I wanted a quality and discreet shoe for work, and this one seemed like a very good choice considering the price and the accompanying reviews.
However, personally, it felt tight on my foot from the beginning, probably because it has a narrow fit. I gave it time to soften as I read that it has material that adapts to the foot, but it still felt a bit tight.
This is probably my own mistake, as I should have probably gotten it half a size larger (maybe even a whole size larger if you plan on changing insoles) to make it more comfortable.
So, I am writing this to suggest that if someone generally feels tightness in shoes or perhaps experiences discomfort due to fatigue, they should consider getting them slightly larger.
Ήθελα ένα ποιοτικό και διακριτικό παπούτσι για τη δουλειά και το συγκεκριμένο στη τιμή που προσφέρεται και με τις αξιολογήσεις που το συνοδεύουν φάνηκε μια πολύ καλή επιλογή.
Απλά επειδή έχει μάλλον στενή γραμμή προσωπικά με στένευε στο κουτουπιέ από την αρχή.Καθώς διάβασα πως έχει υλικό που προσαρμόζεται στο πόδι του έδωσα χρόνο να μαλακώσει όπως και έγινε αλλά και πάλι με σφίγγει λίγο.
Αυτό βέβαια είναι δικό μου λάθος καθώς μάλλον έπρεπε να το πάρω μισό (ίσως και ένα νούμερο μεγαλύτερο αν πρόκειται να αλλάξετε πάτους) ώστε να είναι πιο άνετα.
Γι αυτό και γράφω λοιπόν ώστε αν κάποιον τον στενεύουν γενικά τα παπούτσια ή ίσως πρήζονται λόγω κούρασης να εξετάσει το ενδεχόμενο να τα πάρει λίγο μεγαλύτερα.