Original: Μπαταρια αρχικης τοποθετησης σε ΜΤ-09 2021.
Στους 4 μηνες και με τη πρωτη δροσια,αρχισε να ζοριζεται να βαλει μπροστα τη μηχανη.
Οταν δε μπηκε και συναγερμος πανω,4 μερες μετα δεν επαιρνε μπροστα.Ο συναγερμος μετρηθηκε και τραβαγε 5mA χωρις να εχει οπλιστει και 20mA οπλισμενος.Ακομα και με ξεσυνδεδεμενο το συναγερμο,παλι στις 4 μερες πεθαινει.Αναγκαζομαι και καθε 3 μερες βαζω φορτιστη που τη δειχνει γεματη αλλα κανει συντηρηση,πραγμα που σημαινει πως εχει χασει αρκετη χωρητικοτητα αν και δεν εχει ξελιγωθει τελειως ποτε(μια μονο ηταν η φορα που δεν ειχε πολυ δυναμη να γυρισει τη μιζα).
Προφανως και δε προκειται να δωσω 120Ε για την ιδια.Γενικα η ποιοτητα της Yuasa εχει παει στο πατο.Και στη προηγουμενη μηχανη,εβαζα 4 χρονια Yuasa και καθε χρονο με τα πρωτα κρυα πεθαινε.Αλλαξα δηλαδη 4 μπαταριες σε 4 χρονια.Με το που εβαλα Motobatt,δε ξανα ασχοληθηκα για τα επομενα 2,5 χρονια οπου και εδωσα τη μηχανη.
Την ιδια τακτικη θα ακολουθησω και σε αυτη και θα παρω Motobatt.
Translation: Battery of initial installation on MT-09 2021.
Within 4 months and with the first cold weather, it started struggling to start the engine.
When the alarm was activated, after 4 days it wouldn't start. The alarm was measured and drew 5mA without being armed and 20mA when armed. Even with the alarm disconnected, it still dies after 4 days. I am forced to charge it every 3 days, even though the charger shows it as full, but it goes into maintenance mode, which means it has lost a significant capacity even though it has never been completely discharged (there was only one time when it didn't have enough power to turn the engine).
Obviously, I'm not going to spend €120 on the same battery. Overall, the quality of Yuasa has hit rock bottom. Even on my previous bike, I used Yuasa batteries for 4 years, and every year they would die with the first cold weather. So, I ended up changing 4 batteries in 4 years. As soon as I switched to Motobatt, I didn't have to deal with it for the next 2.5 years until I sold the bike.
I will follow the same tactic with this one and get a Motobatt.
Μπαταρια αρχικης τοποθετησης σε ΜΤ-09 2021.
Στους 4 μηνες και με τη πρωτη δροσια,αρχισε να ζοριζεται να βαλει μπροστα τη μηχανη.
Οταν δε μπηκε και συναγερμος πανω,4 μερες μετα δεν επαιρνε μπροστα.Ο συναγερμος μετρηθηκε και τραβαγε 5mA χωρις να εχει οπλιστει και 20mA οπλισμενος.Ακομα και με ξεσυνδεδεμενο το συναγερμο,παλι στις 4 μερες πεθαινει.Αναγκαζομαι και καθε 3 μερες βαζω φορτιστη που τη δειχνει γεματη αλλα κανει συντηρηση,πραγμα που σημαινει πως εχει χασει αρκετη χωρητικοτητα αν και δεν εχει ξελιγωθει τελειως ποτε(μια μονο ηταν η φορα που δεν ειχε πολυ δυναμη να γυρισει τη μιζα).
Προφανως και δε προκειται να δωσω 120Ε για την ιδια.Γενικα η ποιοτητα της Yuasa εχει παει στο πατο.Και στη προηγουμενη μηχανη,εβαζα 4 χρονια Yuasa και καθε χρονο με τα πρωτα κρυα πεθαινε.Αλλαξα δηλαδη 4 μπαταριες σε 4 χρονια.Με το που εβαλα Motobatt,δε ξανα ασχοληθηκα για τα επομενα 2,5 χρονια οπου και εδωσα τη μηχανη.
Την ιδια τακτικη θα ακολουθησω και σε αυτη και θα παρω Motobatt.