I always used to buy waist bags for 5€ at Omonia, where the quality was not good, but they were very useful. Usually, with the use I made, mobile phone, camera, keys, notebook, wallet, everything, all the bags I had would wear out or become completely useless within a year or two. This time I decided to pay more. The construction material seems incredible. All my belongings fit, but barely. It doesn't have the small side pockets compared to the ones at Omonia, but it has enough internal compartments. With this color, it's like it doesn't exist on you. The strap has a very good length, its size is not big, nor small, and the zippers are user-friendly. As a first impression, I am thrilled. If anything changes, I will update.
Πάντα αγόραζα τσαντάκια μέσης του 5€ στην Ομόνοια, όπου η ποιότητα δεν ήταν καλή, αλλά ήταν πολύ χρηστικά. Συνήθως με την χρήση που έκανα, κινητό, φωτογραφική, κλειδιά σημειωματάριο, πορτοφόλι, τα πάντα όλα, όλα τσαντάκια που είχα σε έναν με δύο μαξ χρόνια φθείρονταν ή αχρηστεύονταν τελείως. Αυτή τη φορά είπα να πληρώσω παραπάνω. Το υλικό κατασκευής φαίνεται απίστευτο. Όλα μου τα υλικά χώρεσαν αλλά στο όριο. Δεν έχει τις πλαϊνές μικρές τσεπούλες σε σχέση με αυτά της Ομόνοιας, αλλά έχει αρκετά εσωτερικά διαχωριστικά. Με το χρώμα αυτό είναι σα να μην υπάρχει πάνω σου. Το λουρί έχει πολύ καλό μήκος, το μέγεθος του δεν είναι μεγάλο, ούτε μικρό, τα ζιπ του εύχρηστα. Σαν πρώτη εικόνα έχω ενθουσιαστεί. Αν αλλάξει κάτι θα κάνω update.