Honestly, I don't know what to say, personally I like the color it leaves but... the last time I got it I used it a few days after it expired (maximum one month) and I got rashes on my body that were itchy as well, that's it! I got it again now because I haven't found anything else, I applied it, it hasn't caused me any itching or anything (my mistake last time I just thought the time was short...) however I find it difficult to apply, meaning it makes a mess in the area, more product gets on the tiles than on the body unless I haven't found a way to apply it (I spray it from a distance because if I don't it leaves patches) if more product falls on a certain spot and I try to blend it with my hand it's a bit difficult because it's like colored water so we know what the result will be... also yes, it leaves patches like if water drips before it dries it will leave a patch all along the path of the drop (the next day I will try with a brush) in some spots like ankles or feet it might make them look rather ugly? finally, I applied it, it dried, I got dressed after about 3 hours, went to sleep and when I woke up after sweating a bit I found my bed like this...
Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω ,προσωπικά μαρεσει το χρώμα που αφήνει αλλά..την προηγούμενη φορά που το πήρα το χρησιμοποίησα κάποιες μέρες μετά τη λήξη του (μάξιμουμ ένα μήνα ) και γέμισα εξανθήματα στο σώμα μου που με έτρωγαν κιόλας,πάει αυτό !Το ξαναπήρα τώρα γιατί δεν χω βρει κάτι άλλο,το τοποθέτησα,δεν μου έχει δημιουργήσει φαγουρες και τίποτα (λάθος μου την προηγούμενη φορά απλά σκέφτηκα οτι ήταν μικρό το χρονικο ..)ωστόσο θεωρώ πως είναι δύσκολο στην τοποθέτηση δηλ.κανεις το χώρο χαλιά ,πιο πολύ προϊόν παίρνουν τα πλακάκια παρά το σώμα εκτός και αν δεν έχω βρει εγώ τρόπο τοποθέτησης (το ψεκάζω από απόσταση γιατί αν δεν το κάνω γεμίζει μπαλώματα)άμα πέσει σε κάποιο σημείο περισσότερο προϊόν και τοαναλήψεις με το χέρι είναι λίγο δύσκολο γιατί είναι σαν νερό με χρώμα οπότε το αποτέλεσμα ξέρουμε ποιο θα είναι ..επίσης ναι αφήνει μπαλώματα τύπου αν σταξει νερο πριν στεγνώσει θα αφήσει μπάλωμα όλη την πορεία της σταγόνας(την επομένη θα δοκιμάσω με πινέλο )σε κάποια σημεία πχ όπως αστραγάλους λ,πατούσες μπορει να τα κάνει να φαίνονται παρά να πάρα πολύ άσχημα ?τέλος εγώ το τοποθέτησα , στέγνωσε ντύθηκα μετά από κάνα 3ωρο πήγα για ύπνο και όταν ξύπνησα που είχα ιδρώσει λίγο βρήκα το κρεβάτι μου έτσι ...