Συνδέθηκε με το καινούριο S/X controller σε windows 10.
Πολλοί χρήστες είχαν θέμα με την σύνδεση και τους drivers, και εδώ που τα λέμε είναι λογικό. Το -1 αστέρι είναι καθαρά για αυτό. Δεν είναι υποχρεωμένοι όλοι να ξέρουν να κάνουν τα optional driver updates, και το update driver απο το Device Manager δεν κάνει δουλειά.
Για όποιον αντιμετωπίζει θέμα, ή για όποιον το πάρει, να ξέρει, πας στα windows updates, πατάς το View Optional Updates (ή όπως ονομάζεται στα Ελληνικά Windows), ανοίγεις την επιλογή Drivers και επιλέγεις το ΧΒΟΧ NET ή κάτι αντίστοιχο...
Και εκεί τελειώνει η ταλαιπωρία και η τσαντίλα αν έψαχνες ώρες τι να κάνεις.
Κατά τ'άλλα, το controller πιάνει μέχρι και απο τα άλλα δωμάτια... Σε σχέση με το προηγούμενο μου Logitech που μέχρι και το γραφείο εμπόδιζε την σύνδεση, είναι μέρα με την νύχτα!