I have had the vacuum cleaner since 24/4/18, so the description will be relevant. However, I will update for any developments and impressions. I hope to help future buyers!
--------------------- Update 1/10/2018 ---------------------
As a first impression compared to the vacuum cleaner I had before (a Mielle Jazz with a bag), it's like night and day.
During operation, the classic musty smell is replaced with a feeling of absolute cleanliness. I added 3-4 drops of eucalyptus essential oil and the whole house smells great.
Because it filters through a water container, its performance remains consistent, unlike its predecessor, which had a decrease in performance with each use. Additionally, the house stays clean for more than 2-3 days, except for the kitchen for obvious reasons!
Indeed, it makes a bit of noise at 82db, but with a pick at 500hz, it seems to not be bothersome.
--------------------- Basic equipment ---------------------
The basic accessories include: a nozzle for floors and carpets, a nozzle for corners, a small nozzle for sofas (I used this to clean the mattresses), and a small bottle of anti-foaming agent (optional, but recommended by the manufacturer for each use. I haven't used it yet, and it still works fine. Note: it is necessary to use the anti-foaming agent because sometimes the water foams, and if you don't notice it in time, it can reach the motor and cause damage.
Maintenance and tips for proper operation:
1) After each use, clean the nozzle from the hair and (importantly) clean the container (it collects a lot inside), otherwise it will accumulate dirt around the container, which is difficult to clean and causes a bad smell. After cleaning, let all the components dry.
USING ANY SOURCE OF HEAT IS PROHIBITED - RISK OF DAMAGE
2) The second stage of filtration also needs cleaning. I do it every 5th use or every 1-2 weeks. For cleaning the container and filter, I use diluted Vanish with water (1/20), spray it, leave it for 2 minutes, and rinse. It's a process that needs to be done and takes no more than 10 minutes.
Damage - Malfunctions:
--------------------- Update 1/10/2018 ---------------------
The floor/carpet nozzle:
The cleaning system consists of two parts that come into contact with the floor, brushing it and keeping the soleplate slightly above the surface to ensure smooth airflow. 1) The front part is a brush that we all know. 2) The back part is a rubber attachment similar to a window cleaner. Both are placed on the same plastic piece that lifts with the help of two springs.
The second attachment quickly deformed and got stuck, most likely due to the mentioned malfunction that may have occurred.
The springs were sliding inside the seats, resulting in an increased distance between the ends, dramatically reducing their effectiveness. This led to the attachment not only being tiring to use but also not cleaning properly due to the empty air it created.
Temporary solution: I removed the rubber!
Permanent solution: I enlarged the seat with pliers, put the rubber back in place, and everything is fine now.
To the manufacturers at Karcher, a little better quality control... It's a shame that such a good product has such small problems!
Update 10/10/2019
The nozzle, after the small repair I did, is still working without any problems and the windshield wiper rubber has returned to its original shape!
I noticed that if I fill the container slightly above the max mark, the water does not foam
Έχω την σκούπα από 24/4/18 όποτε και η περιγραφή θα είναι ανάλογη παρόλο αυτά θα ενημερώνω για όποιες εξελίξεις και εντύπωσης .. ελπίζω να βοηθήσω μελλοντικούς αγοραστές !
-------------------- Ενημέρωση 1/10/2018 --------------------
Σαν πρώτη εντύπωση σε σχέση με την σκούπα που είχα (μια mielle jazz) με σακούλα είναι η νύχτα με την μέρα σε όλους τους τομής .
Κατά την λειτουργία την θέση της κλασικής δυσοσμίας παίρνει μια αίσθηση απολυτής καθαριότητας εγώ έσταξα 3-4 σταγόνες αιθερία ευκαλύπτου και μυρίζει όλο το σπίτι .
Λόγω του ότι φιλτράρει σε δοχείο νερού η απόδοση της παραμένει σταθερή .... σε αντίθεση με την προκάτοχο της που σε κάθε επόμενη χρήση η απόδοση έπεφτε , επίσης το σπίτι μένει καθαρό για παραπάνω από 2-3 μέρες , εκτός κουζίνας για αυτονόητους λογούς !
Όντως 82db δηλαδή κάνει λίγο φασαρία όμως με pick στα 500hz φαίνεται να μην ενοχλεί.
---------------------Βασικός εξοπλισμός
Στα βασικά αξεσουάρ έχει : ακροφύσιο για πατώματα και μοκέτες άπλες , για γωνίες , μικρό ακροφύσιο για καναπέδες (εγώ με αυτο καθάρισα τα στρωματά) , ένα μικρο μπουκαλάκι αντιαφριστικό *αυτο είναι προαιρετικό και ο κατασκευαστής το προτείνει σε κάθε χρήση εγώ ακόμη δεν έχω βάλει και δουλεύει και έτσι μια χαρά .
ΥΓ επιβάλετε η χρήση αντιαφριστικού γιατί τα νερά καμιά φορά αφρίζουν και αν δεν το αντιληφθείτε εγκαίρως μπορεί να φτάσουν μέχρι το μοτέρ άρα και με κίνδυνο βλάβης .
Συντήρηση και συμβουλές καλής λειτουργίας
1) μετά από "κάθε" χρήση καθαρίζουμε το ακροφύσιο από τις τρίχες και (σημαντικό) πρέπει να καθαρίζεις το δοχείο (πανάγια μου τι μαζεύει μέσα) αλλιώς πιάνει γλίτσα περιμετρικά του δοχείου που μετά καθαρίζει δύσκολα άλλα και έχει άσχημη μυρωδιά φαντάζομαι καταλαβαίνεται το γιατί , μετά το καθάρισμα αφήνουμε να στεγνώσουν όλα τα εξαρτήματα .
ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΣΕΤΕ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΠΗΓΉ ΘΕΡΜΌΤΗΤΑΣ ΚΊΝΔΥΝΟΣ ΑΛΛΟΙΏΣΕΙΣ Η ΒΛΆΒΗΣ
2) το 2 στάδιο φιλτραρίσματος θέλει καθάρισμα και αυτο , εγώ το κάνω κάθε ~5η φορά η ανά 1-2 εβδομάδες .. *στο καθάρισμα δοχείου & φίλτρου χρησιμοποιώ Vanish αραιωμένο με νερό 1/20 ψεκάζω αφήνω 2 λεπτά ξεπλένω ... είναι μια διαδικασία που πρέπει να γίνετε και δεν παίρνει πάνω από 10 λεπτά *
Βλάβες - κακοτεχνίες
--------------------- ενημέρωση 1/10/2018---------------------
Το ακροφύσιο πάτωμα/χάλι :
Το σύστημα καθαρισμού αποτελείτε από δυο κομμάτια που έρχονται σε επαφη με το πάτωμα βουρτσίζοντας το και κρατώντας το πέλμα ελαφρός στον αέρα ώστε να εξασφάλιση την ομαλή ροή του αέρα 1) μπροστά σε όλους μας γνωστό βουρτσάκι 2) στην πίσω μεριά ένα κομμάτι λαστιχένιο εξάρτημα τύπου γυαλοκαθαριστήρα .
Και τα δυο είναι τοποθετημένα πάνω στο ίδιο πλαστικό το οποίο ανυψωνεται με την βοήθεια 2 ελατηρίων .
Το εξάρτημα 2 παραμόρφωσε πολύ γρήγορα και έχει κατσαρώσει "πολύ πιθανόν λόγο της κακοτεχνίας που περιγράφω ίσως να μην το έκανε πότε"
Τα ελατηρια γλιστρούσαν μέσα στα έδρανα με αποτέλεσμα να αυξάνετε η απόσταση μεταξύ των άκρων έτσι μειώνετε τραγικά η δύναμη τους , αυτό έχει ως αποτέλεσμα το βεντουζάρισμα του ακροφύσιου , επομένως όχι μόνο να κουράζει άλλα και να μην καθαρίζει λόγο του κενού αέρα που δημιουργείτε .
*προσωρινή λύση : αφαίρεσα το λάστιχο !
*οριστική λύση : μεγάλωσα με μια πένσα την πατούρα στα ελατήρια τοποθέτησα πίσω στην θέση του το λάστιχο και όλα καλά !
Προς τους κατασκευαστές εκεί στην Karcher λίγο καλύτερο Quality Control .... είναι κρίμα ένα τόσο καλό προϊών να παρουσιάζει τέτοια μικρό προβλήματα !
ενημέρωση 10/10/2019
Το ακροφύσιο μετά την μικρο επισκευή που έκανα δουλεύει μέχρι σήμερα χωρίς πρόβλημα και το λαστιχάκι υαλοκαθαριστήρας επανήλθε στην αρχική ευθεία του μορφή !
Παρατήρησα ότι αν γεμίσω το δοχείο ελάχιστα ποιο πάνω από την ένδειξη max δεν μου αφρίζει το νερό !