Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The only negative thing is that the remote controls are very sensitive... in 6 years I bought two for 50 euros because the controllers broke on the first one... by changing the central unit, only the second controllers work, so you don't need to reinstall, you just unplug the cables, connect the new ones, and the new controllers work... one key to go and copy 50 euros is not enough, I would give 5 stars if I changed the controllers in a decade
Το μόνο αρνητικό είναι πολύ ευαίσθητα τα τηλεχειριστήρια ...σε 6 χρόνια αγόρασα δύο από 50ευρω γιατί στο πρώτο χάλασαν τα χειριστήρια...αλλάζοντας την κεντρική μονάδα μόνο δουλεύουν τα δεύτερα χειριστήρια δν χρειάζεται δηλαδή να ξανακάνεις εγκατάσταση ξεκουμπωνεις τις Φύσσες βάζεις την καινούργια και δουλεύουν τα καινούργια χειριστήρια...ένα κλειδί να πας να αντιγράψεις 50 ευρώ δν φτάνουν θα έβαζα 5 αστέρια αν άλλαζα τα χειριστήρια στην δεκαετία
For its price, it is excellent.
It is bidirectional and the range it informs is satisfactory (within an entire building block with 2 apartment buildings).
It does not have the option to only open the trunk (only for new ones that "launch" the trunk).
As for the negatives, you cannot unlock only the trunk and every time you open any door, the alarms flash about 15 times and you cannot cancel it.
Για τα λεφτά του είναι άψογος.
Είναι αμφίδρομος και η απόσταση που ενημερώνει είναι ικανοποιητική (ανάμεσα σε ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο με 2 πολυκατοικίες).
Δεν έχει επιλογή να ανοίγει μόνο το πορτπαγκάζ (μόνο για τα καινούργια που "εκτοξεύουν" το πορτπαγκάζ).
Στα αρνητικά το ότι δεν μπορείς να ξεκλειδώσεις μόνο το πορτπαγκάζ και ότι κάθε φορά που ανοίγεις οποιαδήποτε πόρτα αναβοσβήνουν τα αλάρμ για 15 περίπου φορές και δεν μπορείς να το ακυρώσεις αυτό.
Like the others, the controller broke in less than a year. The second one doesn't even send a notification when a tractor passes over a car. It might be because of the installation, but now I doubt it when I see the comments of others. No, clearly no, I wouldn't buy it again.
I bought the 1068 model. It might have a different quality compared to the others.
Edit: The second controller broke within a year... and now I lock it with its own central locking. I'm changing the rating to 1 star out of 2 because now that it locks with the central locking at night, the windows and sunroof randomly open by themselves and stay open. The neighbors have already notified me 4 times that they found them open. Fortunately, I haven't been robbed yet because it's a good neighborhood.
I bought the Steelmate 888X10 and everything works perfectly. It's worth spending a little more money for better quality.
Όπως και οι υπόλοιποι σε λιγότερο από χρόνο το χειριστήριο τα έφτυσε. Το δεύτερο δεν στέλνει ειδοποίηση ακόμη και τρακτέρ να περάσει πάνω από αμάξι. Μπορεί να φταίει όντως λόγω τοποθέτησης αλλά αμφιβάλλω τώρα που βλέπω τα σχόλια και των υπολοίπων. Όχι ,ξεκάθαρα όχι δεν θα το αγόραζα ξανά.
Έχω πάρει το μοντέλο 1068. Μπορεί να έχει διαφορά ποιότητας με τα υπόλοιπα.
Edit: Χάλασε και το δεύτερο χειριστήριο όλα αυτά μέσα σε έναν χρόνο.... και τώρα το κλειδώνω με το δικό του κεντρικό κλείδωμα. Αλλάζω την βαθμολογία σε 1 αστέρι από 2 γιατί τώρα που κλειδώνει με το κεντρικό κλείδωμα το βράδυ τελείως random ανοίγουν τα παράθυρα μόνα τους καθώς και η ηλιοροφή, και μένουν ανοιχτά. Με έχουν ειδοποιήσει 4 φορές ήδη οι γείτονες ότι τα βρήκαν ανοιχτά. Ευτυχώς δεν με έχουν κλέψει ακόμη γιατί είναι καλή γειτονιά.
Πήρα Steelmate 888X10 και όλα δουλεύουν άψογα. Αξίζει να δώσετε λίγα λεφτά παραπάνω για καλύτερη ποιότητα.
In the semester above, the first controller broke. It goes without saying that it cannot be fixed. The controllers require a battery every 2 months (and they are not easy to find, nor are they cheap). Within 1.5 years, the second controller with the alarm activated broke, resulting in me having to disconnect the sirens and power in order to drive the car without the alarm going off. I definitely would not recommend it for purchase.
Στο εξάμηνο επάνω χάλασε το πρώτο κοντρόλ. Εννοείται ότι δεν φτιάχνεται. Τα κοντρόλ θέλουν κάθε 2 μήνες μπαταρια(και δεν τις βρίσκεις και εύκολα, και δεν είναι και φθηνές) στον 1.5 χρόνο χάλασε και το δεύτερο κοντρόλ με τον συναγερμό ενεργοποοημενο με αποτέλεσμα να πρέπει να κόψω γειώσεις και ρεύματα από τη σειρήνα για να μπορέσω να οδηγήσω το αυτοκίνητο χωρίς ο συναγερμός να χτυπάει. Δεν θα τον πρότεινα σίγουρα για αγορά.....
Perfect for its price, excellent at 55 euros, easily reaches 150 meters, very nice construction and easy to use. It is up to the person who installs it how sensitive they want it to be, with a slight tap the car starts beeping, it's just perfect, I can say that with my eyes closed. And let me add, it not only reaches 150 meters, but it also reaches inside the house. I am in the kitchen and the car is on the road and the house is on the upper side, high up, and it still reaches inside the house
άψογο για τα λεφτά του τέλειο στα 55 εύρο πιάνει άνετα στα 150 μέτρα πολύ ωραία κατασκευή και εύκολο στην χρήση φτιάχνετε εκείνος που θα σας το εγκατάσταση πόσο ευαίσθητο θέλετε να είναι με έναν κοπανιμα το αμάξι αρχίζει να βαράει απλά είναι τέλειο με κλειστά τα μάτια και να προσθέσω δεν πιάνει μόνο στα 150 μέτρα και βάλε πιάνει και μέσα από το σπίτι είμαι στην κουζίνα το αυτόκινητο είναι κάτι το δρόμο και το σπίτι είμαι από την πάνω μεριά ψηλά και πιάνει και μέσα από το σπίτι
After 1 year of use: Excellent for its price - I haven't been able to test the shock absorption. It seems like it's not working or I need to damage my car to make it move forward. For this reason alone, 4 stars. I recommend it and may buy it again
Μετά από 1 χρόνο χρήσης: Εξαιρετικό για τα χρήματά του - δεν έχω μπορέσει να τεστάρω το αντικραδασμικό. Μοιάζει να μην δουλεύει ή πρέπει να κάνω ζημιά στο αμάξι μου για να πάρει μπροστά. Γι' αυτό το λόγο και μόνο τα 4 αστέρια. Το προτείνω και μπορεί να το ξαναπάρω
The only negative thing is that the remote controls are very sensitive... in 6 years I bought two for 50 euros because the controllers broke on the first one... by changing the central unit, only the second controllers work, so you don't need to reinstall, you just unplug the cables, connect the new ones, and the new controllers work... one key to go and copy 50 euros is not enough, I would give 5 stars if I changed the controllers in a decade
Το μόνο αρνητικό είναι πολύ ευαίσθητα τα τηλεχειριστήρια ...σε 6 χρόνια αγόρασα δύο από 50ευρω γιατί στο πρώτο χάλασαν τα χειριστήρια...αλλάζοντας την κεντρική μονάδα μόνο δουλεύουν τα δεύτερα χειριστήρια δν χρειάζεται δηλαδή να ξανακάνεις εγκατάσταση ξεκουμπωνεις τις Φύσσες βάζεις την καινούργια και δουλεύουν τα καινούργια χειριστήρια...ένα κλειδί να πας να αντιγράψεις 50 ευρώ δν φτάνουν θα έβαζα 5 αστέρια αν άλλαζα τα χειριστήρια στην δεκαετία
For its price, it is excellent.
It is bidirectional and the range it informs is satisfactory (within an entire building block with 2 apartment buildings).
It does not have the option to only open the trunk (only for new ones that "launch" the trunk).
As for the negatives, you cannot unlock only the trunk and every time you open any door, the alarms flash about 15 times and you cannot cancel it.
Για τα λεφτά του είναι άψογος.
Είναι αμφίδρομος και η απόσταση που ενημερώνει είναι ικανοποιητική (ανάμεσα σε ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο με 2 πολυκατοικίες).
Δεν έχει επιλογή να ανοίγει μόνο το πορτπαγκάζ (μόνο για τα καινούργια που "εκτοξεύουν" το πορτπαγκάζ).
Στα αρνητικά το ότι δεν μπορείς να ξεκλειδώσεις μόνο το πορτπαγκάζ και ότι κάθε φορά που ανοίγεις οποιαδήποτε πόρτα αναβοσβήνουν τα αλάρμ για 15 περίπου φορές και δεν μπορείς να το ακυρώσεις αυτό.
Like the others, the controller broke in less than a year. The second one doesn't even send a notification when a tractor passes over a car. It might be because of the installation, but now I doubt it when I see the comments of others. No, clearly no, I wouldn't buy it again.
I bought the 1068 model. It might have a different quality compared to the others.
Edit: The second controller broke within a year... and now I lock it with its own central locking. I'm changing the rating to 1 star out of 2 because now that it locks with the central locking at night, the windows and sunroof randomly open by themselves and stay open. The neighbors have already notified me 4 times that they found them open. Fortunately, I haven't been robbed yet because it's a good neighborhood.
I bought the Steelmate 888X10 and everything works perfectly. It's worth spending a little more money for better quality.
Όπως και οι υπόλοιποι σε λιγότερο από χρόνο το χειριστήριο τα έφτυσε. Το δεύτερο δεν στέλνει ειδοποίηση ακόμη και τρακτέρ να περάσει πάνω από αμάξι. Μπορεί να φταίει όντως λόγω τοποθέτησης αλλά αμφιβάλλω τώρα που βλέπω τα σχόλια και των υπολοίπων. Όχι ,ξεκάθαρα όχι δεν θα το αγόραζα ξανά.
Έχω πάρει το μοντέλο 1068. Μπορεί να έχει διαφορά ποιότητας με τα υπόλοιπα.
Edit: Χάλασε και το δεύτερο χειριστήριο όλα αυτά μέσα σε έναν χρόνο.... και τώρα το κλειδώνω με το δικό του κεντρικό κλείδωμα. Αλλάζω την βαθμολογία σε 1 αστέρι από 2 γιατί τώρα που κλειδώνει με το κεντρικό κλείδωμα το βράδυ τελείως random ανοίγουν τα παράθυρα μόνα τους καθώς και η ηλιοροφή, και μένουν ανοιχτά. Με έχουν ειδοποιήσει 4 φορές ήδη οι γείτονες ότι τα βρήκαν ανοιχτά. Ευτυχώς δεν με έχουν κλέψει ακόμη γιατί είναι καλή γειτονιά.
Πήρα Steelmate 888X10 και όλα δουλεύουν άψογα. Αξίζει να δώσετε λίγα λεφτά παραπάνω για καλύτερη ποιότητα.
In the semester above, the first controller broke. It goes without saying that it cannot be fixed. The controllers require a battery every 2 months (and they are not easy to find, nor are they cheap). Within 1.5 years, the second controller with the alarm activated broke, resulting in me having to disconnect the sirens and power in order to drive the car without the alarm going off. I definitely would not recommend it for purchase.
Στο εξάμηνο επάνω χάλασε το πρώτο κοντρόλ. Εννοείται ότι δεν φτιάχνεται. Τα κοντρόλ θέλουν κάθε 2 μήνες μπαταρια(και δεν τις βρίσκεις και εύκολα, και δεν είναι και φθηνές) στον 1.5 χρόνο χάλασε και το δεύτερο κοντρόλ με τον συναγερμό ενεργοποοημενο με αποτέλεσμα να πρέπει να κόψω γειώσεις και ρεύματα από τη σειρήνα για να μπορέσω να οδηγήσω το αυτοκίνητο χωρίς ο συναγερμός να χτυπάει. Δεν θα τον πρότεινα σίγουρα για αγορά.....
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The only negative thing is that the remote controls are very sensitive... in 6 years I bought two for 50 euros because the controllers broke on the first one... by changing the central unit, only the second controllers work, so you don't need to reinstall, you just unplug the cables, connect the new ones, and the new controllers work... one key to go and copy 50 euros is not enough, I would give 5 stars if I changed the controllers in a decade
Το μόνο αρνητικό είναι πολύ ευαίσθητα τα τηλεχειριστήρια ...σε 6 χρόνια αγόρασα δύο από 50ευρω γιατί στο πρώτο χάλασαν τα χειριστήρια...αλλάζοντας την κεντρική μονάδα μόνο δουλεύουν τα δεύτερα χειριστήρια δν χρειάζεται δηλαδή να ξανακάνεις εγκατάσταση ξεκουμπωνεις τις Φύσσες βάζεις την καινούργια και δουλεύουν τα καινούργια χειριστήρια...ένα κλειδί να πας να αντιγράψεις 50 ευρώ δν φτάνουν θα έβαζα 5 αστέρια αν άλλαζα τα χειριστήρια στην δεκαετία
For its price, it is excellent.
It is bidirectional and the range it informs is satisfactory (within an entire building block with 2 apartment buildings).
It does not have the option to only open the trunk (only for new ones that "launch" the trunk).
As for the negatives, you cannot unlock only the trunk and every time you open any door, the alarms flash about 15 times and you cannot cancel it.
Για τα λεφτά του είναι άψογος.
Είναι αμφίδρομος και η απόσταση που ενημερώνει είναι ικανοποιητική (ανάμεσα σε ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο με 2 πολυκατοικίες).
Δεν έχει επιλογή να ανοίγει μόνο το πορτπαγκάζ (μόνο για τα καινούργια που "εκτοξεύουν" το πορτπαγκάζ).
Στα αρνητικά το ότι δεν μπορείς να ξεκλειδώσεις μόνο το πορτπαγκάζ και ότι κάθε φορά που ανοίγεις οποιαδήποτε πόρτα αναβοσβήνουν τα αλάρμ για 15 περίπου φορές και δεν μπορείς να το ακυρώσεις αυτό.
Like the others, the controller broke in less than a year. The second one doesn't even send a notification when a tractor passes over a car. It might be because of the installation, but now I doubt it when I see the comments of others. No, clearly no, I wouldn't buy it again.
I bought the 1068 model. It might have a different quality compared to the others.
Edit: The second controller broke within a year... and now I lock it with its own central locking. I'm changing the rating to 1 star out of 2 because now that it locks with the central locking at night, the windows and sunroof randomly open by themselves and stay open. The neighbors have already notified me 4 times that they found them open. Fortunately, I haven't been robbed yet because it's a good neighborhood.
I bought the Steelmate 888X10 and everything works perfectly. It's worth spending a little more money for better quality.
Όπως και οι υπόλοιποι σε λιγότερο από χρόνο το χειριστήριο τα έφτυσε. Το δεύτερο δεν στέλνει ειδοποίηση ακόμη και τρακτέρ να περάσει πάνω από αμάξι. Μπορεί να φταίει όντως λόγω τοποθέτησης αλλά αμφιβάλλω τώρα που βλέπω τα σχόλια και των υπολοίπων. Όχι ,ξεκάθαρα όχι δεν θα το αγόραζα ξανά.
Έχω πάρει το μοντέλο 1068. Μπορεί να έχει διαφορά ποιότητας με τα υπόλοιπα.
Edit: Χάλασε και το δεύτερο χειριστήριο όλα αυτά μέσα σε έναν χρόνο.... και τώρα το κλειδώνω με το δικό του κεντρικό κλείδωμα. Αλλάζω την βαθμολογία σε 1 αστέρι από 2 γιατί τώρα που κλειδώνει με το κεντρικό κλείδωμα το βράδυ τελείως random ανοίγουν τα παράθυρα μόνα τους καθώς και η ηλιοροφή, και μένουν ανοιχτά. Με έχουν ειδοποιήσει 4 φορές ήδη οι γείτονες ότι τα βρήκαν ανοιχτά. Ευτυχώς δεν με έχουν κλέψει ακόμη γιατί είναι καλή γειτονιά.
Πήρα Steelmate 888X10 και όλα δουλεύουν άψογα. Αξίζει να δώσετε λίγα λεφτά παραπάνω για καλύτερη ποιότητα.
In the semester above, the first controller broke. It goes without saying that it cannot be fixed. The controllers require a battery every 2 months (and they are not easy to find, nor are they cheap). Within 1.5 years, the second controller with the alarm activated broke, resulting in me having to disconnect the sirens and power in order to drive the car without the alarm going off. I definitely would not recommend it for purchase.
Στο εξάμηνο επάνω χάλασε το πρώτο κοντρόλ. Εννοείται ότι δεν φτιάχνεται. Τα κοντρόλ θέλουν κάθε 2 μήνες μπαταρια(και δεν τις βρίσκεις και εύκολα, και δεν είναι και φθηνές) στον 1.5 χρόνο χάλασε και το δεύτερο κοντρόλ με τον συναγερμό ενεργοποοημενο με αποτέλεσμα να πρέπει να κόψω γειώσεις και ρεύματα από τη σειρήνα για να μπορέσω να οδηγήσω το αυτοκίνητο χωρίς ο συναγερμός να χτυπάει. Δεν θα τον πρότεινα σίγουρα για αγορά.....
Perfect for its price, excellent at 55 euros, easily reaches 150 meters, very nice construction and easy to use. It is up to the person who installs it how sensitive they want it to be, with a slight tap the car starts beeping, it's just perfect, I can say that with my eyes closed. And let me add, it not only reaches 150 meters, but it also reaches inside the house. I am in the kitchen and the car is on the road and the house is on the upper side, high up, and it still reaches inside the house
άψογο για τα λεφτά του τέλειο στα 55 εύρο πιάνει άνετα στα 150 μέτρα πολύ ωραία κατασκευή και εύκολο στην χρήση φτιάχνετε εκείνος που θα σας το εγκατάσταση πόσο ευαίσθητο θέλετε να είναι με έναν κοπανιμα το αμάξι αρχίζει να βαράει απλά είναι τέλειο με κλειστά τα μάτια και να προσθέσω δεν πιάνει μόνο στα 150 μέτρα και βάλε πιάνει και μέσα από το σπίτι είμαι στην κουζίνα το αυτόκινητο είναι κάτι το δρόμο και το σπίτι είμαι από την πάνω μεριά ψηλά και πιάνει και μέσα από το σπίτι
After 1 year of use: Excellent for its price - I haven't been able to test the shock absorption. It seems like it's not working or I need to damage my car to make it move forward. For this reason alone, 4 stars. I recommend it and may buy it again
Μετά από 1 χρόνο χρήσης: Εξαιρετικό για τα χρήματά του - δεν έχω μπορέσει να τεστάρω το αντικραδασμικό. Μοιάζει να μην δουλεύει ή πρέπει να κάνω ζημιά στο αμάξι μου για να πάρει μπροστά. Γι' αυτό το λόγο και μόνο τα 4 αστέρια. Το προτείνω και μπορεί να το ξαναπάρω
The only negative thing is that the remote controls are very sensitive... in 6 years I bought two for 50 euros because the controllers broke on the first one... by changing the central unit, only the second controllers work, so you don't need to reinstall, you just unplug the cables, connect the new ones, and the new controllers work... one key to go and copy 50 euros is not enough, I would give 5 stars if I changed the controllers in a decade
Το μόνο αρνητικό είναι πολύ ευαίσθητα τα τηλεχειριστήρια ...σε 6 χρόνια αγόρασα δύο από 50ευρω γιατί στο πρώτο χάλασαν τα χειριστήρια...αλλάζοντας την κεντρική μονάδα μόνο δουλεύουν τα δεύτερα χειριστήρια δν χρειάζεται δηλαδή να ξανακάνεις εγκατάσταση ξεκουμπωνεις τις Φύσσες βάζεις την καινούργια και δουλεύουν τα καινούργια χειριστήρια...ένα κλειδί να πας να αντιγράψεις 50 ευρώ δν φτάνουν θα έβαζα 5 αστέρια αν άλλαζα τα χειριστήρια στην δεκαετία
For its price, it is excellent.
It is bidirectional and the range it informs is satisfactory (within an entire building block with 2 apartment buildings).
It does not have the option to only open the trunk (only for new ones that "launch" the trunk).
As for the negatives, you cannot unlock only the trunk and every time you open any door, the alarms flash about 15 times and you cannot cancel it.
Για τα λεφτά του είναι άψογος.
Είναι αμφίδρομος και η απόσταση που ενημερώνει είναι ικανοποιητική (ανάμεσα σε ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο με 2 πολυκατοικίες).
Δεν έχει επιλογή να ανοίγει μόνο το πορτπαγκάζ (μόνο για τα καινούργια που "εκτοξεύουν" το πορτπαγκάζ).
Στα αρνητικά το ότι δεν μπορείς να ξεκλειδώσεις μόνο το πορτπαγκάζ και ότι κάθε φορά που ανοίγεις οποιαδήποτε πόρτα αναβοσβήνουν τα αλάρμ για 15 περίπου φορές και δεν μπορείς να το ακυρώσεις αυτό.
Like the others, the controller broke in less than a year. The second one doesn't even send a notification when a tractor passes over a car. It might be because of the installation, but now I doubt it when I see the comments of others. No, clearly no, I wouldn't buy it again.
I bought the 1068 model. It might have a different quality compared to the others.
Edit: The second controller broke within a year... and now I lock it with its own central locking. I'm changing the rating to 1 star out of 2 because now that it locks with the central locking at night, the windows and sunroof randomly open by themselves and stay open. The neighbors have already notified me 4 times that they found them open. Fortunately, I haven't been robbed yet because it's a good neighborhood.
I bought the Steelmate 888X10 and everything works perfectly. It's worth spending a little more money for better quality.
Όπως και οι υπόλοιποι σε λιγότερο από χρόνο το χειριστήριο τα έφτυσε. Το δεύτερο δεν στέλνει ειδοποίηση ακόμη και τρακτέρ να περάσει πάνω από αμάξι. Μπορεί να φταίει όντως λόγω τοποθέτησης αλλά αμφιβάλλω τώρα που βλέπω τα σχόλια και των υπολοίπων. Όχι ,ξεκάθαρα όχι δεν θα το αγόραζα ξανά.
Έχω πάρει το μοντέλο 1068. Μπορεί να έχει διαφορά ποιότητας με τα υπόλοιπα.
Edit: Χάλασε και το δεύτερο χειριστήριο όλα αυτά μέσα σε έναν χρόνο.... και τώρα το κλειδώνω με το δικό του κεντρικό κλείδωμα. Αλλάζω την βαθμολογία σε 1 αστέρι από 2 γιατί τώρα που κλειδώνει με το κεντρικό κλείδωμα το βράδυ τελείως random ανοίγουν τα παράθυρα μόνα τους καθώς και η ηλιοροφή, και μένουν ανοιχτά. Με έχουν ειδοποιήσει 4 φορές ήδη οι γείτονες ότι τα βρήκαν ανοιχτά. Ευτυχώς δεν με έχουν κλέψει ακόμη γιατί είναι καλή γειτονιά.
Πήρα Steelmate 888X10 και όλα δουλεύουν άψογα. Αξίζει να δώσετε λίγα λεφτά παραπάνω για καλύτερη ποιότητα.
In the semester above, the first controller broke. It goes without saying that it cannot be fixed. The controllers require a battery every 2 months (and they are not easy to find, nor are they cheap). Within 1.5 years, the second controller with the alarm activated broke, resulting in me having to disconnect the sirens and power in order to drive the car without the alarm going off. I definitely would not recommend it for purchase.
Στο εξάμηνο επάνω χάλασε το πρώτο κοντρόλ. Εννοείται ότι δεν φτιάχνεται. Τα κοντρόλ θέλουν κάθε 2 μήνες μπαταρια(και δεν τις βρίσκεις και εύκολα, και δεν είναι και φθηνές) στον 1.5 χρόνο χάλασε και το δεύτερο κοντρόλ με τον συναγερμό ενεργοποοημενο με αποτέλεσμα να πρέπει να κόψω γειώσεις και ρεύματα από τη σειρήνα για να μπορέσω να οδηγήσω το αυτοκίνητο χωρίς ο συναγερμός να χτυπάει. Δεν θα τον πρότεινα σίγουρα για αγορά.....