Mouse pad made with material suitable for maintaining game speed as required. It features a fabric surface with low resistance to ensure excellent precision and comfort.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It stuck perfectly to the glass surface for which I bought it, it sits perfectly after the 2nd-3rd day (it was "wrapped" and needs some time to straighten/settle). I have my keyboard on top and it has comfortable space for my mouse which glides perfectly and responds well. I recommend it for surface cover but also as a mouse pad!! One empty star because I don't have a picture for the quality/durability, it's too early to draw conclusions.
Έπιασε τέλεια στην γυάλινη επιφάνεια για την οποία το αγόρασα, κάθετε τέλεια μετά τη 2η -3η μέρα (ήταν συσκευασμένο "τυλιγμένο" και θέλει λίγο χρόνο να ισιώσει /κάτσει). Έχω επάνω το πληκτρολόγιο και έχει και άνετο χώρο για το ποντίκι μου το οποίο γλιστρά μια χαρά αλλά και αποκρίνεται τέλεια.
Το συστήνω για κάλυμμα επιφάνειας αλλά και σαν mouse pad !!
Ένα αστεράκι κενό γιατί δεν έχω εικόνα για την ποιότητα / αντοχή, είναι νωρίς για συμπέρασμα.
Very pleasant to touch, its materials are of acceptable quality and do not cause irritation to the hand. Also, a satisfactory size, 750 X 300. On the wooden surface that I have, it does not move easily at all. And all this for only about 4 euros... At the two ends, it does not "sit" well at first, but with a little weight and over time, it flattens out... If I could find a negative, it would be that it is a bit thin... but not something bothersome... For simple use, it is the definition of value for money for me. Easily 5 stars!
Πολύ ευχάριστο στην αφή, τα υλικά του είναι αποδεκτής ποιότητας και δεν προκαλεί ερεθισμό στο χέρι. Ικανοποιητικό μέγεθος επίσης, 750 Χ 300. Σε ξύλινη επιφάνεια που το έχω, δε κουνιέται καθόλου εύκολα. Και όλα αυτά για μόνο 4 περίπου ευρώ... Στις δύο άκρες του στην αρχή δε "κάθεται" καλά αλλά με λίγο βάρος και με την πάροδο του χρόνου στρώνει... Αν θα μπορούσα να βρω ένα αρνητικό είναι ότι είναι λίγο λεπτό... όχι πάντως κάτι ενοχλητικό... Για απλή χρήση, ο ορισμός του VFM για μένα. Άνετα 5 αστέρια!
Finally, the keyboard fits entirely on top without overlapping, making it even more stable for the mouse. However, I would prefer it to be a little taller.
Επιτέλους χωράει και το πληκτρολόγιο ολόκληρο πάνω και δεν παλατζάρει, κρατώντας το ακόμα πιο σταθερό για το ποντίκι. Θα προτιμούσα να ήταν λίγο ψηλότερο όμως.
Nice mousepad, especially if you have a smaller desk, it covers from edge to edge. It doesn't slip from its position, and the mouse scrolling is seamless
Ωραιο mousepad,ειδικα αμα εχεις πιο μικρο γραφειακι πιανει απ ακρη σ ακρη
δεν γλιστραει απ τη θεση του,και η κυλιση του ποντικιου ειναι απροβληματιστη
Quite a good product for its price, it doesn't get damaged and I have washed it twice in the washing machine and it hasn't suffered anything, very durable, worth its money
Αρκετά καλό προϊόν για τα λεφτά του δεν παθαίνει τίποτα και έχω πλύνει δύο φορές στο πλυντήριο και δεν έχει πάθει τίποτα πολύ ανθεκτικό αξίζει τα λεφτά του
Very good mousepad, I have had it for 1 month and it still slides very well, just make sure to wash it of course! I wanted to buy the other mousepad that cost 6€ but a friend of mine who bought it said that it broke very quickly. It is worth its money and more, meaning that even if it costed 15€, I would still buy it.
Πολύ καλο mousepad το έχω 1 μήνα και ακόμα γλιστράει πάρα πολύ καλά, αρκεί να το πλένετε φυσικά! Ήθελα να πάρω το άλλο mousepad που έκανε 6€ αλλά ένας φίλος μου που το πείρε λέει πως χάλασε πολύ γρήγορα. Αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω, δηλαδή και 15€ να έκανε εγώ θα το αγόραζα.
Although I have it for only one day, I believe I am ready to comment on it. For anyone who wants a mousepad that can fit the keyboard and mouse on top, it is great. I believe it will last a long time because it has seams all around, which makes it more durable. The mouse moves perfectly and the mousepad doesn't move at all on the desk. It has a nice design. So, I believe this mousepad is worth it
Παρολο που το εχω μια μερα πιστευω ειμαι ετοιμος για να το σχολιασο, οποιος θελει ενα mousepad που να χωραει το keyboard και το mouse πανω ειναι μια χαρα , πιστευω θα κρατησει παρα πολυ καιρο επειδη γυρο γυρο εχει ραφες και αυτο κανει πιο ανθεκτικο , το ποντικι κουνιεται μια χαρα και το mousepad δεν κουνιεται καθολου πανω απο το γραφειο, εχει ομορφο σχεδιο. Οποτε εγω πιστευω οτι αξειζει αυτο το mousepad
Guys, it's worth it as much as it gets. The mousepad is very good, it facilitates mouse movement as if I had set the DPI to the max. It's really worth it, very good materials, seams all around. I recommend it 1000%, it's worth the 10 euros and more
Μαγκες αξιζει οσο δεν παει το mousepad πολυ καλο ευκολει κινηση του mouse λες και ειχα βαλει το dpi στο θεο αξιζει παρα πολυ καλα υλικα ραφες γυρω γυρω
Το προτυνω 1000% τα αξιζει τα 10ευρω και με το παραπανω
For a mousepad at this price, it is excellent. Even if it cost 20 euros in my opinion, it would be worth its money. The mouse glides very comfortably on its surface, its bottom is made of a material that literally "hooks" onto the desk and doesn't move at all, and the seams at the edges appear quite well-made. It is also easy to clean and looks much more expensive than its actual price... The only thing that needs ATTENTION is the dimensions. The length is 75cm and not 70cm... I don't know why all the stores have it listed as 70cm. It's not a big difference, I just mention it for those who have a specific space. The width is 30cm, as stated in the description.
Για mousepad σε αυτή τη τιμή, είναι εξαιρετικό. Και 20 ευρώ να είχε κατά τη γνώμη μου, θα τα άξιζε τα λεφτά του. Το ποντίκι κυλάει πολύ άνετα πάνω στην επιφάνεια του, ή κάτω πλευρά είναι από υλικό που "γαντζώνει" κυριολεκτικά πάνω στο γραφείο και δεν κουνάει με τίποτα και οι ραφές στο τελείωμα, φαίνονται αρκετά προσεγμένες. Επίσης καθαρίζεται εύκολα και δείχνει πολύ πιό ακριβό, από την πραγματική τιμή του... Το μόνο που χρειάζεται ΠΡΟΣΟΧΗ, είναι οι διαστάσεις. Το μήκος είναι 75cm και όχι 70cm... Δεν ξέρω γιατί όλα τα καταστήματα, το έχουν σαν 70cm. Δεν είναι μεγάλη διαφορά, απλώς το αναφέρω γι' αυτούς που έχουν συγκεκριμένο χώρο. Το πλάτος είναι 30cm, όπως αναφέρεται στην περιγραφή.
For its price, the mouse is excellent. It glides effortlessly, with no comparison to the previous one I had, a steelseries. It's perfect, get it without hesitation
Για τα λεφτα του ειναι άριστο το ποντίκι γλυστράει χωρίς δυσκολία καμία σχέση με το προηγούμενο που ειχα ένα steelseries είναι τέλειο πάρτε το με κλειστά μάτια
The best thing, before I bought a Razer mousepad, I had this one, the mouse glides very comfortably on it and it also has some extra stitches on top and on the corners to prevent the keyboard and mouse from slipping off. Whatever I say is not enough
Οτι καλυτερο,πριν παρω razer mousepad ειχα αυτο,το ποντικι γλυστραει πολυ ανετα πανω του και εχει και επιπλεον καποιες ραφες πανω-πανω και στις γωνιες για να μην φευγει πληκτρολογιο και ποντικι απο πανω του.Οτι και να πω ειναι λιγο
It stuck perfectly to the glass surface for which I bought it, it sits perfectly after the 2nd-3rd day (it was "wrapped" and needs some time to straighten/settle). I have my keyboard on top and it has comfortable space for my mouse which glides perfectly and responds well. I recommend it for surface cover but also as a mouse pad!! One empty star because I don't have a picture for the quality/durability, it's too early to draw conclusions.
Έπιασε τέλεια στην γυάλινη επιφάνεια για την οποία το αγόρασα, κάθετε τέλεια μετά τη 2η -3η μέρα (ήταν συσκευασμένο "τυλιγμένο" και θέλει λίγο χρόνο να ισιώσει /κάτσει). Έχω επάνω το πληκτρολόγιο και έχει και άνετο χώρο για το ποντίκι μου το οποίο γλιστρά μια χαρά αλλά και αποκρίνεται τέλεια.
Το συστήνω για κάλυμμα επιφάνειας αλλά και σαν mouse pad !!
Ένα αστεράκι κενό γιατί δεν έχω εικόνα για την ποιότητα / αντοχή, είναι νωρίς για συμπέρασμα.
Very pleasant to touch, its materials are of acceptable quality and do not cause irritation to the hand. Also, a satisfactory size, 750 X 300. On the wooden surface that I have, it does not move easily at all. And all this for only about 4 euros... At the two ends, it does not "sit" well at first, but with a little weight and over time, it flattens out... If I could find a negative, it would be that it is a bit thin... but not something bothersome... For simple use, it is the definition of value for money for me. Easily 5 stars!
Πολύ ευχάριστο στην αφή, τα υλικά του είναι αποδεκτής ποιότητας και δεν προκαλεί ερεθισμό στο χέρι. Ικανοποιητικό μέγεθος επίσης, 750 Χ 300. Σε ξύλινη επιφάνεια που το έχω, δε κουνιέται καθόλου εύκολα. Και όλα αυτά για μόνο 4 περίπου ευρώ... Στις δύο άκρες του στην αρχή δε "κάθεται" καλά αλλά με λίγο βάρος και με την πάροδο του χρόνου στρώνει... Αν θα μπορούσα να βρω ένα αρνητικό είναι ότι είναι λίγο λεπτό... όχι πάντως κάτι ενοχλητικό... Για απλή χρήση, ο ορισμός του VFM για μένα. Άνετα 5 αστέρια!
Finally, the keyboard fits entirely on top without overlapping, making it even more stable for the mouse. However, I would prefer it to be a little taller.
Επιτέλους χωράει και το πληκτρολόγιο ολόκληρο πάνω και δεν παλατζάρει, κρατώντας το ακόμα πιο σταθερό για το ποντίκι. Θα προτιμούσα να ήταν λίγο ψηλότερο όμως.
Nice mousepad, especially if you have a smaller desk, it covers from edge to edge. It doesn't slip from its position, and the mouse scrolling is seamless
Ωραιο mousepad,ειδικα αμα εχεις πιο μικρο γραφειακι πιανει απ ακρη σ ακρη
δεν γλιστραει απ τη θεση του,και η κυλιση του ποντικιου ειναι απροβληματιστη
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It stuck perfectly to the glass surface for which I bought it, it sits perfectly after the 2nd-3rd day (it was "wrapped" and needs some time to straighten/settle). I have my keyboard on top and it has comfortable space for my mouse which glides perfectly and responds well. I recommend it for surface cover but also as a mouse pad!! One empty star because I don't have a picture for the quality/durability, it's too early to draw conclusions.
Έπιασε τέλεια στην γυάλινη επιφάνεια για την οποία το αγόρασα, κάθετε τέλεια μετά τη 2η -3η μέρα (ήταν συσκευασμένο "τυλιγμένο" και θέλει λίγο χρόνο να ισιώσει /κάτσει). Έχω επάνω το πληκτρολόγιο και έχει και άνετο χώρο για το ποντίκι μου το οποίο γλιστρά μια χαρά αλλά και αποκρίνεται τέλεια.
Το συστήνω για κάλυμμα επιφάνειας αλλά και σαν mouse pad !!
Ένα αστεράκι κενό γιατί δεν έχω εικόνα για την ποιότητα / αντοχή, είναι νωρίς για συμπέρασμα.
Very pleasant to touch, its materials are of acceptable quality and do not cause irritation to the hand. Also, a satisfactory size, 750 X 300. On the wooden surface that I have, it does not move easily at all. And all this for only about 4 euros... At the two ends, it does not "sit" well at first, but with a little weight and over time, it flattens out... If I could find a negative, it would be that it is a bit thin... but not something bothersome... For simple use, it is the definition of value for money for me. Easily 5 stars!
Πολύ ευχάριστο στην αφή, τα υλικά του είναι αποδεκτής ποιότητας και δεν προκαλεί ερεθισμό στο χέρι. Ικανοποιητικό μέγεθος επίσης, 750 Χ 300. Σε ξύλινη επιφάνεια που το έχω, δε κουνιέται καθόλου εύκολα. Και όλα αυτά για μόνο 4 περίπου ευρώ... Στις δύο άκρες του στην αρχή δε "κάθεται" καλά αλλά με λίγο βάρος και με την πάροδο του χρόνου στρώνει... Αν θα μπορούσα να βρω ένα αρνητικό είναι ότι είναι λίγο λεπτό... όχι πάντως κάτι ενοχλητικό... Για απλή χρήση, ο ορισμός του VFM για μένα. Άνετα 5 αστέρια!
Finally, the keyboard fits entirely on top without overlapping, making it even more stable for the mouse. However, I would prefer it to be a little taller.
Επιτέλους χωράει και το πληκτρολόγιο ολόκληρο πάνω και δεν παλατζάρει, κρατώντας το ακόμα πιο σταθερό για το ποντίκι. Θα προτιμούσα να ήταν λίγο ψηλότερο όμως.
Nice mousepad, especially if you have a smaller desk, it covers from edge to edge. It doesn't slip from its position, and the mouse scrolling is seamless
Ωραιο mousepad,ειδικα αμα εχεις πιο μικρο γραφειακι πιανει απ ακρη σ ακρη
δεν γλιστραει απ τη θεση του,και η κυλιση του ποντικιου ειναι απροβληματιστη
Quite a good product for its price, it doesn't get damaged and I have washed it twice in the washing machine and it hasn't suffered anything, very durable, worth its money
Αρκετά καλό προϊόν για τα λεφτά του δεν παθαίνει τίποτα και έχω πλύνει δύο φορές στο πλυντήριο και δεν έχει πάθει τίποτα πολύ ανθεκτικό αξίζει τα λεφτά του
Very good mousepad, I have had it for 1 month and it still slides very well, just make sure to wash it of course! I wanted to buy the other mousepad that cost 6€ but a friend of mine who bought it said that it broke very quickly. It is worth its money and more, meaning that even if it costed 15€, I would still buy it.
Πολύ καλο mousepad το έχω 1 μήνα και ακόμα γλιστράει πάρα πολύ καλά, αρκεί να το πλένετε φυσικά! Ήθελα να πάρω το άλλο mousepad που έκανε 6€ αλλά ένας φίλος μου που το πείρε λέει πως χάλασε πολύ γρήγορα. Αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω, δηλαδή και 15€ να έκανε εγώ θα το αγόραζα.
Although I have it for only one day, I believe I am ready to comment on it. For anyone who wants a mousepad that can fit the keyboard and mouse on top, it is great. I believe it will last a long time because it has seams all around, which makes it more durable. The mouse moves perfectly and the mousepad doesn't move at all on the desk. It has a nice design. So, I believe this mousepad is worth it
Παρολο που το εχω μια μερα πιστευω ειμαι ετοιμος για να το σχολιασο, οποιος θελει ενα mousepad που να χωραει το keyboard και το mouse πανω ειναι μια χαρα , πιστευω θα κρατησει παρα πολυ καιρο επειδη γυρο γυρο εχει ραφες και αυτο κανει πιο ανθεκτικο , το ποντικι κουνιεται μια χαρα και το mousepad δεν κουνιεται καθολου πανω απο το γραφειο, εχει ομορφο σχεδιο. Οποτε εγω πιστευω οτι αξειζει αυτο το mousepad
Guys, it's worth it as much as it gets. The mousepad is very good, it facilitates mouse movement as if I had set the DPI to the max. It's really worth it, very good materials, seams all around. I recommend it 1000%, it's worth the 10 euros and more
Μαγκες αξιζει οσο δεν παει το mousepad πολυ καλο ευκολει κινηση του mouse λες και ειχα βαλει το dpi στο θεο αξιζει παρα πολυ καλα υλικα ραφες γυρω γυρω
Το προτυνω 1000% τα αξιζει τα 10ευρω και με το παραπανω
For a mousepad at this price, it is excellent. Even if it cost 20 euros in my opinion, it would be worth its money. The mouse glides very comfortably on its surface, its bottom is made of a material that literally "hooks" onto the desk and doesn't move at all, and the seams at the edges appear quite well-made. It is also easy to clean and looks much more expensive than its actual price... The only thing that needs ATTENTION is the dimensions. The length is 75cm and not 70cm... I don't know why all the stores have it listed as 70cm. It's not a big difference, I just mention it for those who have a specific space. The width is 30cm, as stated in the description.
Για mousepad σε αυτή τη τιμή, είναι εξαιρετικό. Και 20 ευρώ να είχε κατά τη γνώμη μου, θα τα άξιζε τα λεφτά του. Το ποντίκι κυλάει πολύ άνετα πάνω στην επιφάνεια του, ή κάτω πλευρά είναι από υλικό που "γαντζώνει" κυριολεκτικά πάνω στο γραφείο και δεν κουνάει με τίποτα και οι ραφές στο τελείωμα, φαίνονται αρκετά προσεγμένες. Επίσης καθαρίζεται εύκολα και δείχνει πολύ πιό ακριβό, από την πραγματική τιμή του... Το μόνο που χρειάζεται ΠΡΟΣΟΧΗ, είναι οι διαστάσεις. Το μήκος είναι 75cm και όχι 70cm... Δεν ξέρω γιατί όλα τα καταστήματα, το έχουν σαν 70cm. Δεν είναι μεγάλη διαφορά, απλώς το αναφέρω γι' αυτούς που έχουν συγκεκριμένο χώρο. Το πλάτος είναι 30cm, όπως αναφέρεται στην περιγραφή.
For its price, the mouse is excellent. It glides effortlessly, with no comparison to the previous one I had, a steelseries. It's perfect, get it without hesitation
Για τα λεφτα του ειναι άριστο το ποντίκι γλυστράει χωρίς δυσκολία καμία σχέση με το προηγούμενο που ειχα ένα steelseries είναι τέλειο πάρτε το με κλειστά μάτια
The best thing, before I bought a Razer mousepad, I had this one, the mouse glides very comfortably on it and it also has some extra stitches on top and on the corners to prevent the keyboard and mouse from slipping off. Whatever I say is not enough
Οτι καλυτερο,πριν παρω razer mousepad ειχα αυτο,το ποντικι γλυστραει πολυ ανετα πανω του και εχει και επιπλεον καποιες ραφες πανω-πανω και στις γωνιες για να μην φευγει πληκτρολογιο και ποντικι απο πανω του.Οτι και να πω ειναι λιγο
It stuck perfectly to the glass surface for which I bought it, it sits perfectly after the 2nd-3rd day (it was "wrapped" and needs some time to straighten/settle). I have my keyboard on top and it has comfortable space for my mouse which glides perfectly and responds well. I recommend it for surface cover but also as a mouse pad!! One empty star because I don't have a picture for the quality/durability, it's too early to draw conclusions.
Έπιασε τέλεια στην γυάλινη επιφάνεια για την οποία το αγόρασα, κάθετε τέλεια μετά τη 2η -3η μέρα (ήταν συσκευασμένο "τυλιγμένο" και θέλει λίγο χρόνο να ισιώσει /κάτσει). Έχω επάνω το πληκτρολόγιο και έχει και άνετο χώρο για το ποντίκι μου το οποίο γλιστρά μια χαρά αλλά και αποκρίνεται τέλεια.
Το συστήνω για κάλυμμα επιφάνειας αλλά και σαν mouse pad !!
Ένα αστεράκι κενό γιατί δεν έχω εικόνα για την ποιότητα / αντοχή, είναι νωρίς για συμπέρασμα.
Very pleasant to touch, its materials are of acceptable quality and do not cause irritation to the hand. Also, a satisfactory size, 750 X 300. On the wooden surface that I have, it does not move easily at all. And all this for only about 4 euros... At the two ends, it does not "sit" well at first, but with a little weight and over time, it flattens out... If I could find a negative, it would be that it is a bit thin... but not something bothersome... For simple use, it is the definition of value for money for me. Easily 5 stars!
Πολύ ευχάριστο στην αφή, τα υλικά του είναι αποδεκτής ποιότητας και δεν προκαλεί ερεθισμό στο χέρι. Ικανοποιητικό μέγεθος επίσης, 750 Χ 300. Σε ξύλινη επιφάνεια που το έχω, δε κουνιέται καθόλου εύκολα. Και όλα αυτά για μόνο 4 περίπου ευρώ... Στις δύο άκρες του στην αρχή δε "κάθεται" καλά αλλά με λίγο βάρος και με την πάροδο του χρόνου στρώνει... Αν θα μπορούσα να βρω ένα αρνητικό είναι ότι είναι λίγο λεπτό... όχι πάντως κάτι ενοχλητικό... Για απλή χρήση, ο ορισμός του VFM για μένα. Άνετα 5 αστέρια!
Finally, the keyboard fits entirely on top without overlapping, making it even more stable for the mouse. However, I would prefer it to be a little taller.
Επιτέλους χωράει και το πληκτρολόγιο ολόκληρο πάνω και δεν παλατζάρει, κρατώντας το ακόμα πιο σταθερό για το ποντίκι. Θα προτιμούσα να ήταν λίγο ψηλότερο όμως.
Nice mousepad, especially if you have a smaller desk, it covers from edge to edge. It doesn't slip from its position, and the mouse scrolling is seamless
Ωραιο mousepad,ειδικα αμα εχεις πιο μικρο γραφειακι πιανει απ ακρη σ ακρη
δεν γλιστραει απ τη θεση του,και η κυλιση του ποντικιου ειναι απροβληματιστη