που ο αέρας επηρεάζει τις βολίδες και σαν να κινούνται υποηχητικά αλλά και σαν να κινούνται υπερηχητικά και τους αλλάζει κάθε φορά την πορεία. Το όπλο μπορεί να είναι το πιο δυνατό και το πιο αξιόπιστο στην αγορά. Το γεγονός ότι στέλνει βολίδες κοντά στο σπάσιμο του φράγματος του ήχου είναι που χαλάει τις βολές. Αν δείτε, τα σκοπευτικά αεροβόλα έχουν πάντα, κάτω από 280m/s για αυτόν τον λόγο.
Very powerful, penetrates up to 10 meters, reinforced with 20x40 steel. With copper-plated pellets of 5.5 millimeters. It is for men and not for women and children because they will never use it. It requires a lot of strength. ADDITIONALLY, IT HAS A FRAME OF 4 CENTIMETERS THICKNESS, FLEXIBLE, IT PIERCED THROUGH 10 METERS AND PENETRATED THE HYPERDESMO ROOFING THAT WAS BEHIND IT. I HAVE NEVER SEEN A STRONGER AIR RIFLE IN THE 45 YEARS THAT I HAVE BEEN USING THEM. MUCH STRONGER THAN DIANA 45, AND AT 1/3 OF THE PRICE. IT REQUIRES PATIENCE IN ADJUSTING THE SCOPE. MANY SHOTS. ONCE YOU FIND IT, YOU WILL NEVER LOOK BACK. I HAVE SHOT 1500 PELLETS OF 5.5 AND 200 COPPER-PLATED ONES FROM AUGUST UNTIL NOW. IT IS AN EXCELLENT WEAPON.
Πολυ δυνατο,τρυπαει στα 10 μετρα στρατζαριστο 20χ40. με επιχαλκομενα στα 5,5 χιλιοστα.ειναι για αντρες και οχι για γυναικες και παιδια γιατι δεν θα το οπλησουν ποτε. θελη αρκετη δυναμη.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΔΡοΝΙ 4 ΕΚαΤΟΣΤΑ ΠΑΧΟΣ,ΕΛΑτΟ,ΤΟ ΔΙΑΠΕΡαΣΕ ΣΤΑ 10 ΜΕτΡΑ ΚΑΙ ΤΡΥΠΙΣΕ ΝΤΕνεΚΕ HYPERDESMO ΠΟΥ ΗΤαΝ ΠΟΙΟ ΠΙΣΩ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΙΟ ΔΥνΑΤΟ ΑΕΡΟΒΟΛΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΟ.ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΔΥΝαΤΟ ΑΠΟ DIANA 45,ΚΑΙ ΣΤΟ 1\3 ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ.ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΙΟΣΚΟΠΙΟΥ.ΑΡΚΕΤΕΣ ΒΟΛΕΣ .ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΑΝασΧΟΛΕΙΣΑΙ.ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ 1500 ΒΟΛΙΔΕΣ 5,5 ΚΑΙ 200 ΕΠΙΧΑλκΟΜΕΝΑ απο τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΑΡα ΠΟΛΥ καλο ΟΠΛΟ.
Impressively powerful and impressively inaccurate. The 5.5 mm with JSB HEAVY pellets on a standard target (14 cm) at 50 m, with a calibrated scope, out of 20 shots, 8 hit the target with grouping all over the surface of the target, the other 12 are missing... I tried the same with the GAMO G Magnum and they all went in with a grouping of 1.7 cm. Conclusion: it's not suitable for shooting. What good is the power when it hits anywhere...
Εντυπωσιακά δυνατό κι εντυπωσιακά άστοχο. Το 5,5 χιλ. με βολίδες JSB HEAVY σε συνηθισμένο στόχο (14εκ.) στα 50μ,, με ρυθμισμένη διόπτρα, σε 20 βολές οι 8 βρήκαν στόχο με γκρουπάρισμα σε όλη την επιφάνεια του στόχου, οι άλλες 12 αγνοούνται... Δοκίμασα το ίδιο με το GAMO G Magnum και πήγαν όλες μέσα με γκρουπάρισμα 1,7 εκ. Συμπέρασμα δεν κάνει για σκοποβολή. Τί να την κάνεις τη δύναμη όταν βαράει όπου να ναι...
Very good air rifle, it just doesn't have good quality. There is nothing stronger than gas ram, PCP rifles are 1000 times better in everything and they are the most powerful and accurate air rifles in the world!
Πολύ καλό αεροβόλο απλά δεν έχει καλή ποιότητα
Δεν υπάρχει ποίο δυνατό από gas ram τα pcp είναι 1000 φορές καλύτερα σε όλα και είναι τα πιο δυνατά και εύστοχα αεροβόλα στο κόσμο!
Very good in terms of price.. very affordable!!!! Sturdy weapon and beautiful, I haven't dropped it yet but from the shooting I did, I wouldn't say it's very noisy. Also, it kicks well... the only thing that bothered me was some details on the metal parts of the rear sight. Being an ironworker, I understood that the metalwork and painting were not done correctly, but overall I was satisfied for its price
πολυ καλο ως προς την τημη του..πολυ προσητη!!!! στιβαρο οπλο και ομρφο δεν εχω ριξει ακομη βλιματακι αλλα απο ενα οπλισμα που του εκανα αδιο και εριξα δεν θα ελεγα οτι ειναι πολυ θοριβοδες επεισης οντος κλοτσαει...το μονο που με ενοχλησε ηταν καπιες λεπτομεριες στα μεταλικα κοματια του στοχαστρου πισω οντας σιδιρουργος καταλαβα οτι δεν εχει γινει σωστη δουλεια απο θεμα μεταλου αλλα και βαφης κατα τα αλλα εμεινα ευχαριστημενος για τα χρηματα του
Good construction for its price, it is difficult to load and makes a lot of noise, especially when shooting light bullets. It is not suitable for group shooting but it is perfect for plinking. It causes significant damage to objects. I got it in 5.5mm, don't even think about it in 4.5mm. If I had to choose again, I would get it in 6.35mm
Καλή κατασκευή για τα χρήματα του, οπλίζει πολύ δύσκολα κάνει πολύ θόρυβο ειδικά εάν ρίχνεις ελαφρά βλήματα δεν κάνει για γκρούπ αλλά για plinking ότι πρέπει, επιφέρει μεγάλη ζημιά στα αντικείμενα
Εγώ το πήρα σε 5.5mm για 4.5 μην το σκέφτεσαι καν εάν το ξαναδιαλεγα θα το επερνα σε 6.35
The gun is extremely powerful, I have it in 6.35.
Very sturdy and beautiful gun.
It is quite difficult to arm.
It "kicks" with every shot.
Very good, I would highly recommend it.
Powerful.
Accurate.
And low price!!
Το οπλο είναι υπερβολικά δυνατό το έχω σε 6.35
Πολύ στιβαρό οπλο και όμορφο
Είναι αρκετά δύσκολο το να οπλίζεις
Σε κάθε βολή «κλωτσάει»
Πολύ καλό θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα
Δύναμη
Εύστοχο
Και χαμηλή τιμή !!
First time buying an air rifle. A friend of mine recommended this air rifle. Tremendous weapon, incredibly powerful, destroys anything in front of it even from a distance of 50 meters. The only negative point, and the reason I gave it one star less, is that it is very difficult to aim. We're talking about the 6.35mm.
Πρώτη φορά που αγοράζω αεροβόλο. Ένας γνωστός μου πρότεινε αυτό το αεροβόλο. Τρομερό όπλο απίστευτα δυνατό καταστρέφει ότι βρει μπροστά του ακόμα και από απόσταση 50 μέτρων. Στα αρνητικά και ο μόνος λόγος που έβαλα 1 αστέρι λιγότερο είναι το γεγονός ότι είναι πολύ δύσκολο στη στόχευση. Μιλάμε για το 6.35mm.
Very good, powerful, sturdy and accurate!
As for the negatives, the noise, the suppressor which unfortunately does not come to Greece with Greek legislation... and the power needed to arm it. Also, I'm not crazy about the scope... plastic instead of metal and a bit loose in the rotor alignment.
Πολύ καλο, δυνατό, στιβαρό και ευθύβολο!
Στα αρνητικα του ο θόρυβος, ο σιγαστήρας που δυστυχώς δεν έρχεται στην Ελλάδα με την Ελληνική νομοθεσία... και η δύναμη που χρειάζεται για να το οπλίσεις. Επίσης δεν τρελαίνομαι για το κλεισιοσκόπιο.. πλατικό αντι για μεταλλικό και με λίγο χαλαρές βόλτες στους ρότορες αυθυγράμμισης.
The review is about the 6.35.
Powerful, one of the most powerful in its category.
Adding a silencer is necessary to reduce noise and operate the lever in the armament.
Almost zero recoil despite its power. I easily hit the target (matchbox at 30m).
Nice finish on the wooden stock, overall the construction gives the impression of a sturdy weapon.
At 40m it penetrates 1mm sheet metal.
Very good value for money, I would say, 180 with the silencer.
Η αξιολόγηση αφορά το 6.35.
Δυνατό, από τα πιο δυνατά στην κατηγορία του.
Απαραίτητη η προσθήκη σιγαστήρα για μείωση θορύβου και λειτουργία μοχλού στην όπλιση.
Σχεδόν μηδενική ανάκρουση παρ όλη την δύναμη του. Βρίσκω εύκολα στόχο ( σπιρτόκουτο στα 30μ.).
Ωραίο φινίρισμα στο ξύλινο κοντάκι, γενικά η κατασκευή δίνει την εντύπωση στιβαρού όπλου.
Στα 40μ. διαπερνά λαμαρίνα 1 μμ.
Πολύ καλό για τά λεφτά του θα έλεγα, 180 μαζί με τον σιγαστήρα.
Purchase in 6.35mm, the gun operates at speeds of approximately 700fps (210m/s).
Positives:
- Very good value for what it offers (VFM)
- Sturdy, reliable
- Very powerful for break barrel
Negatives:
- Makes A LOT of noise, if you want to play in your house/yard, just forget it. It definitely needs an "accessory" but I haven't tested how much noise it will reduce. Its piston (Gas Ram) is noisy.
- It is difficult to aim correctly given that it kicks like a mule. Generally, it doesn't group well but I haven't tested many pellets, but this gun is not intended for target shooting anyway.
- Very difficult to cock, if you don't have strength, don't even think about it.
Αγορα σε 6.35mm, το οπλο δουλευει σε ταχυτητες περιπου 700fps( 210m/s).
Θετικα:
- Πολυ καλη τιμη για αυτα που προσφερει (VFM)
- Στιβαρο, αξιοπιστο
- Πολυ δυνατο για break barrel
Αρνητικα:
- Κανει ΠΟΛΥ θορυβο, εαν θελετε να παιζετε στο σπιτι/αυλη σας απλα ξεχαστε το. Χρειαζεται οπωσδηποτε "εξαρτημα" αλλα και παλι δεν το εχω τεσταρει ποσο θορυβο θα κοψει. Το πιστονι του (Gas Ram) ειναι θορυβωδες.
- Ειναι δυσκολο να σημαδεψεις σωστα δεδομενο οτι κλωτσαει σαν μουλαρι. Γενικα δεν γκρουπαρει καλα αλλα δεν εχω τεσταρει και πολλα σφαιρακια, αλλα το οπλο αυτο δεν προοριζεται για σκοποβολη ετσι και αλλιως.
- Πολυ δυσκολο οπλισμα, εαν δεν εχεις δυναμη μην το σκεφτεις καν.
Very bad weapon.. I have it for just a month and it has a problem with the trigger, it fires on its own as soon as I cock it and close it, or as soon as I release the safety it fires on its own.. very frustrating in handling.. also, it kicks a lot, after 20 consecutive shots it starts to hurt my cheek.. another disadvantage is that after 25 meters it is not accurate at all, even with heavier pellets it misses the target to the right and left.. the only positive thing I would say about this airgun is its power.. now I have it and it just sits there, I can't do anything with it, I wouldn't recommend it based on all the above
Πολύ κακό όπλο..το έχω μόλις ένα μήνα και έβγαλε πρόβλημα στην σκανδάλη μόλις το οπλιζω και κλείνω πυροβολαει μόνο του ή μόλις βγάλω την ασφάλεια πυροβολαει μόνο του ..πολύ κουραστικό θα έλεγα στην οπλίση.. επίσης κλοτσαει πολύ μέτα από τις 20 βολές σερί αρχίζει να με πονάει το μάγουλο..ακόμα ένα μειονεκτήμα είναι ότι μέτα τα 25 μέτρα δεν είναι καθόλου ευθύβολο ακόμα και με πιο βαριές βολίδες χάνει στο στόχο δεξιά και αριστερά..το μόνο θετικό που θα έλεγα για το συγκεκριμένο αεροβόλο είναι η δύναμη..τώρα το έχω και απλά κάθεται δεν μπορώ να το κάνω τίποτα δεν θα το πρότεινα με βάση όλα τα παραπάνω
Question guys I have bought it is very powerful very good but I have some issue I can't adjust it correctly and secondly what pellets are suitable for S in the setting and at the same time for satisfactory penetration in game (pheasants) at 30-40 meters in 5.5mm
Ερώτηση παιδιά το έχω πάρει είναι πολύ δυνατό πολύ καλό αλλά έχω κάποιο θέματακι δεν μπορώ να το ρυθμίσω σωστά και δεύτερον τι βολίδες είναι για την Σ στην ρύθμιση και ταυτόχρονα για ικανοποιητική διάτρηση σε θήραμα (φασσες)στα 30-40 μέτρα σε 5.5mm
I bought it in 5.5, it has a lot of power, and for its price, it is a great value for money. In my opinion, it is worth it and more. Now, only time will tell its durability!
Το πήρα σε 5.5 έχει πολύ δύναμη το αεροβολο και για τα λεφτά του value for money για μένα από πρώτη άποψη αξίζει και με το παραπάνω τώρα θα δείξει ο χρόνος την αντοχή του!
I haven't had this specific air rifle for very long (just a week), but I am very satisfied because it is exactly what I was looking for, a large and heavy air rifle with a nice design. However, I haven't had time to test its power yet, but from what I have heard and seen, it is extremely powerful. However, it is very heavy and difficult to handle for beginners. I would recommend it to more experienced users.
Το συγκεκριμένο αεροβόλο δεν το έχω πολύ καιρό(μια μόλις εβδομάδα)ωστόσο είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατι είναι ότι έψαχνα,ένα μεγάλο και βαρύ αεροβόλο με ωραίο design,ωστόσο για την δύναμη δεν έχω βρει χρόνο να το δοκιμάσω αλλα από ότι έχω ακούσει και δει είναι πανισχυρο.Ωστοσο είναι πολύ βαρύ και δύσκολο στην οπλιση προς το νέο κοινό.θα το συνιστούσα στους πιο μεγαλους.
5 stars! Excellent and (very important) at an affordable price. The ideal "companion" for my BSA Scorpion that I have had for 37 years. However, the very large cocking angle (150 degrees) is a bit strange.
5 αστέρια! Άριστο και (πολύ βασικό) σε προσιτή τιμή. Η ιδανική "παρέα" για το BSA Scorpion που έχω εδώ και 37 χρόνια. Ωστόσο, ξενίζει η πολύ μεγάλη γωνία όπλισης (150 μοίρες...).
Very good for its price!!
I got the 5.5mm, it is big, heavy, and very difficult to cock, especially in the beginning, but also very powerful. The targets are satisfactory, fully adjustable, as well as the trigger, although it lacks a bit in feel and quality because it is plastic. Due to its power, it has a noticeable recoil and makes quite a noise for an air gun.
Nevertheless, I am very satisfied because it really destroys every target, at least at the 25m distance that I have tested it. I recommend it mainly to more experienced users and not to a younger audience because it can be dangerous.
I give it 4 stars because it is a bit tiring to handle due to its weight and the pressure of the piston.
Πολύ καλό για την τιμή του!!
Πήρα το 5,5mm είναι μεγάλο, βαρύ και πολύ δύσκολο να το οπλίσεις, ειδικά στην αρχή, αλλά και πολύ δυνατό. Τα στόχαστρα είναι ικανοποιητικά, πλήρως ρυθμιζόμενα όπως και η σκανδάλη αν και υστερεί λίγο σε αίσθηση και ποιότητα επειδή είναι πλαστική. Λόγω της δύναμης του, έχει μια αρκετά αισθητή ανάκρουση και κάνει αρκετό θόρυβο για αεροβόλο.
Παρόλα αυτά είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί πραγματικά διαλύει κάθε στόχο, στα 25m που το έχω δοκιμάσει τουλάχιστον. Το προτείνω κυρίως σε πιο έμπειρους χρήστες και όχι σε νεαρό κοινό γιατί μπορεί να γίνει επικίνδυνο.
Βάζω 4 αστέρια γιατί κουράζει λίγο στο χειρισμό λόγω του βάρους του και της πίεσης του πιστονιού.
Surely you have heard Chinese and got scared. Then I thought everything Chinese is almost everything in the market. In the end, I didn't want to spend a lot of money. So I decided to buy this specific air gun in 4.5mm. Quite powerful. It is one of the most powerful ones available at the moment with a nitrogen piston of 1600fps with PSA pellets, a beautiful weapon with nice wood carving. 400m/s in 4.5mm with normal lead. It kills with steel. Imagine at a distance of 40 to 50 meters, it almost penetrates 20mm thick wood. You understand that it easily kills. Basically, I wanted something economical and at the same time very powerful. Just for the hobby. Surely what you pay for, you get. I say this in terms of weight and quality of construction. I have fired several shots without any decrease in power. For now, it hasn't given me any problems. Of course, time will tell. I say this because some people told me to stay away from Chinese products. I disagree. I believe that this specific one is value for money. It depends on what each person is looking for. For this little hobby of mine, it covers me very well.
Σιγουρα ακουσατε κινεζικο και φοβηθηκατε.Μετα λεω ολα κιζεζικα ειναι σχεδον τα παντα στην αγορα.τελος παντον.δεν ηθελα να δωσω πολλα λεφτα.ετσι αποφασισα και πηρα το συγκεκριμενο αεροβολο σε 4,5μμ.αρκετα δυνατο.ειναι απο τα δυνατοτερα που υπαρχουν αυτη την στιγμη σε πιστονι αζωτου1600fps με psa pellets ομορφο οπλο ωραιο σκαλισμα στο ξυλο.400μ/σ σε 4,5μμ με νορμαλ μολιβια.με ατσαλινα σκοτωνει.φανταστητε σε μια αποσταση 40 με 50 μετρα σχεδον διαπερνα ξυλο παχους 20χιλιοστων.καταλαβαινετε οτι ανετα σκοτωνει.βασικα εγω ηθελα κατι οικονομικο και ταυτοχρονα πολυ δυνατο.ετσι για το χομπι.σιγουρα οτι πληρωνεις περνεις.το λεω απο θεμα βαρους και ποιοτητα κατασκευης.εχω ριξει αρκετες βολες χωρις καμια αποκληση στην δυναμη.προς το παρον δεν μου εχει βγαλει κατι.θα δειξει βεβαια.το λεω αυτο γιατι καποιοι μου ειπαν μακρια απο κινεζικο.διαφωνω.θεωρω οτι ειναι value for money το συγκεκριμενο.αναλογα και τη ψαχνει ο καθενας.εμενα για αυτο το λιγο που ασχολουμε με υπερ καλυπτει.
So, the air rifle for the money it costs is a very, very good choice and one of the most powerful gas ram air rifles available in general. I have fired about 1000 shots without any problem. Without a scope, in my hands, I have accuracy up to about 30 meters, but now I have put a good scope on it (HAWKE 3-9x40 AIRMAX) and it really has very good results even at 70 meters. I would buy it again without a second thought because I believe the extra money for something else is not worth it. In my opinion, get the 5.5 that I have too
Λοιπόν το αεροβόλο για τα χρήματα που κοστίζει είναι πάρα πάρα πολύ καλή επιλογή και από τα πιο δυνατά αεροβόλα gas ram που υπάρχουν γενικά. Έχω ρίξει περίπου 1000 βολές χωρίς πρόβλημα. Χωρίς διόπτρα στα δικά μου χέρια έχω ευστοχία κοντά στα 30 μέτρα αλλά τώρα έχω βάλει πάνω μια καλή διόπτρα (HAWKE 3-9x40 AIRMAX) και πραγματικά έχει πάρα πολύ καλά αποτελέσματα ακόμη και στα 70 μέτρα. Θα το ξανά έπαιρνα χωρίς σκέψη διότι θεωρώ ότι δεν αξίζουν τα έξτρα χρήματα για κάτι άλλο. Κατά την γνώμη μου πάρτε το 5.5 που έχω και εγώ
I bought it about a month ago. I've fired 10 shots. Today I went to shoot one in the afternoon and it seemed to hold back... I pulled the trigger with the barrel open, it fired, ejected the bullet down, and since then it won't cock again! You fold the barrel, but the piston obviously doesn't stay inside. The barrel goes all the way back and returns. The tool doesn't lock inside... I'll probably throw it away, because besides paying for it mistakenly, I also paid 55 euros for courier shipping!! Terrible service and terrible tool, I think. I didn't get a chance to use it at all.
Το αγόρασα πριν κάνα μήνα. Έχω ρίξει 10 βολίδες. Σήμερα πήγα να ρίξω μία το απόγευμα και την κράτησε μάλλον πίσω... πάτησα τη σκανδάλη με ανοιχτή την κάνω, έριξε, πέταξε τη βολίδα κάτω και έκτοτε δεν οπλίζει ξανά! Διπλώνεις την κάνη, αλλά δεν στέκεται το έμβολο μέσα προφανώς. Πάει η κάνη τέρμα πίσω και γυρίζει. Δεν μαγκώνει μέσα το εργαλείο.... θα το πετάξω μάλλον, διότι πέραν του ότι το πλήρωσα από λάθος μου, χρυσό, επιβαρύνθηκα και μεταφορικά κούριερ 55 ευρώ!! Άθλια εξυπηρέτηση και άθλιο εργαλείο νομίζω. Δεν πρόλαβα να το δουλέψω καθόλου.
DO NOT get it in 4.5mm! From 5.5mm and above! It has incredible power, it's difficult to cock, relatively heavy and bulky, yet it shoots with great power and is quite accurate
ΜΗΝ το παρετε σε 4.5mm ! απο 5,5 mm και πανω! εχει φοβερη δυναμη, ειναι δυσκολο στο οπλισμα βαρυ σχετικα και ογκωδες, παρ ολα αυτα γαζωνει σε δυναμη και ειναι αρκετα ευστοχο
I have no experience with other airguns so I cannot make any comparison! With shots at 70-75 on an old car door, it penetrated the metal quite deeply, almost 3 millimeters, while easily breaking a beer bottle at the same distance! The shots were made without any adjustment as I received it! Definitely with a good scope, it is a very good weapon for hunting medium-sized game, but not at distances greater than 50 meters I would say! Does anyone know a good scope to recommend!? The evaluation is for the 5.5 caliber! Shots with copper-coated pellets
δεν εχω εμπειρια με αλλα αεροβολα οποτε δεν μπορω να κανω καποια συγκριση!με βολες στα 70-75 σε πορτα παλιου αμαξιου βουλιαζε τη λαμαρινα αρκετα σχεδον 3 χιλιοστα ενω εσπασε ανετα μπουκαλι της μπυρας στα ιδια μετρα!οι βολες εγιναν χωρις ρυθμιση ετσι οπως το παρελαβα!σιγουρα με μια καλη διοπτρα ειναι ενα πολυ καλο οπλο για κυνηγι μετριων θυραματων αλλα σε αποστασης οχι μεγαλυτερες απο 50 μετρα θα ελεγα!γνωριζει κανεις τη διοπτρα να βαλω!?η αξιολογηση ειναι για το 5,5!βολες με επιχαλκομενα
Guys, the problem with these guns is that in their attempt to create a supersonic weapon, they ended up making a potato. Because sound travels at 330m/s but it doesn't go from subsonic to supersonic immediately. There is an intermediate stage where the air affects the bullets and they move both subsonically and supersonically, changing their trajectory every time. The gun may be the most powerful and reliable on the market. The fact that it shoots bullets close to the sound barrier is what ruins the shots. If you notice, air rifles always have a velocity below 280m/s for this reason.
Παιδιά το λάθος με αυτά τα όπλα είναι ότι στν προσπάθειά τους να φτιάξουν ένα υπερηχητικό όπλο, φτιάξαν μία πατάτα. Γιατί ο ήχος ταξιδεύει με 330m/s αλλά δεν πάει από υποηχητικά, αμέσως σε υπερηχητικά. Υπάρχει ένα ενδιάμεσο στάδιο που ο αέρας επηρεάζει τις βολίδες και σαν να κινούνται υποηχητικά αλλά και σαν να κινούνται υπερηχητικά και τους αλλάζει κάθε φορά την πορεία. Το όπλο μπορεί να είναι το πιο δυνατό και το πιο αξιόπιστο στην αγορά. Το γεγονός ότι στέλνει βολίδες κοντά στο σπάσιμο του φράγματος του ήχου είναι που χαλάει τις βολές. Αν δείτε, τα σκοπευτικά αεροβόλα έχουν πάντα, κάτω από 280m/s για αυτόν τον λόγο.