Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Good, sharp, but I can't say it splits firewood with great ease. It definitely depends on the wood, how dry it is, but I expected something more. I have to choose which pieces of wood can be cut because it doesn't split half of them. So I pick some thinner ones, without knots, so they can be cut.
Καλό, κοφτερό, αλλά δεν μπορώ να πώ πως ανοίγει τα ξύλα τζακιού με πολύ μεγάλη ευκολία. Σίγουρα εξαρτάται και από το ξύλο, πόσο ξερό είναι, αλλά περίμενα κάτι περισσότερο. Τα διαλέγω ποια ξύλα θα μπορέσουν να κοπούν γιατί τα μισά δεν τα ανοίγει. οπότε διαλέγω κάποια πιο λεπτά, χωρίς ρόζους για να μπορέσουν να κοπούν.
Satisfactory. Needs sharpening. It doesn't differ from other hatchets, despite the price difference. It may cost that much due to durability over time, but I doubt it
Ικανοποιητικό. Θέλει τρόχισμα. Δεν διαφέρει από άλλα τσεκουράκια, παρ' όλη τη διαφορά στην τιμή. Ίσως να κοστίζει τόσο, λόγω αντοχής στον χρόνο, αλλά αμφιβάλλω
Very good. Good price and quality. I would like a slightly longer blade cutting length, but OK. Two hands are relatively difficult (it can be done), one hand is also a bit heavy due to the length and the large lever. Cuts well. Yes, I recommend it.
Πολύ καλο.Καλη τιμή κ ποιότητα.Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερο κοπτικο μήκος λαμας αλλά ΟΚ.Δυο χέρια σχετικά δύσκολο (γινεται),ενα χέρι επίσης λίγο βαρύ λόγω του μήκους κ του μεγάλου μοχλου.Κοβει καλα .Ναι το προτείνω.
Quality axe with a very good handle and ideal size and weight for easy transportation, suitable for splitting wood and small logs. If you want a woodcutter, look from X17 and above.
Ποιοτικό τσεκούρι με πολύ καλή λαβή και ιδανικό μέγεθος και βάρος για εύκολη μεταφορά, κατάλληλο για σχίσιμο ξύλων και μικρών κορμών. Αν θέλετε ξυλοκοπτικό κοιτάξτε από το Χ17 και πάνω.
Presentation on my YouTube channel
https://www.youtube.com/watch?v=6yDZ4-dipBw
I bought the hatchet for fishing and camping!!
To chop and split small pieces of wood to make a fire
Very good small hatchet, 23cm and lightweight 560gr
5-star rating
Παρουσίαση Στο Κανάλι Μου Στο Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=6yDZ4-dipBw
Αγοράστηκε Το Τσεκουράκι Για Το Ψάρεμα Και Για Το Κάμπινγ !!
Για Να Πελεκάμε Και Για Σχίσιμο Μικρόν ξύλων Να Αναβουμε Καμια Φωτιά
Πολυ Καλό Τσεκουράκι Μικρο 23cm Και Ελαφρύ 560gr
5* Αστέρια
Very easy to use for small pruning and branch cutting. Due to its small size and low weight, it is very effective and accurate in its strikes. It requires attention not to hit any other material besides wood because its blade can get stuck (which is logical).
Πολύ εύκολο στην χρήση του για μικροκλαδέματα και τεμάχισμα κλαδιών. Λόγω του μικρού μεγέθους και του χαμηλού βάρους είναι πολύ αποτελεσματικό και ακριβές στα χτυπήματά του. Θέλει προσοχή για να μην χτυπήσει κάποιο άλλο υλικό εκτός ξύλου γιατί μπορεί να μπει (λογικό) η λάμα του.
Very easy to use for small pruning and branch cutting. Due to its small size and low weight, it is very efficient and accurate in its strikes. It requires caution not to hit any other material besides wood because its blade may get stuck (which is logical).
Πολύ εύκολο στην χρήση του για μικροκλαδέματα και τεμάχισμα κλαδιών. Λόγω του μικρού μεγέθους και του χαμηλού βάρους είναι πολύ αποτελεσματικό και ακριβές στα χτυπήματά του. Θέλει προσοχή για να μην χτυπήσει κάποιο άλλο υλικό εκτός ξύλου γιατί μπορεί να μπει (λογικό) η λάμα του.
In the positives: good steel, excellent cutting edge, nice balance, small size and weight. In a few words, it is suitable for small woodworking tasks, such as splitting kindling, camping, bushcraft, etc. The backside can also be used as a hammer, although the manufacturer does not recommend it.
In the negatives: the handle is hollow plastic, which does not justify its reputation and cost. It could have at least a cap on the bottom of the handle. Also, the sheath is a plastic piece, it would be nicer to have a wearable fabric sheath. That's why 3 stars, when you can make a €5 hatchet cut just as well with the right sharpening.
Στα θετικα: καλό ατσαλι, άριστη κόψη, ωραίο ζύγισμα, μικρό μέγεθος και βάρος. Με λίγα λόγια ότι πρεπει για μικρές ξυλουργικες εργασίες σχισιματος προσαναματος, σε camping, bushcraft κλπ. Η πισω μεριά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν σφυρί, αν και δεν το συστήνει ο κατασκευαστής.
Στα αρνητικα: Η λαβή είναι κούφιο πλαστικό, το οποιο δεν δικαιολογεί την φήμη του και το κόστος του. Θα μπορούσε να έχει τουλάχιστον μια τάπα στην κάτω μεριά της λαβής. Επισης η θήκη είναι ένα πλαστικό κομματι, θα ήταν πιο όμορφη μια φορετη υφασμάτινη θήκη. Για αυτο 3 αστέρια, την στιγμή που μπορείς με σωστό τροχισμα να φτιάξεις ένα τσεκουρακι των 5 ευρώ να κόβει το ιδιο καλα.
The hatchet is perfect. I split wood up to 20-25 centimeters in thickness (oak & oak) and it splits them in one go. Also, because it is small, it is convenient for kindling. If it hits rocks, concrete, or anything other than wood, its edge will be damaged but can be sharpened again
Το τσεκουράκι είναι τέλειο. Εγώ σχίζω ξύλα μέχρι 20-25 εκατοστά σε πάχος (οξιά & δρυ) και τα σχίζει με τη μία. Επίσης επειδή ειναι μικρό, βολεύει και για προσανάμματα. Αν χτυπηθεί σε πέτρες, μπετό η γενικά σε κάτι εκτός ξύλου, θα χαλάσει η κόψη του αλλά ακονίζεται ξανά
Simply the best on the market. It cuts incredibly well and is ideal for pruning branches up to 3-4 centimeters in diameter. I have been carrying it in my hiking backpack along with the company's saw for the past 9 years. For thicker wood, there is the X7-X10.
Απλα ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί. Κόβει απίστευτα, είναι ιδανικό για κλαδέματα μέχρι 3-4 εκατοστά διάμετρο. Το έχω αναρτημένο στο σακίδιο εξόρμησης μαζί με το πριόνι της εταιρείας τα τελευταια 9 χρόνια. Για πιο χοντρα ξυλα υπαρχει το Χ7-Χ10.
Ideal size, as it allows handling in certain situations and with two hands.
I expected slightly better cutting and "bite".
Very light and well balanced for everyday use and cutting wood with a diameter about the size of a palm.
I would recommend it as a lightweight axe for cutting branches and small logs.
Ιδανικό μέγεθος, καθώς επιτρέπει τον χειρισμό του σε κάποιες περιπτώσεις και με δύο χέρια.
Περίμενα ελαφρώς καλύτερη κόψη και "δάγκωμα".
Πολύ ελαφρύ και καλά ζυγισμένο για καθημερινή χρήση και κοπή ξύλων με διάμετρο περίπου όσο μια παλάμη.
Θα το πρότεινα ως ελαφρύ τσεκούρι για κοπή δαδιών και μικρών κλαδιών.
I have it for over 5 years, frequent use every winter. It is the best hatchet in all categories. Camping, Hiking, Trekking, and Survival. It is as versatile as a hatchet could be, meaning it chops and splits equally well, something that only Fiskars offers, with the design of the head that their hatchets have (Attention, I am referring to the classic design and not their models with the wide geometry that are purely for splitting). Fiskars hatchets split so well that I would recommend getting the models with the classic head and not the thick one. (Unless you want a large one, purely for splitting). The geometry in a hatchet or a knife is everything, something that many people ignore or don't realize how important it is even if you explain it to them. Then comes the paint/hardness of the steel and lastly, what kind of steel it is. Marketing these days has turned this upside down in the world, so they can sell as many tools as possible! Also, the thin geometry on the edge helps a lot in many things, both in the Fiskars X7 and in all Fiskars. That's why most people don't know and think that the steel is bad, etc. etc. All hatchets and knives, the first thing they need is 2-3 sharpenings and maybe a little conversion to the flat edge, to a slightly curved one, so that they perform as they should.
Το 'χω πάνω από 5ετία, χρήση κάθε χειμώνα συχνή. Είναι το καλύτερο τσεκουράκι, σε όλες τις κατηγορίες. Camping,Hiking,Trekking,και Επιβίωση. Είναι όσο πιο ευέλικτο ένα τσεκουράκι θα μπορούσε να είναι, που σημαίνει ότι και πελεκάει και σκίζει το ίδιο καλά, πράγμα που μόνο η Fiskars το διαθέτει, με το σχεδιασμό της κεφαλής που έχουν τα τσεκούρια της (Προσοχή, αναφέρομαι στο κλασσικό σχέδιο και όχι στα μοντέλα της, με τη φαρδιά γεωμετρία που είναι καθαρά για σκίσιμο). Τα Fiskars σκίζουν τόσο καλά, που θα πρότεινα να πάρετε τα μοντέλα με τη κλασσική κεφαλή και όχι τη χοντρή. (Εκτός και θέλετε μεγάλο, καθαρά για χρήση ΜΟΝΟ για σκίσιμο) Η γεωμετρία σε ένα τσεκούρι ή σε ένα μαχαίρι είναι το παν, κάτι που πολλοί, και το αγνοούν ή δε το καταλαβαίνουν πόσο σημαντικό είναι και να τους το εξηγήσεις. Μετά είναι η βαφή/σκληρότητα του ατσαλιού και τελευταίο το τι ατσάλι είναι. Το marketing στις μέρες μας, το έχει περάσει ανάποδα αυτό στο κόσμο, ώστε να πουλάνε όσο πιο πολλά εργαλεία μπορούν! Επίσης, είναι η λεπτή γεωμετρία στη κόψη, που βοηθάει πολύ και σε πολλά, και στο Fiskars X7 και σε όλα τα Fiskars. Γι' αυτό οι περισσότεροι ΔΕΝ γνωρίζουν και νομίζουν ότι το ατσάλι είναι χάλια κτλ κτλ. Όλα τα τσεκούρια και τα μαχαίρια, το πρώτο που θέλουν, είναι 2-3 ακονίσματα και ίσως και λίγη μετατροπή στην επίπεδη κόψη, σε ελαφρός κυρτή, ώστε να αποδώσουν όπως πρέπει να αποδώσουν.
Very good hatchet for the backpack, it is lightweight and does not require much force to do its job. I accidentally hit an iron next to what I was cutting and, of course, the blade got a little damaged, clearly due to my carelessness, but as soon as I sharpened it on a sharpening stone, it became just like before (In my opinion, it needs a little sharpening before the first use). If it can easily cut 48-kilogram logs without much effort, then it is definitely a good and sharp hatchet.
Πολύ καλό τσεκουρακι για το σακίδιο, είναι ελαφρύ και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη δύναμη για να κάνει τη δουλειά του. Έκοβαν κάτι που είχε ένα σίδερο δίπλα και κατά λάθος χτύπησα και το σίδερο, ε, εννοείται ότι μπήκε λίγο η λάμα, ξεκάθαρα από δική μου απροσεξία, μόλις όμως το πέρασα από πέτρα ακονίσματος ,έγινε πάλι όπως πρίν (Κατά τη γνώμη μου χρειάζεται λίγο ακονισμα και πριν τη πρώτη χρήση). Για να μπορεί να κόψει εύκολα ,ξύλα 48 κιλών γυναίκα, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, τότε σίγουρα είναι ένα καλό και κοφτερό τσεκούρι.
It looks like an excellent axe at first glance. I haven't used it yet, but the build quality is evident. It is relatively lightweight for its size and the handle is very comfortable. It allows you to register the product on their website to receive a lifetime warranty.
Φαίνεται εξαιρετικό τσεκούρι εκ πρώτης. Ακόμα δεν το έχω χρησιμοποιήσει αλλά η ποιότητα κατασκευής είναι εμφανής. Είναι σχετικά ελαφρύ για το μέγεθος του και βολεύει πολύ η λαβή η οποία είναι σταθερή. Σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις register το προϊόν στο site τους ώστε να λάβεις και εγγύηση εφ όρου ζωής.
I have had the product for about a month and I am very satisfied with its build quality and performance. I mainly use it for small pieces of wood to start a fire on camping trips. I consider it a very reliable tool and essential for every hiker or camper.
Positives:
+ Build quality
+ Lightweight
+ Convenient dimensions
Έχω στην κατοχή μου το προϊόν κοντά ένα μήνα και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητα κατασκευής του καθώς και την απόδοση του. Το χρησιμοποιώ κυρίως για μικρά ξύλα για να ανάψω φωτιά σε εξορμήσεις στην εξοχή. Το θεωρώ πολύ αξιόπιστο εργαλείο και απαραίτητο για κάθε σακίδιο πεζοπόρου ή κατασκηνωτή.
Θετικά:
+ Ποιότητα κατασκευής
+ Ελαφρύ
+ Βολικές διαστάσεις
Good, sharp, but I can't say it splits firewood with great ease. It definitely depends on the wood, how dry it is, but I expected something more. I have to choose which pieces of wood can be cut because it doesn't split half of them. So I pick some thinner ones, without knots, so they can be cut.
Καλό, κοφτερό, αλλά δεν μπορώ να πώ πως ανοίγει τα ξύλα τζακιού με πολύ μεγάλη ευκολία. Σίγουρα εξαρτάται και από το ξύλο, πόσο ξερό είναι, αλλά περίμενα κάτι περισσότερο. Τα διαλέγω ποια ξύλα θα μπορέσουν να κοπούν γιατί τα μισά δεν τα ανοίγει. οπότε διαλέγω κάποια πιο λεπτά, χωρίς ρόζους για να μπορέσουν να κοπούν.
Satisfactory. Needs sharpening. It doesn't differ from other hatchets, despite the price difference. It may cost that much due to durability over time, but I doubt it
Ικανοποιητικό. Θέλει τρόχισμα. Δεν διαφέρει από άλλα τσεκουράκια, παρ' όλη τη διαφορά στην τιμή. Ίσως να κοστίζει τόσο, λόγω αντοχής στον χρόνο, αλλά αμφιβάλλω
Very good. Good price and quality. I would like a slightly longer blade cutting length, but OK. Two hands are relatively difficult (it can be done), one hand is also a bit heavy due to the length and the large lever. Cuts well. Yes, I recommend it.
Πολύ καλο.Καλη τιμή κ ποιότητα.Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερο κοπτικο μήκος λαμας αλλά ΟΚ.Δυο χέρια σχετικά δύσκολο (γινεται),ενα χέρι επίσης λίγο βαρύ λόγω του μήκους κ του μεγάλου μοχλου.Κοβει καλα .Ναι το προτείνω.
Quality axe with a very good handle and ideal size and weight for easy transportation, suitable for splitting wood and small logs. If you want a woodcutter, look from X17 and above.
Ποιοτικό τσεκούρι με πολύ καλή λαβή και ιδανικό μέγεθος και βάρος για εύκολη μεταφορά, κατάλληλο για σχίσιμο ξύλων και μικρών κορμών. Αν θέλετε ξυλοκοπτικό κοιτάξτε από το Χ17 και πάνω.
Presentation on my YouTube channel
https://www.youtube.com/watch?v=6yDZ4-dipBw
I bought the hatchet for fishing and camping!!
To chop and split small pieces of wood to make a fire
Very good small hatchet, 23cm and lightweight 560gr
5-star rating
Παρουσίαση Στο Κανάλι Μου Στο Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=6yDZ4-dipBw
Αγοράστηκε Το Τσεκουράκι Για Το Ψάρεμα Και Για Το Κάμπινγ !!
Για Να Πελεκάμε Και Για Σχίσιμο Μικρόν ξύλων Να Αναβουμε Καμια Φωτιά
Πολυ Καλό Τσεκουράκι Μικρο 23cm Και Ελαφρύ 560gr
5* Αστέρια
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Good, sharp, but I can't say it splits firewood with great ease. It definitely depends on the wood, how dry it is, but I expected something more. I have to choose which pieces of wood can be cut because it doesn't split half of them. So I pick some thinner ones, without knots, so they can be cut.
Καλό, κοφτερό, αλλά δεν μπορώ να πώ πως ανοίγει τα ξύλα τζακιού με πολύ μεγάλη ευκολία. Σίγουρα εξαρτάται και από το ξύλο, πόσο ξερό είναι, αλλά περίμενα κάτι περισσότερο. Τα διαλέγω ποια ξύλα θα μπορέσουν να κοπούν γιατί τα μισά δεν τα ανοίγει. οπότε διαλέγω κάποια πιο λεπτά, χωρίς ρόζους για να μπορέσουν να κοπούν.
Satisfactory. Needs sharpening. It doesn't differ from other hatchets, despite the price difference. It may cost that much due to durability over time, but I doubt it
Ικανοποιητικό. Θέλει τρόχισμα. Δεν διαφέρει από άλλα τσεκουράκια, παρ' όλη τη διαφορά στην τιμή. Ίσως να κοστίζει τόσο, λόγω αντοχής στον χρόνο, αλλά αμφιβάλλω
Very good. Good price and quality. I would like a slightly longer blade cutting length, but OK. Two hands are relatively difficult (it can be done), one hand is also a bit heavy due to the length and the large lever. Cuts well. Yes, I recommend it.
Πολύ καλο.Καλη τιμή κ ποιότητα.Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερο κοπτικο μήκος λαμας αλλά ΟΚ.Δυο χέρια σχετικά δύσκολο (γινεται),ενα χέρι επίσης λίγο βαρύ λόγω του μήκους κ του μεγάλου μοχλου.Κοβει καλα .Ναι το προτείνω.
Quality axe with a very good handle and ideal size and weight for easy transportation, suitable for splitting wood and small logs. If you want a woodcutter, look from X17 and above.
Ποιοτικό τσεκούρι με πολύ καλή λαβή και ιδανικό μέγεθος και βάρος για εύκολη μεταφορά, κατάλληλο για σχίσιμο ξύλων και μικρών κορμών. Αν θέλετε ξυλοκοπτικό κοιτάξτε από το Χ17 και πάνω.
Presentation on my YouTube channel
https://www.youtube.com/watch?v=6yDZ4-dipBw
I bought the hatchet for fishing and camping!!
To chop and split small pieces of wood to make a fire
Very good small hatchet, 23cm and lightweight 560gr
5-star rating
Παρουσίαση Στο Κανάλι Μου Στο Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=6yDZ4-dipBw
Αγοράστηκε Το Τσεκουράκι Για Το Ψάρεμα Και Για Το Κάμπινγ !!
Για Να Πελεκάμε Και Για Σχίσιμο Μικρόν ξύλων Να Αναβουμε Καμια Φωτιά
Πολυ Καλό Τσεκουράκι Μικρο 23cm Και Ελαφρύ 560gr
5* Αστέρια
Very easy to use for small pruning and branch cutting. Due to its small size and low weight, it is very effective and accurate in its strikes. It requires attention not to hit any other material besides wood because its blade can get stuck (which is logical).
Πολύ εύκολο στην χρήση του για μικροκλαδέματα και τεμάχισμα κλαδιών. Λόγω του μικρού μεγέθους και του χαμηλού βάρους είναι πολύ αποτελεσματικό και ακριβές στα χτυπήματά του. Θέλει προσοχή για να μην χτυπήσει κάποιο άλλο υλικό εκτός ξύλου γιατί μπορεί να μπει (λογικό) η λάμα του.
Very easy to use for small pruning and branch cutting. Due to its small size and low weight, it is very efficient and accurate in its strikes. It requires caution not to hit any other material besides wood because its blade may get stuck (which is logical).
Πολύ εύκολο στην χρήση του για μικροκλαδέματα και τεμάχισμα κλαδιών. Λόγω του μικρού μεγέθους και του χαμηλού βάρους είναι πολύ αποτελεσματικό και ακριβές στα χτυπήματά του. Θέλει προσοχή για να μην χτυπήσει κάποιο άλλο υλικό εκτός ξύλου γιατί μπορεί να μπει (λογικό) η λάμα του.
In the positives: good steel, excellent cutting edge, nice balance, small size and weight. In a few words, it is suitable for small woodworking tasks, such as splitting kindling, camping, bushcraft, etc. The backside can also be used as a hammer, although the manufacturer does not recommend it.
In the negatives: the handle is hollow plastic, which does not justify its reputation and cost. It could have at least a cap on the bottom of the handle. Also, the sheath is a plastic piece, it would be nicer to have a wearable fabric sheath. That's why 3 stars, when you can make a €5 hatchet cut just as well with the right sharpening.
Στα θετικα: καλό ατσαλι, άριστη κόψη, ωραίο ζύγισμα, μικρό μέγεθος και βάρος. Με λίγα λόγια ότι πρεπει για μικρές ξυλουργικες εργασίες σχισιματος προσαναματος, σε camping, bushcraft κλπ. Η πισω μεριά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν σφυρί, αν και δεν το συστήνει ο κατασκευαστής.
Στα αρνητικα: Η λαβή είναι κούφιο πλαστικό, το οποιο δεν δικαιολογεί την φήμη του και το κόστος του. Θα μπορούσε να έχει τουλάχιστον μια τάπα στην κάτω μεριά της λαβής. Επισης η θήκη είναι ένα πλαστικό κομματι, θα ήταν πιο όμορφη μια φορετη υφασμάτινη θήκη. Για αυτο 3 αστέρια, την στιγμή που μπορείς με σωστό τροχισμα να φτιάξεις ένα τσεκουρακι των 5 ευρώ να κόβει το ιδιο καλα.
The hatchet is perfect. I split wood up to 20-25 centimeters in thickness (oak & oak) and it splits them in one go. Also, because it is small, it is convenient for kindling. If it hits rocks, concrete, or anything other than wood, its edge will be damaged but can be sharpened again
Το τσεκουράκι είναι τέλειο. Εγώ σχίζω ξύλα μέχρι 20-25 εκατοστά σε πάχος (οξιά & δρυ) και τα σχίζει με τη μία. Επίσης επειδή ειναι μικρό, βολεύει και για προσανάμματα. Αν χτυπηθεί σε πέτρες, μπετό η γενικά σε κάτι εκτός ξύλου, θα χαλάσει η κόψη του αλλά ακονίζεται ξανά
Simply the best on the market. It cuts incredibly well and is ideal for pruning branches up to 3-4 centimeters in diameter. I have been carrying it in my hiking backpack along with the company's saw for the past 9 years. For thicker wood, there is the X7-X10.
Απλα ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί. Κόβει απίστευτα, είναι ιδανικό για κλαδέματα μέχρι 3-4 εκατοστά διάμετρο. Το έχω αναρτημένο στο σακίδιο εξόρμησης μαζί με το πριόνι της εταιρείας τα τελευταια 9 χρόνια. Για πιο χοντρα ξυλα υπαρχει το Χ7-Χ10.
Ideal size, as it allows handling in certain situations and with two hands.
I expected slightly better cutting and "bite".
Very light and well balanced for everyday use and cutting wood with a diameter about the size of a palm.
I would recommend it as a lightweight axe for cutting branches and small logs.
Ιδανικό μέγεθος, καθώς επιτρέπει τον χειρισμό του σε κάποιες περιπτώσεις και με δύο χέρια.
Περίμενα ελαφρώς καλύτερη κόψη και "δάγκωμα".
Πολύ ελαφρύ και καλά ζυγισμένο για καθημερινή χρήση και κοπή ξύλων με διάμετρο περίπου όσο μια παλάμη.
Θα το πρότεινα ως ελαφρύ τσεκούρι για κοπή δαδιών και μικρών κλαδιών.
I have it for over 5 years, frequent use every winter. It is the best hatchet in all categories. Camping, Hiking, Trekking, and Survival. It is as versatile as a hatchet could be, meaning it chops and splits equally well, something that only Fiskars offers, with the design of the head that their hatchets have (Attention, I am referring to the classic design and not their models with the wide geometry that are purely for splitting). Fiskars hatchets split so well that I would recommend getting the models with the classic head and not the thick one. (Unless you want a large one, purely for splitting). The geometry in a hatchet or a knife is everything, something that many people ignore or don't realize how important it is even if you explain it to them. Then comes the paint/hardness of the steel and lastly, what kind of steel it is. Marketing these days has turned this upside down in the world, so they can sell as many tools as possible! Also, the thin geometry on the edge helps a lot in many things, both in the Fiskars X7 and in all Fiskars. That's why most people don't know and think that the steel is bad, etc. etc. All hatchets and knives, the first thing they need is 2-3 sharpenings and maybe a little conversion to the flat edge, to a slightly curved one, so that they perform as they should.
Το 'χω πάνω από 5ετία, χρήση κάθε χειμώνα συχνή. Είναι το καλύτερο τσεκουράκι, σε όλες τις κατηγορίες. Camping,Hiking,Trekking,και Επιβίωση. Είναι όσο πιο ευέλικτο ένα τσεκουράκι θα μπορούσε να είναι, που σημαίνει ότι και πελεκάει και σκίζει το ίδιο καλά, πράγμα που μόνο η Fiskars το διαθέτει, με το σχεδιασμό της κεφαλής που έχουν τα τσεκούρια της (Προσοχή, αναφέρομαι στο κλασσικό σχέδιο και όχι στα μοντέλα της, με τη φαρδιά γεωμετρία που είναι καθαρά για σκίσιμο). Τα Fiskars σκίζουν τόσο καλά, που θα πρότεινα να πάρετε τα μοντέλα με τη κλασσική κεφαλή και όχι τη χοντρή. (Εκτός και θέλετε μεγάλο, καθαρά για χρήση ΜΟΝΟ για σκίσιμο) Η γεωμετρία σε ένα τσεκούρι ή σε ένα μαχαίρι είναι το παν, κάτι που πολλοί, και το αγνοούν ή δε το καταλαβαίνουν πόσο σημαντικό είναι και να τους το εξηγήσεις. Μετά είναι η βαφή/σκληρότητα του ατσαλιού και τελευταίο το τι ατσάλι είναι. Το marketing στις μέρες μας, το έχει περάσει ανάποδα αυτό στο κόσμο, ώστε να πουλάνε όσο πιο πολλά εργαλεία μπορούν! Επίσης, είναι η λεπτή γεωμετρία στη κόψη, που βοηθάει πολύ και σε πολλά, και στο Fiskars X7 και σε όλα τα Fiskars. Γι' αυτό οι περισσότεροι ΔΕΝ γνωρίζουν και νομίζουν ότι το ατσάλι είναι χάλια κτλ κτλ. Όλα τα τσεκούρια και τα μαχαίρια, το πρώτο που θέλουν, είναι 2-3 ακονίσματα και ίσως και λίγη μετατροπή στην επίπεδη κόψη, σε ελαφρός κυρτή, ώστε να αποδώσουν όπως πρέπει να αποδώσουν.
Very good hatchet for the backpack, it is lightweight and does not require much force to do its job. I accidentally hit an iron next to what I was cutting and, of course, the blade got a little damaged, clearly due to my carelessness, but as soon as I sharpened it on a sharpening stone, it became just like before (In my opinion, it needs a little sharpening before the first use). If it can easily cut 48-kilogram logs without much effort, then it is definitely a good and sharp hatchet.
Πολύ καλό τσεκουρακι για το σακίδιο, είναι ελαφρύ και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη δύναμη για να κάνει τη δουλειά του. Έκοβαν κάτι που είχε ένα σίδερο δίπλα και κατά λάθος χτύπησα και το σίδερο, ε, εννοείται ότι μπήκε λίγο η λάμα, ξεκάθαρα από δική μου απροσεξία, μόλις όμως το πέρασα από πέτρα ακονίσματος ,έγινε πάλι όπως πρίν (Κατά τη γνώμη μου χρειάζεται λίγο ακονισμα και πριν τη πρώτη χρήση). Για να μπορεί να κόψει εύκολα ,ξύλα 48 κιλών γυναίκα, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, τότε σίγουρα είναι ένα καλό και κοφτερό τσεκούρι.
It looks like an excellent axe at first glance. I haven't used it yet, but the build quality is evident. It is relatively lightweight for its size and the handle is very comfortable. It allows you to register the product on their website to receive a lifetime warranty.
Φαίνεται εξαιρετικό τσεκούρι εκ πρώτης. Ακόμα δεν το έχω χρησιμοποιήσει αλλά η ποιότητα κατασκευής είναι εμφανής. Είναι σχετικά ελαφρύ για το μέγεθος του και βολεύει πολύ η λαβή η οποία είναι σταθερή. Σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις register το προϊόν στο site τους ώστε να λάβεις και εγγύηση εφ όρου ζωής.
I have had the product for about a month and I am very satisfied with its build quality and performance. I mainly use it for small pieces of wood to start a fire on camping trips. I consider it a very reliable tool and essential for every hiker or camper.
Positives:
+ Build quality
+ Lightweight
+ Convenient dimensions
Έχω στην κατοχή μου το προϊόν κοντά ένα μήνα και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητα κατασκευής του καθώς και την απόδοση του. Το χρησιμοποιώ κυρίως για μικρά ξύλα για να ανάψω φωτιά σε εξορμήσεις στην εξοχή. Το θεωρώ πολύ αξιόπιστο εργαλείο και απαραίτητο για κάθε σακίδιο πεζοπόρου ή κατασκηνωτή.
Θετικά:
+ Ποιότητα κατασκευής
+ Ελαφρύ
+ Βολικές διαστάσεις
Good, sharp, but I can't say it splits firewood with great ease. It definitely depends on the wood, how dry it is, but I expected something more. I have to choose which pieces of wood can be cut because it doesn't split half of them. So I pick some thinner ones, without knots, so they can be cut.
Καλό, κοφτερό, αλλά δεν μπορώ να πώ πως ανοίγει τα ξύλα τζακιού με πολύ μεγάλη ευκολία. Σίγουρα εξαρτάται και από το ξύλο, πόσο ξερό είναι, αλλά περίμενα κάτι περισσότερο. Τα διαλέγω ποια ξύλα θα μπορέσουν να κοπούν γιατί τα μισά δεν τα ανοίγει. οπότε διαλέγω κάποια πιο λεπτά, χωρίς ρόζους για να μπορέσουν να κοπούν.
Satisfactory. Needs sharpening. It doesn't differ from other hatchets, despite the price difference. It may cost that much due to durability over time, but I doubt it
Ικανοποιητικό. Θέλει τρόχισμα. Δεν διαφέρει από άλλα τσεκουράκια, παρ' όλη τη διαφορά στην τιμή. Ίσως να κοστίζει τόσο, λόγω αντοχής στον χρόνο, αλλά αμφιβάλλω
Very good. Good price and quality. I would like a slightly longer blade cutting length, but OK. Two hands are relatively difficult (it can be done), one hand is also a bit heavy due to the length and the large lever. Cuts well. Yes, I recommend it.
Πολύ καλο.Καλη τιμή κ ποιότητα.Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερο κοπτικο μήκος λαμας αλλά ΟΚ.Δυο χέρια σχετικά δύσκολο (γινεται),ενα χέρι επίσης λίγο βαρύ λόγω του μήκους κ του μεγάλου μοχλου.Κοβει καλα .Ναι το προτείνω.
Quality axe with a very good handle and ideal size and weight for easy transportation, suitable for splitting wood and small logs. If you want a woodcutter, look from X17 and above.
Ποιοτικό τσεκούρι με πολύ καλή λαβή και ιδανικό μέγεθος και βάρος για εύκολη μεταφορά, κατάλληλο για σχίσιμο ξύλων και μικρών κορμών. Αν θέλετε ξυλοκοπτικό κοιτάξτε από το Χ17 και πάνω.
Presentation on my YouTube channel
https://www.youtube.com/watch?v=6yDZ4-dipBw
I bought the hatchet for fishing and camping!!
To chop and split small pieces of wood to make a fire
Very good small hatchet, 23cm and lightweight 560gr
5-star rating
Παρουσίαση Στο Κανάλι Μου Στο Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=6yDZ4-dipBw
Αγοράστηκε Το Τσεκουράκι Για Το Ψάρεμα Και Για Το Κάμπινγ !!
Για Να Πελεκάμε Και Για Σχίσιμο Μικρόν ξύλων Να Αναβουμε Καμια Φωτιά
Πολυ Καλό Τσεκουράκι Μικρο 23cm Και Ελαφρύ 560gr
5* Αστέρια