The best saw I've ever had. I got it with a 33 cm blade. It cuts effortlessly... The blade doesn't get stuck at all, it cuts so fast that you can't believe how quickly it cuts... It's a pull saw, as it says, you push and it cuts mainly on the pull, which means it's much less tiring than the usual push-pull saws. You just pull and it cuts effortlessly. You can feel the teeth going deep into the wood and gripping it... You need to cut steadily and not shake it too much because the blade is flexible and there is a possibility of it bending. It hasn't happened to me yet, but when you cut with intensity, you need to be careful... The handle fits perfectly in your hand and doesn't slip at all, even if your hands get sweaty. I don't see any negatives at the moment, except for what I mentioned. I hope it lasts forever and that there are replacement blades available. I've comfortably cut branches up to 15 cm... I've only had it for two days and I'll come back after the winter season.
10/25/2022
I've cut over 5 cubic meters of wood and it still cuts satisfactorily well, almost like new, the teeth are in perfect condition. I cut the wood for the year since I don't have a chainsaw. So I cut different types of wood and the maximum thickness I cut was 23 inches and it was pine in 1 minute and 55 seconds. Of course, in a good position. The saw doesn't get stuck in the wood. However, I overdid it once and bent it because it's flexible. So it started getting stuck inside. When I straightened it, the issue was resolved. That's its only downside, but if you cut with caution and not aggressively, it will never be a problem.
The saw is simply perfect for fresh wood. It's slower in dry wood, but it's not intended for that kind of use, while it cuts quite well in wood with moderate moisture, but not as fast as in fresh wood. The blade hasn't rusted at all, it's shiny like in the beginning, and the handle is still intact. Its cutting is light, meaning it doesn't require much force, but the best part is that I can cut with my left hand (with my weaker hand) without the saw getting stuck or causing me difficulty. Compared to a friend's pruning saw, the other one would get stuck and jam in very wet wood, while this one doesn't.
Το καλύτερο πριόνι που είχα ποτέ. Το πήρα με λάμα 33 εκ. Κάνει πανευκολο κόψιμο... Η λάμα δεν κολλάει με τίποτα μέσα.. κόβει πολύ γρήγορα σε σημείο που δεν το πιστεύεις πόσο γρήγορα κόβει.. είναι πριόνι τραβήγματος όπως λέει πάνω δλδ σπρώχνεις και στο τράβηγμα κόβει κυρίως πράγμα που σημαίνει ότι είναι πολύ πιο ξεκούραστο από το σπρώξε τράβα των συνήθως πριονιων. Απλά τραβάς και αυτό κόβει για πλάκα. Νιώθεις τα δόντια του να μπαίνουν βαθιά μέσα και να γραπωνουν το ξύλο.. θέλει να κόβεις σταθερά και να μην το πολύ ταλαντευεις γτ επειδή η λάμα είναι εύκαμπτη υπάρχει ενδεχόμενο να στραβωσει. σε εμένα αν και δεν έγινε ποτέ αυτό εν τούτοις όταν κόβεις με λύσσα θέλει προσοχή.. η λαβή ταιριάζει τέλεια στο χέρι και δεν γλυστραει καθόλου ακόμη κι αν ιδρώσουν τα χέρια. Αρνητικό δεν βλέπω προς το παρόν εκτός από αυτό που ανέφερα. Ελπίζω να κρατήσει για πάντα κι αν δεν υπάρχει και ανταλλακτική λάμα. Έχω κόψει μέχρι 15 εκ κλαδί άνετα.. το έχω μόλις δύο μέρες και θα επιστρέψω μετά την χειμερινή περίοδο.
25/10/2022
Έχω κόψει πάνω από 5 κυβικά ξύλα κι ακόμη κόβει ικανοποιητικά καλά, σχεδόν σαν καινούριο, τα δόντια του είναι σε άψογη κατάσταση. Κόβω τα ξύλα της χρονιάς μου μιας που δεν έχω αλυσοπριονο. Οπότε κόβω διαφορα ξύλα και το μέγιστο πάχος που έκοψα ήταν 23ποντοι και ήταν πευκο σε 1 λεπτό και 55δευτ. Φυσικά σε καλή θέση. Το πριόνι δεν κολλάει μέσα στο ξύλο. Όμως μια φορά το παράκανα και το στραβωσα επειδή είναι ευκαμπτο. Έτσι άρχισε να κολλάει μέσα. Όταν το ίσιωσα επανήλθε το θέμα. Αυτό είναι το μόνο του μείον αλλά αν κοβεις με προσοχή και όχι με λύσσα δεν θα έχει ποτέ πρόβλημα.
Το πριόνι είναι απλά τέλειο σε φρέσκο ξύλο. Σε ξερό ξύλο είναι αρκετά πιο αργό, αλλά δεν προορίζεται για τέτοιου είδους χρήση ενώ σε ξύλο με μέτρια υγρασία κόβει αρκετά καλά αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο το φρέσκο. Η λάμα δεν σκούριασε καθόλου, είναι γυαλιστερή όπως στην αρχή και η λαβή του είναι αφθαρτη ακόμη. Το κόψιμο του είναι ελαφρύ δλδ χωρίς να απαιτείται πολύ δύναμη αλλά το κορυφαίο ήταν ότι μπορώ να κόψω κ με το αριστερό χέρι (δλδ με το αδύναμο χέρι μου) χωριςυνα κολλάει το πριόνι η να ζορίζομαι. Σε σύγκριση με φίλου κλαδοπριονο το άλλο κολλούσε και στομωνε στα πολύ υγρά ξύλα ενώ αυτό όχι.