I am very satisfied, very good for its price and the size is correct. Maybe the sleeves are a bit longer, but personally it didn't bother me. I have tested it in cold conditions during winter free camping and it has performed well. Good quality, convenient and nice looking, I believe it competes with equivalent jackets costing €200 and it is definitely worth the €60 I paid. I recommend it!
Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος πολύ καλό για τα λεφτά του και το νούμερο σωστό. Ίσως λίγο πιο μακριά μανίκια αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενόχλησε. Έχει δοκιμάστε σε συνθήκες κρύου χειμερινό ελεύθερο camping και έχει αντεπεξέλθει. Καλή ποιότητά βολικό και όμορφο πιστεύω ανταγωνίζεται αντίστοιχα μπουφάν των 200€ και σίγουρα αξίζουν τα 60 που κόστισε. Το προτείνω !
Waterproof and windproof and not heavy for what it offers, I also removed the inner lining because it would be too warm for the area and for walking.
It matches the sizes and the measurements you need to take, if you want it to be very comfortable for movement... get one size bigger.
It has long sleeves... but they fold nicely
Αδιαβροχο κ αντιανεμικο κ οχι βαρυ για αυτα που προσφερει,αφαιρεσα κ εσωτερικη επενδυση γιατι θα ηταν πολυ ζεστο για τη περιοχη κ περπατημα
Συμφωνο με τα μεγεθη κ τις.μετρησεις που πρεπει να κανετε,αν θελετε ναναι πολυ ανετο για κινησεις...παρτε το 1 μεγαλυτερο
Μεγαλα μακρυα μανικια εχει...αλλα γυριζουν ομορφα
Warm and heavy jacket. Seems well made.
The color (beige) is very nice up close, it did not disappoint me.
If it helps anyone, I am 80kg and 1.73m tall.
I bought the Large and it fit me just fine.
So far, everything is good. I didn't give 5 stars for small details,
like the hood that doesn't fold nicely into the collar but is loose inside the jacket, but okay, I can live with it!
Ζεστό και βαρύ μπουφάν. Φαίνεται καλή κατασκευή.
Το χρώμα(μπεζ) πολύ όμορφο κι από κοντά, δεν με απογοήτευσε.
Αν βοηθηθεί κάποιος, είμαι 80κιλά και έχω ύψος 1,73
Αγόρασα το Large και μου ταίριαξε μια χαρά.
Μέχρι στιγμής, όλα καλά. Δεν έβαλα 5 αστέρια για μικρολεπτομέριες,
όπως η κουκούλα που δεν μαζεύεται όμορφα στον γιακά αλλά είναι χύμα στο εσωτερικό του μπουφάν, αλλά οκ θα το αντέξω!
Okay for its price...probably three and a half stars but not four, with decent construction quality, it fits well and does its job... And something special about the khaki color that looks...adorable in the photos...it's like going back to the army and getting the...same jacket again. I returned it quickly...If you don't have such...desires, choose something else. The blue one, for example, that I chose afterwards, is quite decent...
Οκ για τα λεφτά του...μάλλον για τριάμισι αστέρια αλλά όχι και για τέσσερα, με καλούτσικη ποιότητα κατασκευής, έχει καλή εφαρμογή και την δουλειά του την κάνει... Και κάτι ιδιαίτερα για το χακί χρώμα που φαίνεται ...γλυκύτατο στις φωτογραφίες...είναι σαν πηγαίνετε- ξανά -στρατό και παίρνετε- ξανά- το... ίδιο μπουφάν. Εγώ το γύρισα άρον άρον...Αν δεν έχετε τέτοιες ..επιθυμίες προτιμήστε κάτι άλλο.Το μπλε για παράδειγμα που διάλεξα μετά αξιοπρεπέστατο...
Very warm and comfortable jacket! It has been constructed with great emphasis on functionality. The only thing I haven't gotten used to yet is the triangular finish of the sleeves, which of course helped me gather the sleeves to the desired length. For the money I paid (about 61 euros), it is fantastic!!!
The 4 stars I gave are for the slightly hasty construction of the seams that are visible when you gather the sleeves, otherwise it would have been 5 stars and definitely value for money.
Πολύ ζεστό και άνετο μπουφάν! Έχει κατασκευαστεί με πολύ έμφαση στην λειτουργικότητα. Το μονό που ακόμη δεν έχω συνηθίσει είναι το τριγωνικό τελείωμα των μανικιών, το οποίο βέβαια με βοήθησε να μαζέψω τα μανίκια στο επιθυμητό μήκος. Για τα χρήματα που έδωσα(περίπου 61ευρώ) είναι φανταστικό!!!
Τα 4 αστέρια που έβαλα είναι για την λίγο πρόχειρη κατασκευή στις ραφές που φαίνονται όταν μαζεύεις τα μανίκια, αλλιώς ήταν 5 αστέρια και οπωσδήποτε είναι vfm.
The material on the outside is very good and even allows you to touch wood, it doesn't tear, it's not just fabric like in regular jackets, it's like work overalls material, and on the inside the lining reaches even the sleeves, and it also has buttons if you want to take it off, and a hood + waterproof.
Το υλικό το εξωτερικό είναι πολύ καλό και κάνει ακόμα να ακουμπάς ξύλα πάνω, δεν σχίζεται,δεν είναι απλό ύφασμα όπως είναι σε όλα τα κανονικά μπουφάν,είναι όπως τα γυλεκα εργασίας τέτοιο υλικό,και από μέσα η επένδυση φτάνει ακόμα και στα μανίκια,και έχει και κουμπιά άμα θες να τη βγάλεις,και κουκούλα + αδιάβροχο.
Beautiful classic and very warm jacket. It looks high quality. The sleeves fit me perfectly. As for the size, I measured myself according to the size chart and ordered one size up, it fit me perfectly.
Όμορφο κλασικό και πολύ ζεστό μπουφάν. Δείχνει ποιοτικό. Τα μανίκια σε μένα μια χαρά μου 'ρχονται. Σε ότι αφορά το μέγεθος μετρήθηκα σύμφωνα με το μεγεθολογιο και πήρα ένα νούμερο παραπάνω, μου ήρθε κουτί.
Very warm jacket, long with a detachable hood, the only drawback is that it has small pockets, chest and side ones. Especially the side ones, they barely fit a cigarette. It doesn't have internal pockets due to the lining.
Πολύ ζεστό μπουφάν, μακρύ με αποσπώμενη κουκούλα, μοναδικό μειονέκτημα ότι έχει μικρές τσέπες, στήθους και πλαϊνές. Ειδικά οι πλαϊνές, χωράνε οριακά τον καπνό. Εσωτερικές δεν έχει λόγω της επένδυσης.
The size is difficult to understand with the length of the sleeves. (unless my arms are short)
The color in the photos has a difference from the actual one. It said Olive in the description, but it was completely khaki in the end.
Ειναι δυσαναλο το μεγεθος με το μηκος στα μανικια. (εκτος αν τα χερια μου ειναι κοντα)
Το χρωμα στις φωτο εχει μια διαφορα απο το πραγματικο. Olive εγραφε στην περιγραφη, τελειως χακι ηταν τελικα.
Very good choice for the money! Very warm (lining can be removed for spring-autumn) and spicy. The size is normal, only the sleeves are slightly longer, but they help a lot in the cold
πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά του! πολύ ζεστό (βγαίνει η φόδρα για άνοιξη-φθινόπωρο) και τσίλικο. Το μέγεθος είναι κανονικό, μόνο τα μανίκια είναι ελαφρώς μακρύτερα, βοηθάνε όμως πολύ στο κρύο
I was in Serbia at -14 degrees, and I didn't feel cold (of course, I was wearing a sweater) to protect my hands from the cold. Proven warm and comfortable jacket. The quality of the material is excellent. I washed it in the rain, it doesn't release water.
Ήμουν στη Σερβία στους -14 βαθμούς, και δεν κρύωνα (φορούσα και πουλόβερ φυσικά) για να προστατέψω τα χέρια μου από το κρύο. Αποδεδειγμένα ζεστό και άνετο σακάκι. Η ποιότητα του υλικού είναι εξαιρετική. Το έπλυνα και στη βροχή, δεν βγάζει νερό.
Very warm jacket. It is quite heavy but for the money, it is a good value for money. One positive aspect is that you can remove the lining for days when it is not so cold.
Πολύ ζεστό μπουφάν. Είναι αρκετά βαρύ αλλά για τα χρήματα του value for money. Στα θετικά ότι μπορείς να βγάλεις την επένδυση για τις μέρες που δεν έχει και τόσο κρύο.
Beautiful jacket, I was afraid of the fit due to the large size (4XL) but I was wrong!!! My only "complaint" is the thin lining where the padding attaches, as I managed to tear it in one spot while blindly trying to remove it (that's why we turn on the lights when taking clothes out of the washing machine!!!).
In detail:
For the money, it is simply wonderful!!! If you remove the padding, it is a thin and easy-to-wear jacket for all hours.
It can be easily washed in the washing machine and ironed comfortably.
To hang it and dry it in this life, remove the padding.
It also has 2 extra buttons, 1 small and 1 large, in case you make the same mistake as me and lose a button from the padding.
I would say it's value for money!!!
Πανέμορφο μπουφάν, φοβόμουν την εφαρμογή λόγω μεγάλου νούμερου (4XL) αλλά τελικά το αδίκησα!!! Το μόνο μου "παράπονο" είναι η λεπτή φόδρα στην οποία κουμπώνει η επένδυση, καθώς κατάφερα ήδη και την έσκισα σε ένα σημείο προσπαθώντας στα τυφλά να την αφαιρέσω (γι' αυτό ανάβουμε τα φώτα όταν βγάζουμε ρούχα από το πλυντήριο!!!).
Αναλυτικά:
Για τα λεφτά του είναι απλά υπέροχο!!! Αν αφαιρέσεις την επένδυση είναι ένα λεπτό και ευκολοφόρετο μπουφάν για όλες τις ώρες.
Πλένεται άνετα στο πλυντήριο, σιδερώνεται αρκετά άνετα.
Για να το απλώσετε και να στεγνώσει σ'αυτή τη ζωή, αφαιρέστε την επένδυση.
Έχει και 2 επιπλέον κουμπάκια, 1 μικρό και 1 μεγάλο, σε περίπτωση που την πατήσετε σαν εμένα και χάσετε κουμπί της επένδυσης.
Value for money θα έλεγα!!!
Good application, very warm. I would prefer the fabric of the detachable lining to be cotton. Also, 1-2 internal pockets. The color (dark olive), maybe it would be better 1-2 shades lighter.
Overall, a satisfactory purchase.
Καλή εφαρμογή, πολύ ζεστό. Θα προτιμούσα το ύφασμα της αποσπώμενης επένδυσης να είναι βαμβακερό. Επίσης 1-2 εσωτερικές τσέπες. Το χρώμα (σκούρο λαδί), ίσως θα ήταν καλύτερο 1-2 τόνους πιο ανοιχτό.
Γενικά ικανοποιητική αγορά.
I am very satisfied, very good for its price and the size is correct. Maybe the sleeves are a bit longer, but personally it didn't bother me. I have tested it in cold conditions during winter free camping and it has performed well. Good quality, convenient and nice looking, I believe it competes with equivalent jackets costing €200 and it is definitely worth the €60 I paid. I recommend it!
Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος πολύ καλό για τα λεφτά του και το νούμερο σωστό. Ίσως λίγο πιο μακριά μανίκια αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενόχλησε. Έχει δοκιμάστε σε συνθήκες κρύου χειμερινό ελεύθερο camping και έχει αντεπεξέλθει. Καλή ποιότητά βολικό και όμορφο πιστεύω ανταγωνίζεται αντίστοιχα μπουφάν των 200€ και σίγουρα αξίζουν τα 60 που κόστισε. Το προτείνω !
Waterproof and windproof and not heavy for what it offers, I also removed the inner lining because it would be too warm for the area and for walking.
It matches the sizes and the measurements you need to take, if you want it to be very comfortable for movement... get one size bigger.
It has long sleeves... but they fold nicely
Αδιαβροχο κ αντιανεμικο κ οχι βαρυ για αυτα που προσφερει,αφαιρεσα κ εσωτερικη επενδυση γιατι θα ηταν πολυ ζεστο για τη περιοχη κ περπατημα
Συμφωνο με τα μεγεθη κ τις.μετρησεις που πρεπει να κανετε,αν θελετε ναναι πολυ ανετο για κινησεις...παρτε το 1 μεγαλυτερο
Μεγαλα μακρυα μανικια εχει...αλλα γυριζουν ομορφα
Warm and heavy jacket. Seems well made.
The color (beige) is very nice up close, it did not disappoint me.
If it helps anyone, I am 80kg and 1.73m tall.
I bought the Large and it fit me just fine.
So far, everything is good. I didn't give 5 stars for small details,
like the hood that doesn't fold nicely into the collar but is loose inside the jacket, but okay, I can live with it!
Ζεστό και βαρύ μπουφάν. Φαίνεται καλή κατασκευή.
Το χρώμα(μπεζ) πολύ όμορφο κι από κοντά, δεν με απογοήτευσε.
Αν βοηθηθεί κάποιος, είμαι 80κιλά και έχω ύψος 1,73
Αγόρασα το Large και μου ταίριαξε μια χαρά.
Μέχρι στιγμής, όλα καλά. Δεν έβαλα 5 αστέρια για μικρολεπτομέριες,
όπως η κουκούλα που δεν μαζεύεται όμορφα στον γιακά αλλά είναι χύμα στο εσωτερικό του μπουφάν, αλλά οκ θα το αντέξω!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I am very satisfied, very good for its price and the size is correct. Maybe the sleeves are a bit longer, but personally it didn't bother me. I have tested it in cold conditions during winter free camping and it has performed well. Good quality, convenient and nice looking, I believe it competes with equivalent jackets costing €200 and it is definitely worth the €60 I paid. I recommend it!
Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος πολύ καλό για τα λεφτά του και το νούμερο σωστό. Ίσως λίγο πιο μακριά μανίκια αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενόχλησε. Έχει δοκιμάστε σε συνθήκες κρύου χειμερινό ελεύθερο camping και έχει αντεπεξέλθει. Καλή ποιότητά βολικό και όμορφο πιστεύω ανταγωνίζεται αντίστοιχα μπουφάν των 200€ και σίγουρα αξίζουν τα 60 που κόστισε. Το προτείνω !
Waterproof and windproof and not heavy for what it offers, I also removed the inner lining because it would be too warm for the area and for walking.
It matches the sizes and the measurements you need to take, if you want it to be very comfortable for movement... get one size bigger.
It has long sleeves... but they fold nicely
Αδιαβροχο κ αντιανεμικο κ οχι βαρυ για αυτα που προσφερει,αφαιρεσα κ εσωτερικη επενδυση γιατι θα ηταν πολυ ζεστο για τη περιοχη κ περπατημα
Συμφωνο με τα μεγεθη κ τις.μετρησεις που πρεπει να κανετε,αν θελετε ναναι πολυ ανετο για κινησεις...παρτε το 1 μεγαλυτερο
Μεγαλα μακρυα μανικια εχει...αλλα γυριζουν ομορφα
Warm and heavy jacket. Seems well made.
The color (beige) is very nice up close, it did not disappoint me.
If it helps anyone, I am 80kg and 1.73m tall.
I bought the Large and it fit me just fine.
So far, everything is good. I didn't give 5 stars for small details,
like the hood that doesn't fold nicely into the collar but is loose inside the jacket, but okay, I can live with it!
Ζεστό και βαρύ μπουφάν. Φαίνεται καλή κατασκευή.
Το χρώμα(μπεζ) πολύ όμορφο κι από κοντά, δεν με απογοήτευσε.
Αν βοηθηθεί κάποιος, είμαι 80κιλά και έχω ύψος 1,73
Αγόρασα το Large και μου ταίριαξε μια χαρά.
Μέχρι στιγμής, όλα καλά. Δεν έβαλα 5 αστέρια για μικρολεπτομέριες,
όπως η κουκούλα που δεν μαζεύεται όμορφα στον γιακά αλλά είναι χύμα στο εσωτερικό του μπουφάν, αλλά οκ θα το αντέξω!
Okay for its price...probably three and a half stars but not four, with decent construction quality, it fits well and does its job... And something special about the khaki color that looks...adorable in the photos...it's like going back to the army and getting the...same jacket again. I returned it quickly...If you don't have such...desires, choose something else. The blue one, for example, that I chose afterwards, is quite decent...
Οκ για τα λεφτά του...μάλλον για τριάμισι αστέρια αλλά όχι και για τέσσερα, με καλούτσικη ποιότητα κατασκευής, έχει καλή εφαρμογή και την δουλειά του την κάνει... Και κάτι ιδιαίτερα για το χακί χρώμα που φαίνεται ...γλυκύτατο στις φωτογραφίες...είναι σαν πηγαίνετε- ξανά -στρατό και παίρνετε- ξανά- το... ίδιο μπουφάν. Εγώ το γύρισα άρον άρον...Αν δεν έχετε τέτοιες ..επιθυμίες προτιμήστε κάτι άλλο.Το μπλε για παράδειγμα που διάλεξα μετά αξιοπρεπέστατο...
Very warm and comfortable jacket! It has been constructed with great emphasis on functionality. The only thing I haven't gotten used to yet is the triangular finish of the sleeves, which of course helped me gather the sleeves to the desired length. For the money I paid (about 61 euros), it is fantastic!!!
The 4 stars I gave are for the slightly hasty construction of the seams that are visible when you gather the sleeves, otherwise it would have been 5 stars and definitely value for money.
Πολύ ζεστό και άνετο μπουφάν! Έχει κατασκευαστεί με πολύ έμφαση στην λειτουργικότητα. Το μονό που ακόμη δεν έχω συνηθίσει είναι το τριγωνικό τελείωμα των μανικιών, το οποίο βέβαια με βοήθησε να μαζέψω τα μανίκια στο επιθυμητό μήκος. Για τα χρήματα που έδωσα(περίπου 61ευρώ) είναι φανταστικό!!!
Τα 4 αστέρια που έβαλα είναι για την λίγο πρόχειρη κατασκευή στις ραφές που φαίνονται όταν μαζεύεις τα μανίκια, αλλιώς ήταν 5 αστέρια και οπωσδήποτε είναι vfm.
The material on the outside is very good and even allows you to touch wood, it doesn't tear, it's not just fabric like in regular jackets, it's like work overalls material, and on the inside the lining reaches even the sleeves, and it also has buttons if you want to take it off, and a hood + waterproof.
Το υλικό το εξωτερικό είναι πολύ καλό και κάνει ακόμα να ακουμπάς ξύλα πάνω, δεν σχίζεται,δεν είναι απλό ύφασμα όπως είναι σε όλα τα κανονικά μπουφάν,είναι όπως τα γυλεκα εργασίας τέτοιο υλικό,και από μέσα η επένδυση φτάνει ακόμα και στα μανίκια,και έχει και κουμπιά άμα θες να τη βγάλεις,και κουκούλα + αδιάβροχο.
Beautiful classic and very warm jacket. It looks high quality. The sleeves fit me perfectly. As for the size, I measured myself according to the size chart and ordered one size up, it fit me perfectly.
Όμορφο κλασικό και πολύ ζεστό μπουφάν. Δείχνει ποιοτικό. Τα μανίκια σε μένα μια χαρά μου 'ρχονται. Σε ότι αφορά το μέγεθος μετρήθηκα σύμφωνα με το μεγεθολογιο και πήρα ένα νούμερο παραπάνω, μου ήρθε κουτί.
Very warm jacket, long with a detachable hood, the only drawback is that it has small pockets, chest and side ones. Especially the side ones, they barely fit a cigarette. It doesn't have internal pockets due to the lining.
Πολύ ζεστό μπουφάν, μακρύ με αποσπώμενη κουκούλα, μοναδικό μειονέκτημα ότι έχει μικρές τσέπες, στήθους και πλαϊνές. Ειδικά οι πλαϊνές, χωράνε οριακά τον καπνό. Εσωτερικές δεν έχει λόγω της επένδυσης.
The size is difficult to understand with the length of the sleeves. (unless my arms are short)
The color in the photos has a difference from the actual one. It said Olive in the description, but it was completely khaki in the end.
Ειναι δυσαναλο το μεγεθος με το μηκος στα μανικια. (εκτος αν τα χερια μου ειναι κοντα)
Το χρωμα στις φωτο εχει μια διαφορα απο το πραγματικο. Olive εγραφε στην περιγραφη, τελειως χακι ηταν τελικα.
Very good choice for the money! Very warm (lining can be removed for spring-autumn) and spicy. The size is normal, only the sleeves are slightly longer, but they help a lot in the cold
πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά του! πολύ ζεστό (βγαίνει η φόδρα για άνοιξη-φθινόπωρο) και τσίλικο. Το μέγεθος είναι κανονικό, μόνο τα μανίκια είναι ελαφρώς μακρύτερα, βοηθάνε όμως πολύ στο κρύο
I was in Serbia at -14 degrees, and I didn't feel cold (of course, I was wearing a sweater) to protect my hands from the cold. Proven warm and comfortable jacket. The quality of the material is excellent. I washed it in the rain, it doesn't release water.
Ήμουν στη Σερβία στους -14 βαθμούς, και δεν κρύωνα (φορούσα και πουλόβερ φυσικά) για να προστατέψω τα χέρια μου από το κρύο. Αποδεδειγμένα ζεστό και άνετο σακάκι. Η ποιότητα του υλικού είναι εξαιρετική. Το έπλυνα και στη βροχή, δεν βγάζει νερό.
Very warm jacket. It is quite heavy but for the money, it is a good value for money. One positive aspect is that you can remove the lining for days when it is not so cold.
Πολύ ζεστό μπουφάν. Είναι αρκετά βαρύ αλλά για τα χρήματα του value for money. Στα θετικά ότι μπορείς να βγάλεις την επένδυση για τις μέρες που δεν έχει και τόσο κρύο.
Beautiful jacket, I was afraid of the fit due to the large size (4XL) but I was wrong!!! My only "complaint" is the thin lining where the padding attaches, as I managed to tear it in one spot while blindly trying to remove it (that's why we turn on the lights when taking clothes out of the washing machine!!!).
In detail:
For the money, it is simply wonderful!!! If you remove the padding, it is a thin and easy-to-wear jacket for all hours.
It can be easily washed in the washing machine and ironed comfortably.
To hang it and dry it in this life, remove the padding.
It also has 2 extra buttons, 1 small and 1 large, in case you make the same mistake as me and lose a button from the padding.
I would say it's value for money!!!
Πανέμορφο μπουφάν, φοβόμουν την εφαρμογή λόγω μεγάλου νούμερου (4XL) αλλά τελικά το αδίκησα!!! Το μόνο μου "παράπονο" είναι η λεπτή φόδρα στην οποία κουμπώνει η επένδυση, καθώς κατάφερα ήδη και την έσκισα σε ένα σημείο προσπαθώντας στα τυφλά να την αφαιρέσω (γι' αυτό ανάβουμε τα φώτα όταν βγάζουμε ρούχα από το πλυντήριο!!!).
Αναλυτικά:
Για τα λεφτά του είναι απλά υπέροχο!!! Αν αφαιρέσεις την επένδυση είναι ένα λεπτό και ευκολοφόρετο μπουφάν για όλες τις ώρες.
Πλένεται άνετα στο πλυντήριο, σιδερώνεται αρκετά άνετα.
Για να το απλώσετε και να στεγνώσει σ'αυτή τη ζωή, αφαιρέστε την επένδυση.
Έχει και 2 επιπλέον κουμπάκια, 1 μικρό και 1 μεγάλο, σε περίπτωση που την πατήσετε σαν εμένα και χάσετε κουμπί της επένδυσης.
Value for money θα έλεγα!!!
Good application, very warm. I would prefer the fabric of the detachable lining to be cotton. Also, 1-2 internal pockets. The color (dark olive), maybe it would be better 1-2 shades lighter.
Overall, a satisfactory purchase.
Καλή εφαρμογή, πολύ ζεστό. Θα προτιμούσα το ύφασμα της αποσπώμενης επένδυσης να είναι βαμβακερό. Επίσης 1-2 εσωτερικές τσέπες. Το χρώμα (σκούρο λαδί), ίσως θα ήταν καλύτερο 1-2 τόνους πιο ανοιχτό.
Γενικά ικανοποιητική αγορά.
I am very satisfied, very good for its price and the size is correct. Maybe the sleeves are a bit longer, but personally it didn't bother me. I have tested it in cold conditions during winter free camping and it has performed well. Good quality, convenient and nice looking, I believe it competes with equivalent jackets costing €200 and it is definitely worth the €60 I paid. I recommend it!
Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος πολύ καλό για τα λεφτά του και το νούμερο σωστό. Ίσως λίγο πιο μακριά μανίκια αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενόχλησε. Έχει δοκιμάστε σε συνθήκες κρύου χειμερινό ελεύθερο camping και έχει αντεπεξέλθει. Καλή ποιότητά βολικό και όμορφο πιστεύω ανταγωνίζεται αντίστοιχα μπουφάν των 200€ και σίγουρα αξίζουν τα 60 που κόστισε. Το προτείνω !
Waterproof and windproof and not heavy for what it offers, I also removed the inner lining because it would be too warm for the area and for walking.
It matches the sizes and the measurements you need to take, if you want it to be very comfortable for movement... get one size bigger.
It has long sleeves... but they fold nicely
Αδιαβροχο κ αντιανεμικο κ οχι βαρυ για αυτα που προσφερει,αφαιρεσα κ εσωτερικη επενδυση γιατι θα ηταν πολυ ζεστο για τη περιοχη κ περπατημα
Συμφωνο με τα μεγεθη κ τις.μετρησεις που πρεπει να κανετε,αν θελετε ναναι πολυ ανετο για κινησεις...παρτε το 1 μεγαλυτερο
Μεγαλα μακρυα μανικια εχει...αλλα γυριζουν ομορφα
Warm and heavy jacket. Seems well made.
The color (beige) is very nice up close, it did not disappoint me.
If it helps anyone, I am 80kg and 1.73m tall.
I bought the Large and it fit me just fine.
So far, everything is good. I didn't give 5 stars for small details,
like the hood that doesn't fold nicely into the collar but is loose inside the jacket, but okay, I can live with it!
Ζεστό και βαρύ μπουφάν. Φαίνεται καλή κατασκευή.
Το χρώμα(μπεζ) πολύ όμορφο κι από κοντά, δεν με απογοήτευσε.
Αν βοηθηθεί κάποιος, είμαι 80κιλά και έχω ύψος 1,73
Αγόρασα το Large και μου ταίριαξε μια χαρά.
Μέχρι στιγμής, όλα καλά. Δεν έβαλα 5 αστέρια για μικρολεπτομέριες,
όπως η κουκούλα που δεν μαζεύεται όμορφα στον γιακά αλλά είναι χύμα στο εσωτερικό του μπουφάν, αλλά οκ θα το αντέξω!