Awesome game! I would definitely put it in my top 10 (I'm 30 years old and have been playing games for at least 10 years). I've been eagerly waiting for it since 2014, when it was still in the development phase and they were asking for donations on their website to continue their project. Finally, in 2018, we had the official release! And luckily, it didn't disappoint me!
Because I really love the Middle Ages, this game does an amazing job of immersing the player in that era. It has a great story, incredible graphics, and a huge map. It has everything a game of this genre should have!
When we say the map is huge, we mean it! Just imagine, you have the option to fast-travel from village to village, and it still takes some time, not to mention if you choose to travel on foot. Along the way, you may encounter various things, like meeting a random person who gives you a quest or getting attacked by bandits, and so on. Personally, I really enjoy having such a large open-world map in a game.
Let's talk about the graphics. You will need a good computer because it is a demanding game. I'm running it on an 8700k with an RX580 and playing on High settings to maintain at least 60FPS (for Very High and Ultra, you will need a much better graphics card). However, the difference between playing the game on High and Ultra settings is not significant. The game looks beautiful even on Medium/Low settings, although it's clear that you're not playing with the best possible quality. The graphics of the game, however, are amazing. It truly showcases a beautiful medieval landscape.
I enjoyed the gameplay. I've read that the combat mode is difficult, and it might be a bit challenging, but personally, I liked it. If you find it difficult, it's a good idea to go back and redo the tutorial on combat. It will help. Overall, it's a demanding game. Sleep, food, drink, and attention to your wounds play a crucial role in the player's health. Cleanliness, clothes, whether you steal something, and many other factors also play a significant role in your interactions within the game and how others treat you. There are rules in the game that need to be followed, such as not entering a town/village at night without a lit torch, as it may lead to imprisonment.
I also like that you find different things in each area, whether it's clothing or weapons. In general, you have many choices, and in large cities, even more, where you can almost buy everything you need. One thing to keep in mind is that it's not a game where you can say, "I have an hour free, let's play." It's a game that requires at least a 3-hour session to truly enjoy and make progress. It has long dialogues, long distances to travel, and you need to eat, sleep, and buy/sell what you need/don't need. As you can understand, it requires time, and that's something I really enjoy.
Now, regarding the price, even though I didn't buy it since I got it for free from the Epic Store, I believe that 20-30€ is a good price for a game that will keep you entertained for many days to months (depending on how much you play, of course). Especially if you want to engage in the numerous side quests it offers (the game's playtime ranges from 50 to 150 hours approximately).
5/5 from me! I highly recommend it! And I hope to hear about Kingdom Come Deliverance 2 soon!
Τρομερό παιχνίδι! Σίγουρα θα το έβαζα μέσα στα top10 μου (είμαι 30 χρονών και παίζω τουλάχιστον από τα 10 μου). Το περίμενα πως και πως από το 2014 σχεδόν, όταν ήταν ακόμα στην φάση της υλοποίησης και ζητούσαν στο site τους donate για να συνεχίσουν αυτό τους το εγχείρημα. Τελικά το 2018 είχαμε το επίσημο release! Και ευτυχώς δεν με διέψευσε!
Επειδή μου αρέσει πάρα πολύ ο μεσαίωνας, το συγκεκριμένο παιχνίδι κάνει τρομερή μεταφορά του παίχτη σε αυτήν την εποχή. Πολύ ωραία και προσεγμένη δουλειά. Ωραία ιστορία, τρομερά γραφικά, τεράστιος χάρτης. Ότι πρέπει να έχει ένα game του είδους δηλαδή!
Όταν λέμε ότι ο χάρτης είναι τεράστιος, το εννοούμε! Να φανταστείς ότι έχεις την επιλογή να κινείσαι με fast-travel από χωριό σε χωριό και πάλι θέλει κάποια ώρα, όχι να πας ο ίδιος την διαδρομή. Σε αυτήν την διαδρομή μπορεί να σου τύχουν διάφορα, όπως να βρεις κάποιον τυχαίο και να σου δώσει quest, να σου την πέσουν ληστές κ.α. Πραγματικά εμένα το να έχει ένα open world game τόσο μεγάλο χάρτη μου αρέσει πάρα πολύ.
Πάμε στα γραφικά. Θα χρειαστείτε καλό υπολογιστή γιατί είναι βαρύ παιχνίδι. Εγώ το τρέχω σε έναν 8700k με μια RX580 και το παίζω στα High για να έχω τουλάχιστον 60FPS (για very high και ultra θα χρειαστείτε πολύ καλύτερη κάρτα). Πάντως, οι διαφορές του να παίζεις το game στο High από το Ultra δεν είναι τρομερές. Το παιχνίδι δείχνει πανέμορφο ακόμα και στα Medium/Low, που εντάξει, εκεί φαίνεται λίγο πως δεν παίζεις με την καλύτερη δυνατή ποιότητα.
Τα γραφικά πάντως του παιχνιδιού είναι τρομερά. Πραγματικά πανέμορφο μεσαιωνικό τοπίο.
Το gameplay του μου άρεσε. Έχω διαβάσει ότι έχει δύσκολο combat mode, ίσως και να είναι λίγο, αλλά εμένα προσωπικά μου άρεσε. Συνήθεια είναι και αν τυχόν τα βρείτε δύσκολα, πηγαίντε και ξανακάνετε ξανά το tutorial σχετικά με το πως να μάχεσαι. Θα βοηθήσει.
Γενικά πάντως είναι ένα απαιτητικό game. Ο ύπνος, το φαΐ, το ποτό, η προσοχή στις πληγές σου, παίζουν βασικό ρόλο στην υγεία του παίχτη. Η καθαριότητα, τα ρούχα, το αν θα κλέψεις κάτι, και τόσα ακόμα, παίζουν μεγάλο ρόλο σε ότι έχει να κάνει με την συναναστροφή σου μέσα στο παιχνίδι και με το πως θα σου συμπεριφέρονται. Υπάρχουν κανόνες μέσα στο παιχνίδι που θα πρέπει να τηρούνται πχ το να μπεις σε πόλη/χωριό βράδυ χωρίς να έχει δάδα αναμμένη, μπορεί να σε οδηγήσει στην φυλακή.
Μου αρέσει επίσης που σε κάθε περιοχή βρίσκεις διαφορετικά πράγματα. Είτε ενδυμασία, είτε όπλα. Γενικά έχεις πολλές επιλογές και σε μεγάλες πόλεις ακόμα περισσότερες, που σχεδόν μπορείς να αγοράσεις τα πάντα από είδη. Αυτό που θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι ότι δεν είναι παιχνίδι που θα πεις έχω 1 ώρα κενό, ας μπω να παίξω. Είναι παιχνίδι που για να το ευχαριστηθείς και να έχεις και κάποια πρόοδο, θα χρειαστείς ένα 3ωρο τουλάχιστον. Έχει μεγάλους διαλόγους, μεγάλες αποστάσεις, εσύ να πρέπει να φας, να κοιμηθείς, να αγοράσεις/πουλήσεις ότι χρειάζεσαι/δεν χρειάζεσαι. Όπως καταλαβαίνεται, τον θέλει τον χρόνο του και αυτό επίσης είναι κάτι εμένα που μου αρέσει πολύ.
Τώρα για την τιμή μου, αν και δεν το αγόρασα μιας και το πήρα δωρεάν από το Epic Store, θεωρώ ότι τα 20-30€ είναι μια καλή τιμή για ένα παιχνίδι που θα σε κρατήσει για πολλές μέρες έως μήνα (ανάλογα πόσο παίζεις εννοείται). Πόσο μάλλον αν θες να ασχοληθείς και με τα πάρα πολλά side quests που έχει (ο χρόνος του παιχνιδιού κυμαίνεται από 50 έως 150 ώρες περίπου).
5/5 από εμένα! Το προτείνω! Και ελπίζω σύντομα να ακούσω για Kingdom Come Deliverance 2!