I have made changes to the initial evaluation after more use (mainly in terms of effectiveness for blinds and walls).
I used it for the following:
* Bathroom tiles: excellent job
* Between old radiator fins that hadn't been cleaned for a long time: good job
* Glass: good job
* Balcony door blinds that hadn't been cleaned for a long time: very good for between the fins, but for the general surface, it needs scrubbing with a brush.
* Walls: satisfactory job, I would say 7/10. I used the attachment that is normally for the floor.
Considering that one of the main reasons I bought it was for blinds and overall cleaning in difficult areas, I am generally satisfied. However, I think it was ultimately a mistake to spend so much money for this type of use.
Regarding the water it releases initially, as mentioned by other users: indeed, a little water comes out instead of steam on the first pressure, but if you know it, you simply press it over a container or in a spot that doesn't matter. It didn't cause me any problems, and in the use I did, it wasn't that terrible for a little water to come out.
I was satisfied with the time it takes to reheat. Sometimes I continued to use it even if the red light was on, and it did a sufficient job.
Έχω κάνει αλλαγές στην αρχική αξιολόγηση μετά από περισσότερη χρήση (κυρίως στην αποτελεσματικότητα για ρολά και τοίχους).
Το χρησιμοποίησα για τα παρακάτω:
* πλακάκια μπάνιου: εξαιρετική δουλειά
* ανάμεσα σε φέτες παλιού καλοριφέρ που είχαν να καθαριστούν πολύ καιρό: καλή δουλειά
* τζάμια: καλή δουλειά
* ρολά μπαλκονόπορτας που είχαν να καθαριστούν πολύ καιρό: πολύ καλό για ανάμεσα στις φέτες, αλλά για τη γενική επιφάνεια χρειάζεται τρίψιμο με βούρτσα.
* τοίχους: ικανοποιητική δουλειά, θα έλεγα 7/10. Χρησιμοποίησα το εξάρτημα που κανονικά είναι για το δάπεδο.
Δεδομένου ότι ένας κύριος λόγος που το πήρα ήταν τα ρολά και γενικά ο καθαρισμός σε δύσκολα σημεία, είμαι γενικά ικανοποιημένη. Θεωρώ πάντως πως τελικά ήταν λάθος μου να δώσω τόσα χρήματα για αυτού του είδους τη χρήση.
Αναφορικά με το νερό που βγάζει στην αρχή όπως ανέφεραν οι άλλοι χρήστες: όντως στην πρώτη πίεση βγαίνει λίγο νερό αντί για ατμός, αλλά αν το ξέρεις, απλά την πρώτη φορά πιέζεις πάνω από ένα δοχείο ή σε σημείο που δεν πειράζει. Δε μου δημιούργησε πρόβλημα και στη χρήση που έκανα δεν ήταν και τόσο φοβερό να βγει λίγο νερό.
Έμεινα ικανοποιημένη από το χρόνο που χρειάζεται για να ξαναζεσταθεί. Κάποιες φορές συνέχισα να το χρησιμοποιώ ακόμη κι αν είχε ανάψει το κόκκινο λαμπάκι, κι έκανε επαρκή δουλειά.